18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

Bet365 - livebetting

I dagens idrett hvor det skjer ting på sekunder så er det ofte kritisk hvilken odds man får på et spill i livebetting. Bet365 har laget et "idiotsikkert" system hvor man må bekrefte oddsendring før man får satt et spill. Men obs, dette gjelder kun når oddsen endrer seg til kundens fordel. Eksempel: en tenniskamp mellom Kuznetsova og Petrova, jeg tar Petrova til å vinne andre sett til 3.75. Akkurat i det jeg skal sette spill så får Kuznetsova breakball og odds går opp til 4.5. men allikevel aksepteres spill til 3.75 ! Motsatt vei, når odds går fra høyere til lavere så får man aldri godkjent et slikt spill. Mao, Bet365 har laget er livessystem hvor de alltid får fordelen. Dette er etter min mening på grensen til svindel, men man velger jo selv om man vil spille eller ikke, men dette er ihvertfall viktig å være klar over. Jeg har forøvrig innklaget dette til Bet365, så får vi se hva de svarer.

1 Kommentar

Tilføj kommentar