Jeg vil lige høre om andre har oplevet noget tilsvarende. Ellers kan det tages som en advarsel.
Sagen er den, at jeg på Bjørkman-Moya ønskede at spille gamehandicap. På betbrain står de fleste bookmakers med Bjørkman +6,5, men bet365 står med Bjørkman +7. Det ser altså ud som om, at der kun er to muligheder. Når man klikker på det direkte link til bet365 kommer væddemålet frem: : 04/06/2007 2007 French Open - Herrer - Carlos Moya vs Jonas Bjorkman (Handicap - Vundne partier) Jonas Bjorkman +7
Altså tror jeg stadig, at der kun er to muligheder og at pengene refunderes ved præcis +7.
Jeg spiller så på dette og da kampen ender 7-6,6-2,7-5 regner jeg med, at indskuddet refunderes.
Imidlertid mener bet365, at det er tabt. Jeg forstår ikke helt chatmedarbejderens argumenter, men de mener øjensynligt, at +7 er lig med et uafgjort resultat, som jeg dog ikke kan se, hvordan jeg skulle kunne have set, jeg kunne spille på.
Nedenfor en kopi af chatten, som nogle gange har lidt karakter af goddag-mand-økseskaft. Jeg overlever nok de tabte 200 kr. men synes ikke om deres inddækning med at "kunden er ansvarlig for væddemålets detaljer".
------
Tak fordi du kontakter bet365 Live Chat. En support medarbejder vil være her snart. Du chatter nu med ´Laila B´. Laila B: Hej, velkommen til bet365 Live Chat. Hvordan kan jeg hjælpe dig? X : hej, X : kan jeg stille et spørgsmål om et tennisvæddemål Laila B: Ja det kan du. X : på betbrain stod bet365 angivet med bjørkman+7 partier. Det spillede jeg og efter resultatet skulle dette væddemål så voides. Men det står som tabt Laila B: Har du et reference nummer til væddemålet ? X : xxxxxxxxx Laila B: Et øjeblik Laila B: Blev kampen spillet færdig ? Xt : ja X : resultat 7-6,6-2,7-5 Laila B: Et øjeblik Laila B: I følge vores væddemåls afdeling er dette væddemål korrekt. Ifølge vores regler "I tilfælde af at dette på forhånd fastsatte antal sæt ikke færdigspilles, ændres eller på anden måde adskiller sig fra det offentliggjorte, vil alle væddemål blive annulleret." Da dette ikke er tilfældet er dit væddemål tabt. Jeg beklager. X : du misforstår vist. X : det drejer sig ikke om at kampen ikke blev spillet færdig, men om at Bjørkman taber med præcis 7 partier Laila B: Et øjeblik X : I opstillingen ved betbrain står en del bookmakere med +6,5 partier i handicap, men bet365 står med +7, Dvs man kan spille to muligheder. Bjørkman +7 eller Moya -7. Der er ikke angivet en mulighed for at spille uafgjort. Jeg klikker så på linket på betbrain og bliver ført til bet365 væddemålet. Her fremgår det ikke, at det skulle være et væddemål med 3 mulige udfald. Laila B: ok. Moya ente med 20 (7+6+7) Bjorkman ente med (6+2+5) +7(handicap). hvilket gør kampen ender i tie og dit væddemål er tabt. X : det forstår jeg ikke X : havde spillet også været tabt, hvis jeg havde spillet Moay -7 Laila B: Med det resultat der er af kampen. Ja. X : men det er jo helt misvisende X : kan jeg komme til at tale med en person der har tjek på disse ting? X : evt. på mail Laila B: Du siger du har set det hos betbrain. Vi kan ikke tage ansvar for hvad betbrain skriver på deres hjemmeside. X : nej fair nok, X : men jeg klikker direkte ind på bet365 fra betbrain og får følgende væddemålsmulighed: X : 04/06/2007 2007 French Open - Herrer - Carlos Moya vs Jonas Bjorkman (Handicap - Vundne partier) Jonas Bjorkman +7 X : ikke noget med +6,5 som det normalt vil være ved et handicap X : alle normale handicap-opstillinger ville dette væddemål være uaggjort Laila B: Et øjeblik X : men jeg fornemmer, at jeg ikke kommer videre i denne chat X : så jeg vil høre om jeg kan tale med en anden. X : inden jeg henvender mig til sitet betxpert, som så må se på sagen Laila B: Tak fordi du venter. Jeg vil være der hurtigst muligt. Laila B: Jeg undskylder forsinkelsen. Det tager kun et øjeblik. Laila B: Lige et øjeblik. Laila B: Fordi at at bjork havde +7 i handicap, derfor skulle bjorn vinde med mere end 8 for at dit væddemål skulle vinde. X : ja, men mit problem er jo, hvordan f... jeg skulle kunne vide det ud fra de oplysninger bet365 har givet mig. Laila B: Jævnfør venligst vores regler: Laila B: "Det er kundens ansvar at sikre, at detaljerne i forbindelse med deres væddemål er korrekt. Når væddemål er indgået, og det er blevet bekræftet, at de accepteres, kan de ikke annulleres eller ændres af kunden." X : i øvrigt noget sludder. Bjørkman taber jo, så det er ikke noget med, at han skal vinde med +8 Laila B: Når det er handicap du har spillet på. X : du mener formodentlig, at han skal tabe med højst 6 X : Har bet365 andre jeg kan "vende sagen med". Hvis det ikke er tilfældet, kommer vi vist ikke videre. Laila B: Vi har IBAS, www.ibas-uk.com , de tager sig af sager hvor der er drages tvivle om udfaldet. X : jamen det vil jeg da overveje. Tak for chatten Laila B: Tak fordi du kontaktede bet365 Live Chat. Klik venligst på ´Afslut´ knappen for at bedømme den service du har modtaget og for at bede om kopi af chatten, hvis dette er nødvendigt
Sagen er den, at jeg på Bjørkman-Moya ønskede at spille gamehandicap. På betbrain står de fleste bookmakers med Bjørkman +6,5, men bet365 står med Bjørkman +7. Det ser altså ud som om, at der kun er to muligheder. Når man klikker på det direkte link til bet365 kommer væddemålet frem:
: 04/06/2007 2007 French Open - Herrer - Carlos Moya vs Jonas Bjorkman (Handicap - Vundne partier) Jonas Bjorkman +7
Altså tror jeg stadig, at der kun er to muligheder og at pengene refunderes ved præcis +7.
Jeg spiller så på dette og da kampen ender 7-6,6-2,7-5 regner jeg med, at indskuddet refunderes.
Imidlertid mener bet365, at det er tabt. Jeg forstår ikke helt chatmedarbejderens argumenter, men de mener øjensynligt, at +7 er lig med et uafgjort resultat, som jeg dog ikke kan se, hvordan jeg skulle kunne have set, jeg kunne spille på.
Nedenfor en kopi af chatten, som nogle gange har lidt karakter af goddag-mand-økseskaft. Jeg overlever nok de tabte 200 kr. men synes ikke om deres inddækning med at "kunden er ansvarlig for væddemålets detaljer".
------
Tak fordi du kontakter bet365 Live Chat. En support medarbejder vil være her snart.
Du chatter nu med ´Laila B´.
Laila B: Hej, velkommen til bet365 Live Chat. Hvordan kan jeg hjælpe dig?
X : hej,
X : kan jeg stille et spørgsmål om et tennisvæddemål
Laila B: Ja det kan du.
X : på betbrain stod bet365 angivet med bjørkman+7 partier. Det spillede jeg og efter resultatet skulle dette væddemål så voides. Men det står som tabt
Laila B: Har du et reference nummer til væddemålet ?
X : xxxxxxxxx
Laila B: Et øjeblik
Laila B: Blev kampen spillet færdig ?
Xt : ja
X : resultat 7-6,6-2,7-5
Laila B: I følge vores væddemåls afdeling er dette væddemål korrekt. Ifølge vores regler "I tilfælde af at dette på forhånd fastsatte antal sæt ikke færdigspilles, ændres eller på anden måde adskiller sig fra det offentliggjorte, vil alle væddemål blive annulleret." Da dette ikke er tilfældet er dit væddemål tabt. Jeg beklager.
X : du misforstår vist.
X : det drejer sig ikke om at kampen ikke blev spillet færdig, men om at Bjørkman taber med præcis 7 partier
X : I opstillingen ved betbrain står en del bookmakere med +6,5 partier i handicap, men bet365 står med +7, Dvs man kan spille to muligheder. Bjørkman +7 eller Moya -7. Der er ikke angivet en mulighed for at spille uafgjort. Jeg klikker så på linket på betbrain og bliver ført til bet365 væddemålet. Her fremgår det ikke, at det skulle være et væddemål med 3 mulige udfald.
Laila B: ok. Moya ente med 20 (7+6+7) Bjorkman ente med (6+2+5) +7(handicap). hvilket gør kampen ender i tie og dit væddemål er tabt.
X : det forstår jeg ikke
X : havde spillet også været tabt, hvis jeg havde spillet Moay -7
Laila B: Med det resultat der er af kampen. Ja.
X : men det er jo helt misvisende
X : kan jeg komme til at tale med en person der har tjek på disse ting?
X : evt. på mail
Laila B: Du siger du har set det hos betbrain. Vi kan ikke tage ansvar for hvad betbrain skriver på deres hjemmeside.
X : nej fair nok,
X : men jeg klikker direkte ind på bet365 fra betbrain og får følgende væddemålsmulighed:
X : 04/06/2007 2007 French Open - Herrer - Carlos Moya vs Jonas Bjorkman (Handicap - Vundne partier) Jonas Bjorkman +7
X : ikke noget med +6,5 som det normalt vil være ved et handicap
X : alle normale handicap-opstillinger ville dette væddemål være uaggjort
X : men jeg fornemmer, at jeg ikke kommer videre i denne chat
X : så jeg vil høre om jeg kan tale med en anden.
X : inden jeg henvender mig til sitet betxpert, som så må se på sagen
Laila B: Tak fordi du venter. Jeg vil være der hurtigst muligt.
Laila B: Jeg undskylder forsinkelsen. Det tager kun et øjeblik.
Laila B: Lige et øjeblik.
Laila B: Fordi at at bjork havde +7 i handicap, derfor skulle bjorn vinde med mere end 8 for at dit væddemål skulle vinde.
X : ja, men mit problem er jo, hvordan f... jeg skulle kunne vide det ud fra de oplysninger bet365 har givet mig.
Laila B: Jævnfør venligst vores regler:
Laila B: "Det er kundens ansvar at sikre, at detaljerne i forbindelse med deres væddemål er korrekt. Når væddemål er indgået, og det er blevet bekræftet, at de accepteres, kan de ikke annulleres eller ændres af kunden."
X : i øvrigt noget sludder. Bjørkman taber jo, så det er ikke noget med, at han skal vinde med +8
Laila B: Når det er handicap du har spillet på.
X : du mener formodentlig, at han skal tabe med højst 6
X : Har bet365 andre jeg kan "vende sagen med". Hvis det ikke er tilfældet, kommer vi vist ikke videre.
Laila B: Vi har IBAS, www.ibas-uk.com , de tager sig af sager hvor der er drages tvivle om udfaldet.
X : jamen det vil jeg da overveje. Tak for chatten
Laila B: Tak fordi du kontaktede bet365 Live Chat. Klik venligst på ´Afslut´ knappen for at bedømme den service du har modtaget og for at bede om kopi af chatten, hvis dette er nødvendigt