Forum Brugertips

Debat med udgangspunkt i brugertips. Nye tråde i dette rum kun kan oprettes ved at oprette en kommentar til et brugertip.

Denne tråd er en kommentar-tråd til bruger-tip: Topscorer 2011/2012 Simon Christoffersen
Kellogs (+32,93 | 110,29%)
36 Kommentarer til denne analyse: 36
Fodbold - Danmark - Superligaen
Tip: Simon Christoffersen
Odds: 100,00, Bookmaker: Bet24
Vinderchance: 2% | Betvalue: 200,00%
  UPDATE D. 27/2 2012: Søren Larsen er med sikkerhed ude i første spillerunde.    UPDATE D. 15/2 2012: Både Utaka og Macena er solgt, at kan derfor ikke længere nå at blive top...

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

Topscorer 2011/2012 (Kellogs)

af jeppebh 29/01-2012 21:30
35 733 Af Jakobsen
28/02-2012 14:52

jeppebh

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 104%
Balance: +2,95
Hitrate: 30 af 72
+1
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Super godt spottet!, tror ikke at det odds holder længe. Vil gå med til at give dette spil 5% chance.

29. januar 2012, kl. 21:30

Kellogs

Bruger
Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens brugertipper. Klik for at læse mere

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 110%
Balance: +32,93
Hitrate: 120 af 320
0
Tak tak, men tænk at der skulle gå så længe før nogen kommenterede det ;-) Den er netop faldet fra 100 til 50!

29. januar 2012, kl. 22:18

federer

Bruger
+1
@Kellogs Du kan ikke måle en analyses kvalitet eller et odds' værdi på antallet af kommentarer. Jeg læser mange værdifulde indlæg herinde uden jeg tager mig tid til at reagere og sådan er der formentligt mange der har det.

30. januar 2012, kl. 11:24

Tunitis

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 30%
Balance: -7,72
Hitrate: 2 af 11
0
Studsede også lidt over din kommentar Kellogs :)

Hvis der ikke kommer så mange kommentarer til dit spil, kan det vel ses som om de fleste er enige?
Normalt gider jeg da f.eks. sjældent skrive et indlæg bare for at tilkendegive at jeg er enig... Hvis jeg skriver er det som regel fordi jeg har noget andet input at komme med...

Så det må jo være tegn på en god analyse fra din side af...

30. januar 2012, kl. 12:07

Tytteboevs

Bruger
Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere 

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 92%
Balance: -5,27
Hitrate: 33 af 70
+1
@Kellogs - laver du sjov? For ikke så længe siden havnede du i samme situation, hvor du ikke kunne forstå at folk ikke kløede dig på ryggen for dit fantastiske arbejde.

Dengang kom du til en fin konklusion, men den er måske glemt igen?

Venligst
T

30. januar 2012, kl. 13:09

Kellogs

Bruger
Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens brugertipper. Klik for at læse mere

Brugertips-stats
0
Min ;-) smily betød at det var en smule for sjov, jeps. Godt set Tytte :-) Har fundet ud af at tavshed er et godt tegn herinde...

Det kom dog meget bag på mig at odds 100 først blev sænket 23-25 timer efter mit spil blev lagt op herinde. Tippet var læst ret mange gange uden at odds faldt, så der må være en del som har læst tippet uden at følge, vil jeg tro.
Det er nok bare mig, men det synes jeg er utroligt.

Odds 100 betød at Bet24 mente der var 1 % for at Simon ender som topscorer. Det burde enhver kunne se var helt henne i vejret, nu hvor han er skiftet til BIF!

Held og lykke til dem som har fulgt (ved ik hvem i er, men god vind)... :-)

30. januar 2012, kl. 13:22

Tunitis

Bruger

Brugertips-stats
+1
"Det kom dog meget bag på mig at odds 100 først blev sænket 23-25 timer efter mit spil blev lagt op herinde. Tippet var læst ret mange gange uden at odds faldt, så der må være en del som har læst tippet uden at følge, vil jeg tro.
Det er nok bare mig, men det synes jeg er utroligt."

Tror ikke det er alle der spiller disse højodds... Personligt har jeg da været inde at læse din analyse og kan nikke genkendende til værdien, men jeg spiller meget sjældent så høje odds, da jeg simpelthen ikke tror på de kommer ofte nok til det statistisk kan svare sig for mig...

30. januar 2012, kl. 13:27

Martin, BetXpert

Moderator
(Martin K. Andersen)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 100%
Balance: -0,18
Hitrate: 286 af 589
+1
http://www.bold.dk/nyt/Heftig-dialog-om-Gilbe...

Spændende for spillet hvis Macena ender med at blive sendt afsted (til en udenlandsk klub naturligvis).

Mvh.
Martin, BetXpert

30. januar 2012, kl. 14:28

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
ATT Martin: Det ville slet ikke være dårligt. Kæmpe plus for spillet hvis han skrider. Så mangler vi bare at Ndoye brækker benet og Santin også forsvinder i sidste øjeblik :-)

Fair nok Tunitis. Ser jeg et spil som jeg mener der er stor værdi i, så slår jeg til, uanset om det er til odds 100... Sålænge jeg kan se den uden tvivl er spilbar ned til i hvert fald det halve, så kan jeg ikke se grund til at holde fingrene væk... Men det er jo smag og behag :-)

30. januar 2012, kl. 14:41

Henry86

Bruger
+1
Han skifter fra den ene bundklub til den anden. Hvad forskel skal det gøre. Det er ikke ligefrem topscore Brøndby har hentet ind de sidste mange år.

Ser det som et skud i tågen.

31. januar 2012, kl. 04:19

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
Hvad forskel det skal gøre at han nu spiller for BIF fremfor HB Køge? Går udfra du laver fis, men af ren høflighed så svarer jeg selvfølgelig på dit spørgsmål.

I BIF får Simon nogle meget bedre medspillere, og især folk som Krohn Dehli og Rommedahl er dygtige til at fodre sine medspillere inde i boksen.
BIF har haft et kæmpe problem i lang tid med totalt ineffektive angribere, som har spillet uden selvtillid og måske i virkeligheden bare ikke er gode nok.

Simon bliver med alt sandsynlighed et kæmpe frisk pust til BIF, og med ret stor sandsynlighed også manden der gør BIFs offensiv komplet...

Kan næsten fornemme du ikke ligefrem er BIF fan, og det er jeg så absolut heller ikke. Men at kalde det et skud i tågen, at give Simon 2 % chance for at ende som topscorer kan jeg slet ikke forstå man kan skrive!

31. januar 2012, kl. 04:43

Henry86

Bruger
0
En bv på 200 er for mig et klart skud i tågen. Unibet har f.eks også odds 100.

Jeg tror Simon er et godt køb for Brøndby på den lange bane, men at han skulle blive topscore i år er jeg noget under 1% chance for.

Hvor mange mål regner du med han laver i foråret?

31. januar 2012, kl. 04:55

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
Jeg har ikke noget konkret bud på hvor mange mål Simon ender med at lave, for det kommer rigtig meget an på om han kommer flyvende fra start, og om han bliver brugt rigtigt.

Jeg har en klar forventning om at BIF vil spille rigtig meget på Simon inde i boksen. De har 3 virkelig dygtige folk i Thygesen, Dehli og Rommedahl som jeg forestiller mig kan fodre Simon på fornem vis.

BIF starter med 2 hjemmekampe mod Sønderjyske og AGF, så han står med alle muligheder for at komme forrygende fra start.

For at det skal være realistisk at han kan ende som topscorer, skal han vel ud og lave minimum 12-13 mål i de resterende 15 kampe. Medmindre Gilberto smutter idag eller imorgen, som ikke kan udelukkes efter bold.dks nyhed igår...

12-13 mål er rigtig mange mål, ingen tvivl om det. Og det er ikke engang sikkert det er nok.

Hvis BIF får det hele til at spille, og finder frem til deres gode gamle spil så kan de jo banke alle i rækken. Og de kan banke dem stort.
Simon kan i så fald godt runde de 15 mål, men så skal det hele også spille :-)

31. januar 2012, kl. 05:21

Henze05

Bruger
0
AGF er et af de hold, der har haft den bedste defensiv i ligaen, så kan ikke se, hvorfor han har "Alle muligheder" for at komme godt fra start..

Samtidig er argumentet for Søren Larsen da også vanvittigt tyndt. Han har en skrøbelig krop. Ved du hvornår manden sidst har været ude med en skade?. Nej, det er nemlig meget længe siden, at han har misset en kamp, fordi han har været skadet. Han spillede samtlige kampe for AGF, Liga som pokal og hvis han kommer i topform, så bliver han skræmmende. Ser langt større chancer for ham som topscorer end Makienok. Da Brøndby bare ikke er blevet en bedre hold, pga. den ene signing. De kan stadig ikke skabe nok chancer og er også det hold, der har scoret tredje færrest mål.

6. februar 2012, kl. 14:09

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
Så kom vi vidst til at træde en AGF´er over tæerne haha...

Jeg er helt neutral, og min vurdering er nu engang at Brøndbys hold har skreget på en god mand i boksen. Jeg siger ikke at Simon går direkte ind og bomber løs fra start af, men jeg siger at han har "alle muligheder" for at komme godt fra start, bla fordi man har 2 hjemmekampe i træk mod overkommelige modstandere.

Jeg er ret vild med AGF, men derfor synes jeg stadig at de bør være til at besejre for et hold som BIF på brøndby stadion.

Vær venligst opmærksom på at Simon er anbefalet som topscorer til odds 100... Den er så faldet af 2 omgange til 35.00!

2 % har jeg givet ham for at få en kanon halvsæson sammen med BIF, og ende som topscorer. 2 % !

6. februar 2012, kl. 14:24

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
Spændende læsning. Rigtig spændende læsning :-)

http://www.bold.dk/nyt/AC-Horsens-taet-paa-Gi...

10. februar 2012, kl. 14:16

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
Tim Janssen er definitivt ude i præmieren, og kommer nok næppe til at spille særlig meget resten af sæsonen.

http://www.bold.dk/nyt/Janssen-til-belgisk-sp...

Nu var Janssen dog langfra favoritfeltet til at ende som topscorer, men hvis Macena forsvinder i løbet af weekenden kunne han med et brag af en halvsæson godt blande sig i toppen...

Macena skriver ifølge alle rygter under indenfor de kommende dage, hvilket er et stort plus for spillet på Simon, selvom det stadig er et ordenligt langskud :-)

Simon kan stadig fås til odds 100 hos bla Scandic, medens Bet24 har slashet ham til 35.00...

11. februar 2012, kl. 15:50

Onside

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 82%
Balance: -2,65
Hitrate: 5 af 15
+1
Han er faldet til 35.00 nu også hos Scandic :)!! Så ser ud til der er fin værdi i dit spil ifølge alle bookmakere efterhånden :).. Hvis Gilberto skifter, som jeg synes alt tyder på han gør, så finder jeg da også meget stor værdi i 2.75 på N'Doye... Vil næsten give ham 50 %, når både Utaka og Gilberto er væk...

11. februar 2012, kl. 19:24

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
Jeg synes der har været en tendens til at Ndoye har været knap så egoistisk denne sæson, i forhold til forrige sæson. Ofte har man set ham rende rundt langt tilbage på banen, hvor han tidligere stod i boksen hele tiden.

En lille detalje man skal bemærke er at Ndoye højst sandsynligt får en kamp mindre end de øvrige konkurrenter, da han ryger i karanæne ved næste gule kort (uanset hvor mange point det kort giver)...

Hans kollega Santin sparker straffespark når han ellers er på banen, og dem får de alligevel en del af i løbet af sæsonen.

Sidst men ikke mindst så har "Mos" vel også spilletid i udsigt? Han scorede 2 kasser i dagens træningskamp, og der må vel komme kamp hvor han skal starte inde på bekostning af Santin/Ndoye!?

Ndoye er KLART ligaens bedste angriber, det er det ingen tvivl om. Jeg skal dog bare ikke nyde noget af at spille ham til 2.75-3.00, det synes jeg slet ikke er spændende...

Det er vel heller ikke umuligt at en eller anden russisk/kinesisk klub kan lægge en kæmpe bud på ham inden sæsonen går igang!? :-)

(Redigeret af bruger)

11. februar 2012, kl. 19:33

hjorte

Bruger

Brugertips-stats
Balance: -3,59
Hitrate: 8 af 20
0
Ndoye giver 3.25 hos Unibet..

Og jo, Ndoye bliver ikke solgt, det har FCK vel vist tidligere. Santin giver 2.75 og en kombi hedder 1.49... Spillede den selv til 1.69 i går.. Der er for langt ned til en række middelmådige spillere der ikke høvler mål i kassen..

EDIT:
Ser lige Santin giver 3.25 på Scandic, så 3.25 på dem begge, giver 1.63 hvis man spiller dem begge.. Bestemt værdifuldt

(Redigeret af bruger)

11. februar 2012, kl. 19:37

Onside

Bruger

Brugertips-stats
0
Siger tak for infoen hjorte. Jeg har problemer med at komme ind på Unibets hjemmeside fra min Mac computer, så har ikke kunne tjekke derinde.. Jeg synes der må være meget stor værdi i de 1.63 der, men hvis man går efter ren betvalue ville jeg bare holde mig til de 3.25 på N'Doye.. Selvom han misser en kamp i karantæne tror jeg stadig han kommer til at få en del flere minutter end santin.. Santin har jo meddelt han gerne snart vil væk fra FCK, så mon ikke denne halvsæson skal bruges til at få mos spillet langsomt ind ved siden af N'Doye og så slipper de santin til sommer tror jeg.. N'doye er altså bare klasser over de andre og han viste da også fin målnæse i Afrika i forhold til hvor mange minutter han alt i alt nåede at spille :).

11. februar 2012, kl. 20:56

Nicolai Kristensen

Ekspert (Nicolai Kristensen)
Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 115%
Balance: +332,17
Hitrate: 1319 af 2237
0
Glimrende spil på N´Doye og Santin.

N´Doye får i øvrigt ikke karantæne ved næste gule kort.

12. februar 2012, kl. 00:04

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
ATT Hjorte og Nicolai:

Vil slet ikke benægte at Ndoye/Santin spillet er godt, men kunne godt tænke mig at vide hvad i sætter på at Simon Christoffersen ender som topscorer?

Er vi nede under 1 % eller?

Hvis vi antager at Macena skrider, så vil Simons 3 realistiske konkurrenter vel være Søren Larsen, Santin og Ndoye. Især de 2 sidstnævnte er selvfølgelig svære at hente, men hvad siger i?

12. februar 2012, kl. 03:33

Tunitis

Bruger

Brugertips-stats
0
Jeg synes det er et godt spil du har fundet, selvom jeg synes du mangler at komme ind på den interne konkurrence som Simon Christoffersen jo alt andet lige også vil... Ikke som topscorer i ligaen men i forhold til hvem der scorer Brøndbys mål...

Brøndby har i år scoret meget få mål og både i år og de seneste par år har midtbanespillerne været flittigt scorende og stået for en stor portion af Brøndbys mål...
Er det en tendens og skift i spillestil som du ser ændret nu hvor Simon Christoffersen kommer til?

12. februar 2012, kl. 10:01

hjorte

Bruger

Brugertips-stats
+1
2% er sikkert ikke helt ved siden af, meeeen.. Du nævner at Ndoye ryger i karantæne, ja kan godt være han får karantæne på et tidspunkt, kan også være han bliver skadet eller simon christoffersen får rødt kort eller bliver skadet.
Du antager lidt at Ndoye FÅR karantæne, vel ikke sikkert han får det?

Derudover, så overvurderer du altså brøndby en hel del. De ligger nr.10 og har blot lavet 20 mål i 18 kampe, hvorfor skulle han pludselig have meget bedre chance for at lave mål i brøndby end Køge? Vi så i senest suppe kamp at HB Køge ikke var særlig langt fra Brøndbys niveau og burde vel egentlig ha slået dem.

Passer Simon Christoffersen ind i Brøndby mangler du også? Hvornår har de sidst haft en targetman som han må betegnes for at være? for første gang i lang tid kommer de til at få en angriber der bare kommer til at stå i feltet.
Han er heller ikke manden der sætter 3 mand af og smadrer den i hjørnet.
Brøndby skal ændrer spillestil hvis de vil have det optimale ud af ham.
Mikkel Thygesen kommer lidt længere ned, men er det egentlig ikke også der han altid har været farligst?

Med tanke på sandsynligheden for det går hjem osv, så ser jeg Ndoye/santin som et bedre spil for mig.
Selvfølgelig blot mine tanker

12. februar 2012, kl. 11:40

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
ATT Tunitis: Jeg ser rigtig store muligheder for at Simon kommer til at spille hele tiden, og som den type han nu engang er, så vil han stå inde i feltet nærmest konstant.

Jeg synes jo at BIFs altoverskyggende største problem har været mangel på en ordenlig afslutter inde i feltet. De kunne have lavet MANGE flere mål, hvis ikke inkompatente og selvtillidsforladte folk som McGrath og Bernburg havde stået og brændt alt hvad der blev serveret...

Mit håb, som jeg ikke synes er helt urealistisk, er at Simon vil score på flere af de chancer han får serveret, end de forrige angribere har formået.

ATT Hjorte: Du spørger hvorfor han pludselig skulle have større chancer for at lave mål for BIF end han havde i Køge. Det synes jeg altså er ret indlysende, eftersom han får nogle (på papiret) langt bedre medspillere nu.

Du har fuldstændig ret i at BIF ikke har scoret mange mål og at det er meget skuffende de ligger nummer 10, men en stor del af skylden for alt dette ligger efter min vurdering hos pyromanerne Bernburg og McGrath.

Måske jeg overvurderer betydningen af at BIF nu får en ung mand med stor selvtilld og opadgående formkurve i boksen...

"Passer han ind i BIF": Se det kan jeg jo ikke vide med sikkerhed. Jeg skriver også under "ting der taler mod spillet", at der er en risiko for at han ikke får succes, hvis han kommer skidt fra start.
Det kan sagtens ske at de slet ikke kan få ham til at passe ind og han bliver en fiasko, det har du ret i...

Tak for dit svar, og held og lykke med dit Santin/Ndoye bet :-)

Har på fornemmelsen at jeg vinder markant flere penge hvis mit bet går hjem, så skal vi ikke bare sige jeg giver en øl i lufthavnen til dig og Simon, når han har vundet topscorerprisen lige foran snotten på Ndoye i sidste spillerunde!? ;-)

(Redigeret af bruger)

12. februar 2012, kl. 13:03

Onside

Bruger

Brugertips-stats
0
Hvad egentlig med Nicolaj Agger? Han har da scoret en del mål i træningskampene for BIF og kunne ikke forestille mig at BIF ville ændre formation for at både Agger og Simon kunne starte inde? Så mon ikke Agger kommer til at "stjæle" en del spilleminutter fra Simon eller hvordan ser du på det Kellogs :)? Kan Agger evt spille en kant ?

12. februar 2012, kl. 15:44

Sirshearer

Ekspert (Tommy Shearer)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 97%
Balance: -1,62
Hitrate: 28 af 60
0
Agger kan godt spille en off. venstre kant, men klart bedst på toppen..Jeg synes, at Agger har nogle spændende ting i sit reportoire og jeg vil slet ikke blive overrasket, hvis han slår Makienok af, omvendt så mangler BIF en rigtig targetman..

12. februar 2012, kl. 15:59

Onside

Bruger

Brugertips-stats
+1
Så er Macena hvertfald solgt, hvilket må være et stort plus for spillet :)..

13. februar 2012, kl. 15:40

Nicolai Kristensen

Ekspert (Nicolai Kristensen)
Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 115%
Balance: +332,17
Hitrate: 1319 af 2237
0
Jeg ser det som stort set umuligt at Simon skal blive topscore i superligaen. Om han har 0,5% chance eller 1% kan jeg ikke lige vurdere præcis.

1. Han kan komme til at spille for et hold, som kommer til at kæmpe for overlevelse. Og som måske mere kommer til at forsvare sig og spille på kontra.

2. Han har langt op til de to FCKere, som spiller på et langt bedre hold som skaber flere chancer.

3. En svag start, så er han nok ikke sikker på startpladsen.

Det er mine tanker om spillet, men held og lykke med spillet:-)

14. februar 2012, kl. 00:03

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
Angående Damen/Santin. Indtil videre har de delt scoringerne fint mellem sig, og nu er der kommet en ny farlig mand til truppen.

Det kan vel ikke være meningen af "Mos" skal sidde og varme bænk hele denne halvsæson!? Hvis han er set som afløser for Santin, så skal han vel spilles ind???

Er det utænkeligt at han rent faktisk kan overtage Santins plads, hvis han leverer nogle gode præstationer???

OG

Er det virkelig kun mig der ser en mulighed for at BIF kan få en rigtig god halvsæson??? Jeg er så absolut ikke Brøndby fan, men jeg synes dog stadig at de har en ret god trup på papiret.

Nu har de haft en lang pause, fået en (efter min mening) stærk boksspiller og det er vel ikke utænkeligt at vi får et (mere eller mindre) forvandlet BIF hold at se nu!?

Det lyder som om at alle herinde mener at BIF er et bundhold som ikke er bedre end det tabellen viser. Jeg mener bestemt truppen er til mere, og jeg mener som sagt at de i HØJ grad har skreget på en ordenlig angriber...

Om Simon er løsningen vil tiden vise, men hvis han udnytter bare en smule flere chancer end Bernburg/McGrath så er vi allerede godt på vej...

(Redigeret af bruger)

15. februar 2012, kl. 15:41

buffer

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 114%
Balance: +7,82
Hitrate: 29 af 55
+1
Jeg giver dig skam gerne ret i, at Brøndbyholdet er til LANGT mere end vi har set. De 6 "forreste" tilhører på papiret top 2 i ligaen.

Desværre (for BIF) trækker en masse ting udenfor banen gevaldigt ned i præstationer og stabilitet. Det ligner den samme gamle historie, som Meulensteen gjorde opmærksom på tilbage i 2006, der stadigvæk ikke er blevet løst.

Mht. spillet inde på banen; er backs alt for defensive, enten fordi de ikke tør pga. de defensivt mangler støtte (og ikke forventer at få det) fra kanterne. Eller fordi de simpelthen ikke er bedre (I hvert fald under niveau for et hold, hvis selvforståelse er, at de gerne vil være førsteudfordrer til mesterskabet). Endelig kan det også skyldes nervøsiteten forårsaget af det centrale forsvar, der slet og ret er så ringe, at det ikke alene koster mål, men er "forstyrrende" for alle øvrige spilleres præstationer.

Der ér også imo en chance for, at de forreste 6 går ud og spiller som, deres "navne" berrettiger dem til. Måske får Auri endda råbt sine backs frem (hvilket så kan blive dyrt den anden vej, men det er mindre vigtigt i denne sammenhæng).

Endelig forventer jeg, med forbehold for, at Brøndby også ødelægger ham, at Simon M. vil imponere mange, der ikke lige har interesseret sig for HB Køges kampe. For han er - i Superligasammenhæng - vitterlig en fremragende angriber.

Jeg behøver næppe tilføje, at jeg selvfølgelig også har spillet ham til odds 100.

(Redigeret af bruger)

15. februar 2012, kl. 17:10

hjorte

Bruger

Brugertips-stats
0
"Er det virkelig kun mig der ser en mulighed for at BIF kan få en rigtig god halvsæson??? "

HVORFOR skulle de få en god halvsæson? Hvad er det der gør dem så meget bedre nu end de var i efteråret?
Måske har de på papiret en god midtbane, men forsvaret er i den grad pinlig hvis man som brøndby vil kæmpe om medaljer.

Mht. Mos i FCK, så jo selvfølgelig får han nogle kampe i stedet for primært Santin. I træningskampene har Ndoye og Santin dog spillet sammen, hvilket det også må forventes at de gør til foråret. Men om det er Santin eller Ndoye der laver målene er vel lige meget.

FCK har lavet 11 mål mere end Brøndby, og det er vel ikke utænkeligt at de ender med at være på ca 17-18 mål flere scoret mål end dem når sæsonen er slut.

Simon Christoffersen er helt sikkert en dygtig angriber, men er det ham der får dem tilbage til dansk topfodbold? NEJ.

15. februar 2012, kl. 18:50

Kellogs

Bruger

Brugertips-stats
0
Troede jeg havde svaret på hvorfor man kan måske forvente at BIF får en god halvsæson, men kan da godt gøre det igen.

Der hvor mig og flere andre herinde er meget uenige er åbenlyst omkring vigtigheden af at BIF har fået sig en ny (dygtig) angriber.

Jeg skyder en stor del af skylden for deres ringe efterår på de 2 såkaldte angribere Bernburg og McGrath, medens i andre udelukkende snakker om deres ringe forsvar...

Har ikke tal på hvor mange kæmpe chancer de 2 har brændt for BIF, men det er helt vildt!

Har iøvrigt slet ikke være inde omkring Mike Jensen, men det er også ret vigtigt at han er tilbage på holdet.

Hvis BIF kan få det til at fungere med Dehli, Femi, Jensen og Rommedahl på midten og så Thygesen lige bagved Simon, så kan de blive rigtig giftige. I hvert fald offensivt - og laver man selv 2-3 mål pr kamp, gør det jo ik så meget at forsvaret slipper 1-2 kasser ind.

15. februar 2012, kl. 19:27

mr-question

Bruger
+1

16. februar 2012, kl. 14:32

Jakobsen

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 102%
Balance: +0,14
Hitrate: 3 af 7
0
Er nede i et lag hvor det er svært at vurdere værdien i spillet.

Kan da godt se odds 100 er godt betalt, på at den stærke angriber fra HB Køge vil blive topscorer.

Brøndbys spil derimod er jeg meget uenig med din vurdering på at angriberne nærmest alene er skyld i Brøndbys form. Som flere har kommenteret vakler forsvaret, midtbanen spiller uden fart og ja de forreste er uskarpe. På papiret har Brøndby et stærkere mandskab en deres placering, men mit gæt ligger i at baglandet og mentaliteten er grunden til deres placering, hvilket en ny angriber ikke vil rette op på.

Tror ikke på at Moa vil spille ret mange kampe fra start denne halvsæson. Selvom han helt sikkert er en spændende spiller. Hvis han kommer i kamp, er det forventet at det oftest er Santin han vil erstatte.

Som sagt er vi oppe i nogle odds hvor værdien er svært at vurdere, men personligt holder jeg mig fra spillet da der er for mange parameter der skal falde ud til Simons fordel før det kan lade sig gøre.

Men held og lykke med spillet
Mvh
Jakobsen

28. februar 2012, kl. 14:52

Denne tråd er en kommentar-tråd til bruger-tip: Topscorer 2011/2012 Simon Christoffersen
Kellogs (+32,93 | 110,29%)
36 Kommentarer til denne analyse: 36
Fodbold - Danmark - Superligaen
Tip: Simon Christoffersen
Odds: 100,00, Bookmaker: Bet24
Vinderchance: 2% | Betvalue: 200,00%
  UPDATE D. 27/2 2012: Søren Larsen er med sikkerhed ude i første spillerunde.    UPDATE D. 15/2 2012: Både Utaka og Macena er solgt, at kan derfor ikke længere nå at blive top...

Opret svar til tråd

Login

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

Brugernavn
Password
    Husk login

Opret bruger | Glemt password?

Seneste debatter

Emne Bruger   Dato
Lyngby-Brøndby IF (23/05)
Lyngby-Brøndby IF (23/05)
Carlos1 (23/05-2012, 02:21)
Tanken er bestemt fin men også langt fra at være god. Jeg tror den gode Thomas Færch Kvist ikke har set Makienok spille nok. Makienok har bestemt højden til at kunne være denne targetplayer...
(13 svar)
Carlos1 Kamp
02:21
EM-sektion: Spaniens svanesang?
EM-sektion: Spaniens svanesang?
Jens, BetXpert (23/05-2012, 00:59)
I vores optakt til EM er vi nået til Spanien - der er favorit til at genvinde titlen, men som er svækket i forsvar og angreb. Læs og kommenter... http://www.betxpert.com/artikel/em-sektion-spanien...
(0 svar)
Jens, BetXpert Div
00:59
Trav, Eskilstuna: V65-forslag, D
Trav, Eskilstuna: V65-forslag, DD, Trio og 2 stk V/P-spil!
grydeske18 (23/05-2012, 00:50)
Hej zola25 Klasse tippet som altid :p Bare forsæt som altid, og så glem hvad nogle enkelte brugere skriver til dig - du er den bedste til trav, de er bare misundelige :p Jeg ser frem til an...
(12 svar)
grydeske18 Div
00:50
AGF - Midtjylland
AGF - Midtjylland
Carlos1 (23/05-2012, 00:22)
Bestemt en mulighed at AGF ikke scorer, syntes dog uagtet de har været ganske fint kørende på hjemmebane. De har på hjemmebane scoret syv gange de to sidst spillet, jovist har fem af dem været im...
(1 svar)
Carlos1 Kamp
00:22
Melodigrandprix 1. semifinale: k
Melodigrandprix 1. semifinale: kommentar
CDbjerg (23/05-2012, 00:09)
Jeg ser lige om jeg kan nå, at bikse en hurtig en sammen, men somsagt bliver den ikke på dit niveau. :) Jeg vil nu gerne have det du har på mail, kan muligvis gost bruge lidt af det ?? CDbjer...
(21 svar)
CDbjerg Div
00:09
French Open
French Open
sikkenoget (22/05-2012, 23:52)
Og spillet til 1,80 :)...
(1 svar)
sikkenoget Kamp
22/05
Trav: V75 Gävle(jackpot), mine
Trav: V75 Gävle(jackpot), mine tanker og tips!
zola25 (22/05-2012, 23:47)
@ALC Ja min brugerstatistik er helt korrekt. Ja den løb dødt løb på tredjepladsen, men jeg fik mit fulde odds på 8,75 pga det var spillet på BET365, dengang man kunne spille heste til fast...
(84 svar)
zola25 Div
22/05
Pakkerejse til Holland-DK
Pakkerejse til Holland-DK
Pede (22/05-2012, 23:06)
Hej Mikkel. Jeg er meget interesseret. Jeg er gymnasie-elev og skal dog først lige have offentliggjort mine mundtlige eksaminer for året i morgen kl 15.00. Hvis eksaminerne passer perfekt ift....
(12 svar)
Pede Div
22/05
Cypern - Cypern (CDbjerg)
Cypern - Cypern (CDbjerg)
CDbjerg (22/05-2012, 23:05)
Cypern som forventet videre fra semifinalen. Desværre synes jeg faktisk ikke hun sang ret godt i dag, men nu må vi se. :D...
(1 svar)
CDbjerg Bru
22/05
EM-konkurrence på holdet.dk
EM-konkurrence på holdet.dk
jeppebh (22/05-2012, 22:29)
Super med Ekstra PR for denne konkurrence, et realistisk mål må være 100 deltagere, hvilket vil give en fantastisk præmie pulje på 15.000!...
(1 svar)
jeppebh Div
22/05
Holland: kommentar
Holland: kommentar
RinusMichels (22/05-2012, 22:13)
Willems ser ut til å få hele kampen. Emanuelson kom ikke med i troppen fordi han ikkke har spilt nok v.back. Anita har spilt dm i lang tid og kan komme i troppen fordi han kan brukes på begge back...
(13 svar)
RinusMichels Kamp
22/05
SønderjyskE-AaB (23/05)
SønderjyskE-AaB (23/05)
werder77 (22/05-2012, 21:53)
Nu var det jo også AaBs forår 2011, der reddede dem i sidste sæson, hvor de havde Lumb og Duncan lejet. I øvrigt virkede SønderjyskE også som et hold der var på vej på ferie imod Silkeborg,...
(5 svar)
werder77 Kamp
22/05
Hjælp: Udregning af CV over fle
Hjælp: Udregning af CV over flere kampe
werder77 (22/05-2012, 21:40)
@tunitis hvis man har begrænset tid er gefühl-tingen klart at foretrække :-) "Jeg er ikke sikker på at jeg ville gøre sådan i "nr. 2"... Har man f.eks. en tendens til at sætte sit gennemsni...
(4 svar)
werder77 Div
22/05
Brian Baker-Sergiy Stakhovsky (2
Brian Baker-Sergiy Stakhovsky (22/05)
Tytteboevs (22/05-2012, 21:11)
Ja, meget tæt kamp, men Stakhovsky "faldt af på den" til sidst i kampen, hvor han blev brudt for let. Jeg handlede kampen live, og oplevede noget sjældent. Normalt kan man se pointene i markede...
(10 svar)
Tytteboevs Kamp
22/05
Danske mestre 2011/12?
Danske mestre 2011/12?
Tunitis (22/05-2012, 20:36)
@werder Det er korrekt, og vi står også i en situation nu hvor der egentlig er et surebet på spillet... Derfor vil der også kunne være værdi på begge spil, og som odds ser ud lige pt. så vi...
(11 svar)
Tunitis Div
22/05
Problemer med regnskab
Problemer med regnskab
werder77 (22/05-2012, 19:27)
Jeg forstår ikke helt dit problem hjorte..?...
(2 svar)
werder77 Div
22/05
V75-Anpartsspil: Så starter vi
V75-Anpartsspil: Så starter vi op i den kommende weekend!
zola25 (22/05-2012, 17:18)
Godt Mike :)...
(2 svar)
zola25 Div
22/05
Informationer Holdet.dk Fodbold
Informationer Holdet.dk Fodbold EM 2012...
Mike Larsen (22/05-2012, 16:45)
Præmierne fra Sportingbet skal sættes ind på en spillekonto hos dem. /Mike Larsen...
(18 svar)
Mike Larsen Div
22/05
V4: Jeg vil udfordre experterne
V4: Jeg vil udfordre experterne på "hest til frokost"!
zola25 (22/05-2012, 14:53)
Hvad fanden er der sket med de forskellige indlæg? :) Og så er de selvfølgelig tilbage igen :)...
(92 svar)
zola25 Div
22/05
Randers FC - FC Vestsjælland (l
Randers FC - FC Vestsjælland (lfc4ever19)
Kellogs (22/05-2012, 14:41)
ATT Arsenalfan: Bettet gik ikke hjem, da det var på 2 tallet (DNB), men tillykke med sejren. Formoder du er Randers fan :-p...
(8 svar)
Kellogs Bru
22/05

Månedens forumbruger

Vinder af månedens forumbruger for april 2012 blev MortenRF

Læs mere om konkurrencen

Sport i TV

Onsdag den 23. maj 2012
19:00 Helsingborg-Djurgården CANAL+ Sport 1
20:00 Vålerenga-Rosenborg TV2 Norge
20:00 Lyngby-Brøndby IF Info!
20:00 HB Køge-OB Info!