Jeg har siden 2. august 2025 været udelukket fra min konto hos Betit efter MitID-validering pga. fejlen "LOGIN ERROR - InvalidClientName" (en enkelt gang også "Invalid Token").
Jeg har ifm. deres opstart indsat 2 x 500 kr. og fik tilskrevet en velkomstbonus, som jeg nu ikke kan omsætte.
Fejlen er reproduceret på flere browsere/enheder, og cache/cookies er udelukket.
Når support besvarer en henvendelse, sker det i en ny e-mail, så historikken ikke bevares i korrespondancen. Det virker ikke til, at de læser historikken.
Jeg har et utal af gange bedt om:
* Teknisk status/plan
* Sagsbehandler (navn/titel/kontakt)
* Bekræftelse af pause/forlængelse af bonus-/omsætningsfrister
* Oplysning om Betit-kontonummer til brug for klage jf. deres klageprocedure
Jeg er på intet tidspunkt blevet imødekommet med de oplysninger, som jeg har bedt om og bliver groft sagt ignoreret. Der bliver dog altid svaret på mine mails med, at de enten sender sagen videre, er i gang eller at de nu har kontrolleret min konto, og jeg skal prøve at logge ind igen.
Det er fuldstændig håbløst at blive udsat for dette groteske vanvid.
FORLØB I KORTE TRÆK:
* 02/08 - 03/08: Første fejl; sender screenshots og ID som ønsket. Support melder flere gange "rettet", men fejlen består.
* 07/08: Urelateret bonus-mail + "vi finder ingen fejl" + endnu en anmodning om screenshots (allerede sendt 02/08).
* 08/08: Eskalerer til formel klage.
* 15/08: Minder om frist for klagebehandling og beder om status/plan, sagsbehandler og håndtering af bonusfrister.
* 19/08: Flere beskeder om "nu burde det virke"; fejlen uændret efter MitID. GDPR-indsigt bekræftet med frist 19/09/2025.
DET JEG BEDER OM (OG MANGLER):
* Konkrete tekniske fund + tidsplan (i stedet for flere "prøv igen").
* Afgørelsesdato for klagen.
* Navn/titel/kontakt på sagsbehandler.
* Bekræftelse på at bonus-/omsætningsfrister pauses/forlænges i hele perioden uden adgang.
* Mit Betit-kontonummer.
STATUS PR. 19/08:
* Login fejler stadig. Ingen teknisk status/tidsplan, ingen sagsbehandleroplysninger, ingen bekræftet håndtering af bonusfrister. GDPR-indsigt bekræftet (frist 19/09/2025).
SPØRGSMÅL TIL ANDRE:
* Har I oplevet "InvalidClientName" efter MitID hos Betit/andre? Hvad løste det? Hvordan håndterede udbyderen klagefrister og bonuskrav mens adgangen var nede?
MAIL-FOR-MAIL TIDSLINJE
- Format: dato tid - afsender -> modtager - emne - kort resume - kort citat
* 02/08 11:21 - Mig -> Support - Login-problem - InvalidClientName - Første fejl efter MitID; enheder/browsere angivet - "LOGIN ERROR - InvalidClientName".
* 02/08 11:24 - Mig -> Support - VS: Login-problem - InvalidClientName - Ekstra screenshot ("Invalid Token") - "Jeg får også denne fejl".
* 02/08 19:51 - Zahra -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - Mistanke om MitID/profil-mismatch; beder om ID - "send ... billedeid ... få det rettet".
* 02/08 20:27 - Mig -> Zahra - Sv: Login-problem - InvalidClientName - Sender pas som ønsket.
* 03/08 12:08 - Zahra -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - Afviser format; beder om andet format - "send det i dette format".
* 03/08 12:36 - Mig -> Zahra - Sv: Login-problem - InvalidClientName - Leverer igen; tvivl om relevans - "hvorfor formatet skulle være afgørende".
* 03/08 17:43 - Zahra -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - Siger rettet; foreslår browser/cache - "Problemet er nu blevet rettet".
* 03/08 17:54 - Mig -> Zahra - Sv: Login-problem - InvalidClientName - Modbeviser: Fejl består; cache/cookies udelukket - "ikke skyldes cookies eller cache".
* 07/08 08:16 - Mig -> Support - VS: Login-problem - InvalidClientName - Dag 6 uden adgang; beder om kontonr. + status/plan - "Anmoder om Betit-kontonummer".
* 07/08 09:37 - George -> Mig - Notifikation - Urelateret bonus-mail midt i login-fejl - "Sports Welcome-bonussen er krediteret".
* 07/08 09:43 - Support -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - "Ingen fejl fra vores side"; brug korrekt MitID - "ikke fundet nogen fejl".
* 07/08 10:09 - Mig -> Support - Vedr. Login-problem - Kalder bonus-mail fejl; vedhæfter historik; gentager anmodninger - "betragter som en fejl".
* 07/08 18:09 - Charlotte -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - Beder igen om screenshots (allerede sendt 02/08) - "sende os et screenshot".
* 07/08 23:11 - Mig -> Charlotte - Sv: Login-problem - InvalidClientName - Minder om tidligere screenshots; gentager ønsker - "allerede sendt ... den 2. august".
* 08/08 08:34 - Margaret -> Mig - Meddelelse - Siger problemet burde være løst; "prøv igen" - "burde være løst".
* 08/08 08:50 - Mig -> Margaret - KLAGE! Login-problem - InvalidClientName - Eskalerer til formel klage; citerer klageprocedure - "tredje gang ... løst".
* 08/08 14:20 - Charlotte -> Mig - Re: Meddelelse - Videresendt til undersøgelse; ingen konkret status - "informere dig ... så snart".
* 15/08 19:46 - Mig -> Support - KLAGE! Login-problem - InvalidClientName - Påminder 14-dages klagefrist (22/08) og beder om plan/sagsbehandler - "afgørelse eller dato".
* 19/08 11:57 - George -> Mig - Notifikation - "Du bør nu kunne logge ind" - "Du bør nu kunne logge ind".
* 19/08 12:32 - Mig -> George - KLAGE! Login-problem - InvalidClientName - Fejl uændret; beder om teknisk status/plan - "uændret siden 2. august".
* 19/08 13:05 - George -> Mig - Re: Notifikation - Endnu en kontrol; test igen - "bekræfte ... kan logge ind?".
* 19/08 13:20 - Mig -> George - KLAGE! Login-problem - InvalidClientName - Gentager krav inkl. sagsbehandler/bonusfrister - "Jeg beder nu igen ...".
* 19/08 17:39 - Margaret -> Mig (cc D-Bet) - Re: Notifikation - Bekræfter GDPR-indsigt (frist 19/09); bedes teste igen - "prøve at logge ind igen".
* 19/08 18:17 - Mig -> Margaret - Sv: Notifikation - Noterer GDPR-frist; beder om konkret rettelse før ny test - "konkret teknisk rettelse".
NONSENSE-MØNSTRE (GENTAGELSER, OFF-TOPIC, SELVMODSIGELSER):
* Gentagne "prøv at logge ind igen" uden ændring: 03/08 17:43 (Zahra), 08/08 08:34 (Margaret), 19/08 11:57 (George), 19/08 13:05 (George), 19/08 17:39 (Margaret)
* Off-topic svar: 07/08 09:37 (George) - bonus krediteret -> irrelevant ift. login-låst konto
* Selvmodsigelser: 03/08 - "rettet" vs. fortsat fejl i tests; 07/08 09:43 - "ingen fejl fra vores side" kort efter "rettet/undersøges"
* Manglende oplysninger trods gentagne anmodninger: Teknisk status/plan; Sagsbehandler (navn/titel/kontakt); Bekræftelse af pause/forlængelse af bonus-/omsætningsfrister; Oplysning om Betit-kontonummer.
Jeg har ifm. deres opstart indsat 2 x 500 kr. og fik tilskrevet en velkomstbonus, som jeg nu ikke kan omsætte.
Fejlen er reproduceret på flere browsere/enheder, og cache/cookies er udelukket.
Når support besvarer en henvendelse, sker det i en ny e-mail, så historikken ikke bevares i korrespondancen. Det virker ikke til, at de læser historikken.
Jeg har et utal af gange bedt om:
* Teknisk status/plan
* Sagsbehandler (navn/titel/kontakt)
* Bekræftelse af pause/forlængelse af bonus-/omsætningsfrister
* Oplysning om Betit-kontonummer til brug for klage jf. deres klageprocedure
Jeg er på intet tidspunkt blevet imødekommet med de oplysninger, som jeg har bedt om og bliver groft sagt ignoreret. Der bliver dog altid svaret på mine mails med, at de enten sender sagen videre, er i gang eller at de nu har kontrolleret min konto, og jeg skal prøve at logge ind igen.
Det er fuldstændig håbløst at blive udsat for dette groteske vanvid.
FORLØB I KORTE TRÆK:
* 02/08 - 03/08: Første fejl; sender screenshots og ID som ønsket. Support melder flere gange "rettet", men fejlen består.
* 07/08: Urelateret bonus-mail + "vi finder ingen fejl" + endnu en anmodning om screenshots (allerede sendt 02/08).
* 08/08: Eskalerer til formel klage.
* 15/08: Minder om frist for klagebehandling og beder om status/plan, sagsbehandler og håndtering af bonusfrister.
* 19/08: Flere beskeder om "nu burde det virke"; fejlen uændret efter MitID. GDPR-indsigt bekræftet med frist 19/09/2025.
DET JEG BEDER OM (OG MANGLER):
* Konkrete tekniske fund + tidsplan (i stedet for flere "prøv igen").
* Afgørelsesdato for klagen.
* Navn/titel/kontakt på sagsbehandler.
* Bekræftelse på at bonus-/omsætningsfrister pauses/forlænges i hele perioden uden adgang.
* Mit Betit-kontonummer.
STATUS PR. 19/08:
* Login fejler stadig. Ingen teknisk status/tidsplan, ingen sagsbehandleroplysninger, ingen bekræftet håndtering af bonusfrister. GDPR-indsigt bekræftet (frist 19/09/2025).
SPØRGSMÅL TIL ANDRE:
* Har I oplevet "InvalidClientName" efter MitID hos Betit/andre? Hvad løste det? Hvordan håndterede udbyderen klagefrister og bonuskrav mens adgangen var nede?
MAIL-FOR-MAIL TIDSLINJE
- Format: dato tid - afsender -> modtager - emne - kort resume - kort citat
* 02/08 11:21 - Mig -> Support - Login-problem - InvalidClientName - Første fejl efter MitID; enheder/browsere angivet - "LOGIN ERROR - InvalidClientName".
* 02/08 11:24 - Mig -> Support - VS: Login-problem - InvalidClientName - Ekstra screenshot ("Invalid Token") - "Jeg får også denne fejl".
* 02/08 19:51 - Zahra -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - Mistanke om MitID/profil-mismatch; beder om ID - "send ... billedeid ... få det rettet".
* 02/08 20:27 - Mig -> Zahra - Sv: Login-problem - InvalidClientName - Sender pas som ønsket.
* 03/08 12:08 - Zahra -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - Afviser format; beder om andet format - "send det i dette format".
* 03/08 12:36 - Mig -> Zahra - Sv: Login-problem - InvalidClientName - Leverer igen; tvivl om relevans - "hvorfor formatet skulle være afgørende".
* 03/08 17:43 - Zahra -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - Siger rettet; foreslår browser/cache - "Problemet er nu blevet rettet".
* 03/08 17:54 - Mig -> Zahra - Sv: Login-problem - InvalidClientName - Modbeviser: Fejl består; cache/cookies udelukket - "ikke skyldes cookies eller cache".
* 07/08 08:16 - Mig -> Support - VS: Login-problem - InvalidClientName - Dag 6 uden adgang; beder om kontonr. + status/plan - "Anmoder om Betit-kontonummer".
* 07/08 09:37 - George -> Mig - Notifikation - Urelateret bonus-mail midt i login-fejl - "Sports Welcome-bonussen er krediteret".
* 07/08 09:43 - Support -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - "Ingen fejl fra vores side"; brug korrekt MitID - "ikke fundet nogen fejl".
* 07/08 10:09 - Mig -> Support - Vedr. Login-problem - Kalder bonus-mail fejl; vedhæfter historik; gentager anmodninger - "betragter som en fejl".
* 07/08 18:09 - Charlotte -> Mig - Re: Login-problem - InvalidClientName - Beder igen om screenshots (allerede sendt 02/08) - "sende os et screenshot".
* 07/08 23:11 - Mig -> Charlotte - Sv: Login-problem - InvalidClientName - Minder om tidligere screenshots; gentager ønsker - "allerede sendt ... den 2. august".
* 08/08 08:34 - Margaret -> Mig - Meddelelse - Siger problemet burde være løst; "prøv igen" - "burde være løst".
* 08/08 08:50 - Mig -> Margaret - KLAGE! Login-problem - InvalidClientName - Eskalerer til formel klage; citerer klageprocedure - "tredje gang ... løst".
* 08/08 14:20 - Charlotte -> Mig - Re: Meddelelse - Videresendt til undersøgelse; ingen konkret status - "informere dig ... så snart".
* 15/08 19:46 - Mig -> Support - KLAGE! Login-problem - InvalidClientName - Påminder 14-dages klagefrist (22/08) og beder om plan/sagsbehandler - "afgørelse eller dato".
* 19/08 11:57 - George -> Mig - Notifikation - "Du bør nu kunne logge ind" - "Du bør nu kunne logge ind".
* 19/08 12:32 - Mig -> George - KLAGE! Login-problem - InvalidClientName - Fejl uændret; beder om teknisk status/plan - "uændret siden 2. august".
* 19/08 13:05 - George -> Mig - Re: Notifikation - Endnu en kontrol; test igen - "bekræfte ... kan logge ind?".
* 19/08 13:20 - Mig -> George - KLAGE! Login-problem - InvalidClientName - Gentager krav inkl. sagsbehandler/bonusfrister - "Jeg beder nu igen ...".
* 19/08 17:39 - Margaret -> Mig (cc D-Bet) - Re: Notifikation - Bekræfter GDPR-indsigt (frist 19/09); bedes teste igen - "prøve at logge ind igen".
* 19/08 18:17 - Mig -> Margaret - Sv: Notifikation - Noterer GDPR-frist; beder om konkret rettelse før ny test - "konkret teknisk rettelse".
NONSENSE-MØNSTRE (GENTAGELSER, OFF-TOPIC, SELVMODSIGELSER):
* Gentagne "prøv at logge ind igen" uden ændring: 03/08 17:43 (Zahra), 08/08 08:34 (Margaret), 19/08 11:57 (George), 19/08 13:05 (George), 19/08 17:39 (Margaret)
* Off-topic svar: 07/08 09:37 (George) - bonus krediteret -> irrelevant ift. login-låst konto
* Selvmodsigelser: 03/08 - "rettet" vs. fortsat fejl i tests; 07/08 09:43 - "ingen fejl fra vores side" kort efter "rettet/undersøges"
* Manglende oplysninger trods gentagne anmodninger: Teknisk status/plan; Sagsbehandler (navn/titel/kontakt); Bekræftelse af pause/forlængelse af bonus-/omsætningsfrister; Oplysning om Betit-kontonummer.