NFL 2017/18 - optakt til AFC: Los Angeles Chargers kan overraske

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Kommentar-tråd

NFL 2017/18 - optakt til AFC: Los Angeles Chargers kan overraske

Oprettet 07/09-2017 22:17 af JG7
6 306 17/09-2017 11:19
af jabsforthewin
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: NFL 2017/18 - optakt til AFC: Los Angeles Chargers kan overraske
JG7
Moderator - Indlæg: 1908

Moderator
(Jesper Carstens)

Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 113%
Balance: +110,48
Hitrate: 420 af 838
0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Tak for en stærk optakt. Jeg er umiddelbart med på Titans-bølgen, jeg synes det har et ret skarpt roster taget alt i betragtning.
FR34K
Ekspert - Indlæg: 47

Ekspert (Peter Byskov)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 101%
Balance: +0,51
Hitrate: 22 af 41
0
Glimrende optakt!

Nu bliver det spændende at følge - specielt efter nattens kamp.
jabsforthewin
Bruger - Indlæg: 199

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 73%
Balance: -25,48
Hitrate: 35 af 94
0
Nogen spiltanker til i aften?

Jeg personligt ikke det store ude, da jeg gerne vil se holdende an.

Jeg har dog forsøgt mig med Jets til at lave under 15,5 point til odds 2.00 hos Danske Spil.
Jeg tror virkelig Jets får det svært i år, og specielt deres offensiv imponere mig ikke.
Jets har i draften haft fokus på at forstærke deres forsvar, som også er forståeligt på baggrund af sidste sæson. Jeg tror Bills vinder en sikker sejr, men vælger denne variant fremfor handicap spreadet, da jeg gerne vil se begge hold an.
Peter, BetXpert
Ekspert - Indlæg: 1687

Ekspert (Peter Jensen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 106%
Balance: +13,08
Hitrate: 113 af 228
0
Hej

Jeg må erkende, at jeg ikke føler voldsomt for noget til kampene i aften. Jeg har kig på et enkelt spil i morgen, men Week 1 er ofte svær at gennemskue - og så synes jeg også oddsene i det store hele virker ret fair sat.

Jeg har heller ikke stor fidus til at Jets kommer til at gøre nævneværdigt, men min fornemmelse omkring Bills er meget so-so, og jeg vil slet ikke afvise at de kollapser totalt.

Mvh Peter
jabsforthewin

Bruger

Brugertips-stats
0
Jets formår kun at producere 12 point og 214 offensive yards, mens de tillader hele 408 yards mod et under middel Bills angreb. Det tyder ikke godt sæsonen, og ligger samtidig lunt i svinget til 1st round pick næste år, vurderet ud fra optakten og deres første kamp.

Kunne det eventuelt være et spil på Chargers du har/havde i tankerne Peter? De har haft en spændene optakt med ny head coach, som kan give noget fornyet energi. Jeg vil mene de skal have en chance på Mile High, men er i tvivl om værdien. Jeg har både den rene sejr eller handicap +3/+3,5 i tankerne.

Nogen indvendinger?
jabsforthewin

Bruger

Brugertips-stats
0
Min første spiltanke efter at have kigget på markedet til week 2.

Carolina Panthers - Buffalo Bills +9,5 (2) odds 1.72 hos Unibet (59%)

Begge hold er kommet fra start med en sejr, uden at imponere voldsomt, mod dårlige modstandere. Bills havde stor succes med at flytte bolden langs jorden mod Jets, som de gerne skal fortsætte med, for at have en chance mod Panthers. Panthers kommer med et noget bedre angreb i modsætning til Jets, som kan blive afgørende for kampens skæbne. Bills må desværre undvære Jerel Worthy, som er en vigtig brik i forsvaret, mens McCoy skulle være klar igen, efter at have siddet en træning over med lyskeproblemer. Alternativt kan man overveje en Bills sejr til odds 3.60 hos Bwin Eller Danske Spil, hvor jeg ligger på 28% chance for udfaldet.
jabsforthewin

Bruger

Brugertips-stats
0
Steelers - Vikings, Vikings over 20,5 point til odds 2.35 hos Danske Spil (43%)

Bradford forventes at starte inde, efter en fornuftig scanning på hans knæ, som ellers har voldet problemer i løbet af. Med giftige våben som Diggs og Thielen, kan Vikings godt volde Steelers' defence problemer, som i sidste uge viste svagheder mod et Steelers angreb. Hvis Dalvin Cook samtidig kan fortsætte hans gode takter mod et noget bedre løbeforsvar, virker minimum 21 point lige pludselig overskueligt. Jeg prøver en lille mønt.
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: NFL 2017/18 - optakt til AFC: Los Angeles Chargers kan overraske

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Europa League-playoff: Kan FCK true Atlético Madrid?
Europa League-playoff: Kan FCK true Atlético Madrid?
0
Frank, Brasilien (13/12-2017, 08:10)
Mange tak, det skulle nu være rettet....
Frank, Brasilien
Diverse - 1 svar
There is no such thing as a free lunch
There is no such thing as a free lunch
0
Hentehår (13/12-2017, 07:43)
@zAAz Et stort tak for dit grundige indlæg, der er stærkt formidlet. Godt, du nævner Malcolm Gladwell, for der er nogle, der tror det er en dansker - med en vigtig rolle i FCM - der er ophavsma...
Hentehår
Diverse - 2 svar
Dronningens nytårstale - Nævnes: Prins Joachim
Dronningens nytårstale - Nævnes: Prins Joachim
0
mawteN (13/12-2017, 07:38)
Nå for søren. Det vidste jeg ikke....
mawteN
Kampe/tips - 2 svar
Bayer Leverkusen - Werder Bremen
Bayer Leverkusen - Werder Bremen
0
mawteN (13/12-2017, 07:36)
Synes aldrig jeg får mail ud om dine spilforslag længere....
mawteN
Kampe/tips - 0 svar
CS GO: ECS Finals
CS GO: ECS Finals
0
zAAz (13/12-2017, 04:11)
Der bliver i denne uge spillet ECS Finals, hvor otte CS GO hold deltager. Dette er en god mulighed for flotte værdibets, da bookmakerne traditionelt set har haft svært med at sætte odds på outrigh...
zAAz
Kampe/tips - 0 svar
Strasbourg-Paris Saint Germain (13/12)
Strasbourg-Paris Saint Germain (13/12)
0
Jens, BetXpert (13/12-2017, 01:55)
PSG stiller reservepræget op i denne ligacup-kamp hvor Neymar, Silva, Motta, Kurzawa og Rabiot mangler pga skader, og målmand Areola nok spares. Forventet startellever: Trapp - Meunier, Marquinho...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 0 svar
Rennes-Marseille (13/12)
Rennes-Marseille (13/12)
0
Jens, BetXpert (13/12-2017, 01:47)
Marseille har storkamp mod Lyon i weekenden og drager til Rennes uden to vigtige spillere, målmand Mandanda og kreatør Payet. Værdi i hjemmeholdet i denne ligacupkamp? Rennes der jo via flot kon...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 0 svar
Montpellier-Lyon (13/12)
Montpellier-Lyon (13/12)
0
Jens, BetXpert (13/12-2017, 00:57)
Lyon har storkamp mod Marseille i weekenden og stiller derfor reservepræget op i denne ligacupkamp. Højrefløj Traoré er stadig skadet, højreback Rafael har karantæne, og derudover melder træner...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 0 svar
Kansas City Chiefs - Los Angeles Chargers
Kansas City Chiefs - Los Angeles Chargers
0
Andreas Roikjer (12/12-2017, 22:08)
Okay men det er forkert så - pass yards per attempt ligger under NYPP. Men så ved du det :) Og ærgligt så ønsker jeg heller ikke bruge mere krudt på det her når du vælger at holde fast i at...
Andreas Roikjer
Kampe/tips - 14 svar
Toulouse - Bordeaux
Toulouse - Bordeaux
0
Jens, BetXpert (12/12-2017, 21:49)
Beklager dybt - jeg bemærker først dit indlæg nu. For sent. Men faktisk skrev jeg et indlæg om Monaco-Caen ved middagstid: http://www.betxpert.com/forum/spilforslag/vis/monaco-caen-12-12 Be...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 10 svar
Real Madrid - Paris SG (TheBuffetWay)
Real Madrid - Paris SG (TheBuffetWay)
0
TheBuffetWay (12/12-2017, 21:05)
Tak for de pæne ord. :) Det skal siges at jeg ikke er helt ny i gamet og skærer nogle hjørner, hvilket læseren jo ikke kan se. Derudover ligger jeg også relativt meget vægt på statistikken. So...
TheBuffetWay
Brugertips - 1 svar
Sverige - Danmark
Sverige - Danmark
0
Hentehår (12/12-2017, 20:34)
Tak for rådet, Tytteboevs,-) Jeg er i gang, og jo mere man læser, desto mere fascinerende bliver det at funderee omkring den seriøse sportsbetting. Og det er og bliver jo Betxperts kerneydelse. Og...
Hentehår
Kampe/tips - 15 svar
Crystal Palace - Watford
Crystal Palace - Watford
0
UpTheSpurs (12/12-2017, 20:12)
Bekræftede startopstillinger Crystal Palace Speroni - Fosu-Mensah, Dann, Tomkins, Schlupp - Milivojevic, Cabaye - Townsend, Loftus-Cheek, Zaha - Benteke Watford Gomes - Mariapp...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 4 svar
Huddersfield - Chelsea
Huddersfield - Chelsea
0
UpTheSpurs (12/12-2017, 20:07)
Bekræftede startopstillinger: Huddersfield: Lössl - Smith, Zanka, Schindler, Löwe - Hogg, Mooy - Kachunga, Williams, Ince - Mounie Chelsea: Courtois - Azpilicueta, Christense...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 5 svar
Holdet.dk VIP Superligaen
Holdet.dk VIP Superligaen
0
molhede (12/12-2017, 19:54)
Slut. Tak for spil! Vinderne bedes sende konto oplysninger. Ikke mobilepay, den er opbrugt....
molhede
Diverse - 33 svar
Holdet.dk Superliga 17/18
Holdet.dk Superliga 17/18
0
NonBeliever (12/12-2017, 19:24)
Tak for spillet og forza Duelund :-) Overfører du præmien på MP el bank?...
NonBeliever
Diverse - 43 svar
Bayern München - FC Köln
Bayern München - FC Köln
0
UpTheSpurs (12/12-2017, 17:04)
Jo, det er bestemt svært — i hvert fald for mig. Derfor er der også kun tale om en info—analyse og ikke et decideret tip....
UpTheSpurs
Kampe/tips - 1 svar
Realdealbet.com
Realdealbet.com
0
UpTheSpurs (12/12-2017, 16:54)
Ikke noget alvorligt nej, men eksempelvis har jeg selv konto hos en toneangivende, licensløs bookmaker, hvor jeg ikke kan udbetale penge til min egen, danske bankkonto. Her må man så igennem andre ...
UpTheSpurs
Bookmakere - 3 svar
Sverige - Danmark
Sverige - Danmark
0
vinder13plus (12/12-2017, 12:27)
Hej Chipurin Også tusinde tak for en god analyse her - så skal vurderes og tænkes. Mvh Vinder13plus...
vinder13plus
Kampe/tips - 0 svar
Monaco-Caen (12/12)
Monaco-Caen (12/12)
0
Jens, BetXpert (12/12-2017, 12:08)
Monaco ventes at stille med cirka 8 reserver i denne ligacup-kampe. Værdi i Caen? Mjah. Normannerne ventes at stille meget reservepræget. Odds i Match Center: http://www.betxpert.com/matchcenter/...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 0 svar

Bookmakere i denne tråd

bwin
Danske Spil
Unibet

Unibet tilbyder en 100% velkomstbonus op til 1.500 kr. til alle nye kunder.

Vis flere detaljer

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Sevilla-Levante
06:29
Freiburg-Borussia Mönchengladbach
12/12
Huddersfield-Chelsea
12/12
Crystal Palace-Watford
12/12
Burnley-Stoke
12/12
Match Center, oversigt