EM i futsal 2018 - optakt: Tre hold ånder Spanien i nakken

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

EM i futsal 2018 - optakt: Tre hold ånder Spanien i nakken

Oprettet 28/01-2018 10:59 af Aberdabei
32 847 10/02-2018 23:09
af JG7
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: EM i futsal 2018 - optakt: Rivalerne ånder Spanien i nakken
Aberdabei
Bruger - Indlæg: 488

Bruger

0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Slettet af bruger, da svaret står i den fornemme og inspirerende optakt af Jesper Carstens.
Redigeret af bruger 28. jan. 2018 11:08
JG7
Moderator - Indlæg: 1988

Moderator
(Jesper Carstens)

Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 114%
Balance: +119,84
Hitrate: 429 af 853
0
Jeg har opdateret optakten med et par spilforslag samt en ekstra landetekst.
Jeules
Bruger - Indlæg: 125

Bruger

0
Kasakhstan er i 3.5 som puljevinder nu.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Jeg har desværre ikke haft tid til at kigge på dagens program, sygdom kom lige i vejen.

Det er dog en rigtig spændende dag, selvom det på papiret ligner to meget ensidige opgør. Portugal tager imod Rumænien, der på papiret er ét af de svageste mandskaber ved det her EM, men de har før fundet vej ud af gruppespillet, og selvom Portugal har et højt niveau (top4-hold), så er de nok også det tophold, der er lettest at stække. De er uhyre afhængige af Ricardinho, der er sportens bedste, men rammer han ikke dagen, så har de ofte problemer. Umiddelbart bør Portugal vinde her, men handicappet på 3,5 mål er nok en kende for stort her. Jeg sætter mig nok bare tilbage og nyder Ricardinho i den her kamp.

Så er der Spanien-Frankrig. Spanien er naturligvis bedre end Frankrig, der er novicer i dette selskab, men jeg hører en del hype om nogle af de franske spillere, og umiddelbart skulle man mene, at der er stort potentiale hos dem. -3,5 på Spanien til odds 1,90 hos Betsafe og NordicBet er i min optik interessant: det er lige ét hak for højt. Jeg er på 54 %. Det ER et stort handicap, men hvis Spanien åbner op, så kan de save de fleste hold over, og hype eller ej; så gode er Frankrig næppe. Endnu.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Nå, ja, men overraskelserne fortsætter. Frankrig er i øjeblikket foran mod Spanien med få minutter tilbage. Portugal vandt planmæssigt, og Ricardinho fik lavet et fint mål: https://twitter.com/yourinsport/status/958776...
nortgreen
Bruger - Indlæg: 2463

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens brugertipper. Klik for at læse mere

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 107%
Balance: +3,91
Hitrate: 28 af 57
0
Har du nogen inputs til dagens kampe :)
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Jeg har ikke kigget så meget endnu, men jeg har sat ét spil:

Under 5,5 mål i Polen-Kasakhstan til odds 2,20 hos 888sport, Unibet og LeoVegas.

Den er kun hos Kambi-bookmakerne så vidt jeg kan se. De fleste andre har under 6,5 mål til odds 1,60, men det bliver for lavt, synes jeg.

Polen stod ret godt defensivt i den første kamp mod Rusland, og skal som sådan egentligt bare bruge et X. Det giver dem ret gode chancer for at gå videre. Kasakhstan er generelt et hold, der har styr på deres defensiv, og de undgår generelt unødige mål imod.

Der er dog et par faremomenter:
Generelt scores der mange mål i futsal (men den her turnering er startet sløvt so far).
Til VM 2016-kvalifikationen vandt Kasakhstan med 7-0 over Polen i den ene kamp (men spillede 1-1 i den første kamp i Polen).
Kasakhstan tager gerne keeper Higuita ud på banen og spiller i overtal.
Jeg føler mig ikke overbevist om, at Polen nødvendigvis kan så meget, som vi så i første kamp.
En sejr vil definitivt sende holdene videre i turneringen, så er kampen tæt til sidst, kan det betyde at begge hold satser lidt.
nortgreen

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens brugertipper. Klik for at læse mere

Brugertips-stats
0
Fedt, med noget indsigt, mange år siden at jeg selv spillede en smule Futsal, teknikken var fin nok men farten i stængerne rakte ikke langt :)

Over er 5,5 er steget en helt del og ligger i 1.90 nu, hvordan er dine procenter på O/U 5,5?
Redigeret af bruger 1. feb. 2018 12:02
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Da jeg var yngre og gik til fodbold, var det kun traditionel indendørs, der blev spillet. Heldigvis for det, for som (udendørs) forsvarsspiller havde jeg kun to forcer: skyde hårdt (men ikke præcist. En evne udviklet af "skyd den ud af kommunen"-taktikken) og stå solidt i forsvaret. Jeg var blevet tørret en milliard gange i futsal. Og jeg havde næppe driblet forbi én eneste, om jeg så prøvede hver eneste gang :-D

Da jeg skrev mit indlæg tidligere var jeg på 53-47 % (53 % på over). Det er jeg stadig, men jeg må også understrege, at Polen er en ubekendt faktor for mig (hvilket et par af de nye landshold er - derfor tager jeg en tip-rolig indgang til turneringen indtil jeg har set dem spille). De polske spillere spiller kun i den polske liga, og det er første gang de er med i en stor slutrunde, siden jeg er begyndt at følge med i sporten.

De kæmpede bravt i første kamp og fik spillet sig til mange chancer, men Rusland var rædderlige i boldomgangen og gav mange chancer væk. Det Kasakhstan-hold vi så i 2016 bør være dominerende i den her kamp, men Polen bider fra sig nogle gange: 1-1 mod Spanien i EM-kvalifikationen i 2017, 1-1 mod Kasakhstan i VM-kvalifikationen i 2016 og senest 1-1 mod Rusland.
nortgreen

Bruger

Brugertips-stats
0
Hehe, lyder præcis som en gengivelse af min fodboldkarriere :)

Har du nogen indsigter i den sene kamp du vil dele, jeg overvejer 1,95 på Italien -1,5, da jeg ikke er videre imponeret af Serbien og samtidig forventer at de stille sig dybt for at undgå et for stort nederlag. Er de bagud med 2, så vil de ikke satse alt som jeg vurderer det.
Redigeret af bruger 1. feb. 2018 13:13
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
+1
nortgreen skrev i indlæg #10
Hehe, lyder præcis som en gengivelse af min fodboldkarriere :)

Har du nogen indsigter i den sene kamp du vil dele, jeg overvejer 1,95 på Italien -1,5, da jeg ikke er videre imponeret af Serbien og samtidig forventer at de stille sig dybt for at undgå et for stort nederlag. Er de bagud med 2, så vil de ikke satse alt som jeg vurderer det.

Lidt info: Serbien var ude to af deres profiler grundet karantæne (herunder en målmand) i kampen mod Slovenien, mens Kocic - der udlignede til allersidst - havde mavebøvl op til kampen. De tre spillere udgjorde deres tre profiler ved EM 2016, men de bør alle være klar, så vidt jeg har søgt mig frem til.

Italien kan gå videre med en sejr, mens Serbien kan klare sig med X (medmindre Italien-Slovenien også ender X), så jeg forestiller mig, at de står lidt dybt og håber på Kocic-magi. Det er fra ham - deres 10'er - at alt skal komme.

De har mødt hinanden i to træningskampe i 2017, hvor Italien vandt 3-0 og 4-3. De har skuffet lidt ved de større mesterskaber de seneste par år, og kommer derfor med frisk blod. Det er ikke et voldsomt ungt hold overordnet set, men der er et par unge spillere blandet med et par profiler (særligt Alex Merlim må ses som deres profil). Jeg synes, det er et spændende italiensk hold, men på klubniveau er det ikke fordi, de imponerer voldsomt meget i disse år, så jeg er spændt på at se deres niveau på den helt store scene.

Jeg ser også værdien i odds 1,95 hos Betsafe/Nordic. Det er lige et lille tak for højt, synes jeg. Jeg havde egentligt håbet på et højere odds i under 5,5 mål, men ikke denne gang.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
JG7 skrev i indlæg #7

Jeg har ikke kigget så meget endnu, men jeg har sat ét spil:

Under 5,5 mål i Polen-Kasakhstan til odds 2,20 hos 888sport, Unibet og LeoVegas.

Den er kun hos Kambi-bookmakerne så vidt jeg kan se. De fleste andre har under 6,5 mål til odds 1,60, men det bliver for lavt, synes jeg.

Polen stod ret godt defensivt i den første kamp mod Rusland, og skal som sådan egentligt bare bruge et X. Det giver dem ret gode chancer for at gå videre. Kasakhstan er generelt et hold, der har styr på deres defensiv, og de undgår generelt unødige mål imod.

Der er dog et par faremomenter:
Generelt scores der mange mål i futsal (men den her turnering er startet sløvt so far).
Til VM 2016-kvalifikationen vandt Kasakhstan med 7-0 over Polen i den ene kamp (men spillede 1-1 i den første kamp i Polen).
Kasakhstan tager gerne keeper Higuita ud på banen og spiller i overtal.
Jeg føler mig ikke overbevist om, at Polen nødvendigvis kan så meget, som vi så i første kamp.
En sejr vil definitivt sende holdene videre i turneringen, så er kampen tæt til sidst, kan det betyde at begge hold satser lidt.

Deres bedste markspiller ved EM 2016, Leo, er skadet og spiller ikke i dag. Hvad gør man så? Man nationaliserer brasilianeren Taynan. Han er med i truppen i dag (fik angiveligt sit pas den 27. januar): https://twitter.com/UEFAFutsal/status/9589976...

Taynan: Dygtig spiller, ikke nødvendigvis en kæmpe nedgradering. Niveaumæssigt er forskellen ikke stor, men Leo er selvfølgelig bedre integreret på holdet (der i høj grad har været bygget omkring ham). Træner Cacau kender dog Taynan fra sit daglige arbejde i Kairat.
Redigeret af bruger 1. feb. 2018 16:47
nortgreen

Bruger

Brugertips-stats
0
Metoderne er mange for at komme tættere på succes :) Gad vide hvad pengene i Futsal ligger på i et land som Kazakhstan, er det mon noget man kaster en hel masser efter for nationalisere spillere eller er det mere spillerens egen interesse i at komme til slutrunder :)
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
nortgreen skrev i indlæg #13
Metoderne er mange for at komme tættere på succes :) Gad vide hvad pengene i Futsal ligger på i et land som Kazakhstan, er det mon noget man kaster en hel masser efter for nationalisere spillere eller er det mere spillerens egen interesse i at komme til slutrunder :)
De får nok en del penge i futsal-regi, kunne jeg forestille mig - men jeg tror også gerne, de meget gerne vil til EM/VM, for det er jo der, futsal for alvor kommer ud i verden. Og så er der jo bare afsindigt lang vej til det brasilianske landshold fx.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Det er stadig tidligt i kampen, men Kasakhstan ligner det samme charmerende hold som for to år siden. Det er virkelig noget af et våben, at keeper Higuita er så dygtig i spilopbygningen. Nu må vi se, men det kunne godt ligne medaljer, hvis de får den rigtige vej i slutspillet.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Kasakhstan så akkurat lige så stærke ud som sidste EM. Taynan spillede flot, og de fik virkelig pillet Polen fra hinanden. Desværre gik den lige akkurat over 5,5 mål, da Douglas Junior scorede tre minutter før tid til 5-1. I forhold til gruppevinder-spillet, som jeg nævner i optakten, så ser det solidt ud, men det hele afhænger af kampen mod Rusland, og her har Rusland jo afgjort mest på spil, men begge hold kan bruge X.

Italien spillede mod Serbien. De havde mange afslutninger, men det blev aldrig rigtig farligt. Jeg synes virkelig, de så tandløse ud. De mangler den x-factor, som Portugal har i Ricardinho, som Spanien har i forsvaret og som Rusland har i Eder Lima. Hvem skal afgøre kampene for dem? Kampen endte 1-1. Serbien kom foran, men Italien fik udlignet kort efter. Jeg synes umiddelbart, at det ser godt ud for optaktens turnerings-H2H mellem Italien og Portugal, men meget afhænger her af modstanderne i kvartfinalen.

Men udover det: en sløv slutrunde indtil videre mht. betting. Jeg har nævnt tre odds her i tråden. Alle tre har været meget, meget langt fra at gå hjem. Sådan er det jo!

Til i morgen: jeg glæder mig som et lille barn til Frankrig-Aserbajdsjan. Jeg har smidt et tip op til kampen. Det er en høj linje, bevares, men der bør være pæne chancer for en højt scorende kamp.
Redigeret af bruger 1. feb. 2018 22:37
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Det er ikke sikkert, at jeg når at kigge på Slovenien-Italien, men hvis jeg gør, så smider jeg mine tanker i denne optakt efter Kasakhstan-Rusland.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Desværre, jeg når ikke at kigge på Italien.

Kasakhstan vandt puljen efter 1-1 mod Rusland, men det kom med en pris. Taynan, der kom med i sidste øjeblik, udgik med en skade. Han har spillet godt, og hvis de skal gå hele vejen, så kræver det at han er klar igen til kvartfinalerne. Hos Rusland sparede man Robinho i hele kampen.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Italien er ude af slutrunden. De tabte 2-1 til Slovenien, og dermed går Slovenien videre sammen med Serbien. Rusland må være jublende lykkelige over andenpladsen.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Kvartfinaletid! Mandagens kampe består af Serbien-Kasakhstan efterfulgt af Slovenien-Rusland. Jeg håber at nå forbi begge kampe i morgen tidligt.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Optaktens to tips er begge gået hjem: Portugal kom længere end Italien til odds 2, samt Kasakhstan som gruppevinder til odds 3. Ganske pænt efter en svag start på turneringen for mit vedkommende!

Rusland og Spanien har set svage ud, men man må formode, at de kan finde et nyt gear. Hvis ikke kan det være interessant at kigge på vinder-markedet, der giver:

Odds 10 på Kasakhstan hos Bet365
Odds 7 på Portugal hos Bet365, Betsafe og NordicBet

De to hold har spillet bedst indtil videre, særligt Portugal har været et godt bekendtskab. Ved sværeste vej (Kasakhstan kan fx møde Rusland i semifinalen og Spanien i finalen, mens Portugal kan møde samme hold i omvendt rækkefølge) kan man dog nok godt opnå højere odds, men begge odds topper markedet. 888sport, Danske Spil, Unibet og LeoVegas har sågar Portugal nede i odds 3,75, hvilket klart er for lavt og en overreaktion på deres gode spil, men det vidner om det niveau, de har lagt for dagen.
Redigeret af bruger 5. feb. 2018 15:08
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Kasakhstan vandt 3-1 over Serbien, men resultatet snyder.

De kom foran 2-0 kort inde i anden halvleg, men herefter blev alt initiativ overladt til Serbien, og de havde i den grad chancer til at udligne til 2-2 eller endda bringe sig foran.

Kasakhstan havde dog også chancerne til at gøre det til 3-0, men misbrugte dem skammeligt.

Da Serbien så kom på 2-1 virkede Kasakhstan helt lammede, og kun en kæmpe brøler af Kocic (af alle spillere - utrolig boldsikker ellers) gjorde det til 3-1. Det lignede ellers at Serbien var tæt på at udligne.

I det hele taget spillede Serbien fabelagtigt i overtalsspillet, mens Kasakhstan virkede uden plan, når de hev Higuita ud af målet. Ikke helt normalt for dem, men jeg vil gerne erkende, at deres overtalsspil har været lidt under niveau i denne turnering.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Cacau - Kasakhstans landstræner - stopper som landstræner (og senere som klubtræner for Kasakhstans mesterhold) efter denne turnering. Noget af et slag, men det kan måske give spillerne lidt ekstra motivation: https://twitter.com/lukefutsal/status/9606520...
Edderkoppen
Bruger - Indlæg: 2293

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 85%
Balance: -7,77
Hitrate: 22 af 51
0
Et teknisk spørgsmål: efter seks fejl og straffe. Bliver deres antal af fejl, så nulstillet?
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Kun halvleg nulstiller :-)
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Ukraine-Spanien: Har ikke fundet med i denne kamp, jeg synes dog at et halvlegsspil på Spanien synes interessant.

Bet365 giver odds 1,53 på Spanien -0,5 ved halvleg. Jeg tror, de finder et niveau mere, end de har vist tidligere i turneringen. 66-67 %.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Portugal 8-1 Aserbajdsjan

Sikke en præstation. Aserbajdsjan kommer foran i første minut, men Portugal udligner hurtigt. Herefter kommer de så på 1-2, men begge hold spiller flot og seværdigt, og det lignede turneringens kamp, men da Portugal scorer til 1-3 og siden 1-4 kort før halvleg, er alt håb slukket. I anden halvleg bliver de kørt helt over. Portugal er for real.
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Fire kampe er der tilbage - det er lidt trist. Efter denne slutrunde kommer EM kun hvert fjerde år (mod hvert andet år som nu). Det betyder dog, at EM og VM afholdes i forskellige år, og ikke som i 2016, hvor begge turneringer blev afholdt.

Portugal er gjort til smalle favoritter mod Rusland som det er lige nu, mens Spanien er solide favoritter mod Kasakhstan. Jeg får kigget på begge kampe i aften :-)
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Jeg skal sove på Spanien-Kasakhstan, så hvis der kommer noget på den i morgen, så bliver det nok omkring middag. :-)
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Det var så det: EM-turneringen (og dermed også min monolog ;-) slutter senere i dag. Jeg har smidt et infotip på til finalen, mens jeg fortsat tygger lidt på bronzekampen og et evt. finalespil. Hvis det bliver til noget, så vil det ske omkring middagstid :-)
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
Portugal løb af med sejren! Ricardinho åbnede festen efter 1 minut, Spanien kom på 2-1 og Portugal udlignede kort før slutfløjtet. I overtiden blev Ricardinho skadet (det så slemt ud), men begge hold røg op på 5 frispark, og da Spanien så laver et kluntet frispark med 55 sekunder tilbage, kan Coelho sparke straffe og gøre det til 3-2. Fremragende! Jeg tog dem til odds 7 (#21), og generelt har det været en amazing turnering rent bettingmæssigt; meget af det fik jeg lavet analyser af, så jeg håber nogen fik fulgt et par tips undervejs :-)
zAAz
Bruger - Indlæg: 3004

Bruger

0
@JG7

Du skal have tak for at sætte fokus på den her turnering. Jeg fik godt nok kun set et par kampe, men det var ikke desto mindre din fortjeneste.

Det var heldigvis en spændende finale. Derudover er jeg en stor fan af producerens evne til at finde de kønne kvindelige tilskuerer i de mange spilstop :-)
JG7

Moderator
(Jesper Carstens)

Ekspert-stats
0
zAAz skrev i indlæg #32
Derudover er jeg en stor fan af producerens evne til at finde de kønne kvindelige tilskuerer i de mange spilstop :-)
Ja, det er de utroligt dygtige til. De er der med det samme. De må have en ansat til at styre det kamera under hele kampen. Det er i al fald imponerende :-D
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: EM i futsal 2018 - optakt: Rivalerne ånder Spanien i nakken

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Mainz 05 - Wolfsburg
Mainz 05 - Wolfsburg
0
Joergensen51 (23/02-2018, 15:27)
Er helt pas på værdi i denne kamp. Syntes dog ikke Mainz var gode i Berlin, nærmere Berlin der var hely horrible....
Joergensen51
Kampe/tips - 10 svar
Bournemouth - Newcastle United
Bournemouth - Newcastle United
0
zAAz (23/02-2018, 15:25)
@CZ Det er seriøst et udtryk for uvidenhed, når du udtaler, at de her analyser er sammenlignelige med Paul Mersons idioti. Jeg gider dog ikke spilde min tid på dig fremadrettet. Du er det ny...
zAAz
Kampe/tips - 37 svar
Jeres erfaringer med Leovegas?
Jeres erfaringer med Leovegas?
0
Goldenboy (23/02-2018, 14:55)
Fy fan det lyder som børnearbejde. Havde man købt aktier for præcis 1 år siden, var kapitalen forrentet med 134% på trods af den sidste tids tilbagefald. Er tiden ikke løbet fra bonusj...
Goldenboy
Bookmakere - 7 svar
Premier League of Darts 2018 optakt: Odds og favoritter
Premier League of Darts 2018 optakt: Odds og favoritter
0
jokir (23/02-2018, 14:37)
Enig HP. Jeg prøver et tidligt trådspil Barneveld v Smith, Smith dnb @ 1,90 Bet365 Indbyrdes står det 7-5 til Barney, men Smiths 5 sejre er kommet i de seneste 7 kampe. Barney har jo godt...
jokir
Diverse - 63 svar
Cykelsæsonen 2018 (tips og debat)
Cykelsæsonen 2018 (tips og debat)
0
JG7 (23/02-2018, 13:52)
Ackermann spurtede med om sejren (etapen blev vundet af Bauhaus - wow, et sprinterfelt vi har indtil videre i år!), så var Halvorsen ikke at finde i top10. Ikke set etapen, så måske blev han lukke...
JG7
Diverse - 8 svar
Forståelseshjælp
Forståelseshjælp
0
kondikurt (23/02-2018, 13:34)
Det er fandeme da flot! Både af Jens (igen igen), men da også af betsafe at man indser tvetydigheden i teksten, og hejser bettet som vundet, selvom man vel godt kunne have "nøjedes" med at refunder...
kondikurt
Diverse - 15 svar
Lyngby - AGF
Lyngby - AGF
0
uloto79 (23/02-2018, 13:21)
Jeg er enig i under 2,5 spillet. Lyngby er et helt andet hold offensivt uden Rygaard, Boysen og til dels Blume. De viste intet offensivt mod Brøndby, og Lyngbys relative offensive success ude mod Si...
uloto79
Kampe/tips - 0 svar
OL: 1000 meter (M) i Pyeongchang Vinder: Kjeld Nuis
OL: 1000 meter (M) i Pyeongchang Vinder: Kjeld Nuis
0
Gammel bruger (23/02-2018, 12:21)
Guld til Nuis! 4 hundrededele af et sekund ned til nr. 2....
Gammel bruger
Kampe/tips - 6 svar
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
0
Asger, BetXpert (23/02-2018, 11:46)
I øvrigt forstår jeg ikke meget af 2,25 på klaasen og Venus i semifinalen i Marseille mod mahut og benneteau. Den må være temmelig lige og klassen og Venus henter en solid sejr i seneste kamp. Je...
Asger, BetXpert
Diverse - 37 svar
X Factor 2018 odds og optakt: Stor værdi i et stærkt felt
X Factor 2018 odds og optakt: Stor værdi i et stærkt felt
0
Arsenalfan (23/02-2018, 11:21)
Enig i at det er et rimelig højt nivueau i år. Egentlig synes jeg tit at mange sangere fra tidligere sæsoner, som vandt, slet ikke havde x-factor, men det er også kun personlig mening og smag. Jeg...
Arsenalfan
Diverse - 10 svar
Strasbourg - Montpellier
Strasbourg - Montpellier
0
Jens, BetXpert (23/02-2018, 11:14)
Terrier er med i Strasbourg-truppen og ventes at starte inde. Det vil så vise sig om han er oppe på dupperne efter sin skade. Goncalves er ude. Forventede opstillinger: Strasbourg : Oukidja - ...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 0 svar
AC Horsens - Randers FC
AC Horsens - Randers FC
2
Sirshearer (23/02-2018, 11:06)
Hvorfor tror du ikke at Randers vil jagte de 3 point kva deres position i tabellen? Det giver ingen mening. Jeg er mere enig i, at det er meget jævnbyrdig kamp, dog så synes jeg at Horsens har imp...
Sirshearer
Kampe/tips - 1 svar
Åby løb 7 Ronzon Face = Vinder (zola25)
Åby løb 7 Ronzon Face = Vinder (zola25)
0
zola25 (22/02-2018, 21:26)
Helt enig HP....
zola25
Brugertips - 7 svar
Villarreal - Lyon
Villarreal - Lyon
0
Joik (22/02-2018, 20:31)
0-0 72 min. den er vist ingen chance for 3 mål mere ævæv....
Joik
Kampe/tips - 10 svar
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
0
mbkle (22/02-2018, 19:25)
Den første Big Air konkurrence nogensinde ved Vinter-OL blev vundet af favoritten Anna Gasser. Hun fik sat 3 store tricks. Først en cab double underflip 900. De to bedste scores kom dog, da hun efte...
mbkle
Diverse - 10 svar
Lok. Moskva - Nice
Lok. Moskva - Nice
0
Jens, BetXpert (22/02-2018, 18:59)
Jeg så kampen: Der var pænt med skud på mål, men de var temmelig (sorry) forkølede :-). Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 13 svar
Hobro - FC Midtjylland (Fernet_Dave )
Hobro - FC Midtjylland (Fernet_Dave )
0
ekj (22/02-2018, 18:51)
Synes også begge hold scorer i Horsens - Randers ser fin ud til 1.98 ved Unibet. :-) ...
ekj
Brugertips - 2 svar
Atletico Madrid - FC København
Atletico Madrid - FC København
0
UpTheSpurs (22/02-2018, 18:29)
Gameiro, Torres, Gabi, Koke, Correa, Vitolo.... Det ligner umiddelbart et hold der gerne vil score mål. FCK stiller også med et udmærket hold, omend de spanske stjerner ift. kvalitet bør være et ...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 8 svar
Cashpoints velkomstbonus ?
Cashpoints velkomstbonus ?
1
Jens, BetXpert (22/02-2018, 17:52)
Vi har fat i Cashpoint. Vores kontaktperson vil undersøge det (bl.a. kigge på den mærkelige bonustekst der lugter af dårlig oversættelse) og melde tilbage, enten fredag eller på mandag. Mvh ...
Jens, BetXpert
Bookmakere - 4 svar
KIF Kolding København - SønderjyskE
KIF Kolding København - SønderjyskE
0
Roman Empire, BetXpert (22/02-2018, 17:20)
Det synes jeg bestemt. ...
Roman Empire, BetXpert
Kampe/tips - 1 svar

Bookmakere i denne tråd

888sport
Bet365
Betsafe
Danske Spil
LeoVegas
NordicBet
Unibet

Betsafe giver nye kunder 100% bonus på første indbetaling - op til 500 DKK.

Vis flere detaljer

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Atlas-Monterrey
15:28
West Bromwich Albion-Huddersfield
14:36
Burnley-Southampton
13:55
Leicester-Stoke
13:26
SC Heerenveen-Excelsior
09:57
Match Center, oversigt