Gennem en veninde har jeg fået interesse for spil og har i den seneste tid prøvet forskellige bookmakere på nettet og her også fået bonusser. Hos Unibet og Bet365 har alt fungeret fint. Men jeg har nu oplevet noget, som ryster mig og derfor vil jeg gerne høre, hvad I har af erfaringer og om Betxpert evt. kan hjælpe mig.
Den 1. juni oprettede jeg en konto hos Nordicbet. Jeg indbetalte 1.000 kr. og fik 1.000 kr. i bonus. I løbet af de næste to uger fik jeg spillet så meget, at min bonus var gennemspillet. Saldoen var 5.392 kr. Søndag den 14. juni hævede jeg pengene.
Tirsdag den 16. juni oprettede jeg en konto hos Betsafe. Noget min veninde også havde gjort tidligere og hun havde fået 1.000 kr. i bonus begge steder. Da jeg havde oprettet og indbetalt de 1.000 kr. aktiverede jeg bonussen, men fik kun 500 kr,. i bonus. Via kundeservice fik jeg dog tilskrevet de sidste 500 kr. og havde dermed en saldo på 2.000 kr. Jeg afgav 2 doubler á 700 kr. og 1 single på 600 kr. Alle væddemål gik hjem. Derefter afgav jeg 2 doubler á 1.500 kr. Begge tabte jeg og dermed var saldoen på 2.704 kr. Her til formiddag loggede jeg så på kontoen og til min overraskelse stod der kun 1.000 kr. på saldoen. Under transaktioner fandt jeg frem til følgende:
Bonussen er forfaldet minus 779 kr. og adjustment withdrawel minus 925 kr. Dermed var de 2.704 kr. blevet til 1.000 kr. Jeg kontaktede via chatten kundeservice, hvor jeg kom i kontakt med Laura. Hun meddelte at bonussen var fjernet og gevinsterne konfiskeret p.g.a. brud på reglerne. Hun sendte et link, der henviser til, at hvis man tilmelder sig flere af BML Groups sites alene med henblik på at drage fordel af bonusser eller promotions osv. Jeg svarede at jeg intet forstod, hvad drejer det sig om? Hvad har jeg gjort forkert? Svar: Da du har en konto hos både betsafe og nordicbet gælder den ovenstående regel. Du har krævet maks bonus på begge sider. Det er desværre ikke tilladt, hvilket også stod i de regler du accepterede ved oprettelse. Jeg spurgte til hvornår denne regel var kommet, da jeg har en veninde, som har fået bonusser begge steder uden problemer. Svar: Jeg kan ikke udtale mig om andre kunder. Denne regel har været der da du oprettede kontoen. Derefter lukkede Betsafe chatten..
Jeg forsøgte derefter at logge på min Nordicbet-konto, men det var ikke muligt. Den var inaktiv… Jeg kontaktede via chatten kundeservice Nordicbet, hvor jeg chattede med Mads. Han henviste også til brud på regler og var meget lidt venlig. Jeg bad om en skriftlig redegørelse pr. mail, men det kunne jeg ikke få. Jeg fik besked om at min konto var lukket bonus og gevinster konfiskeret og det indbetalte beløb sendt retur til min bankkonto.
Jeg er målløs og forstår intet. En ting er at de har denne mærkelige regel. Har noget hørt om den? Jeg anede ikke at de to firmaer havde noget med hinanden at gøre, og på Betxpert kan jeg ikke læse noget om, at man ikke kan få begge bonusser. HJÆLP!!!
Men allermest mystisk er det jo, at da jeg havde gennemspillet min bonus hos Nordicbet og efterfølgende hævet de 5.392 kr. var jeg jo slet ikke kunde hos Betsafe endnu, så hvordan kan jeg der have brudt de regler.
Er jeg retsløs? Jeg mener at Nordicbet som minimum har frastjålet mig 4.392 kr. Og Betsafe har på meget usympatisk vis taget 1.704 kr., som jeg tænker er mine. Jeg er rystet. Jeg troede der var masser af sikkerhed og kontrol hos de her bookmakere.
Bonusinfo: Begge konti er oprettet fra min ip-adresse. Alle spil er afgivet fra min ip-adresse, hvor jeg hver gang logger på med NEMID.
Kan jeg gøre noget? Vil Betxpert hjælpe. Det var på jeres side min veninde og siden jeg blev obs på disse firmaer og vi troede derfor de var pålidelige.
Jeg vil også rigtig gerne høre reaktioner fra andre brugere. For mig er det her rigtig mange penge, og jeg har ikke råd til at hyre en advokat, selvom min retsbevidsthed er krænket, og på trods af at jeg følger mig helt og aldeles urimelig behandlet.
Til daglig er jeg elev i et privat firma. Hvis vi behandlede vore kunder på en sådan måde, ville vi hurtig måtte lukke firmaet. Men hos disse firmaer er de måske kun interesseret i tabende kunder, og hvis nogen vinder, så stjæler de bare pengene igen?
Til allersidst: min veninde vandt penge hos Nordicbet. Da hun ville hæve nogle af dem, blev hun udsat for hvad hun betragtede som kønsdiskrimination. Det var helt vildt, hvad de alt forlangte før de ville udbetale. Hun skulle bl.a. også uploade en masse id, men det var ikke så let, når de havde lukket hendes konto. Efter alvorlige samtaler fik hun dog til sidst pengene og er stadig kunde hos Nordicbet.
Hilsen
Ida
Den 1. juni oprettede jeg en konto hos Nordicbet. Jeg indbetalte 1.000 kr. og fik 1.000 kr. i bonus. I løbet af de næste to uger fik jeg spillet så meget, at min bonus var gennemspillet. Saldoen var 5.392 kr. Søndag den 14. juni hævede jeg pengene.
Tirsdag den 16. juni oprettede jeg en konto hos Betsafe. Noget min veninde også havde gjort tidligere og hun havde fået 1.000 kr. i bonus begge steder. Da jeg havde oprettet og indbetalt de 1.000 kr. aktiverede jeg bonussen, men fik kun 500 kr,. i bonus. Via kundeservice fik jeg dog tilskrevet de sidste 500 kr. og havde dermed en saldo på 2.000 kr. Jeg afgav 2 doubler á 700 kr. og 1 single på 600 kr. Alle væddemål gik hjem. Derefter afgav jeg 2 doubler á 1.500 kr. Begge tabte jeg og dermed var saldoen på 2.704 kr. Her til formiddag loggede jeg så på kontoen og til min overraskelse stod der kun 1.000 kr. på saldoen. Under transaktioner fandt jeg frem til følgende:
Bonussen er forfaldet minus 779 kr. og adjustment withdrawel minus 925 kr. Dermed var de 2.704 kr. blevet til 1.000 kr. Jeg kontaktede via chatten kundeservice, hvor jeg kom i kontakt med Laura. Hun meddelte at bonussen var fjernet og gevinsterne konfiskeret p.g.a. brud på reglerne. Hun sendte et link, der henviser til, at hvis man tilmelder sig flere af BML Groups sites alene med henblik på at drage fordel af bonusser eller promotions osv. Jeg svarede at jeg intet forstod, hvad drejer det sig om? Hvad har jeg gjort forkert? Svar: Da du har en konto hos både betsafe og nordicbet gælder den ovenstående regel. Du har krævet maks bonus på begge sider. Det er desværre ikke tilladt, hvilket også stod i de regler du accepterede ved oprettelse. Jeg spurgte til hvornår denne regel var kommet, da jeg har en veninde, som har fået bonusser begge steder uden problemer. Svar: Jeg kan ikke udtale mig om andre kunder. Denne regel har været der da du oprettede kontoen. Derefter lukkede Betsafe chatten..
Jeg forsøgte derefter at logge på min Nordicbet-konto, men det var ikke muligt. Den var inaktiv… Jeg kontaktede via chatten kundeservice Nordicbet, hvor jeg chattede med Mads. Han henviste også til brud på regler og var meget lidt venlig. Jeg bad om en skriftlig redegørelse pr. mail, men det kunne jeg ikke få. Jeg fik besked om at min konto var lukket bonus og gevinster konfiskeret og det indbetalte beløb sendt retur til min bankkonto.
Jeg er målløs og forstår intet. En ting er at de har denne mærkelige regel. Har noget hørt om den? Jeg anede ikke at de to firmaer havde noget med hinanden at gøre, og på Betxpert kan jeg ikke læse noget om, at man ikke kan få begge bonusser. HJÆLP!!!
Men allermest mystisk er det jo, at da jeg havde gennemspillet min bonus hos Nordicbet og efterfølgende hævet de 5.392 kr. var jeg jo slet ikke kunde hos Betsafe endnu, så hvordan kan jeg der have brudt de regler.
Er jeg retsløs? Jeg mener at Nordicbet som minimum har frastjålet mig 4.392 kr. Og Betsafe har på meget usympatisk vis taget 1.704 kr., som jeg tænker er mine. Jeg er rystet. Jeg troede der var masser af sikkerhed og kontrol hos de her bookmakere.
Bonusinfo: Begge konti er oprettet fra min ip-adresse. Alle spil er afgivet fra min ip-adresse, hvor jeg hver gang logger på med NEMID.
Kan jeg gøre noget? Vil Betxpert hjælpe. Det var på jeres side min veninde og siden jeg blev obs på disse firmaer og vi troede derfor de var pålidelige.
Jeg vil også rigtig gerne høre reaktioner fra andre brugere. For mig er det her rigtig mange penge, og jeg har ikke råd til at hyre en advokat, selvom min retsbevidsthed er krænket, og på trods af at jeg følger mig helt og aldeles urimelig behandlet.
Til daglig er jeg elev i et privat firma. Hvis vi behandlede vore kunder på en sådan måde, ville vi hurtig måtte lukke firmaet. Men hos disse firmaer er de måske kun interesseret i tabende kunder, og hvis nogen vinder, så stjæler de bare pengene igen?
Til allersidst: min veninde vandt penge hos Nordicbet. Da hun ville hæve nogle af dem, blev hun udsat for hvad hun betragtede som kønsdiskrimination. Det var helt vildt, hvad de alt forlangte før de ville udbetale. Hun skulle bl.a. også uploade en masse id, men det var ikke så let, når de havde lukket hendes konto. Efter alvorlige samtaler fik hun dog til sidst pengene og er stadig kunde hos Nordicbet.
Hilsen
Ida