18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Mærkelig bet365 mail

14 kommentarer
7 Visninger
Hej, jeg har fået følgende mail fra Bet365 - som jeg tolker som at min konto er limiteret, men syntes den er noget kryptisk, og de vil ikke svare mig yderligere:

"Hej XXXX,

Efter en gennemgang af din konto må vi desværre fortælle dig, at mens vores onlineprodukter fortsat er tilgængelige for dig, vil der være begrænsninger på eventuelle fremtidige væddemål.
Skulle du fortsat ønske at benytte vores produkter, vil sporttilbud og -kampagner, du er kvalificeret til, fremover være begrænset til disse, som er tilgængelige for alle kunder: Målløst - Pengene tilbage; 100% Fodboldbonus; 50% Akkumulatorbonus og 50% Euro basketbonus.
Vi kan forsikre dig om, at vi først har truffet denne beslutning efter nøje overvejelse, og det påvirker ikke dine muligheder for at spille og få bonusser i vores Gamingprodukt.

Hvis du har brug for yderligere assistance i denne eller andre henseender, vil vores kundeservice med glæde hjælpe dig.

Med venlig hilsen

bet365-holdet"

Betyder det reelt at kontoen er limiteret?

Venligst
T

14 Kommentar

Tilføj kommentar