Kapsejlads 2017

Denne side indeholder henvisnings-links.

Begrundede spilforslag til specifikke kampe, samt argumentholdige oplæg, kommentarer eller relevante spørgsmål til kommende kampe eller foreliggende eksperttips. Indlæg der indeholder tips uden begrundelser eller spilforslags-relevans, slettes eller henvises til Diverse forum, såfremt de ikke har relevans for en eksisterende tråd.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Alm. tråd

Kapsejlads 2017

Oprettet 25/04-2017 19:18 af junesco
24 1015 29/04-2017 13:02
af junesco
junesco
Bruger - Indlæg: 53

Bruger

+2
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Hej alle

Jeg vidste ikke helt i hvilken tråd jeg skulle oprette nærværende debat, så admin må endelig flytte den, hvis den er helt malplaceret.

Kan vi ikke få en debat op at køre om Kapsejladsen 2017?

http://aarhus.lokalavisen.dk/kapsejladsen-her...

Det er selvfølgelig primært - nej retteligt - udelukkende et Aarhus event, men os der er immigreret til Djævleøen holder stadig et vågent øje, da det vækker gode minder fra ens studietid også er det jo heller ikke helt skidt, at man kan spille på det. Jeg har en kammerat, der selv har roet, da han læste og som har givet lidt bullitiner. Jeg kan forstå, at Umbi kommer med et helt nyt hold, men at de er begyndt at sejle rigtig stærkt de sidste par dage. Dog har hans kilde ØF som sin store favorit. Lige så sikker som han er på det, lige så sikker er han på at Psyk og Stifos vinder hhv. Heat 2 og 3. NordicBet tilbyder 5.25 på at finalen hedder ØF, Psyk og Stifos. Kan se at også Bet25 har odds på eventet og her står samme kombination i 2.76...

Men byd gerne ind :-)
Jens, BetXpert
Moderator - Indlæg: 22084

Moderator
(Jens Bøye)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 102%
Balance: +44,94
Hitrate: 1367 af 2883
+1
Så har man set det med - en bettingtråd om kapsejlads i Universitetssøen i Aarhus! Fint initiativ. Spændende - og god info.

Ved du hvad limits er for spillet?

Jeg har desværre ingen indsigt i kapsejladsen - men andre kan forhåbentligt byde ind.

Mvh
Jens, BetXpert
Redigeret af bruger 26. apr. 2017 00:24
Redigeret af moderator 26. apr. 2017 00:24
junesco

Bruger

0
Ved alene at følge oddsudviklingen, så virker det også om ØF positionerer sig om den oplagte favorit i en finale mellem Psyk og Stifos - akkurat som forudsagt. I hvert fald har NordicBet slashet lige netop den kombination til 4.80. Mig bekendt har NordicBet også fået indsigt i de udtagelsestider, der ligger til grund for sammensætningen af de forskellige besætninger, da NordicBet de senere år har været sponsor for eventet. Det kan Frederik Søvang, der er skribent her på siden måske bekræfte? I hvert fald husker jeg hvordan jeg for mange år siden skrev med ham og foreslog odds på Kapsejladsen, da han var oddssætter hos NordicBet og var så frisk at hoppe med på ideen.

Jeg tvivler personligt på om Bet25 har samme informationer eller om alene sætter dem ud fra almindelig risk management? I hvert fald er der noget odds teknisk, der ikke giver mening pt. Fx. giver PF (statskundskab hvor jeg selv er fra :-)) pengene 6 gange igen for at vinde hele eventet, men 6.50 for blot at kvalificere sig til finalen? For udenforstående er det kun vinderen af hvert heat, der går i finalen.

Jeg ved heller ikke noget om limits. Jeg fik selv accepteret et fik udstik på Stifos i går til odds 10. Jeg gjorde det alene ud fra en ren værdibetragtning. Hvis min kammerats påstand om at de kvaller til finalen, så er der bare så meget værdi spillet uanset hvem de så måtte møde. De vil vinde mindst 1/10 tænkte jeg bare. Nu er den i øvrigt slashet til odds 4 og NordicBet har på ingen tidspunkt været over 3.50 på en sejr til dem. Så ja. Sjov og ballade, men derfor har man nu alligevel kunne finde et var værdispil i min optik.

Skulle jeg i skrivende stund komme med et værdispil - uden på nogen måde at vide noget som helst til træningstider, formkurve og besætning, så må det være Idræt til odds 10. De er i dødens heat med Økonomi og Medicin, men de er sammen med Statskundskab og Psykologi er eneste, der vundet udover Medicin. Umiddelbart tænkt må der bare være nogle brølstærke og konkurrencemindede på Idræt? Om de så kan sejle stærkt og bunde øl, et ved jeg ikke noget om. Det var blot en tanke.

Oddsmæssigt mener jeg helt personligt heller ikke der er værdi i at spille på ØF eller Umbi til at vinde Kapsejladsen set i lyset af at man kan spille dem som heatvinder. Fx giver NordicBet 2.65 på at ØF vinder hele eventen mens der er odds 2 på at de blot vinder deres heat. Kan ikke se at de sidste 0.65 skulle retfærdiggøre et spil alt den stund, at de sandsynligvis skal ud i en finale mod de forsvarende mestre (Der har tre gengangere på holdet - medicin sejler meget stærkt for tiden, men har ingen gengangere. Det betyder bare noget at have prøvet at stå foran 25.000 mennesker og skulle levere - siger de, der har prøvet at ro selv) og så Stifos, der også skulle have været gode til træningerne.
Redigeret af bruger 26. apr. 2017 12:51
HP
Bruger - Indlæg: 1497

Bruger

0
Jeg synes, at det er et fantastisk initiativ, junesco.

Desværre havde jeg selv en limit på 34 kr. på det oprindeligt foreslåede spil til 5,25 hos Nordicbet.
Jeg har dog også nogle grimme håndbold-limits hos dem, så man kan da håbe, at andre er mere heldige.

Generelt er denne slags spil nok en hurtig vej til personlige limits, men det må jo være op til den enkelte at vurdere, om det er forsøget værd.

Jeg synes i hvert fald, at initiativet er fornemt, og jeg håber at du vil holde os opdateret på udviklingen.
BadVibes
Ekspert - Indlæg: 140

Ekspert (BadVibes)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 0%
Balance: -3,00
Hitrate: 0 af 3
0
Bookmakerne har vel nogle overordnede limits på disse spil, og det er mere et marketingstunt end en indtjeningskilde for dem (selvom de sikkert tjener fint). Derfor tror jeg som sådan ikke, at man øger risikoen for personlige limits af at spille på et "sjovt" event hos bookmakerne. Specielt ikke, hvis man har en studerendes alder og kommer fra Århus.
Prolog
Bruger - Indlæg: 409

Bruger

0
Lige opfordring til at tage en tur forbi universitetsparken og opleve dette show, hvis man bor i nærheden af Aarhus. Det er helt vildt. Også selvom man ikke lige er studerende.

Jeg kan ikke bidrage med saglige input til konkurrencen, men jeg hepper voldsomt på ØF, som jeg sad i bestyrelsen af i nogle år omkring årtusindskiftet :-)
junesco

Bruger

0
@ HP Skal man se humoristisk på det, så kan du stadig være med i NordicBets konkurrence på Kapsejladsens Facebookside - her skal man nemlig blot have spillet for 20 kr. ;-)

Jeg tror personligt, at det har meget at gøre med den eneste spillers historik. Har hørt - om det så er pral og lysterfiskerhistorie ved jeg ikke, men har hørt - om en spiller, der fik accepteret et spil på 1.000 kr. hos selvsamme NordicBet. Jeg skal gerne give inputs, hvis jeg hører nyt. Tråden er jo i øvrigt beregnet til at alle gerne må gøre det samme :-)
junesco

Bruger

0
Vejret har jo selvfølgelig en stor betydning for herlighedsværdien. Til interesserede sendte TV Østjylland live sidste år. Hele udsendelsen kan ses her:

https://www.youtube.com/watch?v=fTbGlaU9iKY

Og så er jeg helt enig med Prolog. Det er et forrygende show og bekræfter egentlig også bare at det bliver taget seriøst, at folk træner seriøst og målrettet mange timer om ugen og kæmper om at at komme med i deres respektive studieretningsfestforenings båd (findes det ord egentlig eller kan I komme med et bedre? :-)), hvorfor det er helt legitimt at man kan spille på det og ikke bare tilfældigt, men også de bedste, der kan formodes at vinde.
Markus, BetXpert
Moderator - Indlæg: 131

Moderator
(Markus Földvary)

Ekspert-stats
Balance: 0,00
Hitrate: 0 af 0
0
Bet25 har sendt mig en pressemeddelelse om netop Kapsejladsen og deres odds på den. Og hvis man skal tro på den, så er det ikke en selvfølge, at de tjener penge på Kapsejladsen.

Deres oddssætter, Nikolaj Hagen, udtaler, at det er sjældent, at de står tilbage med gevinst. Samtidigt fortæller han også, at de kigger meget på historikken, når de sætter odds på det - og at de reelt set er på udebane.

Omvendt, så virker det til - som det også er skrevet tidligere i tråden - at NordicBet har noget større indsigt i Kapsejladsen. I deres pressemeddelelse (som er grundlaget for artiklen i linket i OP) så giver de indtrykket, at de har nogle kilder omkring Kapsejladsen. Thomas Holm, NordicBets pressechef, citeres hvert fald for at sige, at "rygterne siger, at enkelte hold har formået at skære 14 sekunder af udtagelsestiden, mens Folkesundhedsvidenskab har konkurrencens bedste bådvender."

Og så vil jeg da ligesom Prolog også opfordre folk til at tage derud og opleve stemningen. Kapsejlads får I ikke set meget af, medmindre i kommer klokken 5-6 om morgenen og tager plads tæt ved vandet, men det er godt nok en oplevelse at være i Uniparken den dag :) Og jeg hepper selvfølgelig på Kurt Strandbar, selvom de ikke levnes store chancer for at vinde. Det er vidst også kun andet eller tredje år, at de journaliststuderende deltager.

/Markus
junesco

Bruger

0
Det kunne i øvrigt være sjovt om I på Betxpert ville spørge NordicBet om hvad omsætningen/interessen for Kapsejladsen kan sammenlignes med?
Redigeret af bruger 26. apr. 2017 14:26
Markus, BetXpert

Moderator
(Markus Földvary)

Ekspert-stats
0
Hej junesco,

Det har du ret i. Og derfor har jeg også lige talt med pressechefen hos NordicBet, der fortæller, omsætning er ret pæn (hvad kan man dog bruge den information til), men at han forventer, at de fleste indskud kommer i morgen og fredag. Samlet set forventer han, at omsætningen på Kapsejladsen bliver på niveau med 1.divisionskamp. Men da de promoverer deres odds på Kapsejladsen en del, kan omsætningen sagtens være markant højere.

Derudover så sætter NordicBet odds på finalen, når de tre indledende heats er sejlet/drukket.

/Markus
junesco

Bruger

0
Så blev mit anbefalede spil på finalens sammensætning yderligere slashet hos NordicBet til odds 3. Kan kun sige, at min kilde tror fuldt og fast på at lige netop ØF, Psyk og Sifos vinder hvert deres heat, men jeg må ud fra et oddsmæssigt synspunkt lade forstå, at jeg mener værdien på spillet nu i bedste fald er minimal. Herfra skal rådet lyde at være at være varsom med udstik til så lavt et odds, da det nu næsten er halveret ift. da det åbnede.
Markus, BetXpert

Moderator
(Markus Földvary)

Ekspert-stats
0
Bet25 kører med en tbp på 65,7 på vindermarkedet, mens NordicBet er helt nede i 41,4. Hvis jeg da ikke har regnet forkert. Det er alligevel en ganske stor forskel.

Det ligner også, at der har været nogle fornuftige værdispil hos Bet25. De startede ud i odds 150 på Ambrosia, men er nu nede i 24, mens NordicBet har dem til 7,5.
FUT er faldet fra 75 til 15,50 hos Bet25, mens NordicBet har dem til 4,95.

Ift. information om forberedelserne, så kan jeg fortælle, at Kurt Strandbar har fået stjålet noget af deres udstyr, der skal bruges til deres intro. Man kan forestille sig, at det fjerner fokus fra selve "sejladsen" og øldrikningen.
junesco

Bruger

0
Jeg er helt enig i, at jeg NordicBet i år har kørt med påfaldende lav tilbagebetalingsprocent og dertilhørende odds på vindermarkedet. En detalje vi ikke har fået snakket om er baneindledingen.

https://www.facebook.com/kapsejladsen/photos/...

Som det ses er banerne faktisk ikke lige lange/korte om man vil. Omvendt er ulempen ved bane to og tre, at man har modstandere på hver sin side med tilhørende uro i vandet og risiko for at støde ind i hinanden. Mig bekendt er selve løbsafviklingen med fuldt heat ikke noget man har trænet på. Man træner udelukkende "enkeltstarter" mod sig selv. En helt udokumenteret tanke herfra kunne være at det for et hold udelukkende bestående af nye roere (som Umbi), vil være en ulempe at sejle på bane to eller tre pakket ind af to andre stærke hold? Måske ØF netop har valgt bane 1 af samme grund, og ser det som en fordel?

Er der nogen, der kan bidrage med info om hvem, der retten til at vælge bane først til heatudtrækning og banetildeling?
Redigeret af bruger 27. apr. 2017 10:37
junesco

Bruger

0
Der var jeg vist for hurtig på aftrækkeren. Har lige talt med min kilde, der fuldstændig gennemhuller min teori... 1) Holdene har trænet en masse heats op til selve dagen. I dagene op til øver man heats mod hold, man ikke er i heat med på selve dagen. 2) Han mener at Umbi altid vælger en midterbane pga. Han undrede sig over at de ikke valgte bane tre, da det er lige ud foran deres eget publikum. Så glem ovenstående. Ville bare ikke slette post rent principielt.
junesco

Bruger

0
Seneste rygte fra min kilde. Lad mig understrege rygte, er at Sifos har slået ØF i en direkte heads up i weekenden...
junesco

Bruger

0
Min kilde kan også bekræfte NordicBets udsagn i pressemeddelelsen om at Sifos har den hurtigste mand til hele Kapsejladsen (underlig terminologi i øvrigt at kalde ham den hurtigste bådvender?). Han er tidligere eliteroer og var også med sidste år - se linket i #2 efter 2:03:30. Igen i år roer han første tur, hvilket betyder at man ikke ønsker at være ved siden ham dem, da det giver en masse bølger, da han er stukket af afsted. Hans udtagelsestider har ligget på 34 sekunder for én tur, hvilket svarer til sidste år til selve Kapsejladsen, hvor han også skabte et forspring efter første tur. Desværre holdt resten af holdet ikke helt samme niveau, men noget kunne tyde på at det så tilfældet i år.
Redigeret af bruger 27. apr. 2017 11:17
matkra20
Bruger - Indlæg: 160
Bruger
0
Bliver eventet livestreamet ?
junesco

Bruger

+1
TV2 Østjylland dækker efter eget udsagn Kapsejladsen tæt hele dagen.
Mudhoney
Ekspert - Indlæg: 37

Ekspert (Frederik Søvang)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 87%
Balance: -1,38
Hitrate: 5 af 11
0
@ Junesco
Det var vidst blot et enkelt år at vi fik data fra arrangørerne, uden at træningstiderne rokkede nævneværdigt i rangeringen af favoritbådene.

Spørgsmålet er så bare om NordicBet også har den indsigt i år, al den tid at tilbagebetalingen i vinderspillet er så lav som det er tilfældet?

Jeg kender selvsagt intet til limits i år, men har da selv før accepteret spil i 1000 kroners klassen på eventet, så historien du har hørt kan sagtens rumme en vis sandhedsværdi, da der alt andet lige også vil være brug for balancepenge hist og her på årets sejlads.

Ellers kan jeg kun støtte opfordringen om at tage i Uniparken, da stemningen i sig selv er turen værd uanset om man har penge på spil :)
matkra20
Bruger - Indlæg: 160
Bruger
0
Kan ikke finde livestream . Er der nogen der ved hvem der er i finalen?
KevinToftegaard
Ekspert - Indlæg: 537

Ekspert (Kevin Toftegaard)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 76%
Balance: -5,37
Hitrate: 9 af 22
0
https://www.facebook.com/UniAarhus/

Jeg ved ikke om det er for sent :-).
junesco

Bruger

+1
Ved ikke med live steam. Finalen hedder ØF, Psyk og Sifos. Håber folk fulgte spillet. ØF i tæt opløb med de andre i deres heat. Psyk og Sifos smadrede alt modstand i to fantomtider. Tror personligt Sifos tager den i finalen. Men tager hjem fra Uni parken nu.
Redigeret af bruger 28. apr. 2017 16:20
rbjsyd
Bruger - Indlæg: 461

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 139%
Balance: +3,12
Hitrate: 3 af 8
0
@Junesco
Stor tak for at lægge dette spil op. Fulgte dit tip samt lavede single spil på heatvindere og gik alle hjem. Eneste spil der kiksede var Sifos til at vinde, men Bet25 ville også kun lade mig spille for hele 10 kr. herpå, så det var sådan set ligegyldigt ; -)
junesco

Bruger

0
Det er jeg glad for at høre! Kan kun give takken videre til min kilde. En væsentlig pointe her er dog, at det ikke blot er tilfældigt hvem, der vinder, men at man med den rette viden kan slå bookmakerne. Jeg faldt selv på Siffos. Uden at have målt efter, så tror jeg de havde indledende heats hurtigste tid. Desværre blev finalen rykket frem, hvilket var en klar ulempe ift. restitution. Men jeg vandt ligeledes på alle mine heat spil, der sad lidt mellem øjene ;-)

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Tennis betting
Tennis betting
0
denkloge (22/10-2017, 03:43)
#10) Hej BadVibes, Velkommen herinde. Jeg vil gerne liste en tenniskamp op for dig: Elina Svitolina-Caroline Wozniacki - 1.57 - 2.37 Tilbagebetalingen ligger på 94,44 % Sætbetting...
denkloge
Diverse - 16 svar
Utah Jazz - Oklahoma City Thunder
Utah Jazz - Oklahoma City Thunder
0
NSeydel (22/10-2017, 02:52)
Nogen ting der har ændret sig? Pinny er røget helt op i 2.05...
NSeydel
Kampe/tips - 1 svar
Unibet bør tælle dømte hjørnespark (ikke tagne)
Unibet bør tælle dømte hjørnespark (ikke tagne)
0
Bigtuna (22/10-2017, 01:26)
Hej Cornerboi, Kan du C/P deres betingelser omkring hjørnespark? Jeg tror du har en god sag hvis der ikke står direkte, at kun hjørnespark som bliver taget tæller....
Bigtuna
Bookmakere - 8 svar
Josh Warrington - Dennis Ceylan,
Josh Warrington - Dennis Ceylan,
0
Corazon (22/10-2017, 00:52)
Tak for tippet!...
Corazon
Kampe/tips - 0 svar
FC Roskilde-Fredericia (22/10)
FC Roskilde-Fredericia (22/10)
0
ekj (21/10-2017, 23:40)
Det ser ikke ud til at markedet er enig med min vurdering af kampen og styrkeforholdet mellem holdene! Oddsene stiger nemlig på Roskilde og Pinnacle er nu i 2.63 for ettallet. Jeg ser ellers Roskilde...
ekj
Kampe/tips - 1 svar
Thisted-Nykøbing FC (22/10)
Thisted-Nykøbing FC (22/10)
0
Sirshearer (21/10-2017, 22:11)
Taler jo bare endnu mere for 1-tallet.. Man skal heller ikke kimse af køreturen til Thy.....
Sirshearer
Kampe/tips - 2 svar
SSC Napoli - Inter
SSC Napoli - Inter
0
Jens, BetXpert (21/10-2017, 21:38)
Det er muligt. 0-0 efter 1. halvleg. Insigne er nemlig med og virker løbemæssigt ubesværet af skaden, men heldigvis har han hidtil været uskarp i både driblinger og afslutninger. Men bortset fr...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 9 svar
Tennisdebat uge 42: Tre europæiske indendørsturneringer
Tennisdebat uge 42: Tre europæiske indendørsturneringer
0
Asger, BetXpert (21/10-2017, 21:04)
Kun Bet365 ude med odds på dette spil, så kun et forumspil og ingen analyse. Evgeny Karlovskiy - Marvin Moeller, over 20,5 partier @ 1,90 (Bet365), Tyskland F15 (tæppe, inde), kampstart kl 11.00...
Asger, BetXpert
Diverse - 43 svar
Karolina Pliskova - Venus Williams
Karolina Pliskova - Venus Williams
0
BadVibes (21/10-2017, 16:48)
Hun spillede for 10 dage siden, hvor hun tabte til Osaka. Så hun kommer jo ikke helt kold fra US Open. I store turneringer har hun tabt sæt i første kamp i turneringen 3 gange ud af 9 i år. Hvis ...
BadVibes
Kampe/tips - 3 svar
B 93 - Frem
B 93 - Frem
0
madsbs (21/10-2017, 14:02)
Nu har jeg lige genset situationen. Det er nok et frispark, der blev lavet noget tidligere Det ser dog ikke ud, som om der dømmes hverken fordel eller at dommeren siger noget til spilleren, så han v...
madsbs
Kampe/tips - 2 svar
Vild med Dans - Show 7: Værdi i omdans-odds
Vild med Dans - Show 7: Værdi i omdans-odds
0
$$$ (21/10-2017, 13:12)
Synes ikke at jeg kan finde odds på vmd hos hverken bet365, Nordicbet eller Unibet. Er det bare mig der er en hat eller?...
$$$
Diverse - 4 svar
Manchester City - Burnley (andersgertz)
Manchester City - Burnley (andersgertz)
0
LuksusJesper (21/10-2017, 13:01)
Nu har jeg ikke læst hele artiklen, men synes måske den er lidt overfladisk og taler til Burnley's fordel. Eksempelvis ser det overordnet/på papiret flot ud, at de formåede at få to 1-1 resulta...
LuksusJesper
Brugertips - 4 svar
Greve - Middelfart G og BK
Greve - Middelfart G og BK
0
madsbs (21/10-2017, 12:55)
Hej Truegoonie Det har jeg også selv spillet. Der er bare flere bookmakere med odds på 2,5-linjen, så den vælger jeg typisk, med mindre der er særlige forhold, der taler for en højere linje. ...
madsbs
Kampe/tips - 2 svar
Kolding IF - Dalum
Kolding IF - Dalum
0
madsbs (21/10-2017, 12:52)
"Næsten penge i banken" er noget af udmelding til odds 1,53. Den rente ville jeg da sætte pris på hos min egen rådgiver :-) Men jeg kan godt se hvor du vil hen af. Kolding er 4/5 under 3,5 hjemme...
madsbs
Kampe/tips - 1 svar
Hamburger SV - Bayern München
Hamburger SV - Bayern München
0
LuksusJesper (21/10-2017, 12:35)
Synes virkelig det er spøjst, hvor svært Bayern har det mod Hamborg ude. De sidste 3 kampe hjemme, har de banket dem med samet 21-0! Mens ude, har det været 1-0 og 2-1 sejre. Er ikke i tvivl om...
LuksusJesper
Kampe/tips - 0 svar
Silkeborg - SønderjyskE
Silkeborg - SønderjyskE
2
MortenRF (21/10-2017, 11:43)
Synes kampen lugter af et X. Begge mandskaber har væsentlige mangler, og er inde i en skidt stime. Man kan ikke være utilfreds med eet point i begge lejre....
MortenRF
Kampe/tips - 0 svar
Angers - Toulouse
Angers - Toulouse
0
Jens, BetXpert (21/10-2017, 10:19)
Franske medier forventer disse opstillinger: (Bemærk: Toulouse med Gradel fra start): Angers : Michel - Manceau, Thomas, Traoré (c), Andreu – Capelle, Mangani, Tahrat, Fulgini – Toko Ekambi, C...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 1 svar
Strong Kirchheimer - Ryan Haviland
Strong Kirchheimer - Ryan Haviland
0
Asger, BetXpert (20/10-2017, 22:42)
Ja vanvittig affære. Stærkt mentalt af Kirchheimer at holde hovedet koldt både efter at have misset 0-40 og 2 bp mere ved 3-3 i 3. og misse 6 matchbolde og samtidig være nede med flere breakbolde ...
Asger, BetXpert
Kampe/tips - 2 svar
Saint-Etienne - Montpellier
Saint-Etienne - Montpellier
0
Jens, BetXpert (20/10-2017, 22:40)
Endnu en brandkamp af Lecomte. Imponerende. Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 8 svar
Lemvig Thyborøn - Otterup HK
Lemvig Thyborøn - Otterup HK
0
Chipurin, BetXpert (20/10-2017, 20:47)
Hej Banksy. Jeg så lidt af kampen. Et hav af tekniske fejl, Mek også to dygtige forsvar. Ajax spiller decideret gå-håndbold, hvor de trækker alt tempo ud af deres kampe, hvilket også er tyde...
Chipurin, BetXpert
Kampe/tips - 1 svar

Bookmakere i denne tråd

NordicBet
Bet25 N/A

NordicBet giver lige nu 100% bonus op til 2.000 kr. Bemærk at bonus kan kun gennemspilles via NordicBet's mobil-app eller mobile website

Vis flere detaljer

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
CF America-Necaxa
03:29
Pachuca-Puebla
01:58
Sporting CP-Chaves
00:16
Veracruz-CD Guadalajara
21/10
Aves-Benfica
21/10
Match Center, oversigt