Bet188 - besværlig start
Jeg vil lige advare om de problemer jeg har haft i forbindelse med etablering af min konto. Først tog det en halv time før pengene stod på min konto på trods af, at systemet sagde succesful, men efter en del bøvl og livechat lykkedes det trods alt. Så troede jeg at vi var up and running, men nej nej og atter nej. Nu skulle kontoen verificeres, og det er sådan set helt fair, så man undgår fusk med kort på nettet. Jeg faxede derfor dokumenterne ind, og glædede mig til at få at vide, at alt var ok. Men nej, jeg fik istedet en mail med trusler om, at betalingen ville blive tilbageført hvis ikke de modtog dokumenterne (som jeg jo havde faxet) inden 12 timer. Jeg gik endnu engang på livechatten, og først var problemet, at jeg kun havde sendt toppen af min bankudskrift, hvor de jo kunne se adresse, konto nr., iban nr. mv. Det var imidlertid ikke nok, fik jeg nu at vide. De skulle sandelig se hele udtoget, men det vil jeg ikke, da det ikke rager dem, hvad min saldo er eller hvad jeg har af posteringer. Det tror jeg godt de selv kunne se det fornuftige i, så nu var problemet pludselig, at det indsendte var for utydeligt. Jeg synes ikke det spiller, og jeg har aldrig oplevet lignende problemer med de temmelig mange bookies jeg anvender. Nu har jeg bedt Jens, betxpert, om at kigge på sagen. Enten må de stikke piben ind eller sende mine penge retur. Det synes ellers at være en god bookie, men min start har været alt andet end god