Tennisdebat uge 41: Masters 1000 i Shanghai

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

Tennisdebat uge 41: Masters 1000 i Shanghai

Oprettet 08/10-2017 07:23 af Asger, BetXpert
32 2318 15/10-2017 09:37
af Lars Baes
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Tennisdebat uge 41: Masters 1000 i Shanghai
Asger, BetXpert
Ekspert - Indlæg: 2486

Ekspert (Asger Hess-Olesen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 110%
Balance: +165,16
Hitrate: 866 af 1651
0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Opdatering

Lakat over Koepfer - tabt
Hiltzik over O´Connell - tabt

Hitrate: 97/191
Units: 34,48
Tbp: 117%
Tytteboevs
Bruger - Indlæg: 9273

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 87%
Balance: -21,79
Hitrate: 59 af 165
0
God optakt, kan tilføje at underlaget er det hurtigste af alle de store turneringer.
Venligst
T
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+3
Tager fawcett til 3,25 i fairfield kvalen. Synes det er et vanvittigt odds. Ville gerne lægge analyse op men det er kun Bet365 med odds. Clarke har ikke rigtig vist noget på hardcourt. Heldig med at komme videre mod halebian i går, 2-4 nede i første og vinder på retirement ved 6-4.

Fawcett lidt svingende men hans topniveau er godt på hardcourt hvilket han også viste forleden ved bla at slå bemelmans. Jeg har fawcett som smal favorit efter en fin sejr mod Garanganga i går og ligger på en 52-53%
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+2
I 2,5 nu men stadig rigtig flot værdi
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+1
Tager bianca turati +5.5 til 1,90 i Hilton head finalen mod eikeri. Forstår ikke helt hvorfor handicap skal være så højt.

Turati leverede et flot comeback i går og er en af de bedre College spillere og så synes jeg heller ikke eikeri er bedre selvom hun rensede igennem i semifinalen. Har 60% på den hc linje
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+1
Turati +5.5 over Eikeri @ 1,90 - tabt
Fawcett over Clarke @ 3,25 - tabt

Hitrate: 97/193
Units: 32,48
Tbp: 116%

Jeg når ingen analyser her til morgen desværre men tager et spil på napolitano til 3,75 mod fucsovics i Ortisei ved Bet365. Jeg synes det er alt for højt. Fucsovics med skarp form, ingen tvivl om det, men napolitano er ikke ueffen indendørs og vandt turneringen sidste år uden at afgive sæt. Samtidig er han 2-0 mos fucsovics og bør have chancer. Jeg kan godt finde en 32-33% her på italieneren og havde håbet de ville være ude med en 20,5 linje også, hvilket Danske Spil havde kort men fjernede i takt med den linje blev Slashet voldsomt på pinny. Underlaget er temmelig hurtigt og er også med til at reducere niveauforskel i et vis omfang
Scandinavia
Bruger - Indlæg: 874

Bruger

+1
Linz

Flipkens-Bencic 1 odds 2,50 cv 50 %

Bencic var engang verdens nr 7 (nu nr 228), men der er løbet meget vand i åen siden da og hun kan slet ikke få sin tennis karriere til at fungere og efter mange nederlag på WTA turen har hun nu været nede og spille nogle ITF turneringer, hun vandt i St. Petersborg mod svag modstand og senest i Clermont måtte hun strække våben i SF mod en yderst middelmådig spiller som Schoofs, det kan næppe have styrket hendes skrøbelige selvtillid.

Flipkens er en klog og habil WTA spiller, tidligere nr 13 og nu nr 74 og formen virker ganske fin i øjeblikket, så jeg har svært ved at se hvad der skal gøre Bencic til omkring 60 % favorit, hun er nærmest skrøbelig som glas og mod en solid spiller som Flipkens så tror jeg ikke der skal meget til at vælte læsset, den største fare er selvfølgelig at hun finder fordoms styrke frem, men svært at se hvor den lige skulle komme fra. Vil mene Flipkens står med mindst 50 % chance for at grave Bencic endnu dybere ned i sit tennis hul.
Redigeret af bruger 9. okt. 2017 08:53
Banksy
Bruger - Indlæg: 2580

Bruger

0
Du skylder at nævne, at Flipkens ikke har spillet tennis i noget over en måneds tid, så at kalde hendes form "ganske fin i øjeblikket", hermed mener du altså, den form hun havde inden US Open?!

Selvom det mest har været mod jævn modstand, så har Bencic immervæk nu 9 indoor-kampe i benene de sidste par uger, og det tæller i min verden noget. Jeg kunne godt se en kamp med to forskellige udtryk. En hvor Bencic er i førersædet kva bedre timing og så Flipkens der kæmper sig ind i opgøret og Bencic der bliver tight. For du har ret i det med at den unge schweiziske pige er skrøbelig. Hun har dog også været uheldig med skader både i år (håndledsskade i foråret) samt sidste år (ryg).
federer
Bruger - Indlæg: 2596

Bruger

0
Vedr. Napolitano: Bet365 har som eneste odds på over 20,5. Det ligger på 1,72 hvilket er det samme som Pinnacle har for 21 og det kunne jo tyde på værdi. Hvad mener du Asger?
Scandinavia: Jeg har fulgt dig, men tænker at det lyder næsten for godt til at være sandt at bookmakerne generelt og Bet365 især rammer så meget forkert i deres CV. Men der er en del værdi at tage af, så jeg er som sagt med. (red.: dette skrevet inden jeg så Banksys indlæg)
Redigeret af bruger 9. okt. 2017 10:17
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+1
Synes 1,72 er fint. Er ret begejstret for 20,5 linjen. 60% kan jeg godt finde
Scandinavia

Bruger

+1
Det endte med at være en 50-50 kamp og Flipkens havde en enkelt matchbold i TB'en i 3. sæt men tabte desværre 9-7

PS Godt Napolitano fik vendt kampen nede med sæt og 1-4 i 2. sæt
Redigeret af bruger 9. okt. 2017 21:15
federer
Bruger - Indlæg: 2596

Bruger

0
@ Scandinavia Ærgerligt, men din CV var jo efter alt at dømme præcis, så tak for et godt værdispil.
UpTheSpurs
Moderator - Indlæg: 2029

Moderator
(Thomas Schyth)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 108%
Balance: +13,74
Hitrate: 99 af 180
+2
Jeg takker for Napolitano Asger. Elsker når de høje odds går hjem :)
TheStriker
Bruger - Indlæg: 46

Bruger

0
Nej nej nej, hvordan kan det her fortsætte for Kyrgios?
Han er simpelthen det absolut værste der er sket nogensinde for ATP organisationen ift. sportsmanship.

Han får en pointstraf ved 4-4 i tie-breaken og bliver rasende over dette. Taber 2 min. senere 1. sæt og lader sig retire og på hans vej ud giver han thumps up til dommeren og publikum.

Ufatteligt at han først og fremmest gør dette, men at det samtidig igen er i Shanghai, efter sidste års skandale.

Trist for sporten og forhåbentlig gives der nu en endegyldig karantæne som ikke kan forhindres med en sportspsykolog.

Føj Kyrgios, det er ikke måden at være forbillede på.
dannyqp
Bruger - Indlæg: 126

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 136%
Balance: +13,58
Hitrate: 23 af 38
0
Elsker Kyrgios.. Helt klart min favorit spiller .. Er dejligt farverigt pust i en ellers så til tider kedelig sport :) .. Men idag gik han nok lidt over stregen :) .. Men han har jo sagt han ikke kan lide at spille i Shanghai :D ... Men ja håber han får en gedigen bøde for det her .. og det gør han jo nok
dannyqp
Bruger - Indlæg: 126

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 136%
Balance: +13,58
Hitrate: 23 af 38
0
..
Redigeret af bruger 10. okt. 2017 13:55
Scandinavia

Bruger

0
Sidste år i Shanghai fik han efterfølgende 3 ugers karantæne og skulle til samtale med en sportspsykolog om sin adfærd..... ved ikke hvem han skal snakke med denne gang, men det virker som mission impossible, hvilket spild af talent !

PS det er trods alt set før at en spiller har tabt 1. sæt og alligevel vundet kampen ;-)
Redigeret af bruger 10. okt. 2017 17:33
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Tager et spil kubler i Australien future til 2,50 over saville. Saville har ikke leveret det helt store i single i år og kubler har soillet sig i bedre og bedre form og har et højt topniveau.

Jeg kan godt finde 44-45% på kubler og synes 2,5 ser fornuftigt ud. Kampstart kl 9 i morgen
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+2
Krawietz 2,5 ser ganske ok ud i dag i ortisei. Jeg får ikke nogle analyser op før jeg er hjemme fra hospitalet.

Krawietz med stærk kval og gør det godt inde. Puetz er en rutineret herre og har nok et højere topniveau end krawietz men har været hårdt ramt af skader gennem stort set hele karrieren. Ligner for mig en tæt match og synes ikke puetz skal have mere end max en 56-57%. Starter kl 11
HP
Bruger - Indlæg: 1522

Bruger

0
Sidstnævnte fås i skrivende stund til 2,80 hos Unibet, hvilket må være fornem værdi.
sir limpsalot
Bruger - Indlæg: 50

Bruger

+1
Er du OK Asger?
Lars Baes
Ekspert - Indlæg: 1096

Ekspert (Lars Baes)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 103%
Balance: +31,78
Hitrate: 663 af 1129
+6
@sir limpsalot

Han har fået en baby, så jeg tror ikke, du skal være bekymret. Det er først om en måneds tid, det begynder at vælte for ham.
Tennisspot
Bruger - Indlæg: 556

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 60%
Balance: -12,73
Hitrate: 9 af 32
+1
Dolgopolov - Fedex over 21 partier odds 1.85 DS

Dolgopolov viser fornuftige takter i øjeblikket. Han fik kickstartet formen i Bastad og har sidenhen holdt et højt niveau. Han kan til tider stadig tabe hovedet, men mentalt virker han stærkere end han har gjort længe.

Fedex vandt "sikkert" i dag men uden at imponere. Han havde nogle fabelagtige slag, men fejlede flere gange når der blev spillet til hans baghånd. Han virker opsat, men han vidste slet ikke samme niveau, som han havde i starten af året.

Det taler selvf. imod spillet, at de har mødt hinanden 4 gange før og alle gange har Fedex vundet uden de store problemer

Troicki - Isner har mødt hinanden 7 gange før. 6/7 gange har de spillet til tiebreak i først sæt. Der er endnu ikke kommet odds på dette spil, men bliver spændende at se oddset.

Jeg forestiller mig, at man kan få odds 2,5-2.75 på dette spil, omkring 4 på Isner vinder i tiebreak og omkring 5.5 på Troicki..

Spørgsmålet er om nogle af spillene indeholder værdi ???
Redigeret af bruger 11. okt. 2017 19:56
Lars Baes

Ekspert (Lars Baes)

Ekspert-stats
0
Simon til 2,40 hos Nordicbet frister mig en smule.

Gasquet med solidt indbyrdes overtag, men det er primært en gammel historik. Simon spillede virkelig solidt mod Goffin i går, som dog heller ikke var 100% i gear. Gasquet er ikke i dårlig form, men man kan ikke påstå, han leverer stabilt pt., og ha har også Antwerpen at forsvare næste uge (ikke at det nødvendigvis fylder det helt store for ham).
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Lige tid til en update og lidt analyser

Napolitano over Fucsovics @ 3,75 - vundet
Kubler over Saville @ 2,50 - vundet
Krawietz over Puetz @ 2,50 - tabt

Hitrate: 99/196
Units: 36,73
Tbp: 119%
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+2
Jeg tager et spil på Hiltzik og Nevolo i double i USA Future (F33) til 2,25. Forstår ikke rigtig oddset og jeg synes de er favoritter og har mindst 55% på dem. To rigtig stærke spillere mod to, jeg synes er noget stabile. Dischinger klart den bedste mens der ofte er langt mellem snapsene for Saraiva. Kun Bet365 med odds pt desværre, men til gengæld enorm stor værdi efter min vurdering. Kampstart kl. 00.00
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+1
Ingen andre end Bet365 med odds på Or Ram-Harel mod Dischinger, også i USA Future. Betfair ikke ude med odds (endnu), og heller ikke Cashpoint. bwin har af en eller anden årsag ikke den kamp, så er nødt til at smide den i forum, selvom jeg meget gerne ville lægge analyse op.

Jeg tager Harel til 1,83 og har et CV på omkring 57%. Jeg synes slet og ret han er en bedre hardcourtspiller end Dischinger, og desuden har Dischinger ikke imponeret mig voldsomt. Han har sine klart bedste resultater på grus men har spillet mest på hardcourt på det sidste. Enkelte gode resultater, bl.a. sejren over Blanch i går, men kan Harel finde samme niveau som denne somme på hardcourt, så tror jeg på israelsk sejr. Han var i finalen i seneste Future, efter at have været gennem kval og er 21-4 på hardcourt i år og har haft nogle stærke år på Uni. of Tulsa, hvor han har været en af de bærende kræfter de seneste sæsoner. Jeg synes 1,83 er godt betalt her, og tror heller ikke det holder frem mod kampstart. Starter kl 18.30
klaus f
Bruger - Indlæg: 1715

Bruger

0
Tennisspot lige mht Federer. Du havde vel ikke forventet at Federer ville komme i kamp 1 efter en måneds pause fra konkurrence tennis (sidste kamp ved US open - tæller ikke laver cup med der) og ligne den mand der vandt AO Indian Wells og Key Biscayne. Han bliver bedre kamp for kamp.
Lars Baes

Ekspert (Lars Baes)

Ekspert-stats
0
Du kan roligt tælle Laver Cup med, Klaus. Han var mere tændt dér, end han har været siden Wimbledon.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+4
Hiltzik/Nevolo over Dischinger/Saraiva @ 2,25 - vundet
Or Ram-Harel over Dischinger @ 1,83 - vundet

Hitrate: 101/198
Units: 38,81
Tbp: 120%

Jeg tygger lidt på over 21,5 i Herbert - Sieber i Ortisei, men havde håbet på en 20,5 linje, men i denne omgang lader jeg den være
Scandinavia

Bruger

0
Tianjin SF WTA

Errani-Sabalenka 1 2,36 pinny, 2,28 Unibet cv 47-48 %

Det føles som om Errani har været med "altid" men er trods alt kun 30 år, her møder hun den 19 årige Sabalenka i en WTA SF og netop den kendsgerning kan godt flytte %'er til Errani, som tidligere verdens 5'er har hun naturligvis stået i situationer som denne et hav af gange, mens det er stort set nyt "land" for Sabalenka, så selvom Errani pt blot er nr. 280 i verden mod Sabalenka's 102 så skal der i mine øjne en del til for at denne kamp skal gå Sabalenka's vej, en "gammel" top spiller der lugter savsmuld så langt i en turnering er ofte en farlig størrelse !

At Errani formentlig bliver en hård nød at knække vidner hendes vej til SF om, hun blæste verdens nr 81 Kozlova af banen i R16 og måtte i 3 sæt mod både Haddad og Mchale men så var de også knækkede og 2 vundne 3. sæt med hhv 6-3 og 6-1 vidner om en spiller i form og psyken på plads. Sabalenka har haft en forholdsvis nem vej til SF og ikke afgivet sæt og det er flot og måske også det der gør at hun nærmest er 60/40 favorit hos bookmakerne, det mener jeg ikke er en korrekt vurdering, hun mangler at bevise sine evner langt i en WTA turnering og mod stærk modstand som en Errani på sine gode dage trods alt er og den tvivl kommer jeg Errani til gode, mens Bookmakerne hælder mest mod Sabalenka's uprøvede vej.

Sabalenka's erfaringer så langt i en WTA turnering begrænser sig til en tilsvarende SF i Taskent for 14 dage siden, her kom hun i menneske hænder hos Babos 6-1 og 6-4. Jeg mener den er klart tættere på 50/50 end 60/40, men holder mig til 47-48 % på Errani og dermed fin værdi på Errani hvis min vurdering er korrekt. Alternativt kan man få omkring 1,55 for sæt til Errani.
Redigeret af bruger 14. okt. 2017 00:46
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+1
Desværre kun Bet365 med odds, her mens jeg har tid, så det bliver et forum spil.

Jeg tager Henry Craig @ 2,75 over Matt Barton i Las Vegas Challenger kvalen. Craig har været rigtig stærkt spillende i de seneste Futures, mens Barton døjer med at komme i gang efter en lang skadespause, og trak sig forleden og kommer generelt ikke i ret god form. Jeg tror det bliver en hård nød at knække for Barton, mod en Craig der har masser af selvtillid og i princippet kan spille ret frit her. Jeg synes 2,75 er noget for højt og han bør have fine chancer her. Spilstop kl 22.30 og cv på 45%
Lars Baes

Ekspert (Lars Baes)

Ekspert-stats
0
Når man ser Sabalenka spille i dag, så forstår man godt, at Errani med sin miniputserv var fuldstændigt chanceløs. Shit, et powergame, hun har.
Redigeret af bruger 15. okt. 2017 09:37
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Tennisdebat uge 41: Masters 1000 i Shanghai

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Så slap heldet op for FCK
Så slap heldet op for FCK
0
Scandinavia (11/12-2017, 17:33)
Trods alt 51 point at spille om endnu .........
Scandinavia
Diverse - 7 svar
Danske Spil - Oddsets omsætning
Danske Spil - Oddsets omsætning
1
reneh1990 (11/12-2017, 17:30)
Synes det lidt komisk at Rønde snakker om det sorte markedet, når dem han forsvare selv er med til at sende folk ud på det ;)...
reneh1990
Bookmakere - 6 svar
Huddersfield - Chelsea
Huddersfield - Chelsea
0
vinder13plus (11/12-2017, 17:02)
Hej UpTheSpurs Tja - må da håbe du får ret - men pudsigt nok har disse små hold scoret mod Chelsea: Burnley - Leicester - Crystal Palace - Watford - Newcastle - og som der nævnes West Ham. Dog s...
vinder13plus
Kampe/tips - 1 svar
Betvalue - for begyndere: kommentar
Betvalue - for begyndere: kommentar
0
UpTheSpurs (11/12-2017, 16:19)
Min primære viden ligger bestemt ikke hos brasiliansk landsholdsbold, hvor du nok nærmere får mere ekspert-kompetence ved at hidkalde Frank. I forhold til dit spil vil jeg ikke gøre mig klog på ...
UpTheSpurs
Diverse - 23 svar
Randers FC - FC Midtjylland
Randers FC - FC Midtjylland
0
vinder13plus (11/12-2017, 15:50)
Hej Trods FCM's fravær er de så ikke på det bedste hold kvalitetsmæssigt set? - om der så er værdi i at spille på dem - ved jeg ikke. Drømmer om den dag hvor det er muligt at skrive hvor man...
vinder13plus
Kampe/tips - 1 svar
Liveodds - udvikling
Liveodds - udvikling
0
orlataz (11/12-2017, 15:28)
Ok. Tak for det :) Så må jeg jo overveje "den dyre" version :) Venlig Hilsen orlataz...
orlataz
Diverse - 6 svar
Betting og lovgivning. (Politik)
Betting og lovgivning. (Politik)
0
Hentehår (11/12-2017, 14:18)
Jeg er ret sikker på, at reguleringen skal komme fra et lovgivende Folketing, der handler uhildet. Og det er noget af en øvelse. Det kan ikke komme fra bookmakerne. Hvis man forestillede sig, at en...
Hentehår
Bookmakere - 4 svar
Rusland - Sydkorea
Rusland - Sydkorea
1
Mudhoney (11/12-2017, 12:25)
49-40 kampen blev spillet over 3 halvlege a 30 minutter, hvor måltallet dog faldt efterhånden som der blev roteret. (21-13,18-15 og 10-12) Dagen før spillede de 2 hold dog en regulær 60 minutters...
Mudhoney
Kampe/tips - 0 svar
Jagten på den russiske folkesjæl
Jagten på den russiske folkesjæl
0
Hentehår (11/12-2017, 12:23)
Så er problemet løst af hr. Bøye. Tak for det:)...
Hentehår
Diverse - 4 svar
AaB - FC København (uloto79)
AaB - FC København (uloto79)
0
uloto79 (11/12-2017, 12:16)
Yes, FCK's situation må siges at være enormt interessant. -Både i denne sæson, og fremadrettet... I denne sæson må det absolut vigtigste mål for FCK være at kvalificere sig til EURO Lea...
uloto79
Brugertips - 10 svar
Southampton-Leicester (13/12)
Southampton-Leicester (13/12)
0
UpTheSpurs (11/12-2017, 12:00)
Jeg er personligt gået på Leicester-sejr til odds 4,01 hos toneangivende, licensløs bookmaker. Licensmarkedet ligger markant under dette niveau, og jeg ser ingen værdi her. Leicester er i god ...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 0 svar
Manchester United-Manchester City: Her er de bedste odds
Manchester United-Manchester City: Her er de bedste odds
0
UpTheSpurs (11/12-2017, 11:43)
Det var så lidt. Jeg gik også ganske stort ind på netop det spil da jeg synes det virkelig var et flot odds / flot linje. Bare lidt ærgerligt jeg ikke fandt tid til at lave den som decideret tip, ...
UpTheSpurs
Diverse - 14 svar
Marseille - Saint-Etienne
Marseille - Saint-Etienne
0
Jens, BetXpert (11/12-2017, 10:20)
Jo, tak. Men også tak til Marseille-træner Garcia for at tage konsekvensen af Mitroglous mistrøstighed og starte med Germain. Han brændte en kæmpe-direktør, men scorede også to fine mål....
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 5 svar
Sverige - Slovenien
Sverige - Slovenien
0
Jens, BetXpert (11/12-2017, 10:10)
Rettet. Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 1 svar
Center for Ludomani: Spillebranchen regulerer ikke sig selv
Center for Ludomani: Spillebranchen regulerer ikke sig selv
0
Arsenalfan (11/12-2017, 10:01)
Jeg lider selv af en form for ludomani - i hvert fald når jeg kigger på alle de penge jeg har tabt. Ikke desto mindre, ligesom du bliver fristet af alt mulig andet, bør du søge hjælp hvis du har ...
Arsenalfan
Diverse - 1 svar
Tennisdebat, uge 49
Tennisdebat, uge 49
0
Asger, BetXpert (10/12-2017, 21:53)
Hannestad - Hernandez, over 18,5 partier - tabt Uchida - Hagar, over 19,5 partier - tabt Ghorbel - Oliveira, over 17,5 partier @ 1,72 - vundet Hitrate: 135/270 Units: 43,56 Tbp: 117% Ingen ...
Asger, BetXpert
Diverse - 13 svar
VM 2018: Her er Danmarks gruppe
VM 2018: Her er Danmarks gruppe
0
Banksy (10/12-2017, 20:29)
Jessen Andedam, jantelov whatever. Af en der bor i Sydamerika virker du lidt sart i det. Men tak for vurderingen. Jeg synes også, det er overraskende odds ikke har ændret sig. Det kunne godt sige...
Banksy
Diverse - 29 svar
Frankrig OL
Frankrig OL
0
HansPedersen (10/12-2017, 20:25)
Noget man skal have tanke på ved dette OL er at det afholdes på grænsen tæt på Nordkorea... Jeg synes at erindre at netop Frankrig har sagt at ved den mindste tvivl om sikkerhed, så bliver de hj...
HansPedersen
Diverse - 1 svar
Manchester United - Manchester City
Manchester United - Manchester City
0
TheBuffetWay (10/12-2017, 17:37)
Spillet er kommet OK fra start, Walker på højre backen har fået gult efter 4 min., netop efter en United omstilling. Kommer der flere svære situationer skal Kompagny tage fra i den side....
TheBuffetWay
Kampe/tips - 1 svar
Alaves - Las Palmas (Magnus Stub)
Alaves - Las Palmas (Magnus Stub)
1
MortenRF (10/12-2017, 15:01)
Spansk fodbold i en nøddeskal. Jeg havde en med over 2.5 i Villarreal - Valencia sidste sæson. Står 0-2 ved halvleg, og i anden halvleg havde Valencia 2 friløbere, og Villarreal havde 3 skud p...
MortenRF
Brugertips - 7 svar

Bookmakere i denne tråd

Bet365
bwin
Cashpoint
Danske Spil
NordicBet
Unibet

NordicBet giver lige nu 100% bonus op til 1.000 kr. Bemærk at bonus kan kun gennemspilles via NordicBet's mobil-app eller mobile website

Vis flere detaljer

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Konyaspor-Karabükspor
17:18
FK Akhmat-Zenit Petersborg
16:44
Tosno-Lok. Moskva
16:33
Wolfsburg-RasenBallsport Leipzig
15:39
Manchester United-Bournemouth
15:02
Match Center, oversigt