Melodi Grand Prix 2018 odds og optakt: Disse sange kan vinde

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

Melodi Grand Prix 2018 odds og optakt: Disse sange kan vinde

Oprettet 07/02-2018 10:36 af skilled-Highroller
43 1275 11/02-2018 23:16
af Karlos
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Melodi Grand Prix 2018 odds og optakt: Disse sange kan vinde
skilled-Highroller
Ekspert - Indlæg: 1799

Ekspert (Highroller)

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere 

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 152%
Balance: +23,47
Hitrate: 25 af 45
0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Hej Coolmembers. Favorittens Rasmussens cv er måske den der er sværrest at chancevurdere præcist, for det afhænger helt og aldeles på, om hvordan Rasmussen liveperformer, altså sangens overførsel til en scene. Så vent evt. til efter sceneprøverne hvor vi nok ved mere.

Det afhænger jo desuden af blot 5 mennesker i juryen. (og antallet af kvinder i juryen, som oftere er mere til fest, farver og glad dansevenlig pop, end vikingefodboldomkvæd). Men jeg vil gerne give ham over 30% her og nu, da jeg som sagt tror, at juryen vil finde ham interessant i ESC og han står ok i visse polls.

Han kan pt sælges til 3,1 på børsen. Du skal dog være opmærksom på, at Danske Spil åbnede noget skævt i odds 15 på Rasmussen. ham Fik selv i odds 10. Han har været uofficiel favorit allerede før sange blev offentliggjort. Var nede i 2,25 på Unibet i ugen op til, men steg lidt mandag pga et par andre gode udgivne sange. Så jeg har vidst på forhånd, at han muligvis ville være favorit, og jeg kan derfor være lidt farvet.

Så fra odds 15 i går og odds 5 længe i januar ER han allerede faldet meget. Om han falder mere afhænger af DR's poll, som jeg tror er lidt misvisende, da fx Carlsen lå i 400 i morges, men pludselig steg til 700 i dag. (Rasmussen fra 600 til 690), og jeg selv har kunne stemme flere gange fra samme enhed på DR.
Redigeret af bruger 7. feb. 2018 15:58
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
0
Man bør ikke lægge for meget i DR's poll. Carlsen steg lige 64 stemmer, på en halv time. mens Rasmussen kun steg 16 stemmer. En faktor fire kan tyde på en stemmekampagne.

Der er kommet udenlandsk poll på Wiwibloggs.com, hvor Rasmussen som ventet fører stort, med Sannie på andenpladsen. Carlsen ligger her ret lavt. Jeg vil derfor nedgradere Carlsens chancer lidt, også selvom Wiwibloggs ikke er signifikant for DK. Jeg har tilføjet artiklen en anbefaling på Sannie i top 3 hos DS. Det er et langskud, og den er faldet lidt, men stadig værdi ned til ca. odds 6.
Redigeret af bruger 7. feb. 2018 17:01
Sputnik
Ekspert - Indlæg: 1074

Ekspert (Henrik Tønnesen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 146%
Balance: +4,61
Hitrate: 6 af 10
0
Tror Sannie vil gøre det godt internationalt ligger knebent nr.1 inde Oikotimes foran Rasmussen.
https://oikotimes.com/denmark-2018-%f0%9f%87%...

Odds 8,00 på hende i top3 synes jeg også ser fint ud.
Er personligt i min top4
Redigeret af bruger 7. feb. 2018 17:13
dr-cyc
Bruger - Indlæg: 477

Bruger

0
Kan slet ikke se andre end oplagte Rasmussen eller alternativt Anna Ritmar (der har en del charme) vinde i det her felt, da resten er ualmindeligt trivielle ligegyldigheder (enig i Sandras sang også er okay, men at den dog nok mangler det sidste) . Spillede selv Rasmussen til 3,25, da jeg omsider fik hørt sangene og set odds, og tænkte det var alt for højt, så ret vildt hvis den har været i odds 15 tidligere. Må lære at være tidligt ude. Ellers rart vi endelig har et år hvor de bedste sange nu faktisk også er favoritter, så måske DK kan gøre det helt hæderligt internationalt i år, selvom vinderchancerne der dog nok er ret spinkle uanset hvad.
Redigeret af bruger 7. feb. 2018 20:48
HP
Bruger - Indlæg: 1664

Bruger

+3
NordicBet var friske med 3,50 på Rasmussen, og lidt naivt ville jeg give give den et skud. 12 kr. kunne jeg få lov til at lægge...
Rasmussen er berettiget favorit, men vi har før set sære ting ske ved MGP.

Edit: I øvrigt bemærkelsesværdigt, at en ekspert andetsteds har budt ind med 6 units på de 3,50 på Rasmussen hos NordicBet/Betsafe. Må være svært at eksekvere i praksis....
Redigeret af bruger 7. feb. 2018 20:58
zAAz
Bruger - Indlæg: 3008

Bruger

+3
@Highroller

Man kan godt se, at du har lagt et stort stykke arbejde i den her optakt. Det er virkelig gennemført, når man tænker på, at vi snakker det danske Melodi Grand Prix :-)

Hvordan ser du egentlig Rasmussens chancer til et eventuelt Eurovision? Jeg tror personligt det kunne blive interessant, hvis man fik lavet et genialt vikinge tema.

Jeg kan virkelig se det for mig, at Rasmussen står ude ved boven på et vikingeskib, der gynger i et stormvejr, mens hans synger sangen :-)
Goldenboy
Bruger - Indlæg: 140

Bruger

0
Jeg er hvad angår MGP pænt tonedøv.

Et medlem af min kære familie, driver mig tæt på vanvid ved meget ofte ramme korrekt. Totalt uden at skele til odds. Han spiller heller ikke.

Iflg ham er vinderen Anna Ritsmar. Hvordan har oddsudviklingen været på hende. Skal jeg spille nu eller tættere på starten.

@sH Meget flot optakt. Noget nyt at tilføje vedr den b....
madsbs
Ekspert - Indlæg: 1261

Ekspert (Mads BS)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 108%
Balance: +10,05
Hitrate: 67 af 127
+1
HP:
Tjah, hvis man har en ikke-limiteret konto kan man som regel godt få noget igennem hos NordicBet. Sidste år fik jeg et par hundrede igennem på hende Anja, der vandt. Det skal siges, at i år er det ikke længere muligt for mig, hvor jeg er nede i de beløbsstørrelser du taler om.
Det er ikke for at tage den pågældende ekspert i forsvar, men for at forklare at dem der er så heldige at have adgang til NordicBet konto uden limits formentlig godt kan sende mere end 12 kroner igennem.
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
+1
@zAAz: Jeg tror at både Rasmussen, Sannie /Whigfield og måske Anna kan kvalificere sig til en ESC finaleplads.
I ESC forudser jeg at
- Rasmussen ville score stabile middelpoint fra både seere og jury og øst og vest. Den er oplagt til en fed koreografi, selvom omkvæd kunne være bedre.
- Sannie ville have fine seerpoint fra vestlande og flere både top-og bundpoint hos juryen.
- Anna ville nok skulle klare sig mest på seerpoint. Her må man prøve at sammenligne med andre søde minimalistiske solosange i ESCs historie.

Jeg tror ikke de tre sange kan klare en top 10, da vi foreløbig i år har set mange semigode sange Estland, Tjekkiet, Hviderusland etc, (men endnu ingen storfavorit).

Danmarks vinderodds på børsen steg fra odds 30 til 60 efter udgivelsen.

@ goldenboy:
Anna har hele tiden ligget meget stabilt omkring 5, og hele tiden i top 2 på odds.
Hun var dog kortvarigt oppe at baske i odds 10 hos Unibet da de justerede deres odds lige efte udgivelsen, hvilket var et klart fejlskøn fra bookmakerens leverandør. Så der er gode penge at hente på MGP hvis man er hurtig ude. Det gælder også ifm sceneprøver.
Jeg tror hendes odds vil ligge stabilt, hun er nok typisk dansk seerfavorit, men udlandet kan lidt bedre lide Rasmussen og Sannie.
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
0
Et par udenlandske poll's, som dog ikke behøver afspejle DK:
- https://eurovisionworld.com/esc/denmark-songs...
- http://wiwibloggs.com/2018/02/07/poll-win-dan...
- https://oikotimes.com/tag/bets-polls
De danske: http://eurosong.dk og http://dr.dk (se indlæg#6)
Redigeret af bruger 8. feb. 2018 10:33
Aberdabei
Bruger - Indlæg: 488

Bruger

0
@Skilled-Highroller.

Det ville være tortur for mig at høre disse sange. Tror jeg nok. Men når jeg læser din medlevende, suveræne og sprælskarpe artikel får jeg alligevel lyst. Og hvis der sker et strømstød eller to, hører det med.

Lidt off topic: Det har altid undret mig, hvorfor homoseksuelle er så hooked på MGP. Der må være en trigger af en eller anden slags.
Redigeret af bruger 8. feb. 2018 13:46
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
0
Odds tabellen er nu opdateret.
Ditte Marie er steget til 15 hos Leovegas, men handles stadig i 10 på børsen, hvor også Sannie efterspørges i 17,5.
Redigeret af bruger 8. feb. 2018 19:22
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
+1
Jeg er ret overbevist om at Rasmussen vil være det nummer som kan klare sig bedst ved Eurovision. Årets Portugal motto er "All aboard"!

Rasmussen har 50% flere likes per view end Anna. (448 likes 42 dislikes).
Anna har 102 vs 24 dislikes. Hun er godt førstehåndsindtryk, men ved ESC vil hun ikke kunne ramme en top 10.
Prøv at læse kommentarer på Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=mZ5rAwt0SEw
Karlos
Bruger - Indlæg: 15

Bruger

0
I optakten var det:

Stor vinderchance:
- Rasmussen

Pæn vinderchance:
- Anna
- Carlsen

-----

Nu virker det som om, det "kun" er Rasmussen og Anna der har en reel chance. Ser du chancerne for Carlsen mindre nu, end da du lavede optakten?

Jeg tror personligt at Carlsen vinder. Kan ikke rigtigt begrunde det - andet end en mavefornemmelse.
Redigeret af bruger 9. feb. 2018 15:10
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
0
Karlos, jeg har Carlsen stadig uændret ift. da jeg skrev sidst. Det var mere fordi de to andre er lidt mere sikre på at komme i superfinalen.

I indledende runde har seerne meget at sige, og omvendt i superfinalen.

Carlsen minder om Hollands 2017 pigetrio, som fik kun meget lave seerpoint og høje jurypoint, pga superb performance og 'new look.' Holland fik ok point af danskerne, men en kopi kunne måske virke som 'last year' i ESC. Giver dig ret i at de er gode.

Men ved juryen alt dette? Det er spørgsmålet. Juryen har kun eet job i morgen - at sikre succes ved ESC og sikre at seerne ikke bestemmer.
Redigeret af bruger 9. feb. 2018 21:07
Aberdabei

Bruger

0
@Hiroller

De skriver, at koreografien ikke kendes før transmissionen. Hvis vi antager den præmis, at MGP er en kunstart i sig selv, har punterne så ikke et problem? Man kan måske erindre Richard Wagners udsagn - “Gesammtkunstwerk.” Det hele skal gå op i en højere enhed.

Nu har Deres inspirerende optakt den konsekvens, at jeg i aften fravælger den ugentlige koncert med die Berlinerphilharmoniker. Kan altid streames senere, om man har abbo.

Igen, givet den præmis, at jeg har forstand på underholdningsmusik - hvor jeg er spejlblank - da ville jeg ikke ane, hvad jeg spillede på. Koreografi har efter min bedste overbevisning stor betydning. Måske også for voteringen.
Redigeret af bruger 10. feb. 2018 12:15
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
0
@Aberdabei:
Der er senere i dag generalprøver, åbne for tilskuere. Der kommer formentlig hints.

Koreografi betyder - ligesom med sang, artist og nytænkning - noget, især for seerne. Det må dog ikke virke forceret, det skal have autencitet og integritet for at virke. Ikke blot en mand i et hamsterhjul. Sidste års Eurovisionvinder fra Portugal var dog den helt "rene" vare. Rendyrket enkel autentisk musik.

Favorit Rasmussen skulle så vidt jeg har hørt bruge en slags "drama" (sværdene falder?) i sin koreografi. Sannie skulle have "boys on girls", "girls on girls" og "boys on boys" i sit sceneshow. Jeg tror at Anna bliver mere enkelt. Meget kan dog også klares med LED skærme. Det ved vi senere.

NB: forvent ikke fremragende musik. Det er mere underholdningsværdi og konkurrence.
Redigeret af bruger 10. feb. 2018 13:15
Aberdabei

Bruger

0
@Skilled-Hiroller

Tak for svaret. Man kunne forestille sig, at der justeres på odds hist og her efter GP med tilskuere. Jeg synes De giver en præcis karakteristik af koreografien, der også kunne gælde andre genrer.

Jeg mener ikke, at en bestemt genre er finere end andre. Smag er nu engang forskelligt. MGP har sin berettigelse både som kult og kultur. Det er immervæk en af de få samlingspunkter, vi har i en stadigt mere fragmenteret verden.
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
0
Netop
CDbjerg
Bruger - Indlæg: 1226

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens brugertipper. Klik for at læse mere

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 127%
Balance: +17,18
Hitrate: 35 af 64
+1
@ Skilled

Prøverne er ikke åbne for tilskuere, kun pressen. Jeg er her, så ved noget om et par timer, og om en time hvad Rasmussen laver. ;)

CDbjerg..
Banksy
Bruger - Indlæg: 2680

Bruger

0
Fedt CDbjerg (og andre, der har akkredittering)

Smid endelig sidste nyt ind.
CDbjerg

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens brugertipper. Klik for at læse mere

Brugertips-stats
+3
Jeg har nu overværet generalprøven.

Uden at afsløre for meget her er Rasmussen endnu større favorit, og Carlsen er desværre the darkhorse. Derudover snakker mange om Albin som jeg dog synes var lidt skuffende.

CDbjerg..
Redigeret af moderator 10. feb. 2018 17:41
Banksy

Bruger

0
Altså forstået på den vis, at Carlsen gjorde god figur.... selvom det ikke er en af dine favoritter?

Rasmussen endnu større favorit må betyde at sceneshowet var godt?!
CDbjerg

Bruger

Brugertips-stats
0
Mine indlæg bliver slettet kan jeg se.
Jens, BetXpert
Moderator - Indlæg: 22869

Moderator
(Jens Bøye)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 102%
Balance: +67,08
Hitrate: 1427 af 2977
+2
Jeg har ikke slettet dine indlæg. Jeg har redigeret eet af dine indlæg - fjernet en linje. Mail mig på jens@betxpert.com hvis du er i tvivl om årsagen.

Mvh
Jens, BetXpert
dr-cyc

Bruger

0
Uha Carlsen er lige den slags ligegyldigt crap Danmark plejer at vælge og som flopper stensikkert internationalt. Begynder at tvivle på Rasmussens sejr, men man kan jo håbe fornuften og den gode smag sejrer for en gangs skyld.
Kellogs
Bruger - Indlæg: 2096

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 109%
Balance: +46,62
Hitrate: 202 af 528
+1
Husk på at fag juryen har kæmpe magt, og de går næppe med Carlsen. Det bliver nok et slag mellem Rasmussen og Anna, forhåbenlig med Anna som vinder :-)
Banksy

Bruger

+1
Forkert, forhåbentlig med Rasmussen som vinder ;-)
dr-cyc

Bruger

0
Vi krydser fingre, bare ikke sang 10 vinder nu
Kellogs
Bruger - Indlæg: 2096

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 109%
Balance: +46,62
Hitrate: 202 af 528
0
Tillykke til alle jer der var på vikingen. Tror lille Anna havde bedre chancer i Portugal, men nu må vi se :-)
Scandinavia
Bruger - Indlæg: 920

Bruger

+2
Glad for vikingen gik videre, tror ikke de 2 andre havde klaret den til finalen, Anna havde egnet sig mere til børne MGP og Country musik har aldrig rigtig klaret sig godt internationalt.

Vikingen har hele pakken omend omkvædet godt kunne have været bedre som skilled er inde på. Tror Viking tema'et passer godt ind i vores tidslomme med folkevandringer, samt en dramatisk og oprørsk tid og ikke mindst vil den appellere til et bredt publikum i Europa. Personligt tror jeg godt den kunne ende i top 10 internationalt. Den bør ikke få problemer i en semifinale.
Redigeret af bruger 10. feb. 2018 22:38
dr-cyc

Bruger

0
Vildt nok at den bedste sang vinder og den næstbedste bliver nummer 2. Sjældent det sker men herligt nok. Niveuaet var måske også bare så det lidt gav sig selv i år. Blev bange for nr. 7 undervejs, der havde været et typisk dansk valg, og spildte også nogle garderingspenge på den, men heldigvis var frygten ubegrundet. Internationalt må man jo nok lige høre de andre sange før man konkluderer for meget, men top 10 virker realistisk, da den har en ret universel apeal der eksempelvis både kan appelere til Norden og Østeuropa
Redigeret af bruger 10. feb. 2018 22:49
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
+3
Stor tak til CDBjerg for backstage info, og for at spotte den rigtige vinder mm. allerede i januar.
Det er fandeme godt arbejde som sædvanlig! Respekt!
Goldenboy
Bruger - Indlæg: 140

Bruger

+1
Tak til CD

Så det her i nat på min konto.

Ikke storspil - men altid rart med gevinst
Aberdabei

Bruger

0
Man kunne fristes til at henlede opmærksomheden på hr. Stevie Wonders uafrystelige mesterværk - “Innervisions.” Femte skæring på LP’en hedder “Higher Ground.”
Karlos

Bruger

0
Man kan se nogle steder, hvordan stemmerne blev fordelte i den første runde (ikke superfinalen) ?
skilled-Highroller

Ekspert (Highroller)

Ekspert-stats
0
Det offentliggøres vist ikke.
Men jeg har regnet mig frem til, at Rasmussen fik max point af 4 jurymedlemmer.
Af hvad jeg kan analysere mig frem til med en lommeregner, så blev der åbenbart anvendt en helt ny og ukendt struktur for juryens stemmer!

Hvert af de 5 jurymedlemmer har (formentlig) afgivet 2 point, 1 point og 0 point. (som ganges med 50/15). Det stemmer med at Rasmussen har fået 30 jurypoint, Anna 13,3 og Albin 6,7.
Så Rasmussen har fået 4 gange max point og 1 andenplads.
Anna har fået 1 maxpoint og 2 andenpladser (eller 4 andenpl.)
Albin har fået 2 andenpladser (eller een 1. plads.)

Det virker som en mere fair model. De er ikke helt dumme bag kullisserne.
Redigeret af bruger 11. feb. 2018 19:24
zAAz
Bruger - Indlæg: 3008

Bruger

0
DR har offentliggjort tallene fra Superfinalen:
https://www.dr.dk/event/melodigrandprix/nu-af...
kach5
Bruger - Indlæg: 184

Bruger

0
Ja de fem jurymedlemmer må have haft 3 point/stemmer at dele ud af hver, når procentfordelingen er som offentliggjort.

Det mest sandsynlige er nok, som SH skriver, at de hver især skulle give 2,1 og 0 point til de 3 finalister.

Man kunne dog også forestille sig at de har haft muligheden for enten at give alle deres 3 point til en sang - hvis de følte sig meget sikker i deres valg - eller dele deres 3 point op på flere sange - hvis de synes det var mindre entydigt hvilken sang der ville fremme DK´s finale chancer bedst. Hvis det er tilfældet er der en del muligheder mht juryens stemmefordeling. Men under alle omstændigheder var juryen meget mere overbeviste end seerne om, at Rasmussen er et bedre valg end Anna. Det tror jeg nu også juryen har ret i.
Karlos

Bruger

0
Er der mon nogen speciel grund til at DR ikke vil ud med tallene for hovedrunden?!
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Melodi Grand Prix 2018 odds og optakt: Disse sange kan vinde

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
X Factor 2018 odds og optakt: Stor værdi i et stærkt felt
X Factor 2018 odds og optakt: Stor værdi i et stærkt felt
0
Crakelack (23/02-2018, 23:08)
Er forresten ikke sikker på jeg er enig i at Blachmann er den bedste mentor. Der er dog ingen tvivl om at Sanne er den værste hehe...
Crakelack
Diverse - 14 svar
Watford - Everton
Watford - Everton
0
Shark (23/02-2018, 22:59)
Ligger der måske værd i en +0,75 Everton til minimum 1,52? ...
Shark
Kampe/tips - 2 svar
Strasbourg - Montpellier
Strasbourg - Montpellier
0
Proaktiv (23/02-2018, 22:40)
Jeg har nok specialiseret mig i xˋ er. Uden dog at gøre mig til specialist. Men dine analyser kan godt bekræfte mine x ˋ er. :-)...
Proaktiv
Kampe/tips - 9 svar
Mainz 05 - Wolfsburg
Mainz 05 - Wolfsburg
0
Jens, BetXpert (23/02-2018, 22:24)
Uha Ujah! Kæmpe chance 1 minut før tid. Ville dog have været uretfærdigt hvis hjemmeholdet havde vundet, trods offensivt mod i 2. halvleg. Wolfsburg var farlig på kontra og havde bl.a. et par sto...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 24 svar
StarSeries i-League 2018 - optakt: Astralis leder efter magien
StarSeries i-League 2018 - optakt: Astralis leder efter magien
0
reneh1990 (23/02-2018, 22:14)
G2 plejer selv at være gode på Nuke, og Nuke har fået en opdatering for få uger siden, så svært og vide hvor meget holdene har justeret sig til det. Hvis det var det gamle Nuke, så ville je...
reneh1990
Diverse - 58 svar
Forståelseshjælp
Forståelseshjælp
0
Jens, BetXpert (23/02-2018, 21:31)
Det går jeg stærkt ud fra at de er opmærksomme på en anden gang. Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Diverse - 18 svar
AC Horsens - Randers FC
AC Horsens - Randers FC
1
TheBuffetWay (23/02-2018, 21:11)
Hmm... markedseffektivitet kommer jo fra økonomisk teori, som siger at det ikke er muligt at slå aktiemarkedet fordi informationen allerede er indregnet i kurserne. Det bygger på en antaget om at e...
TheBuffetWay
Kampe/tips - 14 svar
Bournemouth - Newcastle United
Bournemouth - Newcastle United
0
albarns11 (23/02-2018, 20:25)
Super, sober afrunding af en egentlig fin debat. Og tak for svarene, Thomas, på mine betragtninger af dine argumenter. Som altid i øjenhøjde og konstruktivt. Ang. King / Ibe, ville jeg foretrækk...
albarns11
Kampe/tips - 53 svar
Jeres erfaringer med Leovegas?
Jeres erfaringer med Leovegas?
0
Brazilmania (23/02-2018, 19:08)
Fy fan det lyder som børnearbejde. Havde man købt aktier for præcis 1 år siden, var kapitalen forrentet med 134% på trods af den sidste tids tilbagefald. Er tiden ikke løbet fra bonusj...
Brazilmania
Bookmakere - 8 svar
Vinter OL 50 km klassisk herrer Niklas Dyrhaug top 3 (RinusMichels)
Vinter OL 50 km klassisk herrer Niklas Dyrhaug top 3 (RinusMichels)
0
federer (23/02-2018, 17:45)
Nu 10,0...
federer
Brugertips - 1 svar
FC København - OB (Fernet_Dave )
FC København - OB (Fernet_Dave )
0
RinusMichels (23/02-2018, 16:12)
Jeg har hoppet på FCk til at vinde med flere mål igen, men ikke så heftig som mod Randers. Jeg har til gode at blive imponeret af OB og synes ikke den store sejeren forandret så meget. Fint med i ...
RinusMichels
Brugertips - 1 svar
Premier League of Darts 2018 optakt: Odds og favoritter
Premier League of Darts 2018 optakt: Odds og favoritter
0
jokir (23/02-2018, 14:37)
Enig HP. Jeg prøver et tidligt trådspil Barneveld v Smith, Smith dnb @ 1,90 Bet365 Indbyrdes står det 7-5 til Barney, men Smiths 5 sejre er kommet i de seneste 7 kampe. Barney har jo godt...
jokir
Diverse - 63 svar
Cykelsæsonen 2018 (tips og debat)
Cykelsæsonen 2018 (tips og debat)
0
JG7 (23/02-2018, 13:52)
Ackermann spurtede med om sejren (etapen blev vundet af Bauhaus - wow, et sprinterfelt vi har indtil videre i år!), så var Halvorsen ikke at finde i top10. Ikke set etapen, så måske blev han lukke...
JG7
Diverse - 8 svar
Lyngby - AGF
Lyngby - AGF
0
uloto79 (23/02-2018, 13:21)
Jeg er enig i under 2,5 spillet. Lyngby er et helt andet hold offensivt uden Rygaard, Boysen og til dels Blume. De viste intet offensivt mod Brøndby, og Lyngbys relative offensive success ude mod Si...
uloto79
Kampe/tips - 0 svar
OL: 1000 meter (M) i Pyeongchang Vinder: Kjeld Nuis
OL: 1000 meter (M) i Pyeongchang Vinder: Kjeld Nuis
0
Gammel bruger (23/02-2018, 12:21)
Guld til Nuis! 4 hundrededele af et sekund ned til nr. 2....
Gammel bruger
Kampe/tips - 6 svar
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
0
Asger, BetXpert (23/02-2018, 11:46)
I øvrigt forstår jeg ikke meget af 2,25 på klaasen og Venus i semifinalen i Marseille mod mahut og benneteau. Den må være temmelig lige og klassen og Venus henter en solid sejr i seneste kamp. Je...
Asger, BetXpert
Diverse - 37 svar
Åby løb 7 Ronzon Face = Vinder (zola25)
Åby løb 7 Ronzon Face = Vinder (zola25)
0
zola25 (22/02-2018, 21:26)
Helt enig HP....
zola25
Brugertips - 7 svar
Villarreal - Lyon
Villarreal - Lyon
0
Joik (22/02-2018, 20:31)
0-0 72 min. den er vist ingen chance for 3 mål mere ævæv....
Joik
Kampe/tips - 10 svar
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
0
mbkle (22/02-2018, 19:25)
Den første Big Air konkurrence nogensinde ved Vinter-OL blev vundet af favoritten Anna Gasser. Hun fik sat 3 store tricks. Først en cab double underflip 900. De to bedste scores kom dog, da hun efte...
mbkle
Diverse - 10 svar
Lok. Moskva - Nice
Lok. Moskva - Nice
0
Jens, BetXpert (22/02-2018, 18:59)
Jeg så kampen: Der var pænt med skud på mål, men de var temmelig (sorry) forkølede :-). Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 13 svar

Bookmakere i denne tråd

Betsafe
Danske Spil
LeoVegas
NordicBet
Unibet

LeoVegas tilbyder alle nye danske kunder et freebet på op til 500 DKK.

Vis flere detaljer

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Rio Ave-Aves
20:32
Hull-Sheffield U.
20:25
Deportivo La Coruna-Espanyol
20:01
Strasbourg-Montpellier
19:59
Genk-Antwerpen
19:47
Match Center, oversigt