Superliga-optakt forår 2018: Tæt kamp om guldet

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Kommentar-tråd

Superliga-optakt forår 2018: Tæt kamp om guldet

Oprettet 08/02-2018 16:14 af Aberdabei
8 142 09/02-2018 18:05
af rasserj
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Superliga-optakt forår 2018: Tæt kamp om guldet
Aberdabei
Bruger - Indlæg: 488

Bruger

0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Ingen grund til at være karig her. Dette er en af de allerbedste optaktsartikler, jeg husker at have læst.

Det er jo fodbold på TV hver dag, og jeg har i efteråret valgt Superligaen fra. Sådan bliver det nok også, indtil vi er fremme ved snorene i dette gavmilde sportsår. Men artiklen viser, at man godt kan sætte nogle væddemål nu og da, idet jeg regner med at det høje skribentniveau fastholdes.
rasserj
Moderator - Indlæg: 349

Moderator
(Rasmus Jørgensen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 103%
Balance: +5,48
Hitrate: 95 af 164
0
Aberdabei skrev i indlæg #1

Ingen grund til at være karig her. Dette er en af de allerbedste optaktsartikler, jeg husker at have læst.

Det er jo fodbold på TV hver dag, og jeg har i efteråret valgt Superligaen fra. Sådan bliver det nok også, indtil vi er fremme ved snorene i dette gavmilde sportsår. Men artiklen viser, at man godt kan sætte nogle væddemål nu og da, idet jeg regner med at det høje skribentniveau fastholdes.

Tak for de flotte ord! Jeg må også indrømme, at den har taget godt med tid at skrive, men jeg håber, at der både er noget, som man som better kan tage med videre til foråret, og også nogle interessante ting at læse om for den almene Superliga-fan.

En lille update på Lyngby:

Man har mistet fire spillere, som har opsagt deres kontrakter. Holdets store profil Mikkel Rygaard, Bror Blume (fast), Casper Højer (res - taget til AGF) og den nye back Simon Strand.

Lyngby har meddelt Divisionsforeningen, at kampen mod Brøndby på søndag vil blive spillet som planlagt. Der er dog endnu ikke nogen afklaring på klubbens fremtid, men man har meddelt ud, at man fortsat forhandler med potentielle investorer.
jhoubak
Bruger - Indlæg: 24
Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 0%
Balance: -1,00
Hitrate: 0 af 1
0
Jeg er enig i det er en af de bedste optakter læst længe. God og nyttig læsning :)
uloto79
Ekspert - Indlæg: 576

Ekspert (Ulrik Ougaard)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 209%
Balance: +2,18
Hitrate: 2 af 2
0
Flot Superliga-optakt. :-)

Jeg er meget enig i spillet på at Aab slutter over OB til odds 1,85.

Hvis man tilfældigvis har en konto hos enten Unibet eller 888sport vil jeg i øvrigt anbefale et spil på Pukki som intern Brøndby-topscorer til odds 1,70. Jeg vil umiddelbart sætte et CV på 66% på dette spil, og mener altså dermed at der er markant værdi. Argumenter:

-Pukki er førstevalg i angrebet i foråret, mens Kliment og Wilczek nok kommer til at kæmpe om pladsen ved siden af.
-Pukki er allerede delt klubtopscorer. (7 mål, samme antal som Halimi).
-Pukki er den Brøndby-angriber der kommer til flest afslutninger i feltet pr. kamp.
-Pukki er straffesparksskytte i Brøndby.
-Halimi kan ikke forvente fuld spilletid, og han kommer slet ikke frem til lige så mange chancer som Pukki.
-Mukhtar har 6 mål, og kommer frem til mange afslutninger, men de fleste af hans skud er uden for feltet og resulterer derfor ikke i mange mål.
-Kliment og Wilzcek er kun på henholdsvis 5 og 3 mål på nuværende tidspunkt.
TheBuffetWay
Bruger - Indlæg: 135

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 152%
Balance: +1,55
Hitrate: 2 af 3
0
rasserj skrev i indlæg #2

En lille update på Lyngby:

Man har mistet fire spillere, som har opsagt deres kontrakter. Holdets store profil Mikkel Rygaard, Bror Blume (fast), Casper Højer (res - taget til AGF) og den nye back Simon Strand.

Lyngby har meddelt Divisionsforeningen, at kampen mod Brøndby på søndag vil blive spillet som planlagt. Der er dog endnu ikke nogen afklaring på klubbens fremtid, men man har meddelt ud, at man fortsat forhandler med potentielle investorer.

Når nu vi er ved Lyngby, så har jeg luret lidt på Xét mod BIF. Hvad tænker I?

Det er selvfølgelig et svækket hold, men de kan stadig stille en fornuftig start 11ér som det ser ud PT. Tænker måske markedet overeagerer, når de måler en konkurs op imod den ene isolerede kamp.

Som det er ud nu, er det vel 3 mand (inkl. Boysen) som er ude af start 11éren.
Redigeret af bruger 9. feb. 2018 15:52
uloto79
Ekspert - Indlæg: 576

Ekspert (Ulrik Ougaard)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 209%
Balance: +2,18
Hitrate: 2 af 2
0
Jeg tænker også markedet overreagerer lidt ifht. Lyngbys situation. Lige nu er avrg. for 2-tallet 1,20 (Var helt nede i 1,18 tidligere) hvilket er lige lavt nok som jeg ser det. Det er jo ikke sådan Lyngby er drænet fuldstændigt for spillere....

Man kan forestille sig at Lyngby måske vil få lidt mental energi af at redningen øjensynligt er nær, og måske vil de være motiverede til at kæmpe indædt for at vise at de stadig lever, og at man kan regne med dem. Er heller ikke helt sikker på hvor gode baneforholdene er (der lå sne på banen i løbet af ugen), og en tung bane kan være til Lyngbys fordel.

Lyngby +1,5 til 2,30 frister mig lidt. Under 2,5 mål til 2,87 er også en mulighed. Jeg er dog tilstrækkeligt usikker på hvor Lyngby reelt står til at jeg ikke tør spille. Jeg tror jeg vil se situationen lidt an, og så evt. spille på kampen LIVE i stedet.
TheBuffetWay

Bruger

Brugertips-stats
+1
Så tænker vi ret ens, jeg afventer også...

Jeg har også kigget på under 2,5 mål, men er i tvivl om oddset er for lavt ift. baseline. Banen trækker også op for mig her, ligesom Lyngby må komme med et mere defensivt udgangspunkt taget i betragtning at de her mistet 3 vigtige offensiv spillere.
TheBuffetWay

Bruger

Brugertips-stats
0
Så er lønnen udbetalt, så det holder vel truppen ved status quo:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lyngby-sp...
rasserj
Moderator - Indlæg: 349

Moderator
(Rasmus Jørgensen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 103%
Balance: +5,48
Hitrate: 95 af 164
+1
Jeg er meget enig i jeres tanker omkring Lyngby og har også lagt en analyse ud på Lyngby +2,5. Så dårlig er den start 11'er som Lyngby kan stille altså heller ikke, og i mine øjne, er der ingen klubber i Superligaen, der skal være så store favoritter i en udekamp. Banen er nok heller ikke fremragende. Der er en masse usikkerhed, som i selv er inde på, og derfor har jeg også valgt en variant, hvor Brøndby alligevel kan vinde med to mål og måske gå lidt på kompromis med værdien.

http://www.betxpert.com/ekspert/tips/lyngby-b...
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Superliga-optakt forår 2018: Tæt kamp om guldet

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Mainz 05 - Wolfsburg
Mainz 05 - Wolfsburg
0
Joergensen51 (23/02-2018, 15:27)
Er helt pas på værdi i denne kamp. Syntes dog ikke Mainz var gode i Berlin, nærmere Berlin der var hely horrible....
Joergensen51
Kampe/tips - 10 svar
Bournemouth - Newcastle United
Bournemouth - Newcastle United
0
zAAz (23/02-2018, 15:25)
@CZ Det er seriøst et udtryk for uvidenhed, når du udtaler, at de her analyser er sammenlignelige med Paul Mersons idioti. Jeg gider dog ikke spilde min tid på dig fremadrettet. Du er det ny...
zAAz
Kampe/tips - 37 svar
Jeres erfaringer med Leovegas?
Jeres erfaringer med Leovegas?
0
Goldenboy (23/02-2018, 14:55)
Fy fan det lyder som børnearbejde. Havde man købt aktier for præcis 1 år siden, var kapitalen forrentet med 134% på trods af den sidste tids tilbagefald. Er tiden ikke løbet fra bonusj...
Goldenboy
Bookmakere - 7 svar
Premier League of Darts 2018 optakt: Odds og favoritter
Premier League of Darts 2018 optakt: Odds og favoritter
0
jokir (23/02-2018, 14:37)
Enig HP. Jeg prøver et tidligt trådspil Barneveld v Smith, Smith dnb @ 1,90 Bet365 Indbyrdes står det 7-5 til Barney, men Smiths 5 sejre er kommet i de seneste 7 kampe. Barney har jo godt...
jokir
Diverse - 63 svar
Cykelsæsonen 2018 (tips og debat)
Cykelsæsonen 2018 (tips og debat)
0
JG7 (23/02-2018, 13:52)
Ackermann spurtede med om sejren (etapen blev vundet af Bauhaus - wow, et sprinterfelt vi har indtil videre i år!), så var Halvorsen ikke at finde i top10. Ikke set etapen, så måske blev han lukke...
JG7
Diverse - 8 svar
Forståelseshjælp
Forståelseshjælp
0
kondikurt (23/02-2018, 13:34)
Det er fandeme da flot! Både af Jens (igen igen), men da også af betsafe at man indser tvetydigheden i teksten, og hejser bettet som vundet, selvom man vel godt kunne have "nøjedes" med at refunder...
kondikurt
Diverse - 15 svar
Lyngby - AGF
Lyngby - AGF
0
uloto79 (23/02-2018, 13:21)
Jeg er enig i under 2,5 spillet. Lyngby er et helt andet hold offensivt uden Rygaard, Boysen og til dels Blume. De viste intet offensivt mod Brøndby, og Lyngbys relative offensive success ude mod Si...
uloto79
Kampe/tips - 0 svar
OL: 1000 meter (M) i Pyeongchang Vinder: Kjeld Nuis
OL: 1000 meter (M) i Pyeongchang Vinder: Kjeld Nuis
0
Gammel bruger (23/02-2018, 12:21)
Guld til Nuis! 4 hundrededele af et sekund ned til nr. 2....
Gammel bruger
Kampe/tips - 6 svar
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
0
Asger, BetXpert (23/02-2018, 11:46)
I øvrigt forstår jeg ikke meget af 2,25 på klaasen og Venus i semifinalen i Marseille mod mahut og benneteau. Den må være temmelig lige og klassen og Venus henter en solid sejr i seneste kamp. Je...
Asger, BetXpert
Diverse - 37 svar
X Factor 2018 odds og optakt: Stor værdi i et stærkt felt
X Factor 2018 odds og optakt: Stor værdi i et stærkt felt
0
Arsenalfan (23/02-2018, 11:21)
Enig i at det er et rimelig højt nivueau i år. Egentlig synes jeg tit at mange sangere fra tidligere sæsoner, som vandt, slet ikke havde x-factor, men det er også kun personlig mening og smag. Jeg...
Arsenalfan
Diverse - 10 svar
Strasbourg - Montpellier
Strasbourg - Montpellier
0
Jens, BetXpert (23/02-2018, 11:14)
Terrier er med i Strasbourg-truppen og ventes at starte inde. Det vil så vise sig om han er oppe på dupperne efter sin skade. Goncalves er ude. Forventede opstillinger: Strasbourg : Oukidja - ...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 0 svar
AC Horsens - Randers FC
AC Horsens - Randers FC
2
Sirshearer (23/02-2018, 11:06)
Hvorfor tror du ikke at Randers vil jagte de 3 point kva deres position i tabellen? Det giver ingen mening. Jeg er mere enig i, at det er meget jævnbyrdig kamp, dog så synes jeg at Horsens har imp...
Sirshearer
Kampe/tips - 1 svar
Åby løb 7 Ronzon Face = Vinder (zola25)
Åby løb 7 Ronzon Face = Vinder (zola25)
0
zola25 (22/02-2018, 21:26)
Helt enig HP....
zola25
Brugertips - 7 svar
Villarreal - Lyon
Villarreal - Lyon
0
Joik (22/02-2018, 20:31)
0-0 72 min. den er vist ingen chance for 3 mål mere ævæv....
Joik
Kampe/tips - 10 svar
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
0
mbkle (22/02-2018, 19:25)
Den første Big Air konkurrence nogensinde ved Vinter-OL blev vundet af favoritten Anna Gasser. Hun fik sat 3 store tricks. Først en cab double underflip 900. De to bedste scores kom dog, da hun efte...
mbkle
Diverse - 10 svar
Lok. Moskva - Nice
Lok. Moskva - Nice
0
Jens, BetXpert (22/02-2018, 18:59)
Jeg så kampen: Der var pænt med skud på mål, men de var temmelig (sorry) forkølede :-). Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 13 svar
Hobro - FC Midtjylland (Fernet_Dave )
Hobro - FC Midtjylland (Fernet_Dave )
0
ekj (22/02-2018, 18:51)
Synes også begge hold scorer i Horsens - Randers ser fin ud til 1.98 ved Unibet. :-) ...
ekj
Brugertips - 2 svar
Atletico Madrid - FC København
Atletico Madrid - FC København
0
UpTheSpurs (22/02-2018, 18:29)
Gameiro, Torres, Gabi, Koke, Correa, Vitolo.... Det ligner umiddelbart et hold der gerne vil score mål. FCK stiller også med et udmærket hold, omend de spanske stjerner ift. kvalitet bør være et ...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 8 svar
Cashpoints velkomstbonus ?
Cashpoints velkomstbonus ?
1
Jens, BetXpert (22/02-2018, 17:52)
Vi har fat i Cashpoint. Vores kontaktperson vil undersøge det (bl.a. kigge på den mærkelige bonustekst der lugter af dårlig oversættelse) og melde tilbage, enten fredag eller på mandag. Mvh ...
Jens, BetXpert
Bookmakere - 4 svar
KIF Kolding København - SønderjyskE
KIF Kolding København - SønderjyskE
0
Roman Empire, BetXpert (22/02-2018, 17:20)
Det synes jeg bestemt. ...
Roman Empire, BetXpert
Kampe/tips - 1 svar

Bookmakere i denne tråd

888sport
Unibet

Unibet tilbyder en 100% velkomstbonus op til 1.500 kr. til alle nye kunder.

Vis flere detaljer

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Atlas-Monterrey
15:28
West Bromwich Albion-Huddersfield
14:36
Burnley-Southampton
13:55
Leicester-Stoke
13:26
SC Heerenveen-Excelsior
09:57
Match Center, oversigt