Forum Diverse
|
Denne tråd er en kommentar-tråd til bruger-blog: Mit 2011 på BetXpert... Mit 2011 på BetXpert... 30 Jeg blev inspireret til at skrive denne blog efter, at jeg havde læst Martins blog omkring samme emne. Martins blog kan læses ... |
| Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
|---|---|---|---|---|
|
|
Mit 2011 på BetXpert...: kommentaraf Chino 23/01-2012 22:21 |
29 | 768 |
Af Mike Larsen 29/01-2012 01:34 |
ChinoEkspert (Steffen de Vries)Indlæg: 515
Ekspert-stats
Tilbagebet.: 87% Balance: -11,87 Hitrate: 38 af 88 |
Jeg må indrømme, at jeg har lidt svært ved at se brugbarheden af en blog som denne.
Måske er det svært, når man kan fremvise et så imponerende regnskab som dit, men du gennemgår jo dybest set bare dine spil, opdelt i måneder og ligaer/sportsgrene, ud fra den statistik, som er tilgængelig for alle. Jeg savner nok lidt mere refleksion og analyse af dine spil; hvad lægger du særligt fokus på, når du udvælger spil, har du leget med forskellige spilstrategier, har det mindre udvalg af bookmakere nogen indflydelse herpå, osv. Det er næppe et tilfælde, når man kan opretholde en så høj TBP over så mange spil, så jeg synes din gennemgang er noget fattig. Jeg håber du forstår, ellers uddyber jeg meget gerne.
23. januar 2012, kl. 22:21
|
Mike LarsenEkspert (Mike Larsen)Indlæg: 5379
Ekspert-stats
Tilbagebet.: 108% Balance: +91,84 Hitrate: 547 af 1098 |
|
Ekspert-stats
|
Mere FjerBrugerIndlæg: 53 |
Enig med Chino! Det ligner en stor omgang selviscenesættelse. Som om du mangler anerkendelse og loge udnytter situationen til at fremhæve dig selv. Du anvender flere ord for lige at markere og fremhæve dine bedrifter. Mange ligegyldige ting som tilbud fra andre spilside og du har egen side i tankerne. Spild af tid for både dig og dem der læser det.
24. januar 2012, kl. 22:30
|
Frank, BrasilienEkspert (Frank Pilantra)Indlæg: 1434
Ekspert-stats
Tilbagebet.: 104% Balance: +59,74 Hitrate: 813 af 1403 |
Jeg synes nu meget godt om den; specielt "En gang BetXpert, altid BetXpert" afsnittet, men mit råd må være at holde liv i drømmene om at lave din egen side, da det er vigtigt med udvikling for at holde gejsten.
Jeg kunne godt ønske mig at få afsløret, hvordan du pludselig kunne ramme så usædvanligt godt på Superligakampene, og kan vi forvente flere analyser herfra?
24. januar 2012, kl. 22:41
|
PPvCBrugerIndlæg: 10 |
|
JG7Ekspert (Jesper Sørensen)Indlæg: 429
Ekspert-stats
Tilbagebet.: 145% Balance: +70,09 Hitrate: 94 af 157 |
|
BarcaBrugerIndlæg: 350 |
Det ser ud til på de thumps up der er givet til Mere Fjer at der er nogle stykker herinde som har lidt ondt i røven.
Hvis ikke man skal have lov at fremhæve sig selv når man har lavet 130% 2 år i træk, så ved jeg ikke hvornår man skal have lov. Som der også er nogle stykker der nævner så er en analyse af ens spil minimum en gang om året et must for seriøse gamblere. Det er vist et utaknemmeligt job at være ekspert. Det vælter ikke ligefrem ind med roser når det går godt, men til gengæld skal dem der gør det dårligt nok få at høre for det. Fortsæt det gode arbejde Mike! Du gør det super!
24. januar 2012, kl. 23:28
|
ALCBrugerIndlæg: 146 |
Ja, en gennemgang af regnskabet er godt men det er der desværre ikke tale om her.
Hvilke spiltyper giver mest overskud, hvilke mindst ? I hvilket oddsiinterval er tilbagebetalingen højest ? Jeg er klar over, at man selv kan finde tallene men det ville være langt mere interessant at læse for en bruger. Hvad skal vi bruge oplysninger om tilbud fra andre sites til ? Umiddelbart mindes jeg at Mike har ramt nogle rigtige høje odds og hvad har været tankerne bag denne strategi? Det ville være interessant at læse for en bruger. (Redigeret af bruger)
25. januar 2012, kl. 00:07
|
Ekspert-stats
@Barca
Du er nødt til adskille tingene her. Ingen tvivl om, at Mike har al mulig grund til at klappe sig selv på skulderen (og jeg roser ham faktisk også for et imponerende regnskab), men det jeg anfægtede i det første indlæg, var en mangel på refleksion og analyse. Og det holder jeg fast i; sidenhen er der blevet tilføjet nogle fine afsnit, som er med til at uddybe nogle af de spørgsmål jeg sad med, men i den første version var det en lidt fattig gennemgang af Mikes spil. Som læser kom man altså - borset fra det sidste afsnit - ikke under huden på eksperten. Jeg har meget svært ved at se, hvordan det skulle være et oplæg til debat. "Som der også er nogle stykker der nævner så er en analyse af ens spil minimum en gang om året et must for seriøse gamblere." Her var altså ikke tale om en analyse. Det var en fremstilling af nogle virkelig flotte og imponerende stats, som er tilgængelige for alle, hvis de klikker på ekspertens navn. En analyse kræver, at man graver lidt dybere. Nu er Mike jo i den fantastiske situation, at han kan spørge sig selv: Hvorfor går det så godt? Hvorfor har jeg så meget succes med mine spil? Lige så vel som en ekspert eller en anden spiller, der har oplevet perioder, hvor det gik dårligt, eller har spillet bestemte typer spil, der gav underskud, kan analysere sig frem til, hvorfor det gik galt, må man forvente, at Mike igennem to år her på BetXpert har gjort sig nogle tanker. Som jeg skrev i mit første indlæg, er det jo næppe hverken heldigt eller nogen tilfældighed, at Mike kan fremvise så høj en TBP, og derfor må der da være mange, der har en interesse i at dykke lidt ned under overfladen. Til sidst, så handler det jo ikke om, at vi ikke skal rose eksperterne, når det går godt, men jeg havde ikke det indtryk, at Mike skrev bloggen, fordi han forventede at blive overøst med roser.
25. januar 2012, kl. 00:13
|
Det var da en mærkelig kommentar, Barca!
Lige så imponerende Mikes resultater er lige så lidt imponerende er den blog. Hvor er analysen? Det er jo bare redegørelse, som er laveste taksonomiske niveau. ALC har fuldstændig ret! Mike skulle have dissekeret sine spil og analyseret det f.eks. på spiltyper og interval. Hvorfor berøres hans betvalue ikke?? Hans TBP er hele 20 procentpoint højere end CV over 2 år! Hvorfor denne markante forskel? Er hans resultater held, tilfældighed og varians? Det havde været spændende. Det andet er mere end ligegyldigt.
25. januar 2012, kl. 10:59
|
ElGuapoBrugerIndlæg: 841 |
|
|
JG7Ekspert (Jesper Sørensen)Indlæg: 429
Ekspert-stats
Tilbagebet.: 145% Balance: +70,09 Hitrate: 94 af 157 |
|
TunitisBrugerIndlæg: 721
Brugertips-stats
Tilbagebet.: 30% Balance: -7,72 Hitrate: 2 af 11 |
Jeg synes også jeg savnede at kunne lære noget som almen bruger af Mikes gennemgang...
Der er som mange er inde på for meget beskrivelse og for lidt analyse... Jeg kunne godt bruge noget mere reflektering over hvad der har været godt og skidt ved det måde Mike har spillet på i løbet af året, går der nogle ting igen der danner en tendens... Og så synes jeg Mere Fjer er inde på noget ret centralt... Hvorfor har det været så stor forskel på TBP og BV? Skyldes det varians? Eller har Mike været for dårlig til at sætte sin cv korrekt? Det er jo tilsyneladende et luksusproblem at have, når det går den vej men stadig et vigtigt aspekt...
25. januar 2012, kl. 12:50
|
BV, ja og ikke CV det var tastefejl. Troede det sagde sig selv. Nu nævner Mike de 2 år, hvorfor jeg nævnte de samme 2 år. Det siger ingenting, at billedet med BV kontra TBP ser nydeligt ud samlet, når alle årene for sig har været skudt langt forbi. Det er nemlig tilfældighed. Jeg ved faktisk ikke, hvordan det kan lade sig gøre at være så god tipper og samtidig ramme så meget forkert med værdien over 7 år!
25. januar 2012, kl. 13:04
|
Ekspert-stats
Att.: Mere Fjer
Jeg beklager, at du opfatter bloggen som selviscenesættelse for det er bestemt ikke min hensigt. Dem, som kender mig, vil garanteret sige, at jeg er meget ydmyg omkring min viden om dansk ishockey. Att.: Frank, Brasilien Jeg følger SuperLigaen, eller hvad den hedder nu til dags, som ganske alm. fan og læser op på nyheder omkring den, når der ikke lige er ishockey. Hvis BetXpert giver mig lov til det, så kan det sagtens være, at jeg kommer med flere tips, når ishockeysæsonen er slut i maj måned. Samme når sæsonen starter op i juli, hvor AL-Bank Ligaen først starter i september. Hvis jeg skal være helt ærlig, så er det sandsynligvis mest held, som har spillet en stor rolle i det. Men nu blev det også kun til 9 analyser i 2011, så det er alt for lidt analyser til at lave et klart billede over. Tanken omkring at starte min egen side inspirerer mig, men jeg føler, at jeg har det godt herinde, så idéen er lagt i skuffen indtil videre, men den er ikke gemt helt væk. Att.: ALC Omkring det med oddsinterval og betvalue og lign. ting har jeg opdateret min blog. Att.: Alle andre Kom endelig med noget, som I mener, at der ikke er godt nok eller som kunne gøres bedre. Så længe, at kritikken er saglig, så er den til at bruge til noget. /Mike Larsen
25. januar 2012, kl. 20:45
|
kaptajnen22Ekspert (Michael Tatar)Indlæg: 1752
Ekspert-stats
Tilbagebet.: 92% Balance: -8,41 Hitrate: 45 af 102 |
|
Ekspert-stats
|
Ekspert-stats
min påstand er at mike har en stor forskel i tbp og betvalue fordi han rammer høj oddsere og for ikke at få "pøblen" på nakken ved at have tårn høje betvalues gang på gang (fordi bookmakerne tager jo aldrig fejl). Så sætter han cvet mere neutralt i analysen end han egentlig mener det selv.
26. januar 2012, kl. 08:10
|
TytteboevsBrugerIndlæg: 4147
Brugertips-stats
Tilbagebet.: 92% Balance: -5,27 Hitrate: 33 af 70 |
|
Se nu begynder det at ligne en analyse og noget brugbart for brugerne. Efterhånden en fin blog og eneste ligne punkt jeg også godt kunne tænke mig er spiltyper.
Har Mike det bedst med 1-x-2, over/under, handicap etc.? Jeg ved godt at det er nogle krævende brugere, men tag det som vejlende hjælp og måske også tanker til andre eksperter om lignende tiltag.
26. januar 2012, kl. 08:56
|
Ekspert-stats
|
Mr.ProfitBrugerIndlæg: 486
Brugertips-stats
Tilbagebet.: 95% Balance: -7,62 Hitrate: 64 af 147 |
Jeg vil også gerne bidrage med en smule.
Jeg synes det er fedt at eksperterne her på siden bruger deres tid på, at skrive en blog om deres spil og hvordan og hvorledes de får bedst overskud. Jeg mindes en Torben som skrev en fremragende artikel (?) om alle hans spil, hvilke ligaer der var gav ham overskud og hvilke spiltyper der gav ham mest overskud ligeså. Thumps up Mike, jeg synes det er et fantastisk arbejde du gør her på siden, og hvis det ikke var nok, så skriver du endnu en blog. Imponerende! Mr.Profit (Redigeret af bruger)
26. januar 2012, kl. 10:24
|
TunitisBrugerIndlæg: 721
Brugertips-stats
Tilbagebet.: 30% Balance: -7,72 Hitrate: 2 af 11 |
@kaptajnen
Handler det så ikke bare om at stå ved sit cv hvis man virkelig tror på det er rigtigt sat? Mike ville da sagtens kunne kigge tilbage og fortælle kritikerne at han havde sat sit cv rigtigt, hvis han nu ikke bevidst sat cv lidt lavere end han reelt mente (hvis det da er tilfældet)...
26. januar 2012, kl. 10:25
|
Ekspert-stats
Att.: ALC
Jeg vil se, om jeg ikke kan få det tilføjet i aften (måske først fredag aften) omkring det, som du efterspørger. Som jeg skrev tidligere, så har jeg det fint med, at folk spørger ind, og er kritiske omkring det arbejde, som man laver. Så længe, at det er saglig kritik, som der kan bruges, så er det okay med mig. Et indlæg, hvor der bare står "det noget lort" kan jeg ikke rigtig bruge til noget. Omkring CV'en. Nogen gange er min CV sat en smule defensiv/konservativ, og som regel vil jeg gøre opmærksom på dette, hvis det er tilfældet. Som kaptajnen er inde på, så kommer alle de kritiske røster, der skriver side op og side ned omkring, at så meget kan bookmakerne ikke tage fejl. Hvis tippet ikke går hjem, så fortsætter de samme røster i den mølle om, at man havde været for optimistisk, og man kunne regne ud, at bookmakerne ikke kunne tage så meget fejl. Kigger man statistikken, så har jeg kun 2 gange tilbudt spil, hvor der har været en betvalue på over 130%, og begge spil er gået hjem. (Esbjerg sejr i Aalborg - 14-01-11 samt 13-10-2006). Har også et spil ude på AaB Ishockey som danske mestre til odds 17, som blev sat inden sæsonen startede, som også går ind under denne kategori af betvalue. Mellem 120-130% er det halvdelen, som der er gået den rigtige vej for mig. Imellem dem har der også været nogen høje odds, som der ikke er gået hjem. Når det kommer til min favoritklub (AaB), så prøver jeg at være objektiv og måske komme med en CV, der er præcis, men det kan være svært.
26. januar 2012, kl. 17:16
|
Ekspert-stats
|
Ekspert-stats
|
|
Ekspert-stats
|
Denne tråd er en kommentar-tråd til bruger-blog: Mit 2011 på BetXpert... Mit 2011 på BetXpert... 30 Jeg blev inspireret til at skrive denne blog efter, at jeg havde læst Martins blog omkring samme emne. Martins blog kan læses ... |
Login
Du skal være logget ind for at skrive indlæg.Seneste debatter
| Emne | Bruger | Dato | |
|---|---|---|---|
|
Hjælp: Udregning af CV over fle Hjælp: Udregning af CV over flere kampe Tunitis (23/05-2012, 07:18) Ja, det er selvfølgelig korrekt at det i bund og grund handler om at kunne sætte sine cv'er helt korrekt... Men budskabet var mere at hvis man tager den metode du foreslog, så vil selv meget små u... |
Tunitis | Div |
07:18
|
|
Lyngby-Brøndby IF (23/05) Lyngby-Brøndby IF (23/05) Carlos1 (23/05-2012, 02:21) Tanken er bestemt fin men også langt fra at være god. Jeg tror den gode Thomas Færch Kvist ikke har set Makienok spille nok. Makienok har bestemt højden til at kunne være denne targetplayer... |
Carlos1 | Kamp |
02:21
|
|
EM-sektion: Spaniens svanesang? EM-sektion: Spaniens svanesang? Jens, BetXpert (23/05-2012, 00:59) I vores optakt til EM er vi nået til Spanien - der er favorit til at genvinde titlen, men som er svækket i forsvar og angreb. Læs og kommenter... http://www.betxpert.com/artikel/em-sektion-spanien... |
Jens, BetXpert | Div |
00:59
|
|
Trav, Eskilstuna: V65-forslag, D Trav, Eskilstuna: V65-forslag, DD, Trio og 2 stk V/P-spil! grydeske18 (23/05-2012, 00:50) Hej zola25 Klasse tippet som altid :p Bare forsæt som altid, og så glem hvad nogle enkelte brugere skriver til dig - du er den bedste til trav, de er bare misundelige :p Jeg ser frem til an... |
grydeske18 | Div |
00:50
|
|
AGF - Midtjylland AGF - Midtjylland Carlos1 (23/05-2012, 00:22) Bestemt en mulighed at AGF ikke scorer, syntes dog uagtet de har været ganske fint kørende på hjemmebane. De har på hjemmebane scoret syv gange de to sidst spillet, jovist har fem af dem været im... |
Carlos1 | Kamp |
00:22
|
|
Melodigrandprix 1. semifinale: k Melodigrandprix 1. semifinale: kommentar CDbjerg (23/05-2012, 00:09) Jeg ser lige om jeg kan nå, at bikse en hurtig en sammen, men somsagt bliver den ikke på dit niveau. :) Jeg vil nu gerne have det du har på mail, kan muligvis gost bruge lidt af det ?? CDbjer... |
CDbjerg | Div |
00:09
|
|
French Open French Open sikkenoget (22/05-2012, 23:52) Og spillet til 1,80 :)... |
sikkenoget | Kamp |
22/05
|
|
Trav: V75 Gävle(jackpot), mine Trav: V75 Gävle(jackpot), mine tanker og tips! zola25 (22/05-2012, 23:47) @ALC Ja min brugerstatistik er helt korrekt. Ja den løb dødt løb på tredjepladsen, men jeg fik mit fulde odds på 8,75 pga det var spillet på BET365, dengang man kunne spille heste til fast... |
zola25 | Div |
22/05
|
|
Pakkerejse til Holland-DK Pakkerejse til Holland-DK Pede (22/05-2012, 23:06) Hej Mikkel. Jeg er meget interesseret. Jeg er gymnasie-elev og skal dog først lige have offentliggjort mine mundtlige eksaminer for året i morgen kl 15.00. Hvis eksaminerne passer perfekt ift.... |
Pede | Div |
22/05
|
|
Cypern - Cypern (CDbjerg) Cypern - Cypern (CDbjerg) CDbjerg (22/05-2012, 23:05) Cypern som forventet videre fra semifinalen. Desværre synes jeg faktisk ikke hun sang ret godt i dag, men nu må vi se. :D... |
CDbjerg | Bru |
22/05
|
|
EM-konkurrence på holdet.dk EM-konkurrence på holdet.dk jeppebh (22/05-2012, 22:29) Super med Ekstra PR for denne konkurrence, et realistisk mål må være 100 deltagere, hvilket vil give en fantastisk præmie pulje på 15.000!... |
jeppebh | Div |
22/05
|
|
Holland: kommentar Holland: kommentar RinusMichels (22/05-2012, 22:13) Willems ser ut til å få hele kampen. Emanuelson kom ikke med i troppen fordi han ikkke har spilt nok v.back. Anita har spilt dm i lang tid og kan komme i troppen fordi han kan brukes på begge back... |
RinusMichels | Kamp |
22/05
|
|
SønderjyskE-AaB (23/05) SønderjyskE-AaB (23/05) werder77 (22/05-2012, 21:53) Nu var det jo også AaBs forår 2011, der reddede dem i sidste sæson, hvor de havde Lumb og Duncan lejet. I øvrigt virkede SønderjyskE også som et hold der var på vej på ferie imod Silkeborg,... |
werder77 | Kamp |
22/05
|
|
Brian Baker-Sergiy Stakhovsky (2 Brian Baker-Sergiy Stakhovsky (22/05) Tytteboevs (22/05-2012, 21:11) Ja, meget tæt kamp, men Stakhovsky "faldt af på den" til sidst i kampen, hvor han blev brudt for let. Jeg handlede kampen live, og oplevede noget sjældent. Normalt kan man se pointene i markede... |
Tytteboevs | Kamp |
22/05
|
|
Danske mestre 2011/12? Danske mestre 2011/12? Tunitis (22/05-2012, 20:36) @werder Det er korrekt, og vi står også i en situation nu hvor der egentlig er et surebet på spillet... Derfor vil der også kunne være værdi på begge spil, og som odds ser ud lige pt. så vi... |
Tunitis | Div |
22/05
|
|
Problemer med regnskab Problemer med regnskab werder77 (22/05-2012, 19:27) Jeg forstår ikke helt dit problem hjorte..?... |
werder77 | Div |
22/05
|
|
V75-Anpartsspil: Så starter vi V75-Anpartsspil: Så starter vi op i den kommende weekend! zola25 (22/05-2012, 17:18) Godt Mike :)... |
zola25 | Div |
22/05
|
|
Informationer Holdet.dk Fodbold Informationer Holdet.dk Fodbold EM 2012... Mike Larsen (22/05-2012, 16:45) Præmierne fra Sportingbet skal sættes ind på en spillekonto hos dem. /Mike Larsen... |
Mike Larsen | Div |
22/05
|
|
V4: Jeg vil udfordre experterne V4: Jeg vil udfordre experterne på "hest til frokost"! zola25 (22/05-2012, 14:53) Hvad fanden er der sket med de forskellige indlæg? :) Og så er de selvfølgelig tilbage igen :)... |
zola25 | Div |
22/05
|
|
Randers FC - FC Vestsjælland (l Randers FC - FC Vestsjælland (lfc4ever19) Kellogs (22/05-2012, 14:41) ATT Arsenalfan: Bettet gik ikke hjem, da det var på 2 tallet (DNB), men tillykke med sejren. Formoder du er Randers fan :-p... |
Kellogs | Bru |
22/05
|