18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 om lørdagen.

2 kommentarer
3 Visninger
Hej allesammen. Jeg har læst med herinde længe, men har først oprettet en profil nu.

Grunden til emnet er:

"Please accept our apologies for the interruption to the bet365 service. We expect to be back online shortly."

Og det er næsten hver lørdag efterhånden.

Og hvis det ikke er den fejl, så er det ofte, at man er "logget ud af sikkerhedsmæssige årsager"

Jeg syntes efterhånden det er for dårligt, at det er så ustabilt om lørdagen. Nu er jeg studerende og har ikke kapital, til at oprette 4 forskellige bookmaker kontoer.

Men jeg begynder at overveje, om det skal være et farvel til bet365 hvertfald. Der er i forvejen for mange kampe, hvor de er begyndt for tit at lukke dem ned uden grund, og for mange "MÅÅÅÅÅL" der ikke eksitere alligevel.

Grunden til jeg laver dette emne er, at jeg som udgangspunkt ikke har lyst til at skifte Bet365 ud, men omvendt vil jeg heller ikke blive ved med dennes udfald.

Er der andre der har det sådan?

Sidst men ikke mindst tak for det - så ofte - høje niveau der er herinde. jeg nyder rigtig godt af jeres tips og sætter pris på at der er en side her i DK som ikke bare storspiller på favoritten altid.

Tusind tak.

2 Kommentar

Tilføj kommentar