Optakt til Premier League 2017/18: Manchester dominans i år?

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

Optakt til Premier League 2017/18: Manchester dominans i år?

Oprettet 27/07-2017 19:38 af zAAz
31 649 16/08-2017 22:03
af UpTheSpurs
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Optakt til Premier League 2017/18: Manchester-dominans?
zAAz
Bruger - Indlæg: 2668

Bruger

+1
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
@Thomas

Jeg er i chok over, at du ikke mener Southampton ender i top 10. Jeg ved godt, at vi har debatteret det i anden tråd, men jeg er stadig ikke kommet mig over det :-)

Jeg har dog et spørgsmål:
Southampton tager imod West Ham på St. Mary's i anden runde af Premier League. Hvad vil du mene CV'en bør være på den kamp, hvis du skulle sætte den nu?
UpTheSpurs
Ekspert - Indlæg: 1676

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 114%
Balance: +16,97
Hitrate: 70 af 122
0
Hvis jeg skulle sætte den nu, uden hensyntagen til evt. skader, form mm. ville den nok lyde noget i retning af 51-26-23.
Det vil dog være en CV på et meget løst grundlag, da preseason, skader og i særdeleshed den første kamp vil kunne ændre meget.

Jeg er med på at du er i chok over min placering, men jeg er jo så heller ikke så overbevist om det, at jeg finder værdi i odds på Southampton til at ende udenfor top 10... Lige pt. har jeg dem placeret som nr. 11, men midterplaceringerne er ofte ekstremt tætte, så det ville ikke være en enorm overraskelse for mig hvis de ender i top 10. De er helt bestemt en af kandidaterne, men dem er der mange af.
zAAz

Bruger

+1
@Thomas

Hvordan kan du give Southampton 51%, når du samtidig har West Ham som det bedre hold? Det svarer til, at West Ham knap nok ville have været favoritter på hjemmebane mod Southampton.

Hvis to jævnbyrdige midterhold møder hinanden i Premier League, så vil hjemmeholdet have omkring 44%. Der skal virkelig være en forskel på de to hold, hvis hjemmeholdet giver 51%.

Jeg tror forresten du har nogenlunde ret i de 51%. Det er bare et udtryk for, at Southampton er et klart bedre hold end West Ham.
pibbles
Bruger - Indlæg: 1503

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 89%
Balance: -0,65
Hitrate: 3 af 6
0
Chelsea har 5 spillere til forsvaret. De 3 startere Azpilicueta, Luis og Cahill. Og så har Rüdiger og AC som back up
UpTheSpurs

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
0
@zAAz: DA jeg skulle lave den, hurtige, cv satte jeg den faktisk som udgangspunkt til 45-27-28. Jeg har dog på denne liga så meget respekt for markedet, at når det udløser betvalue på over 120 % så er det værd at genoverveje. Derfor rettede jeg lidt ind i forhold til hvordan markedet har placeret CV til denne kamp, samt efter hvordan markedet vurderede holdenes indbyrdes kamp sidste sæson, hvor de havde Southampton som pænt store favoritter.
Så er der selvfølgelig usikkerhedsmomentet i hvordan West Ham får spillet deres nye folk ind på holdet, samt hvilken indstilling Pellegrino går ind til kampene med. Det har stor indflydelse på CV, og det ville være nemmere at vurdere længere inde i sæsonen.

Den anden del af forklaringen skal måske findes i, at jeg synes Southampton er et hold der i princippet kan slå de fleste andre hold på dagen. Jeg mener dog de har en meget tynd trup, og det kan give dem problemer over en hel sæson, hvor jeg synes West Ham er bedre rustet.

@pibbles: Du har helt ret, og jeg må ligge mig fladt ned og indrømme at jeg havde glemt alt om at Anders Christiansen er vendt tilbage til klubben. Det hjælper helt klart på bredden af forsvaret. Tak for rettelsen, for det er en væsentlig faktor at have med!
Arsenalfan
Bruger - Indlæg: 514

Bruger

0
Vil det mon lykkes for Manchester United at få en bedre placering end Manchester City. Er der nogen som vil sætte penge på højkant på dette?
zAAz

Bruger

0
@UpTheSpurs

Jeg skal nok få justeret dit syn på Southampton. Det er ligesom med fantasyfootballscout. Jeg skal bare blive ved med at nævne det, indtil du selv indser det :-)

Derudover kan du følge Southamptons kampodds hver eneste uge, når sæsonen begynder. Og da det virker som om, at du respekterer markedets mening, så vil det langsomt overbevise dig. Markedet fokuserer i høj grad på underliggende stats, hvilket er et område, hvor Southampton traditionelt set har gjort det godt.
Joergensen51
Ekspert - Indlæg: 134

Ekspert (Rasmus G)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 109%
Balance: +2,58
Hitrate: 17 af 29
0
Tror nu Salah kommer til at få størstedelen af spilletiden, og kunne i sidste ende godt se Firmino lade pladsen. Salah er købt som Klopps ideal spiller, og han får en stor rolle i den kommende sæson.
Banksy
Bruger - Indlæg: 2359

Bruger

0
Tror Thomas har fattet den med de underliggende stats ;) Men godt du indrømmer, at det bare handler om at gentage sit synspunkt fremfor at kvalificere det.

Anyway, jeg mener egentlig også Southampton overall er bedre end WH. Mere kontinuitet (trods alt) og fremfor alt en bedre hjemmebane. WH spiller på en rædderlig hjemmebane, som fansene hader. Det kommer igen til at spille en rolle. Kigger man alene på spillertrup, så er WH nok en anelse foran pt.

Gir du en is, zAAz, hvis de underliggende stats går mod Saints i 17/18 mod dine forudanelser?
UpTheSpurs

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
0
@zAAz: Du - og andre - har allerede fået mig til at kigge en smule på xG inden jeg laver analyser, bl.a. fordi det er et element der kan overses. Det er dog ikke noget jeg sætter tips ud fra, da jeg stadig synes det er vigtigere at se på kampene, holdene og spillestilen mod hinanden, mere end hvordan de chancemæssigt har gjort det mod andre hold gennem en sæson.

Desuden er det lidt interessant, at du mener Southampton ofte klarer sig godt i forhold til underliggende stats. Er pointen med de underliggende stats ikke, at "heldet" udligner sig over tid, og at man derfor kan benytte det i betting? Ud fra den logik burde holdet vel ikke kunne klare sig "under niveau" gennem flere sæsoner i træk?

@Banksy:
West Hams nye hjemmebane kan stadig være et issue, men man har trods alt haft tid til at vænne sig til den nu, og resultaterne var da også en smule forbedrede på banen mod slutningen af sidste sæson, omend man her var plaget meget af skader mm. Jeg tror ikke den bliver et ligeså stort problem i den nye sæson, men det er klart at det kræver lang tilvænning at skifte fra det intime Upton Park.
zAAz

Bruger

0
@UpTheSpurs

Southampton har ikke været uheldige de tidligere år, så vidt jeg ved. De har jo klaret sig ret godt med flere flotte placeringer.

De var dog ret uheldige i sæsonen 16/17, hvor de fik variansen at føle i begge ender af banen. Jeg vil mene, at de havde fortjent 10-12 point mere end de fik, hvis man ser på spil og chancer.

I mine øjne var Everton ikke et meget bedre hold i sidste sæson. Det er muligt, at de fik 15 point mere end Southampton, men varians kan være en magtfuld kælling.

Nu ser vi hvad der sker i næste sæson :-)
zAAz

Bruger

0
@Banksy

Historien har lært os, at det er nemmere at overbevise folk med gentagelser end gode argumenter. Og i det her tilfælde benytter jeg mig af begge :-)

Jeg er tryg ved mit syn på Southamptons forgangne sæson. Jeg har dog ingen krystalkugle, hvorfor fremtiden er uvis. Jeg kan derfor heller ikke garantere, at Southampton forbliver et godt hold. Det er bare min vurdering, at de ikke får problemer med at komme i top 10.

Du må spørge dine forældre, hvis du vil have en is ;-)
Banksy
Bruger - Indlæg: 2359

Bruger

0
Vil hellere tage slik fra børn, derfor jeg spurgte ;-)

16/17 - uheld, tja. Manglende kvalitet kan vi også kalde det. Deres angribere var ineffektive, men skulle også fremkalde meget selv. Det hjalp lidt da man fik Gabbiadini.
Alfredo
Ekspert - Indlæg: 315

Ekspert (Mick Kristensen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 117%
Balance: +10,01
Hitrate: 30 af 58
0
@Thomas
Er det sikkert at Rooney sparker straffe for Everton?
Jeg har ikke fulgt voldsomt med i PL generelt, men jeg mindes at Baines har en ret fornuftig straffe statistik.
UpTheSpurs

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
0
@Alfredo:
Du har helt ret. Baines er en solid straffeskytte (selvom han brændte et enkelt sidste sæson). Omvendt er Rooney også god fra pletten, og det afhænger måske lidt af kampbillede mm. Om den ene eller anden sparker. Men du har ret i at Baines nok er førstevalg.
Bean
Bruger - Indlæg: 409

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 117%
Balance: +3,27
Hitrate: 12 af 19
0
@ Thomas Schyth

Tusind tak for en rigtig flot optakt til den kommende Premier League-sæson.
UpTheSpurs

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
0
@Bean
Mange tak. Det er dejligt "endelig" at være igang med fokus på Premier League igen, efter en sommerpause der altid er alt for lang :)
Håber også 2. del kommer til at skabe debat :)
zAAz

Bruger

0
UpTheSpurs skrev i indlæg #17
Håber også 2. del kommer til at skabe debat :)
Jeg skal nok kommentere Southamptons rangering, når du ligger 2. del op :-)
UpTheSpurs

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
0
Haha det tænkte jeg nok. Alternativt kan du jo linke til denne tråd, eller blot copy—paste :)
UpTheSpurs

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
+1
Så blev det officielt: Matic skifter fra Chelsea til Manchester United. Åbner det op for nogle interessante spil? Ja, det synes jeg faktisk, men ikke på Matic som sådan.

Unibet og 888sport tilbyder i stedet odds 1,85 på at Pogba scorer over 6,5 mål i Premier League denne sæson. I sidste sæson var Pogba helt klart mest farlig i de kampe hvor Carrick startede inde. Dette af den simple grund, at Mourinho gerne spillede med 3 centrale midtbanespillere. Når Fellaini, Herrera og Pogba indtog midten, var her tale om 3 folk der gerne vil med frem, og således blev Pogba ofte en lidt dybereliggende boks-boks midtbanespiller. Når Carrick var med, var hans primære opgave dog at dække defensivt på midten, og det gav større frihed til Pogba til at komme med frem.

Nu har Mourinho så hentet Matic, og man så tydeligt da Mourinho var manager i Chelsea, at han foretrak Matic som en defensiv midtbane-oprydder. Denne position forventer jeg at han kommer til at indtage igen i United, og dermed vil der ofte blive masser frihed til Pogba til at komme frem.

En anden fordel i forhold til sidste sæson er, at Zlatan ikke længere er i klubben. Det betyder at Pogba vil være det oplagte valg i forhold til frispark, og med både Zlatan og Rooney væk er det endda ikke helt utænkeligt at han også får lov at sparke et straffespark eller 2.

Alt i alt bør han have fine chancer for at skaffe sig flere mål end sidste sæson, hvor han landede på 5 sæsontræffere. Det tal kunne jeg sagtens forestille mig blive fordoblet, da han sidste sæson ofte var uheldig - på trods af han kom frem til store chancer. Det var vel og mærke hans første sæson tilbage i United og med fuld Premier League-sæson, så man kan forvente det bliver bedre her i 2. sæson, hvor han er faldet mere til i ligaen og spillestilen.

Jeg ligger på ca. 58-60 procent for spillet, men skal også gerne indrømme at jeg ikke selv spiller så lavt et odds, hvor indsatsen er bundet i en hel sæson.
Madin
Bruger - Indlæg: 14

Bruger

0
Nu kan både Rashford og Lingard også sparke frispark, så man kan ikke vide sig helt sikker på det, Rashford tager generelt mange dødbolde.
UpTheSpurs

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
0
Det kan de godt ja. Og Mata også for den sags skyld. Jeg er nu alligevel ret overbevist om, at hvis Pogba er på banen og frisparket er i nærheden af feltet, så er det nok ham der sparker...
zAAz

Bruger

0
Michael Caleys expected goals tabel for sidste sæson:
https://pbs.twimg.com/media/DHBmL0cW0AEpR4T?f...

Det er nok den mest præcise variant af expected goals, der er offentlig tilgængelig.
werder77
Bruger - Indlæg: 1748

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 68%
Balance: -2,91
Hitrate: 2 af 9
0
Hvis man er meget til både PL og championship samt xg - også live, så kan man prøve appen infogol. De har også en Twitter konto.
Følger man watford og Liverpool live på infogol under stats og maps, kan man se at watfords første mål havde 47 procent for at gå ind.
Liverpools mål havde 5 procent.
2-1 målet havde 67 procent.

Og stillingen i xg efter 37 minutter er 1,2 - 0,05
zAAz

Bruger

0
@Werder

Man kan vist ikke få app'en i den danske Apple App Store.
werder77
Bruger - Indlæg: 1748

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 68%
Balance: -2,91
Hitrate: 2 af 9
0
Man kan i hvert fald på Android. Google play.

Nu er xg stillingen desuden 1,23-2,06.
De vægter dog straffesparket 80 procent her.
Redigeret af bruger 12. aug. 2017 15:16
zAAz

Bruger

0
@Werder

Min fejl. Man kan godt få den i Apple App Store. Det er bare kun en app beregnet til iPhone, så den er ikke specielt godt egnet til iPads store skærm :-)
Arsenalfan
Bruger - Indlæg: 514

Bruger

0
I sidste sæson havde Manchester United det rigtig svært på udebane. Spørgsmålet er om dette fortsætter.
Oddsogtips
Bruger - Indlæg: 4681

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere 

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 91%
Balance: -48,66
Hitrate: 188 af 568
0
Arsenalfan skrev i indlæg #28
I sidste sæson havde Manchester United det rigtig svært på udebane. Spørgsmålet er om dette fortsætter.

Det er et godt spørgsmål.
UpTheSpurs

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
0
Ja, svært at konkludere meget efter blot 1 runde. Umiddelbart så Manchester—klubberne bedst ud af titelaspiranterne. Everton fik en sejr dog uden at imponere, og Liverpools og Arsenals defensiver sejlede. Chelsea er svære at vurdere fordi kampen blev ødelagt af udvisning. Spurs imponerede ikke før Newcastle fik rødt kort, så det kan også være svært at vurdere deres evner. De havde i hvert fald svært ved at nedbryde en stærk Newcastle defensiv.
zAAz

Bruger

0
@Arsenalfan

Det interessante ved United er deres tilgang til kampene. Det skader holdet helt vildt, når Mourinho har en defensiv indstilling. Og det gjorde United i rigtig mange kampe sidste sæson, hvis modstanderen var nogen form for trussel.

Man så flere af Uniteds hjemmekampe mod mindre hold (eksempelvis West Brom, Swansea og Crystal Palace), hvor mållinjen hed over/under 2,5 mål. I udekampene mod Burnley og Southampton hed mållinjerne henholdvis 2,00 og 2,25.

Og når du har så få mål i dine kampe, så vil du smide mange point væk, selvom du burde slå de her hold komfortabelt. Det er simpelthen dumt, når tophold prøver at fedte 1-0 og 2-0 hjem.

Hvis det i stedet var Manchester City, så havde de her linjer været over/under 3,00-3,50 mål. Og det gør en kæmpe forskel over 38 kampe, da City vil smide langt færre point mod de mindre hold.

Det kan dog være, at Mourinho har lært af sin fejl. Det bør næsten være gået op for ham, at United er klart bedst, når de går aggressivt ind til kampene.

Deres linje til næste rundes udekamp mod Swansea ligger dog i 2,5 mål, hvorfor man godt kan være i tvivl. Linjen havde nok været over/under 3,0 mål, hvis det var City.

Man skal dog ikke lægge alverden i de her hjemme/ude stats. Burnley var 1-4-14 på udebane i sidste sæson. De startede denne sæson med at slå de regerende mestre på Stamford Bridge.
Redigeret af bruger 14. aug. 2017 11:28
UpTheSpurs

Ekspert (Thomas Schyth)

Ekspert-stats
0
Everton har forstærket sig yderligere, idet de har tilføjet Siggurdsson til deres i forvejen stærke trup. Det bliver spændende at se hvor han passer ind på holdet, da man efterhånden har mange dygtige, offensive kræfter.
Uanset hvad bliver det nok lettere for Barkley at smutte til en anden klub nu, da man er dække rigtig fint ind.

WBA har ligeledes forstærket sig, idet de har hentet Evertons midtbanespiller Barry. Det virker som et godt køb, da Barry er lige den defensive, arbejdsomme, kloge spiller, der passer perfekt ind i Tony Pulis' system.

Stoke har også benyttet transfervinduet til at forstærke sig, og det blev en offensiv spiller af slagsen man hentede, i form af Jese fra PSG. Et spændende indkøb/leje der formentlig skal forsøge at "løfte arven" efter Arnautovic.
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Optakt til Premier League 2017/18: Manchester-dominans?

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Tennisdebat uge 33: Mere Masters i Cincinnati
Tennisdebat uge 33: Mere Masters i Cincinnati
0
Banksy (19/08-2017, 20:00)
Zhao steget fra 3 til 4,50. Hvis der ikke er noget nyt, har vi et pænt solidt spil her ift. cv? ...
Banksy
Diverse - 32 svar
Optakt til Bundesliga 2017/18: Kan Bayern udfordres?
Optakt til Bundesliga 2017/18: Kan Bayern udfordres?
0
HansPedersen (19/08-2017, 19:18)
Ja, der er desværre ingen med rettighederne i skrivende stund...
HansPedersen
Diverse - 6 svar
Slutter i top 10: West Ham
Slutter i top 10: West Ham
0
UpTheSpurs (19/08-2017, 18:53)
Haha ja, det er en alternativ måde at gå frem på :) Ustabilitet er dog nok hvad man kan forvente fra de fleste hold her i starten af sæsonen. Jeg regner med at Saints er ok tilfredse med 4 point...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 17 svar
Burnley - West Bromwich Albion
Burnley - West Bromwich Albion
0
UpTheSpurs (19/08-2017, 18:50)
Jeg synes din kritik er fin. Den kan jeg selv reflektere over og se om jeg kan finde svar :) Særligt den her sætning rammer mig dog en smule i forhold til at jeg ved hvad jeg skal se efter. Jeg...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 7 svar
Stoke - Arsenal (yeswecan)
Stoke - Arsenal (yeswecan)
1
UpTheSpurs (19/08-2017, 18:24)
Jeg synes umiddelbart det er højt sat at finde 113 % værdi på en Premier League-kamp 2 timer før kampstart. Havde du været tidligere ude kunne du have skaffet over 2,20 for samme spil, så allere...
UpTheSpurs
Brugertips - 0 svar
Stoke - Arsenal
Stoke - Arsenal
0
UpTheSpurs (19/08-2017, 17:55)
Ja, den blev ikke fanget på toppen, men hos toneangivende, licensløs bookmaker er man pt. i 1,86. Der kan stadig nå at ske lidt frem mod kampstart. Startopstillinger: Arsenal: Cech - Mustafi...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 3 svar
Holdet.dk Vueltaspillet (med udskiftninger)
Holdet.dk Vueltaspillet (med udskiftninger)
0
Nicolai Kristensen (19/08-2017, 17:46)
2800 til vinderen....
Nicolai Kristensen
Diverse - 6 svar
Holdet.dk Vueltamanager (uden udskiftninger)
Holdet.dk Vueltamanager (uden udskiftninger)
0
Nicolai Kristensen (19/08-2017, 17:45)
2400 til vinderen....
Nicolai Kristensen
Diverse - 3 svar
Vuelta a España 2017 - optakt: Odds og favoritter
Vuelta a España 2017 - optakt: Odds og favoritter
0
JG7 (19/08-2017, 16:46)
Han er vel i gruppen lige efter Degenkolb sammen med Theuns. Sådan cirka. Men hans rolle er i første omgang ikke som sprinter: http://sport.tv2.dk/cykling/2017-08-19-trods-hjaelperrolle-vil-cort-vin...
JG7
Diverse - 7 svar
EnVyUs - HellRaisers
EnVyUs - HellRaisers
0
Il_Falco (19/08-2017, 16:18)
70% for at EnVyUs vinder deres eget map er jo også for højt sat. Det er rigtigt, at jeg også ville finde fin værdi i at HellRaisers vandt deres eget map til 1,90ish. Det er bare ikke en mulighed...
Il_Falco
Kampe/tips - 9 svar
Swansea - Manchester United
Swansea - Manchester United
0
UpTheSpurs (19/08-2017, 12:53)
Startopstillinger: Swansea: Fabianski - Naughton, Bartley, Fernandez, Mawson, Olsson - Carrol, Mesa, Fer - Abraham, Ayew Manchester United: De Gea - Valencia, Jones, Bailly, Blind - MAtic, Pog...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 5 svar
Saint-Etienne - Amiens
Saint-Etienne - Amiens
0
gladbach06 (19/08-2017, 11:39)
Tak for dit svar. Jeg følger med det rene 1-tal (også i Rennes-Dijon). Værdierne er rimelige solide i begge spil, men mit temperament har det bedst med en høj hitrate. Har købet St.Etienne til 1,...
gladbach06
Kampe/tips - 2 svar
Gambit - FlipSide
Gambit - FlipSide
1
UpTheSpurs (19/08-2017, 11:02)
Toneangivende, licensløs bookmaker med 1,97. Flot værdi, og jeg takker for analysen....
UpTheSpurs
Kampe/tips - 0 svar
Liverpool - Crystal Palace (Oddsogtips)
Liverpool - Crystal Palace (Oddsogtips)
0
Oddsogtips (19/08-2017, 11:01)
Tak for info. Liverpool er stærke og klart bedre end Crystal Palace men som jeg vurderer det burde Palace ihvertfald vinde hver 10'ende udekamp mod Liverpool og så må man håbe i dag er en af de d...
Oddsogtips
Brugertips - 9 svar
Damir Dzumhur - Victor Estrella
Damir Dzumhur - Victor Estrella
0
Fernet_Dave (19/08-2017, 09:43)
4.5 hos betfair...
Fernet_Dave
Kampe/tips - 0 svar
Franko Skugor - Dominik Köpfer
Franko Skugor - Dominik Köpfer
0
Asger, BetXpert (19/08-2017, 09:43)
Betfair SPortsbook også med odds 2, men DS faldet til 1,9 og Jetbull åbnet helt nede i 1,91. De mest markante uden licens også nede i 1,94 nu...
Asger, BetXpert
Kampe/tips - 0 svar
Metz - Monaco
Metz - Monaco
0
Jens, BetXpert (19/08-2017, 09:38)
Jeg er enig i at Monaco spillede under standard. De producerede færre chancer end normalt (og færre end ventet mod et svækket og ringe Metz-hold), og de chancer de trods alt kom frem til, blev bræ...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 7 svar
Holdet.dk Bundesliga
Holdet.dk Bundesliga
0
Nibali (19/08-2017, 08:10)
Er fint. ...
Nibali
Diverse - 13 svar
Tottenham - Chelsea
Tottenham - Chelsea
0
UpTheSpurs (19/08-2017, 06:55)
Det har nok ikke betydning for kampen her, men Tottenham har indkøbt Ajax-forsvareren Davinson Sanchez. Et stort forsvarstalent, og det kunne godt give et lille hint om at man måske i flere kampe vi...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 3 svar
Vuelta 2017 VIP pulje med udskiftninger
Vuelta 2017 VIP pulje med udskiftninger
0
Jokke_Vest (19/08-2017, 02:55)
Tilmeldt og betalt...
Jokke_Vest
Diverse - 15 svar

Bookmakere i denne tråd

888sport
Unibet

888sport tilbyder alle nye kunder en bonus på 100% på første indbetaling, op til 2.000 DKK

Vis flere detaljer

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Benfica-Belenenses
20:35
Sivasspor-Yeni Malatyaspor
20:15
SC Heerenveen-Heracles
20:09
Verona-SSC Napoli
20:08
Osmanlispor FK-Galatasaray
20:02
Match Center, oversigt