ATP US Open 2017 optakt: Mulige overraskelser lurer

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om alt det der ikke dækkes af de øvrige kategorier i forum, herunder spil-strategi, samt løst begrundede spilforslag.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

ATP US Open 2017 optakt: Mulige overraskelser lurer

Oprettet 28/08-2017 02:01 af TheStriker
102 4290 10/09-2017 15:02
af Banksy
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: ATP US Open 2017 optakt: Mulige overraskelser lurer
Tennisspot
Bruger - Indlæg: 550

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 60%
Balance: -12,73
Hitrate: 9 af 32
0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Har fundet 2 spil til i dag.

Lorenzi - Anderspil over 3,5 sæt odds 2,1

Zverev + 4 partier odds 1.85
Samlet en double til odds 3,8
Tytteboevs
Bruger - Indlæg: 9168

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 87%
Balance: -20,79
Hitrate: 59 af 164
0
Kanon tennisspot, jeg følger det fede forslag.

T
dannyqp
Bruger - Indlæg: 116

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 136%
Balance: +13,58
Hitrate: 23 af 38
0
Tennisspot .. hvorfor?
Banksy
Bruger - Indlæg: 2470

Bruger

0
Hvem er Anderspil?

Zverev +4 partier (og hvem møder Zverev?).
BadVibes
Ekspert - Indlæg: 150

Ekspert (BadVibes)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 0%
Balance: -4,00
Hitrate: 0 af 4
+1
Jeg så ikke Schwartzman i dag, men han skulle efter sigende være blevet skadet under kampen. Busta har kun mødt spillere, som er gået igennem kvallen for at nå 1/4 finalen. Nu møder han en skadet spiller for en plads i semifinalen. Hans sværeste modstander dér er Querrey eller Kevin Andersson. Lineups til ATP250 turneringer plejer at være bedre end dette...
Redigeret af bruger 4. sep. 2017 00:25
Tennisspot
Bruger - Indlæg: 550

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 60%
Balance: -12,73
Hitrate: 9 af 32
0
https://mobile.nytimes.com/2017/09/03/sports/...
Asger, BetXpert
Ekspert - Indlæg: 2335

Ekspert (Asger Hess-Olesen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 109%
Balance: +152,82
Hitrate: 851 af 1624
0
Jeg tager et skud på Blanch i Canada mod caruana. Relativt tæt kamp men taget Blanchs turnering i sidste uge i betragtning så bør selvtilliden være høj. Den ligger mere eller mindre på 50-50 og synes 2,1 på Blanch ved 365 er ganske udmærket. Caruana har måske bedre resultater på grus i år men Blanch kommer til gengæld med god form og selvtillid og er ikke ueffen på grus. Starter kl 19.
HP
Bruger - Indlæg: 1497

Bruger

0
@Asger: Er du opdateret på, hvordan status er på Schwartzmans evt. skade?
Banksy

Bruger

0
Og hvorfor skulle Asger være opdateret på det?

For det første er det ikke ham, der har bragt historien ud herinde. For det andet, så er han ikke et orakel, man kan spørge om alt. Det ville være befriende, hvis folk selv gjorde lidt mere af det hårde arbejde. Jeg gætter ikke på Asger har en fod indenfor hos Juan Ignacio Chela, Schwartzmans træner. Men jeg kan tage fejl ;-) (NB. Der var allerede et lille hint til en twitter-søgning)
Tytteboevs
Bruger - Indlæg: 9168

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 87%
Balance: -20,79
Hitrate: 59 af 164
+1
Oddset er svinget lidt frem og tilbage, var omkring 3,1 ved halv firetiden, men er nu omkring 2,9. Det indikerer ikke at Schwartzman skulle være mere eller mindre skadet.

Venligst T
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
No idea, udover det man kan researche sig til. Var ellers kæmpe fan af Chela!!!
federer
Bruger - Indlæg: 2570

Bruger

+1
@ Bamnksy Er det rimeligt at man skal have "en over snuden" for at stille et spørgsmål til en ekspert? Asger er selvfølgelig i sin gode ret til at undlade at svare eller sige pas, og så er der ikke sket nogen ulykke ved det. Modsat skulle man måske som amatør bruge et godt stykke tid på at researche sig frem til det.
En del af idéen med BetXpert er vel at vi forsøger at hjælpe hinanden med det vi hver især kan bidrage med.
BadVibes

Ekspert (BadVibes)

Ekspert-stats
0
@Banksy

Hvad har du egentlig gjort med dit spil på Busta? Hvis du ikke har solgt ud, hvad er planen så? Det begynder jo at se rigtig spændende ud :)
HP

Bruger

+2
@Banksy: Det var dog en vidunderlig respons! Jeg spurgte, fordi Asger som oftest har fingeren på pulsen. Der var kort til kampstart og Asger så ud til at være online, så jeg benyttede chancen. Er det så galt?

Jeg laver selv snooker-optakter her på Betxpert, og jeg kunne da aldrig drømme om at tage sådan på vej, hvis en bruger spurgte mig til status på en spiller.

Lad os nu lige bevare den gode tone. Som federer nævner, er Asger jo ikke forpligtet til at svare, men havde han evt. nyt, ville det vel kun være i folks interesse.
Banksy

Bruger

0
Er også kæmpe Chela-fan. Sløv og langsom som en lizard det meste af en kamp og så pludselig hugger han til, som ud af ingenting ;-)

@ BadVibes

Planen var oprindelig at holde fast indtil 5/6.runde. Drawen var god og blev så endnu bedre undervejs, da Cilic røg ud. Og ja, Schwartzman der blev småskadet.

Har ikke solgt ud af noget endnu. Vil lige se, hvem har står til i evt. semifinale, skulle han gå forbi Schartzman, som det ser ud til pt, men bolden er jo rund. Håber i givet fald på at Querrey - Anderson spiller hinanden møre over 60 partier og 5 timers tennis :)
Banksy

Bruger

0
@ HP

Lad nu selv vær at tage sådan på vej ;)

I og med Asger ikke postede indlægget om Schwartzman's skade og ejheller har været ude i nogle spil på de to, så synes jeg ikke det er nødvendigt at bede ham om en update. Ret det til en af de andre to, der smed indlægget. Det står lige oven over. Der er mange der bidrager med input i den her tråd. Det er det korte af det lange i mit indlæg.

God aften!
BadVibes

Ekspert (BadVibes)

Ekspert-stats
0
Lækkert, held og lykke! :)
Banksy

Bruger

0
Tak. Jeg ved, vi er nogle stykker der hepper på Busta. Et par i mit netværk har ham til godt odds 600. Må lige have fundet et spansk flag frem til den semifinale ;-)
HP

Bruger

0
@Banksy: Jeg brød mig ikke om din retorik, men fred være med det.

Jeg skrev netop til Asger, fordi han har min tillid.

Held og lykke med dit Busta-spil. Han ser pænt varm ud, selvom det var lidt svært at bedømme modstanden i dag.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Ift Schwartzman så har jeg ikke haft tid til at kigge, men der var tilsyneladende ikke så meget at komme efter.

Imponerende det Busta har gang i. Helt vanvittigt enten ham, Anderson eller fedtmule kommer til at stå i en GS finale.

Jeg er ret varm på over 3,5 sæt i Federer - Del Potro til 1,86 - hvis han rammer den i røven Delpo, så kan han godt give Fed problemer tror jeg
dannyqp
Bruger - Indlæg: 116

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 136%
Balance: +13,58
Hitrate: 23 af 38
0
Men delpo må snart være en slagen mand... fed med 2 hurtige kampe..
Lars Baes
Ekspert - Indlæg: 1093

Ekspert (Lars Baes)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 103%
Balance: +31,78
Hitrate: 663 af 1129
0
WTA-semifinaler:

Venus-Stephens
Keys-Coco

Jeg overvejer lidt, om Venus skal have et skud. Hun imponerede mig mod Kvitova, og hun virker til at have spillet sig i form. Stephens har gang i et vildt comeback, men jeg synes ikke, det var lutter lagkage mod Sevastova i kvartfinalen. Synes, hun holdt lidt for meget igen, og Sevastova var tydeligt påvirket mentalt til sidst. Pudsigt, at Venus og Stephens har fuldstændigt identiske resultater i de sidste to runder... Venus' modstand har bare været noget hårdere. NordicBet har 1,62. Ville måske gerne lige have den op i 1,65+ som flere af de ikke-licenserede bookies har.

Keys-Coco er jeg ret blank på. Hælder til Keys ligesom markedet, men jeg kan ikke finde ud af, om der er værdi én af vejene. Begge spillere er meget "erratic", når de er værst, og særligt med Coco har jeg ofte set, at det kommer, når man mindst forventer det som fx ved Wimbledon mod Rybarikova.

Nogle ideer?
PSG1970
Bruger - Indlæg: 6
Bruger
0
Hej folkens.

Jeg er stukket stort ud på Keys til at gå hele vejen og vinde hendes første slam. Jeg er meget i tvivl, om hendes matchup mod Coco, og om jeg skal lukke vædemålet med en pæn gevinst.

Hvordan ser I kampen, og er der nogen, som har erfaringer omkring lukning af vinderspil?

Tak for input!
BadVibes

Ekspert (BadVibes)

Ekspert-stats
0
Jeg skrev en analyse på kampen (Keys til 1.71 hos Unibet), men oddset faldt i mellemtiden. Du kan da få den her, så er den ikke helt forgæves :)

Det taler for spillet:

- Madison Keys er 11-1 siden Wimbledon, hvor hun kun har tabt til Muguruza efter tiebreak i 3. sæt.
- Keys har slået Vandeweghe to gange på hardcourt inden for den sidste måned (2-0, 2-1).
- Vandeweghe har sin gode serv og sin store power, men Keys har vist, at hun kån håndtere den ved tidligere lejligheder. Vandeweghe har ikke en plan b i sit spil.
- Keys er også en hardhitter, som hamrer til bolden. Jeg synes dog, at det er lidt mere kontrolleret end hos Vandeweghe.
- Keys endte i 1.71 hos Pinnacle sidst de to mødtes, hvor Keys vandt kampen i 3 sæt.
- Keys har spillet sine seneste kampe om aftenen (nogle meget sent), mens Vandeweghe har spillet om dagen. Semifinalen bliver spillet om aftenen.
- Begge spillere er amerikanere, så publikum bør være rimelig neutrale. Keys er dog mere "likeable" i mine øjne.

Det taler imod:

- Vandeweghe har også spillet noget rigtig flot tennis på det seneste.
- Vandeweghe slog Pliskova ud i forrige runde, hvilket bør give endnu mere selvtillid.
- Vandeweghe har en power som få på touren. Hvis hun rammer dagen, så er hun svær at have med at gøre.
- Vandeweghe har et stort energiniveau. Det kan både tale til hendes fordel, men det kan også til tider være en svækkelse. Hun lader sig let påvirke af stemningen.
- Keys kan til tider miste tålmodigheden i duellerne - ligesom Vandeweghe.
- Vandeweghe har servet godt det sidste stykke tid. Denne kamp bliver nok ikke præget af mange breakmuligheder. I deres to tidligere møder gik Keys 4 ud af 10 på breakbolde. Vandeweghe gik 2 ud af 8.

Jeg kan supplere med, at Keys har vundet 70% og 68% af sine serve i sine kampe mod Vandeweghe i år. Vandeweghe vandt 69% og 61%.
Barca
Bruger - Indlæg: 814

Bruger

0
Hess-Olesen retired in a futures match in Antalya today :-(

Nogle der har et bud på hvornår Danmark får den næste top 100 spiller på ATP-touren? Det er ved at være længe siden synes jeg. Bliver det ham den helt unge fyr der har været i medierne på det seneste? Jeg har glemt hvad han hedder.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Jeg tror på Keys i det matchup, sådan som hun spiller pt. I det mode, der er hun rigtig farlig, og tror hun må øjne chancen for en Slam nu. Jeg ved ikke om der er værdi lige på men tror hun napper Vandeweghe

Mangler i øvrigt lige en enkelt opdatering af forum spil

Blanch @ 2,10 over Caruna - tabt

Hitrate: 73/146
Units: +15,07
Tbp: 110%
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Ja, Søren er ikke heldig i øjeblikket. Albueskaden er heldigvis helt væk nu (7-9-13), men han har fået madforgiftning af noget frugt dernede. Var også syg og ude med MTO i går og kaste op, da han vandt, men blev stoppet af lægen i dag ved 3-4. Jeg er spændt på at se hvad Søren kan drive det til i næste sæson hvis han endelig kan få en sæson uden skader og bare spille kontinuerligt. Hvis han rammer samme niveau som de sidste to år i college, så er der masser af potentiale, og jeg husker John Isner sagde til ham, at han mente han kunne komme i top 100-150, da han trænede med ham i Texas. Men nu må vi se
Banksy

Bruger

0
Jeg har en eller anden feeling for Coco Vandeweghe går hele vejen. Spiller den ikke, men jeg synes hun har set sprudlende ud de senere kampe. Spiller frigjort og med god udstråling. Vælger de rigtige løsninger på de rigtige tidspunkter. I øvrigt noget af et scoop med Pat Cash som træner.

Coco opsøgte en sportspsykolog efter det skuffende Wimbledon-nederlag til Rybarikova. Hun var tidligere kendt for at have nogle seriøse mentale meltdowns og være decideret ubehagelig på banen overfor modstandere, og ja, til fare for sig selv nærmest. Det virker som om, der er løst op for noget på det mentale område, som hun spiller i øjeblikket ihf.

/B
PSG1970
Bruger - Indlæg: 6
Bruger
0
Tak for feedback.

Det jeg har været mest imponeret over er, hvor ofte Keys har fundet stærke 1 serve frem, når modstanderen har har breakmuligheder. Jeg synes ligledes, at hun har set godt ud, når hun er gået op til nettet. Er det blot ved US, eller har jeg misset hendes gode netspil?

Jeg satser på, at hun kan gå i finalen og revurderer derfra.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
+1
Har nogle interessante spil (synes jeg selv) som jeg ikke når analyser på

Moriya @ 2,85 (bwin) over Uchiyama, Zhangjiagang Challenger, kvartfinale, kl 7. Cv: 45%
Måske jeg overser noget men jeg forstår overhovedet ikke odds her. Godt nok har moriyas form ikke været god det sidste stykke tid, men han har trods alt vundet et par fine kampe her og må have tanket lidt selvtillid. Uchiyamas form er udmærket men ikke fantastisk og samtidig så er moriya 5-2 h2h og har tilmed vundet de sidste tre kampe mod uchiyama. Betsafe og Nordic har 2,8 og 365 og Unibet 2,75. Jeg ved ikke om moriyas form spiller ind på oddset men taget alt i betragtning kan jeg ikke gøre uchiyama til mere end smal favorit.

Sumit Nagal - Arjun Kadhe, over 18,5 partier @ 2,00 (Bet365), F5 Indien, kl 11
Nagal helt bestemt favorit og et stort talent. Kadhe har dog spillet godt i turneringen og imponerede med 1 og 2 over silverman i går. Han har været 2'er for Oklahoma State gennem sine 4 år på College og altså et pænt niveau og bliver undervurderet af sin manglende rangering da han først lige har afsluttet College denne sommer. Kan også godt finde værdi i odds 7 lige på, har et sted mellem 16 og 18% på kadhe og på dagen kan han godt vinde.
Scandinavia
Bruger - Indlæg: 840

Bruger

0
Stephens-Keys 1 2,87 pinny

Overraskende finale hos kvinderne, bookmakerne er åbnet med Keys som stor favorit og det kan godt undre synes jeg, alene det at det er en finale med to spillere der aldrig har prøvet så stor en kamp før bør tale for en som udgangspunkt mere lige kamp, men også vejen til finale synes jeg ikke indikerer tung Keys favorit værdighed, ret beset har Keys kun leveret ét stort resultat undervejs nemlig sejren over Svitolina, Coco i semifinalen har hun nu slået 3 gange på en måned, så altså en ønske modstander og fraser man august måned har hun faktisk haft en ualmindelig sløj sæson.

Stephens har nærmest ikke set sig tilbage efter sin pause på næsten 1 år, med 2 SF i Toronto og Cincinatti som resultat, hun har haft en sværere vej til finalen og vist stor mental styrke undervejs, ikke mindst mod Sevastova i QF og det at komme tilbage fra en 0-6 i andet sæt mod en Williams i SF siger rigtig meget om hendes mentale styrke.

På papiret nr 16 mod nr 83 i verden og det kan jo se voldsomt ud, men i dette tilfælde snyder det voldsomt, Keys har faktisk haft en skidt sæson og dumpet ned på listen, mens Stephens som sagt har været længe væk og stormet frem på listen.

Indbyrdes kun 1 opgør, en sikker sejr til Stephens 6-4 6-2 på hard i Miami 2015.

Så alt i alt synes jeg 2,87 er en super åbningspris for Stephens og vil ikke tøve med at give hende 40 % her og dermed et fint 114 % spil, jeg tror det odds vil falde op mod finalen.
odense88
Bruger - Indlæg: 141

Bruger

0
Stærkt set med Moriya :-)
Banksy

Bruger

0
Den åbnede i 2,80 og den fås nu i 2,92. Tidlig indikation på at markedet ser en ret klar favorit i Keys.

Om hun har haft en sløj sæson er tæt på irrelevant, når hun nu står i en US Open finale. Og i den grad lammetævede sin modstander i semifinalen, som ikke spillede dårligt. Nærmest ingen amerikanske spillere har præsteret noget synderligt udenfor staterne ja, siden Lindsay Davenports dage. Så det skal du ikke hænge dig for meget i. Havde Sloane spillet hele året, havde det også været meget ujævnt.

40% kan jeg slet ikke give Stephens. I en US Open finale ser jeg overhovedet ikke du fanger markedet på noget der ligner 14%. Det er GS markeder alt for skarpe til. Husk også på, Stephens blev "udraderet" af både Halep og Wozniacki i optakten til US Open. Det er et par flotte comebacks hun har leveret her i turneringen, men Sevastova blev altså også tight mod slutningen, og smed sejren til Sloane. At Stephens tager Venus ud, det er jeg overbevist om Keys også havde gjort og endda noget enklere.

Jeg bliver meget overrasket, hvis ikke vi står med en en ret klar Keys-sejr i finalen. Havde regnet med Coco kunne gøre noget mere ved hende, men hun var chanceløs.

GL.
fugl
Bruger - Indlæg: 104

Bruger

0
Jeg er med på Stephens til 2.92. Jeg synes du underkender sejren over Venus, Banksy. Venus har haft en kanon sæson. Det må give et kæmpe selvtillids-boost for Stephens at slå sit idol. Er med på at Keys er favorit, men jeg mener ikke det er mere end 61-62%. Spændende at følge markedet.
Redigeret af bruger 8. sep. 2017 12:13
Coolsmarti
Bruger - Indlæg: 87

Bruger

0
Godt set med Moriya. Lurede godt oddset og tænkte at de måtte være lidt vanvittige. Han kom endda tilbage fra 5-2 i 2 sæt.
Asger, BetXpert

Ekspert-stats
0
Moriya over Uchiyama @ 2,85 - vundet
Nagal - Kadhe, over 18,5 partier @ 2,00 - vundet

Hitrate: 75/148
Units: +17,92
Tbp: 112%
Coolsmarti
Bruger - Indlæg: 87

Bruger

0
Keys var jo en ren tornado af uprovokerede fejl. En lidt tam finale efter min mening, endda med 6-0 i 2 sæt. Tror nu nok at jeg som tilskuer gerne havde set noget mere :)
Banksy

Bruger

+1
Virkelig godt set, Scandinavia, fugl! Det var jo ren udklassering, Stephens spillede ekstrem klogt, nærmest ingen UE og formåede at holde gang i duellerne udover de 3-4 slag, hvor Keys er farlig.
Scandinavia
Bruger - Indlæg: 840

Bruger

0
Tak, ja man sad nærmest og fik helt ondt af Keys.

Bliver virkelig spændende at følge Stephens fremover, hun er klog, kølig og irriterende at spille mod, lidt ligesom Wozniacki, men hun har i mine øjne større potentiale og det vil muligvis folde sig ud nu, bl.a. har hun en super fin naturlig evne til at angribe og give bolden power på det rigtige tidspunkt, en evne der aldrig er faldet Caroline naturlig, dertil en fysisk styrke som en "mini" Serena.
Banksy

Bruger

0
Helt enig.

Der er selvfølgelig altid en fare for, at man lader sig rive med over en virkelig god præstation. Den fejl lavede jeg bl.a. sidste år med Monica Puig efter hun vandt OL.

Når det er sagt. Sloane Stephens har alle forudsætninger for at hente flere GS titler. Taktisk var det overlegent godt, det hun leverede her. Klart større potentiale i sit tennisspil end Keys, der spiller mere primitivt, amerikansk om man vil, med at høvle til boldene. Der findes ikke ret mange kvindelige tennisspillere, der evner at spille så kløgtigt, varieret som hun gjorde her samtidig med hun også har gode angrebsslag, som du er inde på. Kan næsten ikke komme på nogle. Måske en Kuznetsova på sine bedste dage.

Det er så heller ikke så meget Stephens tennisevner der har holdt hende fra verdenseliten, men mere skader og omverdenens forventninger.
Redigeret af bruger 10. sep. 2017 15:03
Denne tråd er en kommentar-tråd til artiklen: ATP US Open 2017 optakt: Mulige overraskelser lurer

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Optjen live-freebets hver dag under Epicenter 2017 i CS:GO
Optjen live-freebets hver dag under Epicenter 2017 i CS:GO
0
sir limpsalot (24/10-2017, 09:17)
Tak Il_Falco! Gider du smide dem i denne tråd, alternativt en anden dedikeret tråd til hele ugen? Så kan man nemlig sætte email-service op....
sir limpsalot
Diverse - 1 svar
Real Sociedad - Espanyol (Magnus Stub)
Real Sociedad - Espanyol (Magnus Stub)
0
Magnus Stub (24/10-2017, 09:10)
Ja, det er ærgerligt. Men trods alt betryggende nok, at kampbilledet udviklede sig som ventet. At de så ikke kunne omsætte 62% possession og +15 i skudstatistikken, det er lidt bittert ;-)...
Magnus Stub
Brugertips - 7 svar
Astralis - G2
Astralis - G2
0
Il_Falco (24/10-2017, 08:21)
Jeg når desværre ikke en analyse på kampen, men jeg har fundet et enkelt værdispil: G2 +1,5 map til odds 1,55 hos Betsafe/Nordicbet (CV: 67% - BV 103,85%). Jeg er på mobilen, men havde elle...
Il_Falco
Kampe/tips - 0 svar
Manchester United - Tottenham (andersgertz)
Manchester United - Tottenham (andersgertz)
0
UpTheSpurs (24/10-2017, 08:13)
@Anders: Mit indlæg var ikke ment som at din cv er skæv. Det var mere ment som at jeg ville foreslå dig at udlægge det tip der har den største betvalue - særligt når der er så stor forskel i b...
UpTheSpurs
Brugertips - 7 svar
Garbine Muguruza - Karolina Pliskova
Garbine Muguruza - Karolina Pliskova
0
denkloge (24/10-2017, 02:44)
Grunden til at Karolina Pliskova faldt i niveau kan måske tilskrives at hun afbrød samarbejdet med sin træner David Kotyza i september. I Asien blev hun guidet af faderen. I den kommende uge får h...
denkloge
Kampe/tips - 12 svar
Tennisdebat uge 43: Indendørs i Basel og Wien
Tennisdebat uge 43: Indendørs i Basel og Wien
0
federer (24/10-2017, 00:02)
Tsonga giver 8,5 hos Betfair Sportsbook som ligger pænt over fx Bet365 med 6,5. (se sidste afsnit artiklen hvor Tsonga får 15 prc. BV 127,5 hos Betfair....
federer
Diverse - 0 svar
Randers FC - AaB
Randers FC - AaB
0
Sirshearer (23/10-2017, 20:59)
PET = taget :-)...
Sirshearer
Kampe/tips - 8 svar
Tennis betting
Tennis betting
0
UpTheSpurs (23/10-2017, 20:54)
Lige en kort cadeau til Scandinavia. Et indlæg der var ment til at skabe debat må siges at være lykkes! Og en ganske interessant debat endda at følge. Tak for det!...
UpTheSpurs
Diverse - 37 svar
OddsXpert: Vindere i uge 42
OddsXpert: Vindere i uge 42
0
Tunitis (23/10-2017, 20:19)
Præmievindere, uge 42: 1: Leon med 11.25 2: Ticket Taker med 10.35 Vinderne får en mail fra BetXpert. Deltag selv i kampen om 7.000 kr. - hver måned Husk, at også du kan få del i præ...
Tunitis
Diverse - 0 svar
hvem vinder superligaen? FCM eller FCK (guldmorten)
hvem vinder superligaen? FCM eller FCK (guldmorten)
0
guldmorten (23/10-2017, 19:00)
To interessante kampe du nævner her. Mod FCK - en kamp som lå i starten af sæsonen i Brøndbys stærkeste periode - spiller Brøndby en suveræn kamp, men får til gengæld demonstreret deres angri...
guldmorten
Brugertips - 1 svar
WTA Finals Singapore 2017: Årets bedste samles
WTA Finals Singapore 2017: Årets bedste samles
0
Banksy (23/10-2017, 18:43)
Venus mangler ikke rutine ;-) Men ja, Halep viste vejen som den mest rutinerede i Masters Cup de senere år....
Banksy
Diverse - 6 svar
West Bromwich Albion - Manchester City (andersgertz)
West Bromwich Albion - Manchester City (andersgertz)
0
Jeppe T. (23/10-2017, 17:35)
En ulicensieret bookmaker tilbyder 2,00 for at WBA ikke scorer. Det rummer den lille ekstra sikkerhed ved 0-0, i forhold til spilforslagets 'win to nil'. Jeppe T. ...
Jeppe T.
Brugertips - 0 svar
Manchester United - Tottenham
Manchester United - Tottenham
0
UpTheSpurs (23/10-2017, 15:53)
Målmænd er et godt og oplagt argument da de begge er flyvende for tiden, men samtidig heller ikke noget jeg kan påstå at markedet eller andre ikke har indregnet i oddset. Mourinho så ingen grund...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 9 svar
Sivasspor - Bursaspor (Degnovic)
Sivasspor - Bursaspor (Degnovic)
0
federer (23/10-2017, 15:50)
Tak for endnu et gevinstgivende tip. 16 af 22 i dette år er ikke værst. ...
federer
Brugertips - 0 svar
mistet over 30000 til nordicbet, og de beholder også de 21000 jeg ha indbetalt
mistet over 30000 til nordicbet, og de beholder også de 21000 jeg ha indbetalt
0
Jens, BetXpert (23/10-2017, 15:47)
Hej Nichlas, Kontakt os venligst på mail@betxpert.com - så kan vi spørge NordicBet om din sag. Kan der være en misforståelse? En bookmaker kan, ifølge den danske spillelov, konfiskere en kunde...
Jens, BetXpert
Bookmakere - 3 svar
FC Helsingør - Brøndby IF
FC Helsingør - Brøndby IF
0
Fernet_Dave (23/10-2017, 14:32)
Der står dog stadig i 83. "Et skud fra Mukhtar bliver reddet til hjørne af målmanden"....
Fernet_Dave
Kampe/tips - 11 svar
Her er vinderne af 3. runde af BetXperts CL-konkurrence
Her er vinderne af 3. runde af BetXperts CL-konkurrence
0
Jens, BetXpert (23/10-2017, 10:08)
Simpel forglemmelse. Sendt her til morgen. Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Diverse - 2 svar
Betwatcher
Betwatcher
0
Ploug78 (22/10-2017, 19:52)
Er der andre der har problemer med BetWatcher? Når jeg trykker på "Mine spil" får jeg "Server Error in '/' Application" fejl....
Ploug78
Diverse - 30 svar
Lorenzo Sonego - Yannick Hanfmann
Lorenzo Sonego - Yannick Hanfmann
1
Racer (22/10-2017, 19:37)
Lækkert at han fik vendt den, jeg var lige inde og tjekke i 3. sæt hvor han var nede med et break og der havde jeg næsten ærgret mig over at jeg ikke fik den solgt :D Tak for tippet! ...
Racer
Kampe/tips - 0 svar
888sport: kommentar
888sport: kommentar
0
Missan (22/10-2017, 17:25)
#60 Den rubrik 19 blev også skrevet den 6 januar sidste år, og der kunne man se det, men jeg er en af dem som ikke må få bonus ved dem mere, så ved ikke hvordan det er nu. Hilsen Missan...
Missan
Bookmakere - 59 svar

Bookmakere i denne tråd

Bet365
Betfair Sportsbook
Betsafe
bwin
Danske Spil
Jetbull
NordicBet
Unibet

NordicBet giver lige nu 100% bonus op til 2.000 kr. Bemærk at bonus kan kun gennemspilles via NordicBet's mobil-app eller mobile website

Vis flere detaljer

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Gent-Eupen
09:00
Oostende-Sporting Charleroi
08:26
KV Mechelen-Lokeren
07:41
Fiorentina-Torino
00:58
Genoa-SSC Napoli
00:56
Match Center, oversigt