PGL Major Krakow 2017 - optakt: Astralis jagter ny major-triumf

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Kommentar-tråd

PGL Major Krakow 2017 - optakt: Astralis jagter ny major-triumf

Oprettet 14/07-2017 18:42 af zAAz
27 583 20/07-2017 08:28
af jumpshotisking
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: PGL Major Krakow 2017 - optakt: Astralis jagter ny major-triumf
zAAz
Bruger - Indlæg: 2821

Bruger

0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Det er en rigtig flot optakt. Jeg er nærmest enig hele vejen rundt.

Du kunne dog godt have anført de første kampe i gruppespillet, da de har været kendt længe. Det er ikke helt uvæsentligt, at G2 møder en svær modstander i Navi, mens SK møder mere overkommelig modstand i Penta.

Det virker dog som om, at de fire tophold er ekstremt jævnbyrdige. Selvom SK har vundet en del på det seneste, så er det ofte ret tætte kampe mod de andre tophold.

Jeg er samtidig lidt mere optimistisk på G2's vegne end analysen ligger op til. Jeg er eksempelvis ikke sikker på, at Faze vil være favorit mod G2, hvis de skulle mødes. Det ligner en meget lige kamp i min bog.
Redigeret af bruger 14. jul. 2017 18:46
reneh1990
Bruger - Indlæg: 1478

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 75%
Balance: -12,10
Hitrate: 12 af 48
0
Device er til begravelse, og kommer derfor senere til Krakow end de andre.
izzevaL
Bruger - Indlæg: 44

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 90%
Balance: -4,15
Hitrate: 20 af 43
0
Vær særligt opmærksom på, at Valve i bedste Valve-stil 5 dage før Majoren ændrede veto-systemt i bo1's. En ændring som PGL selvfølgelig skal følge. pick/veto foregår nu således:

Team A veto'er 2 maps
Team B veto'er 3 maps
Team A vælger, hvilket af de 2 tilbageværende maps, der spilles
Team B vælger side.

I første runde vil Legends hold agere som Team A.

F.eks. i Astralis-Immortals vil det sandsynligvis betyde, at pick/veto'en ser således ud:
Astralis veto:
Cobbelstone
Cache

Immortals veto:
Nuke
Overpass
Mirage

Astralis kan vælge mellem Train og Inferno. Immortals har en bedre record på Inferno end på Train. Da Astralis tabte 16-12 til SK ved IEM Sydney (CT siden blev tabte 10-3) sagde (gla1ve mener jeg), at de ikke vidste, hvordan de skulle spille mod SK's dobbelt awp set up på CT. Immortals har gode forudsætninger for at køre et stærkt CT dobbelt AWP set up med hen1 og kNgV. Pt. giver Danske Spil odds 5 på, at Astralis - Immortals spiller Train i deres kamp.
MSS
Bruger - Indlæg: 266

Bruger

0
Snakker du ikke imod at det bliver Train og at det nærmere bliver Inferno?
izzevaL
Bruger - Indlæg: 44

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 90%
Balance: -4,15
Hitrate: 20 af 43
0
Ah ja. Nederlaget til SK, hvor Astralis ikke havde noget svar på deres dobbelt AWP var naturligvis på Inferno. Det fik jeg ikke lige nævnt.
Redigeret af bruger 14. jul. 2017 23:44
Lapirtis
Bruger - Indlæg: 113

Bruger

0
Spændende læsning. Har selv overvejet at stikke lidt ud på vega til at slå VP. Dog er oddset faldet betragteligt. Omvendt spillede vega rigtig godt til minoren og de virkede individuelt rigtig varme, hvilket sandsynligvis er hvad det kræver for at kunne slå vp. Rutinen og det taktiske er klart på vp side.

Og skal man fange noget mod vp er det nok tidligt i turneringen, da de kan spille sig varme eller omvendt hvis de er dårlige så er oddset nok mere rettet ind til anden runde kampene
zAAz

Bruger

+1
Hvis man er til skæve odds hos Danske Spil:
Man kan få odds 1.90 på North +3 (europæisk handicap) mod Mousesports. Pinnacle har til sammenling odds 1.63 på North +2,5 (asian handicap).

Det skal endda siges, at Danske Spils odds er uden OT, hvor Pinnacles er med. Det gør en forskel, da man ved Danske Spil er sikret sin gevinst ved OT, hvilket ikke er tilfældet ved Pinnacle. Der er vel 2-3% chance for, at Mousesports vinder med -2,5 i OT, så det er en mærkbar forskel.

Man kan vælge at supplere med North +6 til odds 1.52 (europæisk handicap). Det er også helt skævt i forhold til markedet.
Redigeret af bruger 18. jul. 2017 13:53
zAAz

Bruger

0
Endnu en anbefaling, hvis man er til skæve odds hos Danske Spil:
Man kan få odds 1.95 på G2 +3 (europæisk handicap) mod Astralis. Pinnacle har til sammenling odds 1.78 på G2 +2,5 (asian handicap).

Det er samme situation som før, hvor Danske Spils odds er uden OT, mens Pinnacles er med. Det gør en forskel, da man ved Danske Spil er sikret sin gevinst ved OT, hvilket ikke er tilfældet ved Pinnacle. Der er vel 2-3% chance for, at Astralis vinder med -2,5 i OT, så det er en mærkbar forskel.

Man kan vælge at supplere med G2 +6 til odds 1.52 (europæisk handicap). Det er også helt skævt i forhold til markedet. Pinnacle giver eksempelvis odds 1.43 for G2 +4,5 og det er endda et dårligere handicap.
UpTheSpurs
Moderator - Indlæg: 2061

Moderator
(Thomas Schyth)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 107%
Balance: +13,59
Hitrate: 101 af 184
0
Fnatic vandt i dag over NaVi efter et overraskende flot comeback.
Det var dog ikke super overbevisende spil gennem det meste af kampen, og efter kampen indrømmede JW fra Fnatic, at de har lagt så meget tid i det her projekt op til majoren, med bootcamp mm. så de alle er meget nervøse over at skulle fejle. Bl.a. betød det ifølge ham, at han missede mange oplagte skud i løbet af kampen, simpelthen pga. nervøsitet.

I forhold til deres næste kamp, kan man så bruge dette til noget? Kan det betyde, at nerverne blot intensiverer jo længere vi kommer i turneringen, eller vil de tvært imod aftage, grundet man har overkommet de første kampe. Særligt hvis man møder et af de rigtig gode og stabile hold, vil nerverne så være væk fordi man ikke har noget at tabe, og dermed kan vi måske få set et Fnatic-hold der spiller på meget højt niveau?
zAAz

Bruger

0
JW missede rigtig nok nogle meget oplagte skud med AWP. Jeg mindes i hvert fald to i B i Mirage mod Navi, hvor det nærmest var pinligt.

Jeg ved dog ikke om de er mere nervøse end de andre hold. Jeg synes også man har set lidt spøjse præstationer fra topholdene.

Generelt virker det som et meget jævnbyrdigt event. Subtop holdene som Virtus Pro, Fnatic og Cloud9 har i hvet fald indhentet et skridt på top 4 holdene.

Derudover bider jeg mærke i nogle underlige vetoer. Det var eksempelis hovedrystende, at fnatic endte med Nuke mod Astralis. Oddsene på fnatic gik lige fra 2.55 til 3.22 ovenpå den veto (Pinnacle). Det er alligevel vildt, at en veto kan skade et holds vinderchancer med 8%-point.

Det samme med Astralis, der valgte Inferno mod G2. Det kunne godt undre, da danskerne har haft det svært på det map, når de mødte bedre hold. Oddsene på franskmændene faldt, da også fra 2.16 til 1.85 ovenpå den veto.
Il_Falco
Ekspert - Indlæg: 508

Ekspert (Il_Falco)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 118%
Balance: +9,01
Hitrate: 32 af 49
0
Jeg kan sagtens følge dig zAAz, mht. lidt underlige vetoer. Jeg tror dog ikke at man skal undervurdere hvor godt holdene kender hinanden. Markedet reagerer mod Fnatic og Astralis i de to eksempler du giver, fordi markedet har en opfattelse af hvor godt et hold er på et givent map. Efter at have set begge kampe (Fnatic vs. Astralis og G2 vs. Astralis), så virker det jo netop som nogle kloge valg. Astralis smadrede G2 på inferno, og Fnatic spillede lige op med Astralis. Nu ved jeg godt, at vi i realiteten ikke kan bruge resultatet af kampene til det helt store, men man skal nok passe på med ligefrem at kalde det hovedrystende. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, hvor gennemtænkt og kalkuleret map-veto's er på dette niveau.

Markedet har en opfattelse, og ja, i mange henseender er det slut-odds vi bruger som "facitliste". Jeg er dog ikke sikker på, at du bare kan overføre denne trend fra sportsgrene som tennis og fodbold, til lige præcis esports. Holdene ved godt, hvilke maps de har forberedt ekstra godt, og hvilke maps de har studeret deres modstander ekstra godt på. Det ved markedet altså nødvendigvis ikke.
zAAz

Bruger

0
@il_falco

Jeg vil heller ikke sige, at lukkeoddsene er den endegyldige sandhed på e-sport. Man kan dog sætte 100.000kr på de her kampe hos Pinnacle, så der er trods alt en del likviditet. Man vil kunne lave en formue, hvis markedet var fuldstændig forkert på den, når det kom til at vurdere vetos. Det tvivler jeg på er tilfældet, når det kommer til kampe i en major mellem tophold.

Jeg er i hvert fald slet ikke i tvivl om, at fnatic skulle have holdt sig langt væk fra Nuke mod Astralis. Det er selvfølgelig rigtigt, at Astralis gjorde det fortræffeligt mod G2 på Inferno, men franskmændene spillede også det mest passive spil jeg nogensinde har set. Deres plan på CT var jo decideret åndssvag, da de gav Astralis frit spil.

Og når de kan gøre noget så dumt, når det kommer til taktik/strats, så kan de nok også dumme sig gevaldigt i veto-processen. Jeg tror tit, at holdene overtænker tingene i stedet for at holde det simpelt.

Derudover har man hørt om, at holdene træffer beslutningerne på stedet, hvis veto processen tager sig anderledes ud end de havde forestillet sig. Det slags manglende forberedelse vil medføre dårlige beslutninger.
Il_Falco

Ekspert (Il_Falco)

Ekspert-stats
0
Vi er ikke uenige, tror jeg. Vi så jo, at G2 valgte mellem to maps ved at flippe en mønt. Decideret useriøst, hvis du spørger mig, men det er vel også lidt typisk G2. Jeg tvivler stærkt på, at du vil se hold som Astralis eller SK gøre dette. Det undrer mig heller ikke, at et hold som G2 kan blive taget på sengen af en map-veto. Det er lidt typisk for dem, at have lidt mindre taktisk snilde end de andre storhold.

Min pointe er, at markedet har en forudtaget mening om at Astralis er stærke på Nuke. Og sådan er det. Samtlige hold vil stige i odds (undtaget ét eller to hold måske) hvis map-vetoen viser Nuke og man møder Astralis. I tilfældet her, med fnatic, ved vi jo reelt ikke, om Fnatic måske har en klar overbevisning om at de har info/strats/whatever der kan slå Astralis på mappet. Det må man i hvert fald formode, når de ladet vetoen gå til Nuke (som Astralis ganske rigtigt er stærke på).

Holdene vurderer, efter bedste evne, hvilket map de har den bedste mulighed for at slå et givent hold på. Udfra træning, praccs, bootcamps mm. (som ikke umiddelbart er offentligt tilgængeligt) tager de disse beslutninger. At markedet skulle være mere spot-on end holdene, som har diverse coaches osv. som får løn for at studere dette, har jeg alligevel lidt svært ved at se.
Il_Falco

Ekspert (Il_Falco)

Ekspert-stats
0
Hvad siger I til de sene kampe? Det er knald eller fald - Fnatic vs. G2, Cloud9 vs. Virtus Pro og Immortals vs. Flipside.

Jeg tror godt der kunne ligge en mindre overraskelse og lure i Fnatic - G2. G2 er favoritter, men jeg syntes, at de har set halv-sløje ud. De har slået henholdsvis NaVi og C9 med to runder, og tabt stort til både Astralis og Gambit. De er et hold med ekstrem firepower, men efter min mening, mangler de en hel del på det taktiske plan. Det er et problem, når det kommer til en Major hvor alle hold er ekstremt godt forberedte. Fnatic er heller ikke kendt for at være de helt store taktiske genier, men formkurven virker opadgående, og selvom de har tabt de seneste fire kampe mod G2, så har det været tæt de seneste par gange, og jeg tror godt at de kan få den helt over stregen her. G2 virker ganske enkelt ikke som en velsmurt maskine i øjeblikket.

Cloud9 vs. Virtus Pro har jeg svært ved at vurdere. Virtus Pro har vel nærmest gjort det bedre end forventet her på hjemmebane, efter en miserabel periode. De er bundrutinerede, og bør ikke afskrives. Jeg har dog stadig Cloud9 som smalle favoritter efter at de virkelig er kommet op i gear den seneste måned.

Immortals slår Flipside, tror jeg. De fulgte godt med SK tidligere på dagen, inden de tabte sutten lidt til sidst. Humøret var dog stadig højt efter kampen på trods af at man tabte forholdsvis klart. Electronic har været Flipside's bedste spiller i turneringen indtil nu, og er helt klart en af turneringens åbenbaringer. Spiller for spiller vurderer jeg dog Immortals stærkest, mens Flipside nok er en anelse stærkere rent taktisk. Formår Immortals at holde hovedet koldt tror jeg at de vinder.
jabsforthewin
Bruger - Indlæg: 199

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 73%
Balance: -25,48
Hitrate: 35 af 94
0
Jeg har forsøgt mig, med en lille mønt på VP over C9 til odds 1.95 hos Danske Spil. CV: 52-48 i VP's favør.

Snax og co har spillet fint i turneringe, og hvor senest tæt på at lave et flot comeback mod North på Mirage. C9 har er generelt inde i en fin form, hvor alle på nær Shroud viser et fornuftigt. Jeg tror det bliver en meget tæt kamp, med en lille fordel til VP.

Jeg tror også Immortals vinder den sidste kamp, men odds 1.50 frister mig ikke. Flipside lavede et meget flot comeback mod Penta, hvor specielt Waylander var flyvende. Immortals har spillet fint i turneringen og skal være favoritter, men oddset er lige lavt nok.
Il_Falco

Ekspert (Il_Falco)

Ekspert-stats
0
Enig - 1,50 frister heller ikke mig. Det skal lige siges, at jeg ikke havde set odds på kampene inden mit foregående indlæg.

Mht. VP vs. North, var der vel ikke tale om et decideret comeback? Jeg så kun kampen sporadisk, men VP var da foran forholdsvis komfortabelt ved half-time, og det var meget tæt til sidst. Måske jeg missede noget?
jabsforthewin

Bruger

Brugertips-stats
0
VP var foran med 9-6 ved halvlegen, hvorefter North vinder 7 runder i streg og kommer foran 13-9. North havde økonomien i top og intet fungerede for VP. De kommer så foran 14-13, hvor de til sidst smider de sidste runder.
Redigeret af bruger 19. jul. 2017 21:30
Il_Falco

Ekspert (Il_Falco)

Ekspert-stats
0
Ok - tak for info.

Jeg er ikke helt overbevist endnu, mht. Virtus Pro's niveau. Jeg syntes, at der har været mange situationer, hvor de laver helt basale fejl. Og det ligner dem sgu ikke. De har eftersigende haft en god bootcamp op til turneringen her, og de har da ganske rigtigt også gjort det markant bedre i forhold til de seneste måneder. Om det er nok mod redhot C9 ved jeg ikke, men generelt er jeg enig i at det papiret ligner et tæt opgør. Snax er dygtig, men jeg syntes at flere af de andre VP spillere er faldet markant af på den. Rent skill-wise har jeg C9 over VP, men det er klart, at VP er på hjemmebane og et bundrutineret hold. Autimatic (C9 spiller) spiller sin første Major, mens Stewie spiller sin anden. Det kan godt få indflydelse, i en knald eller fald kamp på den helt store scene.
jabsforthewin

Bruger

Brugertips-stats
0
VP har helt sikkert rutinen i de her knald eller fald kampe, og det vil vise sig, om det kan blive en fordel. VP kan ikke bruge hjemmebanefordelen til så meget, men de ved der venter en masse polske tilskuere, i en eventuelt kvartfinale kamp. Vurderet ud fra pure aim, har C9 været skarpest i duellerne, og VP virker i perioder meget opgivende, hvis det ikke fungere.
En spiller som Neo bliver nød til at steppe op, hvis de skal have en chance mod Cloud 9. Samtidig har Pasha været komfortabel med awp'en i turneringen indtil videre, men nu skal han op mod en brændvarm Skadoodle, som er i glimrende form. Det skal nok blive en god kamp...

G2 ser ud til at komme bedre med nu. Der venter en spændende aflsutning .
zAAz

Bruger

0
Man kan få odds 1.30 på, at Astralis ikke vinder majoren hos Danske Spil. Det odds er umiddelbart for højt, når nu danskerne trak SK i kvartfinalen. Her vil de unægteligt være underdogs.

De vil dog være favoritter i en eventuel semifinale eller finale, da de er bedre end de andre hold. Deres kamp mod SK presser bare deres vinderchancer ned.

Jeg vil mene, at der er minimum 80% chance for, at de ikke vinder majoren, så det er et fint valuebet, når nu oddset ikke er højere.
Il_Falco

Ekspert (Il_Falco)

Ekspert-stats
0
Enig - det vil jeg også mene er en tand for højt.
MSS
Bruger - Indlæg: 266

Bruger

0
North til at vinde til odds 10 synes jeg også er noget højt, i min øjne burde den ikke give meget mere end 8,5.
reneh1990

Bruger

Brugertips-stats
0
zAAz skrev i indlæg #20
Man kan få odds 1.30 på, at Astralis ikke vinder majoren hos Danske Spil. Det odds er umiddelbart for højt, når nu danskerne trak SK i kvartfinalen. Her vil de unægteligt være underdogs.

De vil dog være favoritter i en eventuel semifinale eller finale, da de er bedre end de andre hold. Deres kamp mod SK presser bare deres vinderchancer ned.

Jeg vil mene, at der er minimum 80% chance for, at de ikke vinder majoren, så det er et fint valuebet, når nu oddset ikke er højere.

Jeg er på 81% chance for at de ikke vinder.
Så vi har sikkert de samme procenter på kampene.
zAAz

Bruger

0
MSS skrev i indlæg #22
North til at vinde til odds 10 synes jeg også er noget højt, i min øjne burde den ikke give meget mere end 8,5.
Jeg overvejede den selv, men jeg er egentlig ikke så sikker på værdien.

Jeg regner med, at de bliver underdogs mod VP i kvartfinalen. De vil nok være favoritter i en eventuel semifinale, hvor modstanderen kan være BIG eller Immortals (vægtet gennemsnit).

De vil derimod være pæne underdogs i finalen, hvis man tager et vægtet gennemsnit. De vil være ret store underdogs mod SK eller Astralis, som er de mest sandsynlige modstandere. De vil nok også være underdogs mod fnatic. Jeg er lidt mere i tvivl om chancevurderingen mod Gambit, da Gambit vil have slået fnatic og SK/Astralis på vejen til finalen.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan North skal komme over 10% for sejr i de tre kampe (vægtet gennemsnit). Jeg vil faktisk mene, at det er tættere på 8-9%. North er slet ikke så gode i øjeblikket, de har bare været heldige med deres lodtrækninger.
zAAz

Bruger

0
Man kan få odds 2.03 på, at Virtus Pro vinder over North hos Pinnacle (odds 2.00 hos Bet365). Det synes jeg egentlig indeholder værdi. Polakkerne bør være smalle favoritter i min bog.

De to hold er meget jævnbyrdige, men hjemmebanefordelen må simpelthen flytte nogle procenter over på Virtus Pro. Der er selvfølgelig meget snak om pres fra publikum, men jeg tror egentlig opbakningen vil gavne dem. Jeg forestiller mig i hvet fald en vild stemning til fordel for Virtus Pro.
reneh1990

Bruger

Brugertips-stats
0
zAAz skrev i indlæg #24
MSS skrev i indlæg #22
Jeg overvejede den selv, men jeg er egentlig ikke så sikker på værdien.

Jeg regner med, at de bliver underdogs mod VP i kvartfinalen. De vil nok være favoritter i en eventuel semifinale, hvor modstanderen kan være BIG eller Immortals (vægtet gennemsnit).

De vil derimod være pæne underdogs i finalen, hvis man tager et vægtet gennemsnit. De vil være ret store underdogs mod SK eller Astralis, som er de mest sandsynlige modstandere. De vil nok også være underdogs mod fnatic. Jeg er lidt mere i tvivl om chancevurderingen mod Gambit, da Gambit vil have slået fnatic og SK/Astralis på vejen til finalen.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan North skal komme over 10% for sejr i de tre kampe (vægtet gennemsnit). Jeg vil faktisk mene, at det er tættere på 8-9%. North er slet ikke så gode i øjeblikket, de har bare været heldige med deres lodtrækninger.
DS havde tidligere idag odds 20 på North før deres VP kamp.(Den spillede jeg) Havde 6-7% på dem tidligere idag, men med lodtrækningnen stiger deres procenter en god sjat, så dine 8-10% af giver fin mening hos mig også.

De fik dog hurtigt lukket markedet ned, fordi de nok havde opdaget at oddsene var skæve. Men det ikke første gang vi ser det fra dem :)
reneh1990

Bruger

Brugertips-stats
0
Vil lige tilføje, hvis North trækker den nemme vej hele vejen, og ikke møder Astralis eller SK i en evt. finale, så stiger procentenr en god sjat til 12-13%. Men vi må formode at Astralis og SK ryger i finalen, og dermed er mit maks snit 10%.
jumpshotisking
Bruger - Indlæg: 65

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 131%
Balance: +0,93
Hitrate: 2 af 3
0
BIG mod SK i finalen.

Håber på Astralis.
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: PGL Major Krakow 2017 - optakt: Astralis jagter ny major-triumf

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Southampton - Leicester
Southampton - Leicester
0
UpTheSpurs (14/12-2017, 15:48)
@zAAz: Selvfølgelig tvivler jeg på mig selv. Altid og hele tiden. Det er det der fører til selvrefleksion. Jeg er overbevist om at jeg "er god nok" men samtidig vil jeg gerne blive bedre, så derf...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 19 svar
Southampton-Leicester (13/12)
Southampton-Leicester (13/12)
0
UpTheSpurs (14/12-2017, 15:26)
Tak. Enig, Leicester var overlegne i dette opgør - primært grundet elendigt forsvarsspil fra Saints....
UpTheSpurs
Kampe/tips - 2 svar
Betting og lovgivning. (Politik)
Betting og lovgivning. (Politik)
0
AnuBuss (14/12-2017, 15:25)
Ja, reguleringen skal uden tvivl komme fra folketinget. Bookmakerene er slet ikke interesseret i sådan en diktering fra den danske stat, da det kan lukke nogle af deres "bedste" kunder ude. @hent...
AnuBuss
Bookmakere - 5 svar
Pittsburgh Steelers - New England Patriots
Pittsburgh Steelers - New England Patriots
0
A_Broholm (14/12-2017, 14:27)
"Går vejen til Super Bowl gennem Foxborough bliver det voldsomt svært at fravriste Patriots AFC-titlen" kan vel også bruges som argument for at det giver Patriots den ekstra motivation? Kort ops...
A_Broholm
Kampe/tips - 4 svar
LGD Gaming - Optic
LGD Gaming - Optic
0
KevinToftegaard (14/12-2017, 12:55)
Det er ikke en bedst af fem, men blot tre kampe. Du kan se det som tre bedst af en, hver win giver et point. Af de nuværende hold er der ingen af dem, som har stor erfaring med BO5 - Individuelt e...
KevinToftegaard
Kampe/tips - 6 svar
St. Etienne vs Monaco
St. Etienne vs Monaco
0
vinder13plus (14/12-2017, 11:04)
Hej Kunne være rart hvis Jens kunne komme med en lille bitte kommentar på fraværssituationen for St. Etienne. På forhånd tusinde tak Jens hvis du hører mit kald ud i BetXpert's verden. ...
vinder13plus
Diverse - 3 svar
Kansas City Chiefs - Los Angeles Chargers
Kansas City Chiefs - Los Angeles Chargers
0
SmartMoney (14/12-2017, 10:48)
Det med Yards per Pass Attempt vs. Net Yards per Attempt er bare ikke relevant at bruge så meget mere energi på, da det bare var et del-argument i Alex Smith vs. Philip Rivers-matchuppet. Du har s...
SmartMoney
Kampe/tips - 22 svar
VM i Dart 2018 optakt: Sidste VM for Phil Taylor
VM i Dart 2018 optakt: Sidste VM for Phil Taylor
0
jokir (14/12-2017, 10:40)
It`s time to get the party started! har Peter Wright skrevet på Twitter, så vi må formode at han er klar til at tage den titel eller i hvert fald prøve på det. Sæt i gang...
jokir
Diverse - 7 svar
12 procent har deltaget i sport, de vidste var fixet
12 procent har deltaget i sport, de vidste var fixet
0
Pivo (13/12-2017, 22:56)
Det mest skræmmende er vel, at man har kendt til det siden Hoyzer skandalen (som minimum) tilbage i 2005, og fænomenet vokser år for år. Spilleselskaber vasker hænder, politikere aner ikke hvad d...
Pivo
Diverse - 4 svar
Marseille - Braga
Marseille - Braga
0
federer (13/12-2017, 22:19)
Nok mest et kuriosum: Marathonbet giver 3,50. (Nordicbet nu 2,50, Bet365 2,62)...
federer
Kampe/tips - 3 svar
Bayer Leverkusen - Werder Bremen
Bayer Leverkusen - Werder Bremen
0
Jens, BetXpert (13/12-2017, 21:07)
Vi roder med nogle mailproblemer pt; arbejder på at løse dem. Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 2 svar
Norge - Rusland
Norge - Rusland
0
Edderkoppen (13/12-2017, 20:22)
Jeg har spillet en smule på ren russisk sejr. Tak for en god analyse - som altid! ...
Edderkoppen
Kampe/tips - 3 svar
West Ham - Arsenal
West Ham - Arsenal
0
UpTheSpurs (13/12-2017, 20:05)
Startopstillinger: West Ham Adrian - Zabaleta, Reid, Ogbonna, Cresswell, Masuaku - Noble, Obiang - Arnautovic, Lanzini, Antonio Samme hold der slog Chelsea, og dermed samme hold der h...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 1 svar
KIF Kolding København - Århus Håndbold
KIF Kolding København - Århus Håndbold
0
mnbech (13/12-2017, 19:57)
Tak for tippet. Imponerende 21 mål af Århus i anden halvleg, så de fik hentet Koldings komfortable 6-måls føring fra første halvleg. ...
mnbech
Kampe/tips - 1 svar
Bayern München - FC Köln
Bayern München - FC Köln
0
UpTheSpurs (13/12-2017, 19:50)
Startopstillinger Bayern: Starke - Rafinha, Süle, Boateng, Alaba - Tolisso, Vidal - Müller, Rudy, Ribery - Lewandowski Köln: Horn - Olkowski, Sörensen, Mere, Heintz, Horn - ...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 5 svar
Holdet.dk Superliga 17/18
Holdet.dk Superliga 17/18
0
Nicolai Kristensen (13/12-2017, 19:06)
Tillykke til vinderne, i må gerne sende jeres kontonummer i PM. :)...
Nicolai Kristensen
Diverse - 44 svar
FIFA Klub-VM: Real Madrid er storfavoritter til titlen
FIFA Klub-VM: Real Madrid er storfavoritter til titlen
0
TheBuffetWay (13/12-2017, 18:46)
Ja, okay. Det er så heller ikke en uvæsentlig kamp. Jeg er ikke den store ekspert ud i Brasilienske hold. Frank kan du en fornemmelse hvilken La Liga Gremio kan sammenlignes med niveaumæssigt? R...
TheBuffetWay
Diverse - 3 svar
Holland - Tjekkiet
Holland - Tjekkiet
0
Edderkoppen (13/12-2017, 18:08)
Godt for væddemålet, at dommerne dømmer straffe konstant, men skidt for mit væddemål, at de konstant smider hollænderne ud. ...
Edderkoppen
Kampe/tips - 2 svar
Att: Roman Empire eller Chipurin
Att: Roman Empire eller Chipurin
0
Roman Empire, BetXpert (13/12-2017, 16:30)
Hej HP! Beklager jeg ikke har set tråden før nu - men godt I har fået opklaret det :))...
Roman Empire, BetXpert
Kampe/tips - 4 svar
Betwatcher
Betwatcher
2
Barca (13/12-2017, 13:16)
Forslag til lukkeoddsfunktion i regnskab: Det kunne være meget sjovt at få noget lukkeoddsanalyse i et online regnskabsprogram. Som inspiration til en fremtidig Betwatcherudvikler smider jeg lige...
Barca
Diverse - 35 svar

Bookmakere i denne tråd

Bet365
Danske Spil

Danske Spil tilbyder alle nye kunder en bonus på 500 DKK, svarende til 100% af første indbetaling.

Vis flere detaljer
Vilkår og betingelser

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Ajax-Excelsior
16:08
Chelsea-Southampton
14:59
Arsenal-Newcastle United
14:53
Borussia Dortmund-Hoffenheim
14:52
Brighton-Burnley
14:49
Match Center, oversigt