Hej alle,
For en god ordens skyld (fairness skal gå begge veje i bettingens verden ;-) skal det siges, at jeg efter publiceringen af min Playit-historie her på Betxpert har fået en god og imødekommende behandling fra Playit/Betandwins side.
Jeg fik svar fra Allan Aasterud, som forklarede, at der var sket en teknisk fejl. Grundet den store gevinst på golf-spillet blev jeg og et par andre spillere ramt af en automatisk reaktion fra "sikkerheds-systemet", hvorved der kom lofter for os og en spærring for oprettelse af konto hos Betandwin. Det var aldrig meningen at blackliste os, og der var tale om en misforståelse.
John Overett, sports manager hos Betandwin (som jeg nævnte specifikt), undskylder for problemerne og den mangelfulde kommunikation mellem afdelinger internt i Playit/Betandwin.
Mit generelle loft på Playit er sat op til det tidligere niveau, og jeg har nu kunnet oprette en konto hos Betandwin - derfor vil jeg bare sige, at jeg har tillid til, at Playit/Betandwin har været i god tro og ikke bevidst stemplet os, der vandt på det kære golfbet, som "uønskede vindere". Det er mit indtryk, at der er travlt i biksen på grund af mange nye kunder, og det er nok en konstatering, at der har været rod i nogle ting, herunder det automatiske sikkerhedssystem - der er bestemt ting, der kan forbedres...men jeg må sige, at jeg er blevet hørt og har fået en god behandling, særligt af Allan Aasterud.
Vi skal som spillere helt klart være kritiske...det er en god ting. Det så unægtelig underligt ud i mit Playit-tilfælde, men jeg har fået en god og troværdig forklaring - efterfulgt af en undskyldning og konstruktive handlinger - det er en meget tilfredsstillende udgang på min "historie".
Hilsen
Ole
For en god ordens skyld (fairness skal gå begge veje i bettingens verden ;-) skal det siges, at jeg efter publiceringen af min Playit-historie her på Betxpert har fået en god og imødekommende behandling fra Playit/Betandwins side.
Jeg fik svar fra Allan Aasterud, som forklarede, at der var sket en teknisk fejl. Grundet den store gevinst på golf-spillet blev jeg og et par andre spillere ramt af en automatisk reaktion fra "sikkerheds-systemet", hvorved der kom lofter for os og en spærring for oprettelse af konto hos Betandwin. Det var aldrig meningen at blackliste os, og der var tale om en misforståelse.
John Overett, sports manager hos Betandwin (som jeg nævnte specifikt), undskylder for problemerne og den mangelfulde kommunikation mellem afdelinger internt i Playit/Betandwin.
Mit generelle loft på Playit er sat op til det tidligere niveau, og jeg har nu kunnet oprette en konto hos Betandwin - derfor vil jeg bare sige, at jeg har tillid til, at Playit/Betandwin har været i god tro og ikke bevidst stemplet os, der vandt på det kære golfbet, som "uønskede vindere". Det er mit indtryk, at der er travlt i biksen på grund af mange nye kunder, og det er nok en konstatering, at der har været rod i nogle ting, herunder det automatiske sikkerhedssystem - der er bestemt ting, der kan forbedres...men jeg må sige, at jeg er blevet hørt og har fået en god behandling, særligt af Allan Aasterud.
Vi skal som spillere helt klart være kritiske...det er en god ting. Det så unægtelig underligt ud i mit Playit-tilfælde, men jeg har fået en god og troværdig forklaring - efterfulgt af en undskyldning og konstruktive handlinger - det er en meget tilfredsstillende udgang på min "historie".
Hilsen
Ole