Long story short, jeg ville lave en lille ludo for sjov kupon, der endte med ti kampe ialt, ville så smide 37 kr. på de 10 kampe, men kommer ved en fejl til at spille et 9 kamps system oveni, hvilket var noget dyrere end jeg havde lyst til. :) Min fejl selvfølgelig, men så jeg kontakter chatten med det samme og forklarer hvad der er sket. Og de vælger så at annullere bettet, selvom de egentlig bare kunne have været røv ligeglade og sagt at det var min fejl. Og været i deres gode ret til. Men de kan jo obviously også godt se det er en fejl.
Skal lige tilføjes at jeg overhovedet ikke var klar over jeg havde spillet med et 9 kamps system også..
Nu er det lige før jeg håber at den ikke går hjem, for så blir jeg nok ærgelig over at den blev annuleret.. :D
En fejl til 633 kr. Det er jo også penge, så tak til bet 365.
Long story short, jeg ville lave en lille ludo for sjov kupon, der endte med ti kampe ialt, ville så smide 37 kr. på de 10 kampe, men kommer ved en fejl til at spille et 9 kamps system oveni, hvilket var noget dyrere end jeg havde lyst til. :) Min fejl selvfølgelig, men så jeg kontakter chatten med det samme og forklarer hvad der er sket. Og de vælger så at annullere bettet, selvom de egentlig bare kunne have været røv ligeglade og sagt at det var min fejl. Og været i deres gode ret til.
Men de kan jo obviously også godt se det er en fejl.
Skal lige tilføjes at jeg overhovedet ikke var klar over jeg havde spillet med et 9 kamps system også..
Nu er det lige før jeg håber at den ikke går hjem, for så blir jeg nok ærgelig over at den blev annuleret.. :D
En fejl til 633 kr. Det er jo også penge, så tak til bet 365.
[IMG]http://i41.tinypic.com/33ti2q0…[/IMG]