18+ | Spil ansvarligt | Selvudelukkelse via ROFUS.nu | Kontakt Spillemyndighedens hjælpelinje på StopSpillet.dk

BET365 - fejlodds? Nej!

25 kommentarer
29 Visninger
Jeg er ikke den første og sikkert heller ikke den sidste, der brokker mig over, at Bet365 stiller sig på bagbenene.

Det handler om ishockeykampen i Frankrig mellem Rouen-Epinal. Ca. 3 minutter før kampstart spillede jeg over 5,5 mål til odds 1.85.

Jeg valgte at følge kampen på deres livebetting, hvor kampen startede med samme odds. Altså 1.85 for under og 1.85 for over. Efter 6-7 minutter var der endnu ikke scoret, og oddset for over 5,5 dalede. Det var nede og runde under/over 4,5 mål, da Rouen fik hul på bylden.

Herefter gik det stærkt, og målene væltede ind, således første periode havde 7 scoringer. Yes, tænkte jeg. Væddemålet var gået hjem.

Ca. halvanden time senere - kl. 21.36 - får jeg en besked om, at mit væddemål er ændret fra 1.85 til 1.25 pga. fejlodds. Det forstår jeg intet af. Både deres pre-odds og liveodds var fra starten af begge 1.85 og undervejs faldt deres udbud til under/over 4,5 mål.

Jeg synes, det ærligst talt er svineri. Lang tid efter væddemålet er afgjort, kommer de med sådan en besked. De ville da aldrig nogensinde starte deres livebetting med under/over 5,5 til 1.85, hvis det var fejlodds.

25 Kommentar

Tilføj kommentar