Leicester 2016/17: Går videre fra CL-gruppespil

Denne side indeholder henvisnings-links.

Begrundede spilforslag til specifikke kampe, samt argumentholdige oplæg, kommentarer eller relevante spørgsmål til kommende kampe eller foreliggende eksperttips. Indlæg der indeholder tips uden begrundelser eller spilforslags-relevans, slettes eller henvises til Diverse forum, såfremt de ikke har relevans for en eksisterende tråd.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

Leicester 2016/17: Går videre fra CL-gruppespil

Oprettet 13/04-2016 14:49 af Eastern-tipper
31 1001 17/04-2016 00:25
af ingemann
Denne tråd er en kommentar-tråd til ekspert-tip: Leicester 2016/17: Går videre fra CL-gruppespil
Frank Pilantra (+167,30 | 106,46%)
32
Fodbold - Champions League
Tip: Går videre fra CL-gruppespil
Odds: 2,00
Vinderchance: 60% | Betvalue: 120,00%
Sensationsholdet Leicester styrer mod Premier League-guld og bliver dermed topseedet i næste sæsons CL-gruppespil. Schmeichel og resten af Leicester-banden har ikke erfaring med Champions League, men de burde kunne gå videre til knock out-fasen....
Eastern-tipper
Bruger - Indlæg: 243

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 109%
Balance: +6,95
Hitrate: 44 af 78
0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Topseedningen graver helt klart noget værdi frem. Er dog meget usikker på hvordan Leicesters hold vil se ud efter 31. August....
Oddsogtips
Bruger - Indlæg: 4843

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere 

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 91%
Balance: -52,66
Hitrate: 188 af 572
0
Det er godt nok tidligt Frank.

Har andre odds ude på om de går videre fra gruppen endnu?

Hvis Schmeichel, Kante, Vardy, Drinkwater og Mahrez er væk bliver det svært for Ranieri at bygge et nyt hold op. Penge eller ej.

Som du selv nævner bliver det formentlig også en udfordring at balancere Premier League og Champions League for dem.

For mange usikkerhedsmomenter til jeg tør at stige på så tidligt men interessant debat at ligge op til.

Edit : Potentielle 2 & 3 seedingshold.
Real Madrid, Leverkusen, Porto, Napoli, Roma, Shakhtar Donetsk, Paris SG & Zenit. Kommer de i gruppe med to af dem må de være underdogs på nuværende tidspunkt.
Redigeret af bruger 13. apr. 2016 14:59
Frank, Brasilien
Ekspert - Indlæg: 6079

Ekspert (Frank Pilantra)

Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 106%
Balance: +167,30
Hitrate: 1557 af 2590
0
Ja, det er tidligt, men Leicester får altså virkelig mange millioner til at gå amok på sommerens transfermarked; eller de kan bruge dem på at tilbyde højere løn til Schmeichel og drengene.

kan du ikke lige komme med et link til dine oplysninger til seedningslag. Jeg kan f.eks se her, at PSG er i pot 1:
https://en.wikipedia.org/wiki/2016%E2%80%9317...
Redigeret af bruger 13. apr. 2016 15:11
Oddsogtips

Bruger

Brugertips-stats
0
Frank, Brasilien skrev i indlæg #3

kan du ikke lige komme med et link til dine oplysninger til seedningslag. Jeg kan f.eks se her, at PSG er i pot 1:
https://en.wikipedia.org/wiki/2016%E2%80%9317...

Tog udgangspunkt i seedingspuljerne fra 2015 http://www.footballseeding.com/european-cups/... og tilførte "potentielle" :-)

Paris med udgangspunkt i at de røg ud i går.
Redigeret af bruger 13. apr. 2016 15:26
Frank, Brasilien

Ekspert (Frank Pilantra)

Ekspert-stats
0
Okay, så er jeg med. Lodtrækningen bliver selvfølgelig voldsomt afgørende for Leicesters chancer for at overleve gruppespillet.
skilled-Highroller
Ekspert - Indlæg: 1745

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 143%
Balance: +18,47
Hitrate: 23 af 43
+1
Leicester vil med 80% sandsynlighed møde et hold fra 2. , 3. og 4. seedingslag. Gennemsnitligt fra 3. lag. Da to hold af fire går videre svarer odds 2 til at sammenligne Leicester med et gennemsnitligt hold fra 3. seedingslag.
Til orientering vurderer bookierne Leicester til at være PL's 7. bedste hold i kommende sæson, midt mellem Everton og Liverpool.

Så vi skal altså holde gennemsnit af Everton/Liverpool h2h op mod 3. seedingslag. (Eller alternativt denne sæsons gruppe 3'ere: Olympiakos, Porto, Sevilla, Valencia, Leverkusen, Man Utd, Shahtar, Galatasaray) for at tjekke om der er værdi.
Frank, Brasilien

Ekspert (Frank Pilantra)

Ekspert-stats
0
"Da to hold af fire går videre svarer odds 2 til at sammenligne Leicester med et gennemsnitligt hold fra 3. seedingslag."

Hvordan giver dette mening?
Mr.Profit
Bruger - Indlæg: 2065

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 99%
Balance: -2,29
Hitrate: 194 af 411
+2
Jeg forstår ikke dette spil. Af ren nysgerrighed, hvordan kan man sætte CV på et udfald når man ikke kender puljerne endnu?

En ting er, at Leicester får mange til sommer, men de kommer ikke til at holde på både Vardy og Mahrez. Det kræver tid at spille nye folk ind - især med den spillestil de har.

60% lyder af meget nå de ikke vil være favoritter imod hverken Napoli eller Roma for den sags skyld - bare for at nævne nogle "mindre hold".
Frank, Brasilien

Ekspert (Frank Pilantra)

Ekspert-stats
+1
Bookmakerne kender heller ikke puljerne. Hvordan kan du sige 60% er meget uden at kende puljerne?
Mr.Profit

Bruger

Brugertips-stats
0
Nu siger jeg bare det lyder som meget. Har ikke selv nogen holdning til spillet. Jeg ville bare gerne vide hvad der gør du sætter 60% på spillet? Puljerne betyder trods alt rimelig meget.
Frank, Brasilien

Ekspert (Frank Pilantra)

Ekspert-stats
+2
Hvordan sætter du CV for f.eks Djokovic vinder OL her til sommer? Du ved jo ikke. hvilke spillere han skal møde undervejs, hvilket trods alt betyder rimelig meget.

Mine argumenter for spillet skulle gerne stå i analysen.
Oddsogtips

Bruger

Brugertips-stats
0
Frank, Brasilien skrev i indlæg #11
Hvordan sætter du CV for f.eks Djokovic vinder OL her til sommer? Du ved jo ikke. hvilke spillere han skal møde undervejs, hvilket trods alt betyder rimelig meget.

Two wrongs don't make a right.

Jeg antyder ikke du tager fejl men kan ikke se logikken i at bruge et usikkerheds betonet eksempel til at forsvare det andet.

Man kan heller ikke sætte en CV på Tour de France 2017 endnu men det er jo ikke et forsvar for at kunne gøre det på Leicester. :-)
Tastylicious
Bruger - Indlæg: 449

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 115%
Balance: +37,01
Hitrate: 122 af 246
+1
Man kan da sagtens sætte en CV på på om Leicester går videre fra gruppespillet, der er bare mange scenarier man skal tage med i overvejelserne. Ligesom hvis du sætter CV på Djokovic til at vinde OL, så skal der indover om sansynligheden for han bliver skadet og meget andet. CV'en blivere bare mere nøjagtig jo flere faktorer vi kan tage fra.
Asger, BetXpert
Ekspert - Indlæg: 2486

Ekspert (Asger Hess-Olesen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 110%
Balance: +165,16
Hitrate: 866 af 1651
0
Det er vel til dels en chance man tager, som også indbefatter den risiko, at lodtrækningen ikke går Leicesters vej. Jeg synes egentlig det er en udmærket pointe at sammenligne det med andre "vinderspil".

Jeg har også lagt et spil ud på Thiem til at vinde French Open til odds 40 uden at kende hverken seedninger eller lodtrækning - det indeholder den risiko, at Thiem får en dårlig lodtrækning og /eller ikke præsterer i månederne op til og oddset kommer til at stige - omvendt er der også en chance for at Thiem rammer rigtig god grusform og har held i lodtrækningen, hvorfor jeg så pludselig vil stå med et rigtig stærkt odds.
Frank, Brasilien

Ekspert (Frank Pilantra)

Ekspert-stats
0
Du misforstår, oddsogtips.

Jeg forsøger at svare på, hvordan jeg er kommet frem til 60% for Leicester uden at kende puljemodstanderne ved at få Mr.Profit til at overveje, hvordan han kommer frem til CV for f.eks Djokovic ved OL uden at vide hvilke modstandere, han skal op imod.

Red: Enig med Asger ;-)

"Man kan heller ikke sætte en CV på Tour de France 2017 endnu". Hvorfor ikke?
Redigeret af bruger 14. apr. 2016 11:34
Oddsogtips

Bruger

Brugertips-stats
0
Frank, Brasilien skrev i indlæg #15

1 : Red: Enig med Asger ;-)

2 :"Man kan heller ikke sætte en CV på Tour de France 2017 endnu". Hvorfor ikke?

1 : Ja det er fine pointer men syntes forskellen mellem en Grand Slam og CL er for stor til at lave en 1 til 1 sammenligning.

2 : Fordi man ikke ved hvem der stiller op og under hvilken forhold de kommer til at kører under (ruten osv).
Mr.Profit

Bruger

Brugertips-stats
0
Nu er der trods alt flere usikkerhedsfaktorer ved dette spil end at spille på Djokovic vinder OL.

At der er 20% i værdi er rimelig meget da både bookmakerne og dig ved præcis det samme.

Hatten af for de specialsspil du har lagt op, det har været med succes. Men dette spil skriger jo af usikkerhed (især ift. et spil på Djokovic);

1) Beholder Leicester deres spillere?
2) Erfaring. Den helt store scene er uprøvet, lige før de rykkede ned i sidste sæson.
3) Lodtrækning. Kommer de i "dødens pulje"?
4) Træthed. Mange af spillerne skal vel også til EM, også helt nyt for mange af dem. Vil de have energi til at præstere både i ligaen og i chl?

Det skal siges at det er af ren nysgerrighed og ikke et forsøg på at være dumsmart.
Frank, Brasilien

Ekspert (Frank Pilantra)

Ekspert-stats
0
Metoden til at komme frem til CV burde være nogenlunde ens, uanset om det er Champions League, en tennis Grand Slam eller Tour de France 2017.

Ja, 20% i værdi er meget, men ikke usædvanligt i special-spil.

1) Det er jo det samme over hele linjen. Beholder f.eks Roma og Napoli (som ifølge nuværende ranking ender i Pot 2) deres bedste spillere?
Her er engelske klubber jo mere langt mere pengestærke, især med den nye tv-aftale for Premier League.

2) Jep, derfor er manglende erfaring også nævnt i analysen. Men det kan da også give ekstra gejst, da Champions League er en stor oplevelse for både spillere og fans.

3) Enig i at lodtrækningen har stor betydning.

4) De fleste CL-hold har spillere med til EM og et kig ned af Leicester-truppen viser ikke, at de i højere grad end andre klubber skulle være udsat for EM-træthed.
Oddsogtips

Bruger

Brugertips-stats
0
Frank, Brasilien skrev i indlæg #18
Metoden til at komme frem til CV burde være nogenlunde ens, uanset om det er Champions League, en tennis Grand Slam eller Tour de France 2017.

Jeg ved ikke om vi snakker forbi hinanden her men forskellen er stor. Procenter er procenter men de pointer man tager hensyn til er vidt forskellige og hele grundlaget for chancevurderingen bygges anderledes op.

I en Grand Slam kan alle spillere i teorien deltage og mange deltager i flere i løbet af deres karriere. En CL turnering er kun for udvalgte hold, og flere oplever det kun få gange. For Leicester er det første gang.

Inden en Grand Slam er man forholdsvis sikker på sin seedning da kval-spillerne ikke komme ind som seedet (måske tager jeg fejl men kan ikke huske et eksempel).
I CL ved man det først når alle kvalkampene er færdig. Leicester ryger i første lag men deres konkurrenter fra 2, 3 & 4 er ikke givet på forhånd og de skal rejse Europa rundt mens de spiller i den hjemlige. En Grand Slam er et par uger under samme tag.

Det kan blive til en lang snak men overordnet er der for mange ubekendte faktorer til at man kan sætte en troværdig chancevurdering på et event hvor grundlaget ikke er på plads.
jlandersen
Bruger - Indlæg: 73

Bruger

0
Tror hellere jeg ville spille på Leicester ender sidst i deres CL gruppe. Denne sæson har de kun skulle koncentrere sig om PL, bliver langt sværere for dem at skulle balancere med CL også. Hvis de mister et par af deres største profiler til sommer, vil de stå som et ganske middelmådigt hold. Tvivler på de kommer til at holde dampen oppe, desuden har de ingen europæisk erfaring overhovedet.
Frank, Brasilien

Ekspert (Frank Pilantra)

Ekspert-stats
0
Et par gode pointer, jlandersen - fx mht at Leicester har mere på sin tallerken i næste sæson.

Men samtidig synes jeg du er lidt for unuanceret i forhold til Leicesters kvalitet.
Redigeret af moderator 14. apr. 2016 16:07
ingemann
Bruger - Indlæg: 414

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 98%
Balance: -0,16
Hitrate: 5 af 9
0
Man kommer hurtigt til at lyde ekstrem klog/dum når man spår om fremtiden - men det skal ikke afholde mig:-)

1) Stjernerne bliver. De har lige været med til at skrive HISTORIE!. Med en klækkelig lønforhøjelse og mulighed for at skrive videre på eventyret, så er deres "behov" nu og her mødt. Det er set ført, som fx da Gerrard blev i Liverpool efter de vandt CL, hvor der i sæsonoptakten (og efterfølgende) var en masse snak om han skulle væk især til Chelsea.

2a) Stjerner kommer ikke til. Jo der bliver selvfølgelig forstærket, men det bliver efter den hidtidige succesfulde strategi med at investere i "misforstået genier", som vil arbejde benhårdt for chancen. Jeg tror udemærket Leicester er klar over at fællesskabet kan smuldre hvis de henter nogle højtbetalte etablerede stjerner ind. For går det lige pludseligt galt, så vil en nytilkommen stjerne hurtigt skabe problemer, for det var jo ikke den sjove oplevelse, som han forventede. Skal en dårlig stime vendes er det vigtigt, at de bærende stjerner, fra da det gik godt, stadig er øverst i hierarkiet. Den balance tror jeg Raineri er meget opmærksom på.

2b) Når eventyret slutter, hvad så? Et andet argument hvorfor Srivaddhanaprabha (tak google) bør holde lidt på pengene (udover lønforhøjelserne) er, at de bliver ekstremt nødvendige til de efterfølgende transfervinduer. Hvis Leicester er ude før nytår i den ene og den anden turnering, så er det meget muligt at Vardy, Mahrez og Kante m.fl. ønsker at komme til nye græsgange - nok først til sommer (hvor jeg antager ingen titler er vundet). Med sådan en åreladning, så skal der for alvor investeres i holdet - og det bliver rigtig dyrt!

3) Prioriteringen for 2016-17. Hvordan skriver man så videre på historien? Skal man forsøge at forsvare titlen eller gå efter en ny? Jeg tror(/forventer) at PL "droppes". Forstået at alle i Leicester ved, at det vil blive endnu sværere at genvinde titlen, og dermed bibevare momentum. Jovist er målet at ende i den øverste del, men derudover er det hip som hap. Derimod har de næsten alt at vinde og intet at tabe i CL. Jo jo de er mestrer, men den engelske presse (og alle andre) kan jo sagtens skrive videre på historien om magiske Leicester. CL er jo det oplagte kapitel 2 i eventyret, og jeg tror der bliver sparet kræfter og bevaret fokus på at komme videre fra gruppen, som værende et meget tilfredsstillende succeskriterie. Nej spillerne har ikke erfaring derfra, men de har til gengæld et taktisk mastermind siddende på bænken. Derudover har de et koncept, som passer mere end glimrende til europæisk fodbold, hvor mange hold er kommet langt på at stå dybt, lukrere på omstillinger, modstanderens fejl og evnen til at score på de få chancer man får

Er der værdi i odds 2? Min personlige mening er, at det er dælmer tæt på. Mit dilemma er, at jeg ved ikke om jeg skal lurepasse og se hvad andre bookmakere kommer op med? Jeg gad naturligvis godt have et højere odds, hvilket jeg ser som sandsynligt - men det er bare også rigtig sandsynligt, at hvis oddset kommer på fx Bet365 imens jeg er på toilettet, så vil det blive pumpet i bund af håbefulde englændere enden jeg har tørret....fingrene. Hmm what to do?
Redigeret af bruger 14. apr. 2016 13:53
Jens, BetXpert
Moderator - Indlæg: 22390

Moderator
(Jens Bøye)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 102%
Balance: +58,18
Hitrate: 1394 af 2922
0
Lige et hurtigt indspark: Det ser ud som om der er rod i terminologien hos visse indlægsskribenter i denne tråd:

Kan man komme med en chancevurdering for Leicesters CL-chancer i efteråret eller ej? Tjah - det er der i hvert fald en bookmaker der mener at man kan. For os tippere gælder det så om at forsøge at være skarpere.

Diskussionen er derfor snarere: Har man nu også alle usikkerhedselementer repræsenteret godt nok i sin chancevurdering - er man forsigtig nok?

Mvh
Jens, BetXpert
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
+5
En korrekt chancevurdering skal tage udgangspunkt i GENNEMSNITTET af alle sandsynlighederne - ikke i usikkerheden (variansen) eller worst case scenario.

Eksempel: du skal spille enmandsfodbold mod enten Cristiano Ronaldo eller Paradise Amalie.
Der slås plat eller krone om din modstander.
Kom nu ikke og fortæl mig, at man ikke kan sætte en cv for dine chancer fordi "der er for stor usikkerhed" om lodtrækningen af modstander.
Redigeret af bruger 14. apr. 2016 15:19
Frank, Brasilien

Ekspert (Frank Pilantra)

Ekspert-stats
0
hahaha, tak, jeg kunne helt bogstaveligt ikke have forklaret det bedre. Så er det vist sat på plads ;-)
ingemann

Bruger

Brugertips-stats
0
@frank - hvis ret skal være ret, er det så ikke en anden bruger i den tråd du henviser til der kommer med det postulat? Men pointen er stadig den samme - Leicester er notorisk undervurderet
Oddsogtips

Bruger

Brugertips-stats
0
skilled-Highroller skrev i indlæg #24

Eksempel: du skal spille enmandsfodbold mod enten Cristiano Ronaldo eller Paradise Amalie.
Der slås plat eller krone om din modstander.
Kom nu ikke og fortæl mig, at man ikke kan sætte en cv for dine chancer fordi "der er for stor usikkerhed" om lodtrækningen af modstander.

Jo. Hvis bare det var så enkelt at lave en chancevurdering på Leicesters Champions League gruppespil næste sæson som det var at vurdere Ronaldo mod Amalie. :-)
Jens, BetXpert
Moderator - Indlæg: 22390

Moderator
(Jens Bøye)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 102%
Balance: +58,18
Hitrate: 1394 af 2922
0
Ingemann: delvist min fejl - en redigering af Franks indlaeg (som indeholdt en misforstaaelse) blev noget rod.

Mvh
Jens, BetXpert
Redigeret af bruger 14. apr. 2016 16:09
Mr.Profit

Bruger

Brugertips-stats
0
Det var bare en undren jeg havde, og skal slet ikke ses som en smart bemærkning. Håber den blev taget godt imod :-)

god aften
Frank, Brasilien

Ekspert (Frank Pilantra)

Ekspert-stats
0
Den her artikel er værd at læse:

http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-04-15-leices...
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
0
Tak, Frank. En af de bedre artikler og en af de mest detaljerede holdanalyser jeg har læst længe.
Redigeret af bruger 15. apr. 2016 22:16
ingemann

Bruger

Brugertips-stats
0
Jep Frank, det er sgu en fed artikel - især Troy's betragtninger er interessante at læse
Denne tråd er en kommentar-tråd til ekspert-tip: Leicester 2016/17: Går videre fra CL-gruppespil
Frank Pilantra (+167,30 | 106,46%)
32
Fodbold - Champions League
Tip: Går videre fra CL-gruppespil
Odds: 2,00
Vinderchance: 60% | Betvalue: 120,00%
Sensationsholdet Leicester styrer mod Premier League-guld og bliver dermed topseedet i næste sæsons CL-gruppespil. Schmeichel og resten af Leicester-banden har ikke erfaring med Champions League, men de burde kunne gå videre til knock out-fasen....

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Kansas City Chiefs - Los Angeles Chargers
Kansas City Chiefs - Los Angeles Chargers
0
SmartMoney (13/12-2017, 23:44)
@Roikjær Lad os droppe snakken om decimaltallene, for vi snakker åbenbart forbi hinanden... Vil du ikke komme med en saglig uddybelse af, hvorfor du ikke mener man kan bruge stats for de seneste 4...
SmartMoney
Kampe/tips - 19 svar
12 procent har deltaget i sport, de vidste var fixet
12 procent har deltaget i sport, de vidste var fixet
0
Pivo (13/12-2017, 22:56)
Det mest skræmmende er vel, at man har kendt til det siden Hoyzer skandalen (som minimum) tilbage i 2005, og fænomenet vokser år for år. Spilleselskaber vasker hænder, politikere aner ikke hvad d...
Pivo
Diverse - 4 svar
Marseille - Braga
Marseille - Braga
0
federer (13/12-2017, 22:19)
Nok mest et kuriosum: Marathonbet giver 3,50. (Nordicbet nu 2,50, Bet365 2,62)...
federer
Kampe/tips - 3 svar
Bayer Leverkusen - Werder Bremen
Bayer Leverkusen - Werder Bremen
0
Jens, BetXpert (13/12-2017, 21:07)
Vi roder med nogle mailproblemer pt; arbejder på at løse dem. Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 2 svar
Southampton - Leicester
Southampton - Leicester
0
UpTheSpurs (13/12-2017, 21:00)
Super fedt. Jeg takker mange gange, og ja - Det lyder retvisende for Mourinhos tilgang til topkampe :)...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 10 svar
Norge - Rusland
Norge - Rusland
0
Edderkoppen (13/12-2017, 20:22)
Jeg har spillet en smule på ren russisk sejr. Tak for en god analyse - som altid! ...
Edderkoppen
Kampe/tips - 3 svar
West Ham - Arsenal
West Ham - Arsenal
0
UpTheSpurs (13/12-2017, 20:05)
Startopstillinger: West Ham Adrian - Zabaleta, Reid, Ogbonna, Cresswell, Masuaku - Noble, Obiang - Arnautovic, Lanzini, Antonio Samme hold der slog Chelsea, og dermed samme hold der h...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 1 svar
KIF Kolding København - Århus Håndbold
KIF Kolding København - Århus Håndbold
0
mnbech (13/12-2017, 19:57)
Tak for tippet. Imponerende 21 mål af Århus i anden halvleg, så de fik hentet Koldings komfortable 6-måls føring fra første halvleg. ...
mnbech
Kampe/tips - 1 svar
Bayern München - FC Köln
Bayern München - FC Köln
0
UpTheSpurs (13/12-2017, 19:50)
Startopstillinger Bayern: Starke - Rafinha, Süle, Boateng, Alaba - Tolisso, Vidal - Müller, Rudy, Ribery - Lewandowski Köln: Horn - Olkowski, Sörensen, Mere, Heintz, Horn - ...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 5 svar
Holdet.dk Superliga 17/18
Holdet.dk Superliga 17/18
0
Nicolai Kristensen (13/12-2017, 19:06)
Tillykke til vinderne, i må gerne sende jeres kontonummer i PM. :)...
Nicolai Kristensen
Diverse - 44 svar
FIFA Klub-VM: Real Madrid er storfavoritter til titlen
FIFA Klub-VM: Real Madrid er storfavoritter til titlen
0
TheBuffetWay (13/12-2017, 18:46)
Ja, okay. Det er så heller ikke en uvæsentlig kamp. Jeg er ikke den store ekspert ud i Brasilienske hold. Frank kan du en fornemmelse hvilken La Liga Gremio kan sammenlignes med niveaumæssigt? R...
TheBuffetWay
Diverse - 3 svar
Holland - Tjekkiet
Holland - Tjekkiet
0
Edderkoppen (13/12-2017, 18:08)
Godt for væddemålet, at dommerne dømmer straffe konstant, men skidt for mit væddemål, at de konstant smider hollænderne ud. ...
Edderkoppen
Kampe/tips - 2 svar
Pittsburgh Steelers - New England Patriots
Pittsburgh Steelers - New England Patriots
1
Andreas Roikjer (13/12-2017, 17:18)
Jeg synes det er så ærgerlig at læse argument nummer 2 for at følge spillet. For mig er det bare for at få fyld på analysen. Hvad er det lige præcis vi kan bruge den record til i denne match-up...
Andreas Roikjer
Kampe/tips - 1 svar
Att: Roman Empire eller Chipurin
Att: Roman Empire eller Chipurin
0
Roman Empire, BetXpert (13/12-2017, 16:30)
Hej HP! Beklager jeg ikke har set tråden før nu - men godt I har fået opklaret det :))...
Roman Empire, BetXpert
Kampe/tips - 4 svar
Betwatcher
Betwatcher
2
Barca (13/12-2017, 13:16)
Forslag til lukkeoddsfunktion i regnskab: Det kunne være meget sjovt at få noget lukkeoddsanalyse i et online regnskabsprogram. Som inspiration til en fremtidig Betwatcherudvikler smider jeg lige...
Barca
Diverse - 35 svar
Rennes-Marseille (13/12)
Rennes-Marseille (13/12)
0
Jens, BetXpert (13/12-2017, 13:05)
Franske medier forventer en ganske stærk Rennes-startellever: målmand Koubek, højreback Traoré og midtbanemand Bourigeaud spares nok fra start, men offensivprofilerne Gourcuff og Khazri er tilbage...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 1 svar
There is no such thing as a free lunch
There is no such thing as a free lunch
0
Tytteboevs (13/12-2017, 11:48)
@HP - ja det er nok begge dele, alt efter bookmakernes forretningsmodel, de fleste danske kører dog "tøsemodellen", og den kræver lidt ekstra gearing for at sikre juicen. Venligst T...
Tytteboevs
Diverse - 9 svar
Holdet.dk VIP Superligaen
Holdet.dk VIP Superligaen
0
TonyTheTiger (13/12-2017, 11:18)
reg 3199 konto 3199523813 danske bank. Tak for spillet...
TonyTheTiger
Diverse - 34 svar
Europa League-playoff: Kan FCK true Atlético Madrid?
Europa League-playoff: Kan FCK true Atlético Madrid?
0
Corazon (13/12-2017, 10:58)
Det er værd at bemærke at Atlético Madrid møder Athletic Club på hjemmebane og Sevilla på udebane imellem returkampen i et kampprogram der bliver hektisk med Ligaen, Copa del Rey og Europa Leagu...
Corazon
Diverse - 3 svar
Dronningens nytårstale 2017: Her er de bedste spilforslag
Dronningens nytårstale 2017: Her er de bedste spilforslag
0
Tytteboevs (13/12-2017, 09:07)
"Spoof-spil" er vel tit kendetegnet ved at man ikke kan spille på det modsatte udfald:-) Venligst T...
Tytteboevs
Diverse - 1 svar

Bookmakere i denne tråd

Bet365

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
ADO Den Haag-Roda
13/12
Hertha Berlin-Hannover 96
13/12
Feyenoord-SC Heerenveen
13/12
Manchester United-Bournemouth
13/12
Tottenham-Brighton
13/12
Match Center, oversigt