Optakt Wimbledon 2017: Traditions, please - Federer favorit

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

Optakt Wimbledon 2017: Traditions, please - Federer favorit

Oprettet 01/07-2017 11:54 af Jens, BetXpert
156 6695 16/07-2017 11:12
af Jepperm
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Optakt Wimbledon 2017: Traditions, please - Federer favorit
Asger, BetXpert
Ekspert - Indlæg: 2116

Ekspert (Asger Hess-Olesen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 109%
Balance: +134,18
Hitrate: 816 af 1560
+1
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Puha, får hug af variansen i dag. Schneider tabt tidligere efter at have været sæt og break oppe

Derudover:

Koepfer over Ramanathan - tabt
Giron over Uchiyama - tabt
Koepfer/Lawson over Ratiwatana/Rungkat - afventer (men er et sæt nede)
Redlicki - Paul, over 20 games - afventer (Paul vandt 1. sæt 6-4)
Monette/Di Feo ocer Tokuda/Takahashi - afventer (en sæt nede)

Hitrate: 32/52
Units: 16,62
Tbp: 132%
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Koepfer over Ramanathan - tabt
Giron over Uchiyama - tabt
Koepfer/Lawson over Ratiwatana/Rungkat - afventer (men er et sæt nede) - tabt
Redlicki - Paul, over 20 games - afventer (Paul vandt 1. sæt 6-4) - tabt
Monette/Di Feo ocer Tokuda/Takahashi - afventer (en sæt nede) - tabt

Hitrate: 32/55
Units: 13,62
Tbp: 125%
Redigeret af bruger 13. jul. 2017 22:54
Scandinavia
Bruger - Indlæg: 773

Bruger

+1
Ja det er så en af de dage hvor dine nye rygklappere ovenpå en flot dag i går er helt fraværende i tråden, på en dag hvor tabene står i kø ;-), men sådan er det, når det går det godt er der masser af kommentarer, men går det skidt er der "larmende" tavshed, men nu er du jo heldigvis en erfaren better der ved alt om at disse dage/perioder kommer og går akkurat som bygerne i den danske sommer. Du har givervis gjort dit arbejde ligeså godt som du plejer, men variansen var grum negativ i dag og det er man ikke herrer over, akkurat som det danske sommervejr. I morgen skinner solen sikkert lidt igen, eller også dagen efter og med din indsigt i de lavere tennis rækker vil der altid være flere solskinsdage end regnvejrsdage, men nogle af disse regnvejrsdage vil endda udvikle sig til skybrud, som det skete i dag.

Så må bookmakerne lige sole sig i dag, men er sikker på de snart skal have regnfrakken frem igen ;-)
Redigeret af bruger 13. jul. 2017 23:26
CZ
Bruger - Indlæg: 354

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 155%
Balance: +1,10
Hitrate: 1 af 2
+5
"Rygklappere" er meget negativt konnoteret, Scandinavia. Er det ikke vanskeligt at sætte sig op til at være i et modsætningsforhold til folk der kommer med ros? Det er disse perfiditeter som det var så befriende at være fri for på det her site før i tiden, men som der desværre kommer flere og flere af. Trist tendens. Som du selv skriver, er Asger en rutineret bettor, og mon ikke han klarer sig ganske fint uden en række "kom igen og keep up the good work"-kommentarer, som vel er det alle vi tilfredse følgere tænker?
Scandinavia
Bruger - Indlæg: 773

Bruger

+1
CZ

Kald det hvad det du vil, men denne side reflekterer jo bare verden som den ser ud i dag, har du succes strømmer folk til, men møder du modgang (som her endda flygtig modgang) mødes du at tavshed og det prøver jeg så at sætte ord på, for det er på en måde så komisk og på den anden måde så tragikomisk at være vidne til. Men mest af alt en ros til Asger, men helt fair at du bare tænker for dig selv at han/de kan bare snakke med sig selv når det går skidt og at det ikke betyder noget.
CZ
Bruger - Indlæg: 354

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 155%
Balance: +1,10
Hitrate: 1 af 2
+1
@Scandinavia:
Jeg har stadig lidt vanskeligt ved at finde ud af hvad du fandt anledning til at problematisere i dit første indlæg i denne debat, da jeg ikke har læst et eneste negativt ord om eller til Asger. Jeg reagerede på det semantiske indhold i "rygklappere" idet jeg syntes (og det synes jeg stadig) at det var unødvendigt at forsvare Asger imod et ikke-eksisterende problem ved at angribe os der har ytret os positivt i tråden.
Anyway: Det er vist en af de uoverensstemmelser hvor vi bare skal lukke den med et "ikke enige" og konstatere at vi ikke kommer videre. I #122 kan jeg trods 3 gennemlæsninger slet ikke gennemskue forholdet mellem påstand, hjemmel og belæg, så lad os holde her i håb om at tråden kan komme tilbage på det bettingrelaterede spor.

Fortsat god sommer :-)
Jepperm
Bruger - Indlæg: 41

Bruger

0
Imens i prøver at lyde kloge begge to, så er jeg sikker på at Asger allerede har nye spil i ærmet. ;)

Varians kommer og går, - skulderklap eller ej. Manden har fortjent ros på gode såvel som dårlige dage. Og når disse dage kommer, så er det altid godt der er lidt på TBP at kunne trække på.

Jeg har umiddelbart i tankerne at kigge imod over 3.5 sæt i Querrey - Cilic kampen. Vi snakker 1,55 ish og selvom det ikke er verdens højeste odds, så synes jeg Cilic havde større problemer imod Muller end bookmakerne først antog. Derudover må det give blod på tanden for Querrey at stå i en semifinale, og især når man er så tæt på en finale.

Hvad er jeres tanker omkring i dag?
The Darkhorse
Bruger - Indlæg: 2596

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens brugertipper. Klik for at læse mere

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 128%
Balance: +108,72
Hitrate: 173 af 388
0
@ Asger

Hvordan ser du finalen mellem Muguruza og V. Williams og hvordan set i forhold til oddset? Jeg sidder med et temmelig stort spil på Williams som vinder til et højt odds. Overvejer lidt at sælge ud og tage noget gevinst hjem. Omvendt synes jeg egentlig ikke det som sådan indeholder værdi at gøre det da jeg synes odds over 2 på Venus er for højt. Synes hun har spillet særdeles fremragende og været uhyre rolig og kølig. Derudover fungerer hendes serv fortrinligt! Har dog ikke set Muguruza i aktion. Men vurderet på stats har jeg hende selv som favorit mod Muguruza og ved derfor også jeg teoretisk set ikke burde sælge ud. Men det er et tyndt grundlag da jeg ikke har set spanieren i aktion på græsset. Overvejer derfor alligevel lidt at sælge ud man jo nok er lidt risikoavers og da det er et pænt stort beløb vi taler om.
Tennisspot
Bruger - Indlæg: 521

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 60%
Balance: -12,73
Hitrate: 9 af 32
0
Ja det var en skidt dag i går, hvor flere af spillene var tæt på, men blev tabt sidst. Nogen gange er der medvind, andre gange modvind. De rutineret kræfter sejret i går.
Jepperm

Bruger

0
Hvis jeg må knytte en kommentar til dig Darkhorse - Det er vel en vurderingssag, om du vil "high-rolle" eller "nøjes" med et pænt overskud. For mig at se var der ingen modstand i semifinalen for Muguruza, for Ryba kom slet ikke på banen i den kamp. Venus har overrasket mig positivt, og jeg ser kampen som helt åben, hvis ikke med en snert favoritværdighed til Williams for hendes stabilitet igennem turneringen (og formentlig en af de sidste Wimbledons).

Jeg vil personligt nok tage gevinsten medmindre man snakker 30-40% lavere end hvis hun vinder kampen. Muguruza har trods alt også være ganske godt spillende.

Jeg har fundet et par spil, som jeg er lidt varme på.

Groenefeld A./Peschke - Selvfølgelig skal de være underdogs i dette opgør, men vi snakker en semifinale, og jeg ved ikke helt om man kan forsvare at de skal give så højt et odds. De har gjort det ganske godt begge sider i 2017, men Groenefeld A./Peschke har hovedsagelig double at tænke på, hvor de andre også har single kampe som fokus (dog begge røget ud for længe siden). Jeg kigger lidt på +1.5 sæt til omkring odds 2.

I Medellín tager Statham imod Gonzalez. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen årsag til at Statham ikke skulle tage denne sejr. Langt bedre 2017 end hans modstander, bedre placeret på ATP listen. Gonzalez ligner en som har større problemer, og er knapt kommet igennem de første 2. runder ved nogen turnering i 2017. Jeg har svært ved at se hvorfor Statham er oppe omkring odds 2.50 ved de første bookmakers der er åbnet - Hvad overser jeg?
Tennisspot

Bruger

Brugertips-stats
0
Baunschwieg challenger
Otte - Galovic kl. 16.00
Jeg er lidt overrasket over, at Otte er så stor favorit. Galovic har gjort det godt og kommer med fanatisk form.
Otte har i flere har hans kampe haft udfald. I kampen mod Wessels var han også ved at tabe første sæt.
Galovic mindst et sæt odds 1.95 virker som et solidt spil
Banksy
Bruger - Indlæg: 2301

Bruger

0
@The Darkhorse

Når du slet ikke har set Muguruza i aktion i den her turnering, er det vel lidt svært at vurdere, hvorvidt oddset på Venus er for højt.

Det er helt fair at Muguruza er smal favorit i min bog. Hun har spillet på et meget højt niveau de seneste kampe. Venus fandt et ekstra gear mod Konta, nede to breakbolde ved 4-4. Indtil da havde hun spillet middelmådigt. Her kunne Konta ikke svare. Det tror jeg bestemt Muguruza kan. Det er immervæk 9 år siden Venus sidst løftede trofæet i Wimbledon.

Ja, det vil være en fantastisk historie, hvis Venus genvinder titlen, men jeg ser en Muguruza-sejr i finalen. Havde hun ikke prøvet at stå i en finale før, så var jeg klart på Venus. Men Muguruza har både vundet en Slam + har stået i finalen i Wimbledon i 2015.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Ift otte så synes jeg det er helt fair odds. Otte har haft en helt vild sæson og ser bare ud til at klø på. Men galovic er ikke dårlig, bestemt ikke
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Jeg har ikke det store i dag og heller ikke meget tid på hånden.

Lakat @ 3,5 over Olivetti, Frankrig future, kl 20.15, cv 35%

Højt på Lakat synes jeg der har været god i denne uge. Olivetti er uhyggelig når serven kører men er ikke skræmmende fra baglinjen hvor Lakat er bedre efter min mening. Det kunne blive tæt og synes han har sine chancer. Havde håbet på en 21,5 linje men den er desværre 22,5.

Rola/Torpegaard @ 2,50 over O'Hare/Bambridge, Winnipeg

Endnu engang en tæt Double, ikke langt fra 50/50. De har bevist de kan spille Double sammen og har bestemt chancer igen. Modstanderne er dygtige i Double men det var de også i går. De kan godt få en 45-56% her

Brayden schnur er heller ikke uden chancer mod polansky og 39-40% og odds 2,62 ser ok ud. Polansky har dog været god i denne uge og har rutinen på sin side men schnurs topniveau er godt nok til at vinde men er i tvivl her
Tennisspot

Bruger

Brugertips-stats
0
JepperM fint set med Statham.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Endnu et par tab. Vi ser om det ikke snart vender. Torpegaard er i Challenger kval i weekenden og det smittede vist alvorligt af på motivationen i går. Lakat havde fuld kontrol indtil slutningen af 2. hvir han desværre går kold.

Torpegaard/Rola over O'Hare/Bambridge - tabt
Lakat over Olivetti - tabt

Hitrate: 32/57
Units: 11,62
Tbp: 120%

Rigtig flot set med både statham og otte!

Overvejer at tage Kuhn til 1,9 i finalen i Braunschweig
Tennisspot

Bruger

Brugertips-stats
0
Ja Kuhn har gjort det helt fantastisk og slået bedre modstander på sin vej til finalen. Galovic har dog en fantastisk form og kan tage sin anden challenger titel i træk. Han lavede et fint comeback i går og det kører for ham pt.

Jeg tør ikke spå en vinder, men kan forestille mig, at,det bliver en lang kamp som først bliver afgjort i 3. sæt.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Ja den er tricky, og odds er nok sat meget fair her
Jepperm

Bruger

0
En skam Lakat ikke lige kunne holde den hjem. Man kunne dog lukke den til ca. odds 3 i starten af 2. sæt. Måske man skulle være bedre til at "nøjes" med mindre og få dem lukket i stedet :c .

Jeg synes umiddelbart at Kuhn kampen virker meget 50-50, så personligt vil jeg ikke spille den.

Der er derimod en række kval kampe. Hvad tænker i omkring dem?

Jeg har kigget på følgende;

WTA Bucharest

Dinu C. - Stollar F.

Dinu holder en udemærket form i år, men er på det senere steppet op. Hun har lige vundet ITF turneringen i netop Bucharest så mon ikke kun allerede er spillet ind på underlaget. Dertil har hun langt flere kampe med i bagagen i forhold til sin modstander, selvom der "kun" er 5 års forskel på dem. Stollar er upcoming, men med blot 105 kampe, og ca 50 af disse på clay, så kan det godt blive en stor mundfuld at skulle op på WTA niveau. Dertil er hun blot 7/7 på underlaget i 2017, og dertil har hun blot vundet 2 af de sidste 10 kampe.
Jepperm

Bruger

0
Jeg har også kig på Joao Olavo Souza imod King ( Medellin). Jeg har umiddelbart svært ved at se hvorfor han skal give 2.15+. Ja - Han skal formentlig være underdog, men kampen for mig virker meget 50-50. ?
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Hvis han skal være underdog er den vel ikke 50-50?;)

Men ja måske på grænsen men synes king har været meget stabil i år. Svær match at forudsige synes jeg
Jepperm

Bruger

0
Det var ment som at alt over odds 2 virkede for mig som fint ;). Bet365 er dog allerede i 1.80.
Tennisspot

Bruger

Brugertips-stats
0
Jepperm

Håber du fik spillet i mod King, for oddset er slashet i del nu.

Man skal altid træde varsomt disse første runde kval kampe, men har øje på nogle interessante i Gatineau.

Muamba - Smith. Har ikke det store kendskab til spillerne, måske Asger gør, men undre mig over oddset.

Muamba hjemmebane ja, men ydet ikke meget modstand i den sidste turnering. Smith vandt sin første kval kamp og nåede at tage et sæt mod en velspillende Nevolo.

Smith har ydermere slået Muamba tidligere på året.
Smith kan fås til odds 2,25

Harris A vs Monette. Monette odds 2.25. Virker som en megey lige kamp, hvor Monette har bedst form og kommer med det bedste udgangspunkt. Harris tabte overraskende første runde i Winnipeg, Monette vandt som kæmpe underdog og leveret en fin præsentation i anden kval runde.

Sidste spil kunne være Di Feo til at vinde, men her har Asger sikkert en mening. Han kom skidt for start i Winnepeg fik selvtillid i doublen. Møder en anden ung spiller, som ikke har spillet på højere seniorniveau i år, men vandt sidste år en sikkert sejr
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Smith virker godt synes jeg.

Andrew Harris er rigtig god, tror også han vinder. Han har døjet lidt med skader men var en af de absolut bedste College spillere da han var skadesfri

Di feo har jeg overvejet men tør ikke med de indsatser han har leveret i single efter College. Men måske smal værdi, men modstanderen er ikke så dårlig, relativt stort talent
Tennisspot

Bruger

Brugertips-stats
0
Tak for svar.
Jeg har foraøgt mig med Smith og Monette
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Okay, nøjes med Smith. Synes odds på
Monette er for lavt til at det er spilbart
Emilomadsen93
Bruger - Indlæg: 4

Bruger

0
Den står i 2,10 på Nordic og 1,80-1,85 andre bookies, hvad vurderer i CV til?
Redigeret af bruger 15. jul. 2017 14:41
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
I hvilken? Harris? Hvis du får 1,80 på Harris synes jeg det er interessant. Dog med den på, at han trak sig i næst seneste kamp, og han måske ikke er helt match fit. Det kan godt være Monette kommer med noget bedre form, så jeg tror umiddelbart jeg ville holde mig væk
Redigeret af bruger 15. jul. 2017 15:18
Emilomadsen93
Bruger - Indlæg: 4

Bruger

0
Det er Smith jeg tænker på.
Banksy
Bruger - Indlæg: 2301

Bruger

0
Fuldt fortjent at Muguruza vinder. Ellers sindsygt niveau de to viste i første sæt. Håber du fik lagt lidt af på Venus-spillet, The Darkhorse, så der var profit uanset.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Kigger lidt på noget over 18,5 i både Göransson - Marterer og Eriksson - Delbonis i Båstad kvalen.

Jeg synes umiddelbart ikke der er værdi i Göransson på licens markedet, men Pinny har 2,13 og kan godt finde i omegnen af 50% på at Göransson kan få den over. Dog har han ikke imponeret voldsomt på det sidste og Marterer kommer med solid form.

Eriksson fik 5 og 5 mod Delbonis sidst, og derfor måske lidt spøjst linjen er 18,5. Dog er Delbonis flere klasser over, og rammer han et solidt niveau så skal Eriksson spille godt. Men på hjemmebane bør der være chancer, og svenskerne plejer at være garante for at sætte en god fight ind. Dog kunne det godt være Delbonis er obs på Erikssons kvaliteter nu og måske har han taget en anelse for let på det i sidste møde. Fair linje havde nok været 19,5 taget h2h i betragtning, og derfor synes jeg 18,5 ser ok ud. Den kan fås til 1,83 ved Bet365 og her ligger Pinnacle til gengæld væsentlig lavere.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Umiddelbart ser denne også ok ud:

Andrew Harris @ 2,50 (Bet365) over Bradley Mousley, Gatineau Challenger, kval, 2. runde. CV: 42%

Harris var en af de bedste college spillere inden han rendte ind i skader, og han hentede en solid sejr i går mod en ellers formstærk Monette i to sæt. Rammer han samme niveau kan han godt presse en Mousley, der har leveret sine bedste resultater hjemme i Australien. Dog er han en dygtig hardcourtspiller med højt topniveau og han er også fortjent favorit, men jeg tror det kan blive en hård opgave, hvis Harris ellers er fysisk fit, hvilket gårsdagens kamp kunne tyde på. Dog er det værd at have øje for, at han trak sig for et par kampe siden og ikke helt har haft kontinuitet i sine præstationer uden for college. Jeg synes dog den er et skud værd. Pt er det kun Bet365 med odds på kampen
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Jeg regner desuden med at komme med en analyse på JC Aragone over Corrie til 2,5 i samme kval. Dog er det kun Bet365 med odds pt, så såfremt værdien holder når øvrige bookies kommer med odds, så kommer der en analyse ud på den
Tennisspot

Bruger

Brugertips-stats
0
Har kigget og forsøgt mig med et spil på Celikbilek odds 3.25 her kl 8.50.

Ligeledes har jeg forsøgt mig på Arvidsson odds 4.25 i Bastad.
Her har jeg også kig på Lestienne, men oddset skal gerne noget højere op. Robert har ikke haft dwn bedste sæson. Kun vundet 2 opgør, men også hård modstand han har haft i samtlige turneringer
Jepperm

Bruger

0
Er det kun mig der har problemer med begrænset antal spilmuligheder på betfair og meget langsomme til at få deres odds op?
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Nej sådan er det generelt. Sportsbook har som udgangspunkt oftest kun two way på kval, også til Challengers og til tider til ATP
Jepperm

Bruger

0
Ja øv. Jeg synes ellers at deres udvalg til ATP har været rigtig stort. Kval kampene er dog kun 1-2 som udgangspunkt desværre.

Jeg har kigget på Mix-double finalen i dag mellem Murray J./Hingis M. - Kontinen H./Watson H.

Jeg synes +1.5 set til team Kontinen virker fint hvis man får den til 1.75+. Murray/hingis er godt nok seedet 1, men de har blot spillet 4 kampe sammen. Kontinen/Watson har dog kun spillet 9, men vandt Wimbledon i 2016.
Jepperm

Bruger

0
Hvilke bookmakers fortrækker i?
Jeg bruger pt kun betfair, men synes de er langsomme og lave i udvalget. Man kommer vel ikke udenom Bet365 er både hurtigst og med flest spilmuligheder?
UpTheSpurs
Ekspert - Indlæg: 1509

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 114%
Balance: +14,25
Hitrate: 59 af 103
0
Bet365 er rigtig fin til tennis ift. Hurtighed og udbud — særligt i forbindelse medmed challengers og futures. På størrer markeder foretrækker jeg oftest licensløst, der har ofte har bedre odds. De har dog ingen future—spil hvor der ellers ofte er god værdi.
Jepperm

Bruger

0
Men ved licensløs skal man vel give x % i skat ?
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Optakt Wimbledon 2017: Traditions, please - Federer favorit

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Sao Paulo - Gremio
Sao Paulo - Gremio
0
kondikurt (25/07-2017, 00:04)
Jeg er endt på 2 tallet her til 3.05 hos DS. Gremio er i kanon form med Everton og Luan i spidsen, og har godt nok svært ved at sao paulo i deres nuværende form skulle kunne forhindre dem i at sco...
kondikurt
Kampe/tips - 1 svar
Rusland - Norge (hvidfod)
Rusland - Norge (hvidfod)
0
Sejersen (24/07-2017, 23:57)
Hej Hvidfod. Hvad er dine tanker omkring Ungarn - Rumænien?...
Sejersen
Brugertips - 6 svar
Status over Tour de France 2017: Det var da et kedeligt cykelløb
Status over Tour de France 2017: Det var da et kedeligt cykelløb
0
Bosse30 (24/07-2017, 23:04)
Fuldstændig enig. Elsker Touren, men det er simpelthen en langgaber, når de kører 200 km på flad vej, hvor man efter 10 min kan forudse de næste 4 timer. En hård etape på 100 km giver de fleste...
Bosse30
Diverse - 0 svar
OB-AC Horsens (29/07)
OB-AC Horsens (29/07)
0
MrSand (24/07-2017, 22:28)
Helt enig. OB ser heller ikke alt for solide ud på defensive dødbolde. Og det kan koste dyrt mod Horsens, der vel er blandt ligaens bedste i den disciplin. ...
MrSand
Kampe/tips - 1 svar
Brøndby IF - Lyngby (uloto79)
Brøndby IF - Lyngby (uloto79)
0
RuneHansen9 (24/07-2017, 22:23)
Hej Uloto, Jeg er enig i spilforslaget. Jeg tror de europæiske tømmermænd kommer til at ramme Lyngby hårdere end Brøndby. Brøndbys spillere er trods alt vant til at spille europæisk i starten...
RuneHansen9
Brugertips - 1 svar
Kiosk med både DS, CP, Stanleybet og evt. Bet25
Kiosk med både DS, CP, Stanleybet og evt. Bet25
0
ElMalo (24/07-2017, 20:53)
Amagerbrogade og Nørrebrogade har dem relativt tæt på hinanden. Når du finder Bet25 (som er der er klart færrest af), skal du nok finde CP og DS tæt på....
ElMalo
Bookmakere - 3 svar
Premier League Transfers odds: Her er værdien
Premier League Transfers odds: Her er værdien
0
UpTheSpurs (24/07-2017, 19:58)
... Og det må man så sandelig sige kom til at holde stik. Man har nu hentet Danilo i Real Madrid, Walker i Tottenham og Mendy i Monaco. Walker og Mendy er formentlig tiltænkt hver sin back, mens D...
UpTheSpurs
Diverse - 6 svar
FC Helsingør - OB
FC Helsingør - OB
0
virkelyst (24/07-2017, 19:42)
Jeg kan ikke komme over 50 til OB, det svært at sætte en CV synes jeg, da jeg har for lidt kendskab til Helsingør. Det der tæller OB's vej er selvfølgelig at Helsingør endnu ikke er vant til ...
virkelyst
Kampe/tips - 3 svar
OddsXpert: Vindere i uge 29
OddsXpert: Vindere i uge 29
0
Tunitis (24/07-2017, 18:21)
Præmievindere, uge 29: 1: DenRhjemme med 12,70 2: havmaagen med 9,75 Vinderne får en mail fra BetXpert. Deltag selv i kampen om 7.000 kr. - hver måned Husk, at også du kan få del i p...
Tunitis
Diverse - 0 svar
Everton - Stoke
Everton - Stoke
0
UpTheSpurs (24/07-2017, 17:58)
Jeg beklager den lange ventetid på nærmere svar. I første omgang gjorde ferie det ikke muligt at være fyldestgørende fra mobil, og dernæst skal jeg ærligt indrømme at jeg glemte tråden her da...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 4 svar
FK Vardar Skopje - FC København
FK Vardar Skopje - FC København
0
RinusMichels (24/07-2017, 17:52)
Flott for FCk at de ikke skal spille på den åkeren som Malmø spillede på. Malmø er i store problemer, men havde rikelig med opptrekk til at vinde før de dummet sig gevaldig. FCK er langt bedre o...
RinusMichels
Kampe/tips - 0 svar
Santiago Roudriguez Taverna - Strong Kirchheimer
Santiago Roudriguez Taverna - Strong Kirchheimer
0
Fernet_Dave (24/07-2017, 17:43)
2.25 hos betfair. ...
Fernet_Dave
Kampe/tips - 2 svar
4X200 meter fri (Betfair Spoortbook)
4X200 meter fri (Betfair Spoortbook)
0
Sputnik (24/07-2017, 17:09)
Kan slet ikke se at Australien (odds 1,75)skal være favorit her. har USA (odds 3,75) som pæn favorit med Katie Ledecky i spidsen. USA har vundet vundet 6 af de sidste 7 VM titler i 4*200 meter fri f...
Sputnik
Kampe/tips - 0 svar
Optakt til Bundesliga 2017/18: Kan Bayern udfordres?
Optakt til Bundesliga 2017/18: Kan Bayern udfordres?
0
Joergensen51 (24/07-2017, 15:56)
Sven Benders afgang vil ikke få den store betydning, da Weigl spillede primært fast som det defensive anker sidste sæson. Hvorvidt han er nok til at styre det defensive aspekt på midtbanen er uv...
Joergensen51
Diverse - 4 svar
Transfer-special: Neymar bliver i Barcelona
Transfer-special: Neymar bliver i Barcelona
0
Arsenalfan (24/07-2017, 14:42)
Neymar bliver solgt, men formentlig ikke i sæsonen 2017/18....
Arsenalfan
Kampe/tips - 19 svar
Premier League Draft
Premier League Draft
0
MrSand (24/07-2017, 14:24)
Jeg er også på :)...
MrSand
Diverse - 7 svar
Unibet og indsatser
Unibet og indsatser
0
Kettering (24/07-2017, 12:53)
Hejsa.. Jeg er begyndt at bruge Unibet, og jeg støder godt og vel hele tiden på begrænsninger i indsatser, når jeg spiller live. Jeg kun som eksempel kun få 10.62 kroner ind på etapevinder...
Kettering
Bookmakere - 0 svar
Hyeon Chung - Tommy Paul (MKryger)
Hyeon Chung - Tommy Paul (MKryger)
0
dannyqp (24/07-2017, 12:52)
Tænkte også lidt på Paul .. han må snart få noget ud af det store talent han besidder...
dannyqp
Brugertips - 0 svar
Podcast om betting: Kom med idéer
Podcast om betting: Kom med idéer
0
cumzur (24/07-2017, 12:48)
Jeg kunne godt tænke mig at man gik i dybden med fordel/ulemper/holdninger/input ift. forskellige spiltyper, fx 1X2, asian, over/under, begge hold scorer, handicap, dobbeltchance mv. Fx høre nog...
cumzur
Diverse - 12 svar
BetOwi: Ideer til at tabe penge...
BetOwi: Ideer til at tabe penge...
0
Bigtuna (24/07-2017, 10:20)
Du kan hedge hos BetOwi og en anden bookmaker, men som sagt risikerer du jo at vinde spillet hos BetOwi og derved har du pludselig flere penge du ikke kan få udbetalt. Hvis du alligevel vælger at...
Bigtuna
Bookmakere - 2 svar

Bookmakere i denne tråd

Bet365
Betfair Sportsbook
Betsafe
bwin
Cashpoint
Danske Spil
Jetbull
Unibet

Alle nye Cashpoint-kunder tilbydes en 100% bonus på første indbetaling, op til 1.000 kr.

Vis flere detaljer

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
FC Helsingør-OB
24/07
Hammarby-Elfsborg
24/07
Arsenal Tula-SKA-Khabarovsk
24/07
Seattle Sounders FC-San Jose Earthquakes
24/07
Veracruz-Necaxa
24/07
Match Center, oversigt