Formel 1 2017 optakt: Værdi på Magnussen

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Kommentar-tråd

Formel 1 2017 optakt: Værdi på Magnussen

Oprettet 21/03-2017 14:10 af MR NFL
11 310 25/03-2017 13:18
af pibbles
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Formel 1 2017 optakt: Værdi på Magnussen
MR NFL
Bruger - Indlæg: 393

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 100%
Balance: +0,12
Hitrate: 14 af 26
0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Jeg er edderspændt på at se hvor meget, hvis overhovedet, at Mercedes har underspillet til de 2 tests. Det er før set at Ferrari kører suveræne tests, men at Mercedes lige gemmer 15-20% ekstra performance til sæsonstarten.

Det samme gælder lidt for Red Bull. Renault motoren skal have nogle updates, men deres bil plejer ikke at være noget forkert at sætte på.

Dit spilforslag med Raikkonen til at slå Vettel er jeg helt enig i. Jeg har den sågar nok nærmere 60/40.. Inden 2016 sæsonen, især anden halvdel, så jeg også kvalifikationen som Raikkonens problem - men det ændrede sig. Raikkonen vandt 13-8 sidste sæson i kvali, endda med en streak på 5 i træk i de sidste 5 løb. Til gengæld vandt Vettel 10-3 i løb(DNF´s fratukket).

Det bliver en spændende sæson, jeg håber bare at det bliver tæt. Skal til Spa og Red Bull Ring i år - og ærgrer mig over at Hockenheim måtte melde pas. Det var en stor oplevelse sidste år.

Raikkonen som verdensmester i år.. En skam den er faldet til odds 11. Den var oppe at snuse til de 50 før Barcelona. Endnu mere ironisk var det at da Kimi gav ca. 50 gange igen som champ, der gav Alonso 20 gange penge igen. Jeg kunne desværre ikke finde en Sæson-H2H mellem de to, for hvis bare man kunne få odds 1,80 på Raikkonen i den - så solgte jeg gerne hus, bil og kone for at lave det indskud ;)
checkered zebra
Ekspert - Indlæg: 975

Ekspert (Michael Nielsen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 119%
Balance: +7,17
Hitrate: 23 af 37
0
Hej MR NFL,

Jeg tror helt klart, at Mercedes har sparet på krudtet. Vi så også i sidste sæson, at Ferrari var hurtigst i tests. Angående Red Bull, så savner jeg altså at se lige så mange finurlige aero-dele på bilen som der plejer at være. Sammenligner vi Mercedes-raceren med Red Bull, så synes jeg at der er en verden til forskel.

Angående Raikkonen-Vettel, så ser jeg stadig Vettel som den bedste kører af de to. Jeg kender godt til dine "Kimifile" tendenser og er også selv stor fan af finnen. ;-) Jeg synes dog at han har manglet det sidste de seneste sæsoner. Jeg kommer ikke op på 40 % til ham, da jeg ganske enkelt synes, at han er for ustabil.
Redigeret af bruger 21. mar. 2017 18:03
MR NFL

Bruger

Brugertips-stats
0
jeg er Kimifil til fingerspidserne! :) Mener stadig at i helt identiske biler ville Alonso, Kimi, Hamilton og Vettel af nuværende kørere være de 4 bedste og det ville være meget tæt. Ricciardo lige efter.. Verstappen skal jeg se mere fra endnu..

Vi er helt enige vedrørende Red Bull. Det er ikke deres egne dele der ikke vinder mesterskaber, men mangel på motor .Der er i øvrigt en sag under opsejling hvor Red Bull og Ferrari mener at Mercedes udnytter olieforbrænding i forhold til brændstof mængder. Spændende at se hvordan den ender..
MR NFL

Bruger

Brugertips-stats
0
http://www.planetf1.com/news/merce-red-bull-f...

Så skal der spilles på Ferrari..
MR NFL

Bruger

Brugertips-stats
0
http://www.planetf1.com/news/merce-red-bull-f...

Så skal der spilles på Ferrari..
checkered zebra

Ekspert-stats
0
Det er en interessant nyhed, men ikke umiddelbart noget, der vil få mit til at satse tungt på Ferrari. Mercedes kørte så vidt jeg ved med sådan et system sidste sæson, men kun i visse løb. Dette siger noget om den formentlig ubetydelige aerodynamiske fordel, det må have givet dem og derudover er det en sag, der har været under opsejling i en måned.

At jeg har gået de sidste par dage og flirtet med tanken om at spille på Ferrari i weekenden, er så en helt anden ting.
BoHa
Bruger - Indlæg: 199

Bruger

0
Vi er mange med en suspekt last. Called: Kimifili

Er der nogen af jer eksperter, der vil være venlig, at lave et CV på Botta i TOP3 i Australien.

Der er divergerende opfattelse hos bookmakerne, hvilket er årsagen til jeg spørger eliten.

Hilsner
Bo
Redigeret af bruger 24. mar. 2017 14:15
checkered zebra

Ekspert-stats
0
Hej Bo,

Jeg ville, tidligere på ugen, have skrevet et tip på netop Bottas i top 3, men nåede det aldrig. Min CV ligger et sted omkring 60-65 % chance. Man kunne tidligere på ugen få 1,85 på dette udfald flere steder, men tror du skal være heldig, hvis du kan hente mere end 1,60 nu.
BoHa
Bruger - Indlæg: 199

Bruger

0
OK tak

Har lige set resultat af dagens 2 træninger.

L.H. vandt begge - nummer 2 blev først Botta - i anden træning var det Vettel, der blev nummer 2 - Begge gange var L.H. hurtigst med ½ sekund.
MR NFL

Bruger

Brugertips-stats
0
Nu er det lige koldt vand i blodet for en stund.. Læg stor vægt i ordet Træning.. Man vinder ikke FP1,2 og 3 - man sætter bare en tid der er hurtigere end de andre motionister på banen. ;)

Mercedes er selvfølgelig stærke, alt andet ville være mærkeligt. Spørgsmål er udelukkende: Hvem sandbagger deres perfomance allermest? Er det Mercedes eller Ferrari.

Spørger man Red Bull, så mener de at Ferrari er langt stærkere end de gav udtryk for i Barcelona hvor Vettel og Raikkonen, efter udsagn, begge lettede på gassen på langsiderne i deres hurtigste omgange for ikke at vise for meget. Omvendt så er italienerne ikke kendte for at holde sig tilbage - så hvem ved.

Bottas i Top 3? Hmm, den bliver til en 60/40 hos mig. Han burde kunne gøre det smertefrit ud fra performance - men netop fordi Ferrari speed er ukendt, og fordi at både Kimi, Vettel, Ricciardo og Verstappen er mere talentfulde kørere end Bottas så kan det bliver svært hvis han skal tage dem på skills og ikke ren bil perfomance. Der er mange ubekendte ved dette løb, og også derfor jeg holder mig til H2H bets team internt.. :)
checkered zebra

Ekspert-stats
0
Hermed en form for opdatering på min F1-optakt.

Det viser sig, at Haas umiddelbart er betydeligt stærkere i år, end jeg (og tilsyneladende alle andre) havde forventet. Til kvalifikationen i Australien har Grosjean kvalificeret sig lige bag de tre store (Mercedes, Ferrari og Red Bull) og har igennem weekenden været en positiv overraskelse. Dermed er der bedre potentiale for topplaceringer for Grosjean og Magnussen, men de er dog stadig afhængige af andre holds uheld for at komme i nærheden af et podium.

Toppen er desuden tættere, end jeg havde regnet med. Ferrari og Mercedes lader umiddelbart til at ligge tæt, hvorfor vi kan håbe på omskiftelige pole positions. Måske kan Red Bull også blande sig i denne strid undervejs i sæsonen, men de er på nuværende tidspunkt et godt stykke efter.

Det ligner desuden det tætteste midterfelt, jeg nogensinde har set i F1. Fem forskellige hold udgik fra Q1 i dag, hvilket er uhørt mange, og flere af disse hold endte med at have kørere med i Q3. Dermed ligner det, at vi har 14 kørere efter top 6, der på nuværende tidspunkt ligger ret tæt.

Dermed er der, langt om længe, lagt i ovnen til en spændende F1-sæson.
pibbles
Bruger - Indlæg: 1592

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 89%
Balance: -0,65
Hitrate: 3 af 6
0
Tror svaret skal findes i dækkene. De er blevet bredde og mere hårde, og kan holde til bedre belastning. Pit-stops tror jeg også kommer mere pakket i år, end hvad vi hidtil har set. At alle hold skifter inde for få omgange.

Derfor tror jeg også at vi får tættere afslutninger ang. tidsforskelle i de forskellige løb. Men nu må vi se, om de updates der kommer hen ad vejen mod sommeren giver større tidsforskelle. Men regner ikke med det.
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Formel 1 2017 optakt: Værdi på Magnussen

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Chelsea - Barcelona
Chelsea - Barcelona
0
kondikurt (20/02-2018, 23:07)
Ja, tak fo tip og "moralsk støtte" ;) ærgerligt med AC, men heldigvis er han ung, og bør have en god portion selvtillid på tanken, så han hurtigt kan komme over den, og komme tilbage igen....
kondikurt
Kampe/tips - 16 svar
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
0
Asger, BetXpert (20/02-2018, 20:58)
Update på forumspil Klein - Zhang Ze, over 20,5 partier @ 1,80 - vundet Hidalgo @ 3,75 over Chazal - vundet Gaston +1.5 sæt over Travaglia - tabt Pierson over Khazaniuk - tabt Horansky over I...
Asger, BetXpert
Diverse - 21 svar
StarSeries i-League 2018 - optakt: Astralis leder efter magien
StarSeries i-League 2018 - optakt: Astralis leder efter magien
0
UpTheSpurs (20/02-2018, 20:40)
Ja, det blev noget skidt på Inferno for NaVi. Bare i 1. halvleg var der enormt mange runder der var så tætte at det var 50/50 hvem den endte ud til - I alle tilfælde trak SK det længste strå, hv...
UpTheSpurs
Diverse - 53 svar
Bayern München - Besiktas
Bayern München - Besiktas
0
ekj (20/02-2018, 20:35)
Jeg er godt med på at Bayern er klare favoritter her og at det influerer på oddsene, men synes det er lidt vildt at oddset på at Besiktas scorer er 1.92 ved Pinnacle!? Synes de stiller stærkt op o...
ekj
Kampe/tips - 3 svar
Forståelseshjælp
Forståelseshjælp
0
nortgreen (20/02-2018, 19:06)
Det gør jeg lige....
nortgreen
Diverse - 11 svar
Stifmeister - PRIDE
Stifmeister - PRIDE
0
Il_Falco (20/02-2018, 18:52)
Ah - god pointe....
Il_Falco
Kampe/tips - 3 svar
Mineski? - compLexity Gaming (Gilston)
Mineski? - compLexity Gaming (Gilston)
0
Gilston (20/02-2018, 18:42)
det var bo1 :)...
Gilston
Brugertips - 5 svar
Spil for 200 kr. på CL og optjen et freebet på 100 kr.
Spil for 200 kr. på CL og optjen et freebet på 100 kr.
0
kach5 (20/02-2018, 17:33)
De her Betfair promotions er desværre kun tilgængelige hvis man har konto i danske kroner og man kan ikke konvertere valutaen på sin konto til danske kroner, med mindre man lukker kontoen helt ned ...
kach5
Diverse - 0 svar
Sverige - Italien
Sverige - Italien
0
Nicolai Kristensen (20/02-2018, 15:03)
Det er en fejl, Italien var langt foran. Det var ikke udskiftningen som blev afgørende. Brorsson var for dårlig ...
Nicolai Kristensen
Kampe/tips - 5 svar
Online sportsbetting
Online sportsbetting
0
Chrz (20/02-2018, 08:41)
Hej Mit navn er Christoffer og jeg er igang med at skrive mit speciale fra IT-Universitetet i København omkring Danske Spil Oddset. I den forbindelse har jeg lavet et spørgeskema omkring unges br...
Chrz
Diverse - 0 svar
Braga - Marseille
Braga - Marseille
1
Jens, BetXpert (19/02-2018, 21:41)
Kort opdatering efter weekendens liga-aktivitet: Marseille spillede godt og vandt 1-0 over formstærke Bordeaux der ikke kom frem til ret meget. Målet sat ind af topscorer Thauvin der ellers var tvi...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 1 svar
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
0
mbkle (19/02-2018, 20:57)
Kvinderne viste rigtig højt niveau ved nattens Big Air kvalifikation. Mange af deltagerne smed 9'ere og der blev også sat nogle 10'ere. Forholdene var rigtig fine med et ganske bredt stillads-inrun ...
mbkle
Diverse - 8 svar
Eintracht Frankfurt - RasenBallsport Leipzig
Eintracht Frankfurt - RasenBallsport Leipzig
0
Jens, BetXpert (19/02-2018, 20:40)
Mht Eintrachts udebane-statistik: Pointmæssigt er de nr 3. Kigger man på afslutninger inden for målrammen: Egne afslutninger: Et snit på 4 per kamp: 10.-højest i Bundesligaen. Tilladte afslutni...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 6 svar
OddsXpert: Vindere i uge 7
OddsXpert: Vindere i uge 7
0
Tunitis (19/02-2018, 19:44)
Præmievindere, uge 7: 1: virkelyst med 11.70 2: Müller med 10.40 Vinderne får en mail fra BetXpert. Deltag selv i kampen om 7.000 kr. - hver måned Husk, at også du kan få del i præm...
Tunitis
Diverse - 0 svar
Redaktørstatus: Januar i ekspertpanelet og forum
Redaktørstatus: Januar i ekspertpanelet og forum
0
UpTheSpurs (19/02-2018, 18:40)
Ja. Tråden har bevæget sig langt væk fra emnet i artiklen, hvilket ikke er ønskværdigt. Det er ikke produktivt for nogen at læse de mange personangreb der flyver fra begge sider. Aberd...
UpTheSpurs
Diverse - 15 svar
Stor stigning i mistænkelige bettingsager i fjerde kvartal
Stor stigning i mistænkelige bettingsager i fjerde kvartal
0
Goldenboy (19/02-2018, 18:28)
Erklærer mig skyldig. Er på vej med flynummer BA807. Der er blevet varmt i Danmark Khalid Ali :-) Strenge straffe a la voldtægt af 8-10 årige piger og drenge @Scandinavia? G...
Goldenboy
Diverse - 1 svar
AGF - SønderjyskE
AGF - SønderjyskE
0
Scandinavia (19/02-2018, 15:53)
Ligner mange mål ! AGF hjemme er lig med fremadrettet fodbold, Sønderjyske ude er lig med hurtige omstillinger, det bliver en kamp hvor begge hold formentlig scorer og hvor AGF sikkert ryger ind i ...
Scandinavia
Kampe/tips - 6 svar
Team Pursuit (K) i Pyeongchang Vinder: Holland
Team Pursuit (K) i Pyeongchang Vinder: Holland
0
HP (19/02-2018, 12:53)
Ok, tak....
HP
Kampe/tips - 12 svar
Arsenal - Manchester City
Arsenal - Manchester City
0
UpTheSpurs (19/02-2018, 12:21)
Helt enig, matchuppet spillemæssigt taler for mål, og det viser sig også i de indbyrdes opgør. Ydermere har Arsenal nu i transfervinduet formået at forstærke sig offensivt, men "glemme" at forst...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 1 svar
Tennisdebat, uge 7
Tennisdebat, uge 7
0
Banksy (19/02-2018, 12:20)
Absolut no hurry. Det var egentlig mere i fald du tastede spil ind i ex. Betwatcher. Herinde kan du relativt enkelt skabe et overblik, kræver dog at du har en 'liga' for herrer og en for damer. H...
Banksy
Diverse - 30 svar

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Bolton-Sunderland
20/02
Nottingham F.-Reading
20/02
Barnsley-Burton
20/02
Aston Villa-Preston
20/02
Brentford-Birmingham
20/02
Match Center, oversigt