Hej alle
Efter i en periode på ca. en god uge, men en del mailen frem og tilbage er min tålmodighed med Unibet opbrugt, jeg har derfor valgt at informere alle læsere på dette site.....
Problemstillingen er i forhold til deres livebet og support.
Jeg spillede 2 juni på at Sharapova vandt første sæt over Safina, som mange ved blev dette resultatet af sættet, da jeg så går ind på min Unibet konto for at lave endnu et bet, ser jeg til min rædsel at de har sat mig som om jeg havde spillet Sharapova som vinder af første parti i første sæt... Mit argument for at dette ikke kunne være rigtigt er, at da jeg sætter mit bet er første parti gået igang, ja nærmest færdigspillet, og jeg har efterflg. holdt øje med stort set alle de andre livekampe fra French open, i disse kampe har Unibet så snart partiet var gået i gang lukket for muligheden for spil på dette.... ergo ville jeg ikke kunne spille på partiet da det var gået i gang...
Jeg henvendte mig derfor på mail til deres support som var langsom og nogle gange fik jeg svar på noget jeg ikke havde spurgt om, altså det føltes som om de ikke læste ens mail, men bare svarede nogle standardsvar som passede nogenlunde på emnet...
Efter en del mailudveksling, for jeg endelig et mere kvalificeret svar fra en af deres medarbejdere ved navn Bent, jeg skriver så tilbage at der har været en fejl og at jeg ikke spillede på Sharapova som vinder af første parti, men vinder af første sæt. Han skriver tilbage at han vil vende tilbage efter at have sendt det til undersøgelse...Dagen efter skriver han tilbage, "det er korrekt at du spillede på Sharapova, men dit bet er tabt, da hun ikke vandt dette sæt" Ups, Unibet, for det gjorde hun jo netop, siden har de nærmest undlagt at svare tilbage på mine mails, og den seneste jeg fik i lørdags, er med svar om at jeg spillede Sharapova som vinder af første parti i første sæt... Jeg snedte så omgående Bents mail tilbage til dem for at få en forklaring, men denne har de endnu ikke reageret på, jeg har inddraget Jens her fra Betxpert, og takker for den tid han vil bruge for at hjælpe mig.....
Hvad siger i andre???
Min menig er i hvert fald at unibet er gået fra en af de bedste til en af de værste på markedet....
Mvh.
Jesper
Efter i en periode på ca. en god uge, men en del mailen frem og tilbage er min tålmodighed med Unibet opbrugt, jeg har derfor valgt at informere alle læsere på dette site.....
Problemstillingen er i forhold til deres livebet og support.
Jeg spillede 2 juni på at Sharapova vandt første sæt over Safina, som mange ved blev dette resultatet af sættet, da jeg så går ind på min Unibet konto for at lave endnu et bet, ser jeg til min rædsel at de har sat mig som om jeg havde spillet Sharapova som vinder af første parti i første sæt... Mit argument for at dette ikke kunne være rigtigt er, at da jeg sætter mit bet er første parti gået igang, ja nærmest færdigspillet, og jeg har efterflg. holdt øje med stort set alle de andre livekampe fra French open, i disse kampe har Unibet så snart partiet var gået i gang lukket for muligheden for spil på dette.... ergo ville jeg ikke kunne spille på partiet da det var gået i gang...
Jeg henvendte mig derfor på mail til deres support som var langsom og nogle gange fik jeg svar på noget jeg ikke havde spurgt om, altså det føltes som om de ikke læste ens mail, men bare svarede nogle standardsvar som passede nogenlunde på emnet...
Efter en del mailudveksling, for jeg endelig et mere kvalificeret svar fra en af deres medarbejdere ved navn Bent, jeg skriver så tilbage at der har været en fejl og at jeg ikke spillede på Sharapova som vinder af første parti, men vinder af første sæt. Han skriver tilbage at han vil vende tilbage efter at have sendt det til undersøgelse...Dagen efter skriver han tilbage, "det er korrekt at du spillede på Sharapova, men dit bet er tabt, da hun ikke vandt dette sæt" Ups, Unibet, for det gjorde hun jo netop, siden har de nærmest undlagt at svare tilbage på mine mails, og den seneste jeg fik i lørdags, er med svar om at jeg spillede Sharapova som vinder af første parti i første sæt... Jeg snedte så omgående Bents mail tilbage til dem for at få en forklaring, men denne har de endnu ikke reageret på, jeg har inddraget Jens her fra Betxpert, og takker for den tid han vil bruge for at hjælpe mig.....
Hvad siger i andre???
Min menig er i hvert fald at unibet er gået fra en af de bedste til en af de værste på markedet....
Mvh.
Jesper