VM i Håndbold 2017 - optakt: Flot spil på Frankrig

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

VM i Håndbold 2017 - optakt: Flot spil på Frankrig

Oprettet 07/01-2017 15:17 af Peter BA, BetXpert
54 1995 29/01-2017 23:35
af Chipurin, BetXpert
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: VM i Håndbold 2017 - optakt: Flot spil på Frankrig
mrknaegten
Bruger - Indlæg: 2

Bruger

0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
tak for den gode info.

Kan ikke find eover 159 mål til dk i indledende på DS, hvor skal man kigge?
Chipurin, BetXpert
Ekspert - Indlæg: 335

Ekspert (Chipurin)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 105%
Balance: +12,61
Hitrate: 149 af 277
0
@warlord999 - den officielle VM-hjemmeside http://www.francehandball2017.com/en/ opdaterer løbende med de officielle trupper.

@mrknaegten - Det er under Danske Spils 20,17 odds. Jeg kan se, at den er steget til 166 mål nu.
brian.andersen.125
Bruger - Indlæg: 32

Bruger

0
Chipurin, har du et bud på, hvem der er førstevalg på mål for Slovenien og Rusland?

Jeg ser i øvrigt 1,75 på Søndergaard til at score flere mål end Lasse Andersson ved NordicBet som rigtig god. Lidt samme argumenter som dit Mensah spil. Søndergaard spillet ofte kun en halvleg, men er eneste venstre håndede bagspiller og plejer at være der, når det gælder. Modsat er Andersson bag Mikkel Hansen, Mensah og Damgaard omend han kan indgå i en opstilling med de to sidstnævnte. Han så dog noget sløj ud i træningskampene.
llnicell
Bruger - Indlæg: 179

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 83%
Balance: -6,73
Hitrate: 14 af 39
0
Hva med over nu er den stadig værdi ? 32-33 mål kan vel sagtens stadig lade sig gøre? Går ud fra guigou stadig er 1 valget eller hvordan ser du duellen med mahe?
Meinechen
Ekspert - Indlæg: 7

Ekspert (Lasse Meineche)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 0%
Balance: -2,00
Hitrate: 0 af 2
0
Nogen der ved hvornår det bliver besluttet hvem der er all-star spiller?
Tænker odds 4,00 på bet25 for Omeyer som All-star målmand er godt betalt.
Chipurin, BetXpert

Ekspert (Chipurin)

Ekspert-stats
0
@brian.andersen.125 - uden at være helt sikkert, så tror jeg, at Kireev er førstevalg i det russiske mål, mens det formegentlig er Skok i det slovenske. Skok har været andetvalg efter Skof ved de seneste par slutrunder.

Jeg er desuden enig i dine betragtninger om Søndergaard/Andersson-duellen. Søndergaard bør være klar favorit.

@llnicell - Jeg tror, værdien er ved at være væk.
Mahe sagde til fransk tv, efter han havde lavet 12/15 i en kamp, at han stadig regnede Guigou som førstevalg på straffe.

@Mienechen - Man plejer at udnævne All Star holdet efter semifinalerne. Odds 4,00 er bestemt flot. Wolff og Landin må være hans nærmeste konkurrenter - måske sammen med de Vargas.
Chipurin, BetXpert

Ekspert (Chipurin)

Ekspert-stats
0
Optakten er igen blevet opdateret med tre nye spilforslag. Find dem nederst i artiklen.
brian.andersen.125

Bruger

0
@Chipurin
Det er også umiddelbart mine bedste bud.
Det kunne også være interessant at høre din mening om et par af fløjduellerne til slutrunden.

Hvordan ser du Marguc-Janc? Begge stjerne højrefløje, tror du de deler tiden, og/eller har du et bud på hvem der starter?

Det samme med Reichmann-Groetzki? Umiddelbart er jeg større tilhænger af Groetzki, men Reichmann har været helt formidabel på det tyske landshold de sidste par slutrunder. Jeg er overbevist om, at Reichmann starter, men tror du, at de deler tiden?

Sidst har jeg et andet bud: Drux flere mål end Dahmke til 1,86 ved NordicBet. Drux er en af de bærende spillere i den tyske bagkæde. Han scorer ikke vanvittigt mange mål, men jeg synes dog alligevel, at han skal være større favorit i en duel mod Dahmke, der står bag Gensheimer i køen til spilletid. Gensheimer spiller formentlig 60 minutter i alle vigtige kampe, og herudover synes jeg sjældent, at Dahmke laver mere end 3-4 mål i landsholdsregi i en fuld kamp.
Gensheimers faders død selvfølgelig tages i mente, men han har meldt sig helt klar.
Chipurin, BetXpert

Ekspert (Chipurin)

Ekspert-stats
0
@brian.andersen.125 - Marguc/Janc er yderst interessant. To fantastisk dygtige fløje. Jeg tror, de kommer til at dele meget af tiden. Marguc sidder nok på straffekastene, kunne jeg forestille mig.

Reichmann har været skadet op til slutrunden, men var senest med mod Østrig, hvor han spillede hele anden halvleg og kvitterede med 6 mål - han skød desuden straffe i fraværet af Genshiemer. Jeg tror, at Reichmann er det klare førstevalg, hvilket også er berettiget.

Drux over Dahmke - havde faktisk smidt spilforslag ind i optakten på Drux, to minutter inden dit indlæg. Kloge hjerner tænker ens ;-)
brian.andersen.125

Bruger

0
Tak for hurtige meldinger!

Der kan man bare se ;-)
iamrockybalboa
Ekspert - Indlæg: 127

Ekspert (Janek Kirkegaard)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 111%
Balance: +1,92
Hitrate: 9 af 17
0
Del gerne tips ud ift drømmeholdet - Det er svært at lave et hold, når de første 3 spillere allerede koster 31 mil :-D
Chipurin, BetXpert

Ekspert (Chipurin)

Ekspert-stats
+1
Det er faktisk rigtigt svært i år. Men dejligt udfordrende. Jeg har sparet meget på en billig streg og en billig bagspiller for at frigive midler til resten af holdet.

Men jeg er ikke meget for at uddele råd, når jeg kæmper om at ende øverst i BetXperts gruppe ;-)
Mokai
Bruger - Indlæg: 11

Bruger

0
Hvad er status på de Vargas?
Er han med fra start, kommer han senere, eller udtager de en anden?
Hamahyw87

Bruger

0
Stærkt arbejde Chipurin!
Fed med god blok i forbindelse med slutrunder.
Mener du Strlek er foran Horvat som straffeskytte?
Kommer Cindric til spille stor rolle som bomber for Kroaten?
Ser du Tysklands start bagkæde med Fäth-Drux-Häfner?
Redigeret af bruger 11. jan. 2017 11:52
jacjens
Bruger - Indlæg: 1

Bruger

+1
Af hvad jeg kan se har Frankrig kun Guigou med på venstre fløj og han skyder rigtig mange straffe. Hvordan i al verden kan det være han giver odds 35 (!!!!) som tuneringens topscorer hos Danske Spil og Bet365?! Er der ikke kæmpe værdi i det spil?

Mahe giver kun mellem odds 10 og 12.
brian.andersen.125

Bruger

+1
Jeg tillader lige at give mine bud med her :-)

@Mokai - Vargas er udtaget og forventes at spille fra start.

@Hamahyw
I sidste træningskamp tog Horvart og Cindric, men jeg tror umiddelbart Strlek er førstevalg på straffekastene. Dog har han nok ikke længere snor, end at hvis han brænder en, så stor Horvart klar som andetvalg Der er dog en mulighed/risiko for, at de deler kastene.

@jacjens
Guigou er i samme position som Strlek, hvor snoren er relativt kort - i nogen træningskampe har Mahe også taget straffekastene. Guigou er dog formentlig førstevalg. Til gengæld spiller Guigou aldrig 60 minutter, da han deler meget tid med Mahe (der dog til tider også spiller playmaker). Men med de navne han er oppe mod - Mikkel Hansen, Lazarov, Rivera osv kan jeg kun give ham et par procent - og det primært fordi Frankrig formentlig går hele vejen til medaljekampene, og dermed får flest muligt antal kampe. Men mon ikke i hvert fald MH og Rivera også gør det.
Redigeret af bruger 11. jan. 2017 12:56
mugge99
Bruger - Indlæg: 151

Bruger

0
Nogen der ved hvad status på Uwe Gensheimer er om han er med fra første kamp eller han kommer senere??
Mudhoney
Ekspert - Indlæg: 37

Ekspert (Frederik Søvang)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 87%
Balance: -1,38
Hitrate: 5 af 11
+1
Strlek tog det første 7m mod Tunesien (35-30) i søndags og brændte, hvorefter Horvat skød de øvrige 3 som Kroatien fik i kampen. Horvat gik 2/3 her, da han brændte det sidste.

I mandagens kamp mod Montenegro (24-22) tog Cindric de 3 første straffekast. Da han brændte det 3. overtog Horvat og gik 5/5. Til trods for Horvats sikkerhed, tog Strlek det sidste Kroatiske straffekast som han så brændte.

Med målprotokollen som kilde, kan det dog tolkes som om at Kroatien startede med Lovro Mihic og Bozic-Pavletic fremfor Strlek/Horvat, så Cindric har givetvis kun gæsteoptrådt som 7M skytte, mens de faste valg var bænket.

Tror reelt også Strlek er førstevalget endnu, men som Brian.Andersen.125 siger, er snoren næppe særlig lang før Horvat overtager.

Al den tid at flere kroatiske bagspillere døjer med større eller mindre skader (Marko Mamić , Stipe Mandalinić , Domagoj Duvnjak og Luka Stepančić ), og meldes usikre før torsdagens åbner, kan jeg godt se Cindric spille en større rolle mod Saudi Arabien, før Kroatiens første reelle test venter i kamp 2 mod Ungarn.

@Mugge99
Gensheimer har helt frie tøjler til at melde sig klar, men om det sker og i givet fald hvornår, er endnu uvist forlyder det fra den tyske lejr.
Malte
Bruger - Indlæg: 86

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 111%
Balance: +3,98
Hitrate: 19 af 36
0
Uwe Gensheimers far er lige død, og var ikke med i sidste træningskamp mod Æstrig. Der er sandsynlighed for at han ikke når første kamp.
nugget
Bruger - Indlæg: 1

Bruger

0
Hvordan ser I Frankrigs start lineup ?
brian.andersen.125

Bruger

0
Et hurtigt tip - Egypten længere end Island i turneringen til 2,75 på NordicBet. Netop bekræftet at Palmarsson ikke kommer med til VM, så denne duel ser pludselig meget lige ud.
Hamahyw87

Bruger

0
Tror Frankrig starter med: Omeyer - Abalo - Porte - Karabatic - Narcisse - Gigou - Karabatic
Gammegaard

Bruger

0
Til åbningskampen er der en række spillerspecials? Hvor ser i mest værdi og hvilke tror i, går hjem?

Spiller - Antal mål - Odds (O/U)

Guigou - Over 4,5 (2.20/1.60
N. Karabatic - Over 3.5 (1.52/2.35) og over 4.5 (2.15/1.62)
Mahe - Over 4.5 (2.00/1.72)
V. Porte - Over 3.5 (1.95/1.85)
Luc Abalo - Over 3.5 (2.00/1.72)
Sorhaindo - Over 2.5 (1.70/2.05)
Narcisse - Over 3.5 (2.00/1.72)

Synes umiddelbart selv, at spillene på Porte og Guigou samt Abalo ser spændende ud..
Hvem ville i skyde på?
Chipurin, BetXpert

Ekspert (Chipurin)

Ekspert-stats
0
Tak for hjælpen til svar af spørgsmålene @brian.andersen.125 - jeg ville svare på præcist det samme.

Mht. til spillet MOD Island. Så er jeg til dels enig. Jeg tog Island til at ryge ud i gruppespillet til odds 5,25 hos Bet365.
Gammegaard

Bruger

0
Hvordan ser i den slovenske højreback-duel mellem Kavticnik-Dolenec?
Ommablomma
Bruger - Indlæg: 669

Bruger

0
Hvordan mon Lasse Svan og Hans Lindberg kommer at dele deres spilletid?
brian.andersen.125

Bruger

+1
@Ommablomma
Jeg tror, at de deler i alle de "lette" kampe. Hvis de møder større hold ala Tyskland, Spanien eller Franrkig, er der dog mulighed for, at Svan spiller fuld tid.
DD321
Bruger - Indlæg: 14

Bruger

0
Chipurin - Kan du opdatere lidt på betsne? Gerne de H2H med spillerne, eller smid link hvor man selv kan tjekke.. Fint med målmanden scorer, omend jeg er overbevist om jeg så tippet på et andet forum fra en anden bruger først :)
Mudhoney
Ekspert - Indlæg: 37

Ekspert (Frederik Søvang)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 87%
Balance: -1,38
Hitrate: 5 af 11
0
Spillene ser i generelle træk fine ud. De der er på vippen er dog desværre ramt af skader, hvilket man jo ikke kan gardere sig for når de opstår under slutrunden.

Mensah er som de fleste nok ved skadet. Duellen mod Andersson står dog helt lige (3-3), men det er ikke usandsynligt Mensah får bugt med forstrækningen og skrives ind igen.

Nagy er netop skiftet ud af den Ungarnske trup med en ankelskade, så Lekai tager formentlig denne H2H, som han pt fører 12-1.

Drux sidder ligeledes over i dag med en ankelskade, så Dahmke kan øge 7-0 forspringet i dag, alt efter hvordan den tyske træner doserer tiden mellem ham og Gensheimer på venstre fløjen mod Saudi Arabien.

http://www.ihf.info/en-us/ihfcompetitions/wor...
Topscoreren
Bruger - Indlæg: 5

Bruger

0
Måske er det et forkert sted at skrive, men jeg gør det alligevel.
Nogen der ved, om Pavel Atman er klar til dagens kamp, eller om han er ude med skade? Mht. spil på Rusland - Brasilien kampen.
ADPX
Bruger - Indlæg: 3

Bruger

0
HC Vardar Skopje left back Aleksandr Dereven has replaced centre back Pavel Atman for the Russians.
Topscoreren
Bruger - Indlæg: 5

Bruger

0
Mange tak!
Redigeret af bruger 19. jan. 2017 12:27
kimlarsen111
Bruger - Indlæg: 51

Bruger

0
Mudhoney har du noget til Idag?
Chipurin, BetXpert

Ekspert (Chipurin)

Ekspert-stats
+2
God ide. Lad os endelig tage en opdatering.

Frankrig bliver verdensmestre: Ubesejret, men nu uden Luka Karabatic. Et minus, men vi sidder stadig med et fint odds.
DK O185 mål: Desværre kostede en offday mod Bahrain dyrt. Danmark skal lave 34 mål mod Qatar i morgen.
Kroatien ender over Qatar: Ser fin ud. Qatar møder vinderen af Kroatien-Tyskland og ryger formegentlig ud der.
Argentina ender over Saudi Arabien. Rimelig åben inden morgendagens kampe.
Sverige ender over Polen: Spillet er allerede i hus, da Polen blev 5'er.
Ungarn ender over Polen: Spillet er stort set i hus, da Ungarn med al sandsynlighed ikke ryger ud af puljen.
Mensah flere mål end Andersson: Ser desværre skidt ud. Mensah skadet, men kan blive hentet ind i truppen igen. Han er bagud 3-5.
Scorer en dansk målmand ved slutrunden? Ja. Er allerede i hus, da Landin har scoret.
Nagy scorer flere mål end Lekai: Ligner et tabt væddemål, da Nagy er udgået med en skade.
Drux scorer flere end Dahmke: Dahmke er skiftet ud af truppen. Drux bagud 4-8, men skal nok hente Dahmke.

Alt i alt ser der nogenlunde positivt ud. Jeg vil prøve løbende at opdatere, når væddemålene er blevet afgjort.
Peter BA, BetXpert
Ekspert - Indlæg: 1557

Ekspert (Peter Bollerup Andersen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 0%
Balance: 0,00
Hitrate: 0 af 0
0
Danmark er ude, desværre. Men derfor kan vi jo godt holde håndbolddebatten i gang - der må stadig være værdi derude.

Der er kvartfinaler i dag, og umiddelbart slår det mig, at Frankrig skal give "hele" 1,30 mod Sverige. Vores naboer Norge og Sverige vurderes til at have lige store chancer for at gå hele vejen (odds 16 ved Danske Spil). Fransk sejr over Norge i gruppespillet gav dog kun i lejet 1,15 - 1,18.

Hvad siger de håndboldkyndige?
HP
Bruger - Indlæg: 1497

Bruger

+1
Jeg griber da gerne stafetten:

Sverige har virkelig imponeret mig, men de forekommer mig også som et hold, der først og fremmest praktiserer en stil, der gør ondt på de mindre skolede hold.
I dag møder de et rutineret og fysisk stærkt fransk landshold, og imo bliver det helt afgørende, om Sverige kan få kontrafasen i gang. I det etablerede angrebsspil kan de godt blive overmatchet fysisk.
Der ventes massiv opbakning til franskmændene, og spørgsmålet er, om det unge svenske hold kan stå imod trykket.

Jeg er fristet af et underspil men har alligevel besluttet at se den an live. Odds 1,30 på Frankrig er for lidt i min bog, selvom de da er berettigede favoritter.

Jeg har selv været tidligt ude med et spil på Slovenien over Qatar. Qatar får (for) meget kredit over deres sejr mod Tyskland. I den kamp stod Saric nærmest umenneskeligt, og samtidig svigtede tyskerne totalt at løbe mod de lidt tunge Qatar-drenge. Den må Slovenien have luret, og selvom Capote har vist stigende form, så ER Qatar meget én-strengede.
Jeg synes, at Slovenien skal være ret klar favorit.

Spanien-Kroatien har jeg svært ved at vurdere, da jeg ikke har set ret meget af Kroatiens kampe. Duvnjak er efter sigende halvskadet, men jeg har ikke fået tjekket op på det.

Norge-Ungarn bliver spændende. Norge indeholder stor fart og potentiale, og de skal klart søge at løbe de tunge drenge fra Ungarn ned. En øvelse som Dk ikke formåede at løse. Lazlo Nagy er halvskadet og kommer formentlig til først og fremmest at lægge sin energi i forsvaret.
HP
Bruger - Indlæg: 1497

Bruger

+1
Hvad angår Duvnjak så nedtoner han selv skaden lidt, men holder vel reelt kortene meget tæt til kroppen:

-You had been suffering from some knee problems. How fit are you for the clash against Spain?

- Domagoj Duvnjak: “Look down at my leg, the knee is still there (laughing). It is getting better and I know from the last decade that I have to just clench my teeth as usual with such stuff.”

Kilde: VM's officielle hjemmeside
serano
Bruger - Indlæg: 185

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 126%
Balance: +6,23
Hitrate: 16 af 24
0
Livespil

Jeg er gået på over 26,5 i første halvleg af Frankrig-Sverige, Begge hold er startet med fin fart som jeg havde forventet. Tror ikke umiddelbart Sverige vil tage fart af kontrafasen eller anden bølge ankomstfasen.
1.80 hos Bet365 :-)
serano
Bruger - Indlæg: 185

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 126%
Balance: +6,23
Hitrate: 16 af 24
0
Spillet sad lige i skabet, håber der var nogen der kom med.
Jeg afventer starten på anden halvleg, interessant om Sverige afviger fra konceptet eller om de fortsætter. I så fald hopper jeg nok på et over spil igen, evt. isoleret på Sverige.
Chipurin, BetXpert

Ekspert (Chipurin)

Ekspert-stats
0
Opdatering vedrørende spilforslagene i denne optakt:

Frankrig vinder VM til odds 2,15: vundet.
Danmark scorer O158 mål i gruppespillet til odds 20,17: tabt (manglede 2 kasser...)
Kroatien ender over Qatar til odds 1,40: vundet.
Argentina ender over Saudi Arabien til odds 1,27: vundet.
Sverige ender over Polen til odds 2,00: vundet.
Ungarn ender over Polen til odds 1,76: vundet.
Mads Mensah scorer flere mål end Lasse Andersson til odds 1,86: tabt.
En dansk målmand scorer ved slutrunden? Ja til odds 1,80: vundet.
Nagy flere mål end Lekai til odds 1,86: tabt.
Drux flere mål end Dahmke til odds 1,86: tabt.

Hvilket gav et lille plus på 0,38 units, hvis vi spiller med 1 unit pr. væddemål.
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: VM i Håndbold 2017 - optakt: Flot spil på Frankrig

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Tennis betting
Tennis betting
0
Scandinavia (20/10-2017, 14:14)
@ Tytteboevs Ingen tvivl om at nogle spillere har mere tendens til 3 sæts kampe end andre, også hvis man korrigerer for modstanderens niveau og der spiller koncentration, psyke og spillestil givetv...
Scandinavia
Diverse - 6 svar
Bookmakere: Mie Ø. Nielsen ryger ud af Vild med Dans nu
Bookmakere: Mie Ø. Nielsen ryger ud af Vild med Dans nu
0
monsieur (20/10-2017, 13:34)
Jeg er stadig dybt overrasket over at bookmakerne ikke har mere tiltro til Julia Sofia Aastrup og hendes kæmpe følgerskare. 2/3 på Vild med dans's instagram tilkendegiver at de holder med hende. Hu...
monsieur
Diverse - 0 svar
Newcastle United - Crystal Palace
Newcastle United - Crystal Palace
0
UpTheSpurs (20/10-2017, 13:27)
Det er korrekt. Det er mig der har set forkert et eller andet sted. I så fald er Betfairs odds jo fint i forhold til. Det er stadig risikabelt da han godt kan starte ude, men samtidig er det ikke ut...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 3 svar
Oakland Raiders - Kansas City Chiefs
Oakland Raiders - Kansas City Chiefs
0
reneh1990 (20/10-2017, 12:56)
Var vidst i kontakt med dommeren ;-)...
reneh1990
Kampe/tips - 3 svar
Dreamhack Denver Renegades vinder gruppe A
Dreamhack Denver Renegades vinder gruppe A
0
Racer (20/10-2017, 11:27)
Plejer man at have mulighed for at sælge efter første kamp? ...
Racer
Kampe/tips - 1 svar
Saint-Etienne - Montpellier
Saint-Etienne - Montpellier
0
Jens, BetXpert (20/10-2017, 10:56)
Franske medier forventer disse opstillinger: St Etienne : Ruffier (c) - Janko, Théophile-Catherine, Lacroix, Gabriel Silva - Hernani, Selnaes, Pajot - Hamouma, Soderlund, Cabella Dvs som jeg håbed...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 4 svar
Hobro - FC Nordsjælland (Osten)
Hobro - FC Nordsjælland (Osten)
0
donprehn (20/10-2017, 10:10)
Der er også andre eksperter, som tror på mange mål i denne kamp. heavybetting.dk/analysis/hobro-fcn-2/ Så spillet på Marcondes virker fint til odds 2,87. Den napper jeg. ...
donprehn
Brugertips - 0 svar
Tennisdebat uge 42: Tre europæiske indendørsturneringer
Tennisdebat uge 42: Tre europæiske indendørsturneringer
0
sir limpsalot (20/10-2017, 10:03)
Tak for tips Asger! Kan du finde tid til at besvare mine spørgsmål i post 30?...
sir limpsalot
Diverse - 40 svar
Jacob Hansen: Jeg kan sagtens finde et spilforslag hver dag hos Unibet
Jacob Hansen: Jeg kan sagtens finde et spilforslag hver dag hos Unibet
0
Jens, BetXpert (20/10-2017, 09:33)
Manglende kritik af bookmakere? Læs meget gerne vores artikler - vi har haft mange der kritiserede bookmakere, og vi vil blive ved med at bringe kritiske artikler. Hvad Jacob Hansen angår: Jeg vil...
Jens, BetXpert
Diverse - 20 svar
Bwin: Ekstrem limit mens bonus omsættes
Bwin: Ekstrem limit mens bonus omsættes
0
Troels51 (20/10-2017, 08:29)
Jens kontaktede bwin og indenfor meget kort tid havde de løst problemet! Jeg lavede et spil for 500 og et for 1000. Så man må sige at det hjalp. Tak Jens...
Troels51
Bookmakere - 38 svar
Freebet fra bet25
Freebet fra bet25
0
loke666 (20/10-2017, 00:01)
Jeg brugte mit i halvlegen uden problemer ...
loke666
Bookmakere - 1 svar
Nexus - Resistance
Nexus - Resistance
0
Racer (19/10-2017, 23:31)
ok tak...
Racer
Kampe/tips - 2 svar
Everton - Lyon
Everton - Lyon
0
UpTheSpurs (19/10-2017, 23:06)
Jeg takker for inputs og info omkring primært Lyon. Det fik mig til at springe på over 2,5 mål lige inden kampstart til 1,86 hvilket jeg nu er ret godt tilfreds med....
UpTheSpurs
Kampe/tips - 4 svar
Daniel Masur - Lorenzo Sonego
Daniel Masur - Lorenzo Sonego
1
Nicobisgaard (19/10-2017, 21:30)
Crazy odds dyk! Asian linjen har dog ikke flyttet sig eller hvad? ...
Nicobisgaard
Kampe/tips - 2 svar
Zlin - FC København
Zlin - FC København
0
HP (19/10-2017, 20:20)
FCK starter med Toutouh og Holse inde. Hverken Falk eller Kusk er med. Ligner en meget defensiv formation....
HP
Kampe/tips - 10 svar
Neil Pauffley - Lukas Ruepke
Neil Pauffley - Lukas Ruepke
1
Habermas (19/10-2017, 20:07)
Sikke nogen dramaer du trækker os igennem Asger :-) . Han var lige ved at smide det hele væk, men kommer fra 1-6 til 8-6 i tiebreaken. Stærkt. Tak for tippet ...
Habermas
Kampe/tips - 1 svar
Nice - Lazio
Nice - Lazio
0
Jens, BetXpert (19/10-2017, 19:19)
Det var ikke mange minutter det spil fik lov til at leve... 1-1 efter fem minutter....
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 2 svar
betfair exchange via mobil/tablet
betfair exchange via mobil/tablet
0
dooh (19/10-2017, 19:05)
Ok tak. Det må jeg prøve ved lejlighed....
dooh
Bookmakere - 4 svar
Marseille - Vitoria de Guimaraes
Marseille - Vitoria de Guimaraes
0
vinder13plus (19/10-2017, 15:32)
Hej Jens Selv takker Jens :) - Info analyser giver en anden vinkel på kampen. Mvh Vinder13plus...
vinder13plus
Kampe/tips - 5 svar
Gennemspilning af bonus
Gennemspilning af bonus
4
$$$ (19/10-2017, 15:21)
Tror roligt at du kan regne med at der er tale om summen af placerede indsatser med mindre der er udpenslet noget andet :) Bookmakerne foretager sig mange absurde ting, men det her har jeg svært ved...
$$$
Bookmakere - 8 svar

Bookmakere i denne tråd

Bet365
Danske Spil
NordicBet
Bet25 N/A

Danske Spil tilbyder alle nye kunder en bonus på 500 DKK, svarende til 100% af første indbetaling.

Vis flere detaljer
Vilkår og betingelser

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Udinese-Juventus
14:13
Metz-Dijon
13:59
Ipswich-Norwich
13:12
Barnsley-Hull
13:03
SPAL 2013-Sassuolo
12:58
Match Center, oversigt