Bliver Caroline Wozniacki verdensetter i 2018?

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Kommentar-tråd

Bliver Caroline Wozniacki verdensetter i 2018?

Oprettet 03/01-2018 10:50 af Banksy
10 402 05/01-2018 02:18
af Spectre
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Bliver Caroline Wozniacki verdensetter i 2018?
Banksy
Bruger - Indlæg: 2624

Bruger

0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Om Halep eller Wozniacki ligger 1'er efter Australien Open, mener jeg ikke afgøres af den lille forskel i point, de har (at forsvare) fra sidste års turnering.

Det bliver afgjort af hvem af de to, der går længst. Der er tilstrækkelig mange point at vinde ved at nå en runde længere end den anden i de afgørende kampe i en Grand Slam. De står givetvis til først at møde hinanden i en finale (de bliver formentlig 1. og 2.seedet)

Her peger pilen klart på Wozniacki. Hun kommer med momentum fra sidste års sæsonfinale, og har overhånd på Halep både mentalt og taktisk, slog hende 0 og 2 ved den lejlighed og det var en klar magtdemonstration, der må have pillet godt med selvtillid ud af rumæneren. Der var også nogle taktisk ting i den kamp, der må give Halep hovedbrud.

Læg dertil at rumæneren har haft to forfærdelige år i netop Australien Open, hvor hun er røget i 1. runde til middelmådig modstand. Det kunne godt indikere at forholdene down under med høj varme måske ikke lige passer Halep allerbedst.

Jeg synes, det mest trækker op til, at Caroline overtager 1.pladsen allerede efter Australien Open som tingene står lige nu er og her. Selvfølgelig er der også ting, der trækker ned omkring danskeren, hun har tidligere leveret godt i sæsonafslutningen og så floppet i begyndelsen af året.

Serena skal selvfølgelig tages alvorligt, men hun bliver ikke nogen trussel i toppen af verdensranglisten lige foreløbig. Læg dertil at hun er oppe i årene og med den fysik hun har, skal der arbejdes endnu hårdere for at komme helt op igen. Evner hun det?

/B
Redigeret af bruger 3. jan. 2018 10:52
Crakelack
Bruger - Indlæg: 26

Bruger

0
Hej Banksy.

Tænker du måske lige glemte at nævne at der også er en 3-4 andre reelle kandidater(Svitolina, Pliskova, Williams, Muguruza) til at tage 1. pladsen efter Aussie Open.!;=) Det ligger meget tæt i toppen.

/M
Banksy

Bruger

0
Jo, korrekt - der er tæt i toppen, så selvfølgelig er der andre kandidater, men det mest sandsynlige er stadig Halep eller Wozniacki nummer 1 efter AO.

Lad os kigge på det...

Muguruza tvivler jeg personligt på. Har ikke de store resultater down under, og ser ikke forholdene helt optimale for hendes muligheder. Har ydermere lige trukket sig fra Brisbane med kramper. Sikkert noget dehydrering i kombination med tung træning op til. Men hun er en big match player og kan sagtens lave noget stort. Har så 430 point at forsvare fra sidste år, så alt i alt bliver det svært for hende at sætte både Halep og Carolina af på den konto. Men klart, går hun hele vejen, så er hun også ny nummer 1.

Venus er næsten 600 point efter Halep og har også 1300 point at forsvare fra finalepladsen sidste år. Det bliver mere end svært at tage 1.pladsen, da Halep og Wozniacki nærmest ingenting har at forsvare, og ydermere har bedre seedning.

Svitolina er næsten 700 point efter Halep (der kan ske lidt i optakten til AO), men har som Carolina kun 130 point at forsvare. Hun skal gå hele vejen og formentlig ikke møde Halep i finalen for at overtage 1.pladsen allerede efter AO. Svært, men ikke umuligt.

Pliskova også 430 point at forsvare, har før vist et meget højt topniveau på hard court, jeg tvivler lidt mere på hende i AO, hun er en stor spiller og får heller ikke helt det samme forærende på de tunge slag her som på en hurtigere bane.

/B
Crakelack

Bruger

0
Helt enig i at Halep og Caro står som favoritter. Personligt tror jeg dog kun at en eller to af de 5 ovennævnte spillere når rigtig langt i AO. Kvindetennis er ekstremt tæt i disse år. Bare se Grand Slams sidste år. Eneste kvinder der nåede mere end én semifinale var Venus og Coco.

Så min påstand er at den af disse kvinder der formår at gå rigtig langt, også er den der tager 1. pladsen.(Måske Venus undtaget da hun har mange point at forsvare.

Rent oddsmæssigt er det også rigtig svært at se hvem der er værdi i at spille på til AO.

Forstår ikke helt at Caro kan give højere odds end eksempelvis Sharapova, Halep, Konta og Kvitova.!!

/M
virkelyst
Bruger - Indlæg: 770

Bruger

0
Tror i Caro vinder en Slam i år?

Det burde være på tide og synes hun har løftet sit niveau og blevet mere stabil i sit spil men er ikke tenniskender nok til at vide om det nok og kender ikke til udvikling og niveau hos de andre i toppen.

Jeg så bare man kunne få odds 5.00 hos Bet365 på hun ville vinde en Grand Slam i år. Ved ikke om det skulle være værdi.
Banksy

Bruger

0
Der venter i øvrigt en nervepirrende lodtrækning for de topseedede, der risikerer at rende ind i Sharapova eller Azarenka (begge useedede) allerede i 1.runde. Skrækscenariet kan så veksles til en egentlig "lodtrækningen fra helvede", skulle Serena dukke op af bowlen i 3.runde.
rbjsyd
Bruger - Indlæg: 466

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 139%
Balance: +3,12
Hitrate: 3 af 8
0
Troede ikke Azarenka ville forlade USA pga sag om forældremyndighed. Hun har et wc til AO, men det havde hun også til turneringen i Auckland der pt spilles og der deltog hun ikke?
Banksy

Bruger

0
Kan ikke vurdere om det er realistisk eller ej, at hun spiller Australien Open grundet den sag. Det seneste afbud er nok ikke super gode nyheder.
Hun vil dog være en ubehagelig modstander for enhver der trækker hende, skulle hun blive klar til at rejse afsted. Netop den her turnering betyder meget for hende, så man må da gætte på der arbejdes intensivt på at finde en løsning.
Crakelack

Bruger

+1
Til virkelyst.

Tænker ikke odds 5 er så spændende da jeg har meget svært ved at se hende vinde Wimbledon eller French open. Tænker der er mere værdi i at spille på hun vinder AO~ eller US open. Det er her hun har haft gode resultater tidligere. Og hun er bare så meget bedre Hard Courtspiller end hun er på græs eller grus.
virkelyst
Bruger - Indlæg: 770

Bruger

0
Spillet er også taget af nu kan jeg se.

Men enig i at hun nok ikke vinder Wimbledon eller FO. Mine tanker var også AO og US Open først og fremmest. Men de odds 5 dækkende trods alt alle slams, tog odds 13 på caro som vinder i AO for et beskedent beløb.

Sidder lige og ser Kanepi-Pliskova nu her.. hun ser ikke særligt godt ud Pliskova, virker ikke som kandidat til AO titlen ihvertfald.
Men Kanepi virker til at komme op på højt niveau og form igen efter sin langvarige skade.
Spectre
Bruger - Indlæg: 207

Bruger

0
Serena ude. Ikke at det påvirker Wozniackis top et chancer så meget. Men nogle bookies har ikke fået justeret vinderodds på diverse outsidere i skrivende stund.
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: Bliver Caroline Wozniacki verdensetter i 2018?

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Bitcoins o/u 15.000 dollars under 15.000 dollars (guldmorten)
Bitcoins o/u 15.000 dollars under 15.000 dollars (guldmorten)
0
UpTheSpurs (19/01-2018, 12:49)
Tja, den positive stemning kan jo også skyldes at SS har lavet et langt og omfangsrigt indlæg, som i den grad ligger op til - og har skabt - debat. Om man er enig, uenig eller har teorier om hans...
UpTheSpurs
Brugertips - 55 svar
Hertha Berlin - Borussia Dortmund
Hertha Berlin - Borussia Dortmund
0
UpTheSpurs (19/01-2018, 12:46)
Aubameyang er ikke rejst med truppen til udekampen. Nogle spekulerer i at det kan hænge sammen med et muligt skifte til Arsenal, mens andre forventer at det er interne disciplinære årsager. I forh...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 1 svar
Serbien - Norge
Serbien - Norge
0
superman10 (19/01-2018, 12:20)
Ja okay undrede mig også bare hvis du stadig kunne spille hos Nordicbet og Unibet nemlig :) men ja fin nok service til de brugere som stadig kan spille disse steder :) ...
superman10
Kampe/tips - 10 svar
ELEAGUE Major: Boston 2018 - optakt: Odds & tips
ELEAGUE Major: Boston 2018 - optakt: Odds & tips
0
izzevaL (19/01-2018, 11:41)
Jeg synes der er værdi at hente. Astralis er favoritter som de bør være, men odds 2.3 (2.4 hvor man spiller uden over time) som f.eks. Danske Spil har på mousesports er et fint odds. Jeg forventer...
izzevaL
Diverse - 4 svar
Slovenien - Danmark
Slovenien - Danmark
0
Hentehår (19/01-2018, 11:33)
Fin optaktsanalyse. Nu ser jeg kun håndbold til slutrunder, så min viden er stærkt begrænset. Bookmakerne taler jo deres klare sprog om en dansk storfavorit. Jeg vil ikke spille mod Danmark, men ...
Hentehår
Kampe/tips - 0 svar
AC Horsens - FC Midtjylland (TheBuffetWay)
AC Horsens - FC Midtjylland (TheBuffetWay)
0
uloto79 (19/01-2018, 10:55)
@TheBuffetWay Ja, er spændt på at se om Mads Juel Andersen er tiltænkt en rolle som starter, eller om han lige skal spilles ind. Det bliver også spændende om FCM starter med alle de 3 nye d...
uloto79
Brugertips - 7 svar
Australian Open 2018 - optakt: Hvem kan true Federer?
Australian Open 2018 - optakt: Hvem kan true Federer?
0
Asger, BetXpert (19/01-2018, 10:19)
Nej der sker ting og sager. Hvad tænker du om Lipsky/marrero 2,2 ish og vasilevski/podlipnik 4ish mod Herbert og mahut?...
Asger, BetXpert
Diverse - 39 svar
Kiki Bertens - Caroline Wozniacki
Kiki Bertens - Caroline Wozniacki
0
Arsenalfan (19/01-2018, 09:31)
Fine odds på Bertens. Enig i analysen at Wozniacki skal løfte niveauet. Grand Slams er en forbandelse for danskeren og ligesom mange andre top-10 spillere, så kan det forventes at de kører trætte...
Arsenalfan
Kampe/tips - 0 svar
Golftrader på fuld tid: Fantastisk 2017 trods doh-øjeblikke
Golftrader på fuld tid: Fantastisk 2017 trods doh-øjeblikke
0
BetMan247 (19/01-2018, 09:27)
Spændende læsning! Jeg har selv taget en tilsvarende chance i slutningen af sidste år og skal nu forsøge at leve af det. Jeg følger nogle eksperter/"tipsters" fra forskellige steder, som gerne sk...
BetMan247
Diverse - 1 svar
Tour Down Under 2018 (16-21. januar)
Tour Down Under 2018 (16-21. januar)
0
JG7 (18/01-2018, 22:08)
4. etape: Spiltanker Fjerde etape ligner på forhånd en ret åben etape. Porte kan køre offensivt i bunden af stigningen og holde forspringet. En større gruppe kan komme samlet til...
JG7
Diverse - 9 svar
Espanyol - Sevilla (Magnus Stub)
Espanyol - Sevilla (Magnus Stub)
0
Magnus Stub (18/01-2018, 21:46)
Helt ærligt, så havde jeg ikke kigget den vej. Blev lidt hurtigt solgt på den her. Du har selvfølgelig ret. ...
Magnus Stub
Brugertips - 1 svar
Oversigt over vinterens fodboldtransfers
Oversigt over vinterens fodboldtransfers
0
vinder13plus (18/01-2018, 21:29)
Hej Jens Okay - så er jeg ikke så upopulær alligevel :) Rigtigt - du går helt ind til benet i dine analyser når du nævner ord som den dropglade eller den slasklangsomme - giver analyserne en tr...
vinder13plus
Diverse - 38 svar
Marta Kostyuk - Elina Svitolina
Marta Kostyuk - Elina Svitolina
0
Myggen (18/01-2018, 19:47)
Spillet ser veldig bra ut. Heldigvis er det en svakere utgave av Svitolina enn vi så i Brisbane hvor hun var ekstremt sterk og ikke var lett å slå hull på, selv for Pliskova. Da fikk Sasnovich kun...
Myggen
Kampe/tips - 2 svar
Bedste (Hurtigste) VPN?
Bedste (Hurtigste) VPN?
0
Nicobisgaard (18/01-2018, 17:41)
Ja, altså hvis man konsekvent spiller fra ikke-danske IP's hvertfald. Det må selvfølgelig komme an på en prøve men man kunne forestille sig at det ikke gik i længden....
Nicobisgaard
Diverse - 16 svar
Bookmakernes forventninger til 2018: VM bliver det største
Bookmakernes forventninger til 2018: VM bliver det største
0
Hentehår (18/01-2018, 17:25)
Må jeg spørge, hvorfor I ikke henvender jer telefonisk i stedet for, vil jeg tro, via mail? Man kan vel godt hævde, at mailhenvendelser er lavest i den journalistiske approach. De er så lette at o...
Hentehår
Diverse - 0 svar
Leganes - Real Madrid
Leganes - Real Madrid
0
Hentehår (18/01-2018, 15:15)
En interessant iagttagelse, at Real akkurat snitter 2,5 mål ude. Værdien påvirkes naturligvis af størrelsen på din chancevurdering. Et par forhold gør dog, at jeg afstår fra væddemålet: -M...
Hentehår
Kampe/tips - 7 svar
Dagens svenske V4-løb 2 til 5 løb start 1242 hos Unibet
Dagens svenske V4-løb 2 til 5 løb start 1242 hos Unibet
0
Goldenboy (18/01-2018, 13:30)
PAS God spilledag til jer andre...
Goldenboy
Diverse - 64 svar
Boavista-Fluminense (17/01)
Boavista-Fluminense (17/01)
0
zAAz (18/01-2018, 00:38)
@Frank Du får også et skulderklap herfra. Det var et godt tip, der blev smidt op....
zAAz
Kampe/tips - 5 svar
Andre Greipel - Elia Viviani
Andre Greipel - Elia Viviani
0
JG7 (18/01-2018, 00:38)
Jep, jeg holder fast. Jeg kan se, at næsten samtlige Twitter-tipsters har peget på Viviani i dag, så det har nok skubbet duellen en hel del. ...
JG7
Kampe/tips - 1 svar
Metz - Saint-Etienne
Metz - Saint-Etienne
0
Jens, BetXpert (17/01-2018, 21:04)
Av. 3-0. Metz kom foran 2-0 på to SE-forsvarshjerneblødninger, og senere brændte SE en stor dobbeltchance. Tilfældigheder var altså med i spillet, men generelt spillede SE skidt, og hjemmesejren ...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 3 svar

Bookmakere i denne tråd

Bet365

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Amiens-Guingamp
12:43
Troyes-Lille
12:35
Strasbourg-Dijon
12:26
Montpellier-Toulouse
12:16
Real Madrid-Deportivo La Coruna
11:49
Match Center, oversigt