Heisman 2015 vinder: JT Barrett (hvidfod)

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat med udgangspunkt i brugertips. Nye tråde i dette rum kun kan oprettes ved at oprette en kommentar til et brugertip.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Kommentar-tråd

Heisman 2015 vinder: JT Barrett (hvidfod)

Oprettet 24/07-2015 12:48 af JG7
9 292 10/09-2015 08:39
af hvidfod
Denne tråd er en kommentar-tråd til bruger-tip: Heisman 2015 vinder: JT Barrett
hvidfod (+8,44 | 160,29%)
10
Amerikansk Fodbold - USA - NCAA
Tip: JT Barrett
Odds: 17,00
Vinderchance: 6% | Betvalue: 102,00%
Der er kamp om at være startende quarterback hos de forsvarende mestre Ohio State, men den, som ender med at vinde jobbet, må betragtes som favorit til Heisman 2015   DERFOR SKAL DU SPILLE PÅ...
JG7
Moderator - Indlæg: 1986

Moderator
(Jesper Carstens)

Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere 

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 114%
Balance: +119,84
Hitrate: 429 af 853
0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
God timing - Braxton Miller skifter position: http://www.si.com/college-football/2015/07/23...
hvidfod
Bruger - Indlæg: 30

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 160%
Balance: +8,44
Hitrate: 6 af 14
0
Fremragende timing. Jeg forventede også, at det ville stå mellem Cardale og Barrett. Hvis Braxton havde været 100% klar, så ville han have flyttet til en anden skole, men han har brug for Ohio States lægestab, og han tænker på sin fremtid som NFL-spiller her.
Jean78
Bruger - Indlæg: 234

Bruger

0
Her er en lækker gennemgang af favoritterne, runners up og longshots til Heisman-trofæet: http://www.si.com/college-football/2015/08/31...

JT Barrett er mellem favoritterne ;-)

Jeg undrer mig dog over, at han stadig giver 17-20 stykker, når Braxton har skiftet position. Er der en forklaring på det?
hvidfod

Bruger

Brugertips-stats
0
Jeg tror forklaringen er, at mange anså Cardale Jones til at være favoritten til at vinde jobbet som QB. Det virker dog til, at det bliver JT Barrett. Han er lige blevet team captain, og selvom det ikke betyder så meget, så er det stadig af betydning. Det er et helt klassisk Urban Meyer-trick ikke at offentliggøre sin quarterback.

Så usikkerheden omkring, hvem der starter samt det, at de også har Ezekiel Elliott på holdet gør nok, at han stadig giver 17-20.
Jean78

Bruger

0
Tak for svaret, Hvidfod.

Hvordan ser du egentlig USC Trojans' chancer i år?
hvidfod

Bruger

Brugertips-stats
0
Jeg synes, deres chancer ser fremragende ud. Jeg tror, de kommer til at spille med om en af playoff-pladserne. De skal ikke erstatte deres quarterback som Oregon og UCLA skal. Selvom Oregons Vernon Adams og UCLAs Josh Rosen er spændende muligheder, så vil jeg tage den stabilitet, som Cody Kessler giver hver dag.

Deres hold var for ungt på vigtige positioner sidste år. De havde mange freshmen til at starte på den offensive linje, og der var i det hele taget for mange freshmen på deres depth chart til, at de kunne tage et seriøst run mod playoff. I år har de masser erfaring på den offensive og defensive linje, selvom de skal erstatte Leonard Williams. De har offensive våben til Cody Kessler og så er deres helt store stjerne Adoree Jackson et år ældre. De har erfaringen til at komme i playoff, og de har stjernerne til det. Nu skal de bare bevise, at de endnu engang ikke er blevet overvurderet her i pre-season.

Samtidig så er det første skridt at komme i playoff. Det næste skridt er, at hvis de kommer i playoff, så står Ohio State formentlig og venter. Et af de bedste college-hold vi har set længe.
hvidfod

Bruger

Brugertips-stats
0
Det her spil tager et hit. Cardale Jones er Ohio States starter, og han spillede en god første kamp. Cardale sætter ikke de samme øjenåbnende Heisman-stats, som JT Barrett gør.
Hvis man skal reagere lidt på første runde, så ligner Josh Rosen en fremragende kandidat. Også selvom han er true freshman.
The Darkhorse
Bruger - Indlæg: 2634

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens brugertipper. Klik for at læse mere

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 128%
Balance: +108,72
Hitrate: 173 af 388
0
Hvordan vurderer du chancerne for, at JT Barrett nu får startpladsen tilbage og ender med at stå med trofæet?
Jean78

Bruger

0
Cardale Jones fik rollen som QB foran TJ. Bet365 har henholdsvis odds 10 og 26 på de to spiller - med Jones som favoritten.

Hvordan er chancevurderingen på de to? Har Jones 10 procent chance, eller ligger værdien i, at TJ stjæler pladsen?
hvidfod

Bruger

Brugertips-stats
0
Det er svært, fordi Urban Meyer har aldrig rigtig stået i den her situation. Hos Utah havde han en klar QB. Hos Florida havde han altid klare QBs. Det har han også haft hos Ohio State. Han skifter ikke bare ud for at skifte ud. Han forstår vigtigheden i, at quarterbacken spiller kontinuerligt. Han er samtidig en hemmelighedsfuld mand, så hvem ved, hvad der kommer til at ske? Jeg ser ikke værdi i JT Barrett længere, fordi Cardale spillede så godt i første kamp, at der ikke er nogen grund til at bænke ham.

Jeg ser heller ikke værdi i Cardale til odds 10, men PartyBets har den stadig til odds 21, hvor der bestemt er værdi. Jeg tror ikke, at han vinder, fordi Ezekiel Elliott er så stor en del af det offense, når Cardale er QB. Han plejer heller ikke at have øjenåbnende stats. Jeg tror dog, at han kommer til være med i kampen. Det er quarterbacken på det bedste hold næsten altid. Det er også svært med Cardale, fordi der er ikke så mange kampe at gå ud fra, men hvis han kan begynde at booste sine stats lidt, så er han en af favoritterne. Som nævnt før så har jeg ikke den store tiltro til, at running backs rent faktisk er med i kampen.
Denne tråd er en kommentar-tråd til bruger-tip: Heisman 2015 vinder: JT Barrett
hvidfod (+8,44 | 160,29%)
10
Amerikansk Fodbold - USA - NCAA
Tip: JT Barrett
Odds: 17,00
Vinderchance: 6% | Betvalue: 102,00%
Der er kamp om at være startende quarterback hos de forsvarende mestre Ohio State, men den, som ender med at vinde jobbet, må betragtes som favorit til Heisman 2015   DERFOR SKAL DU SPILLE PÅ...

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Derby - Leeds
Derby - Leeds
0
Banksy (21/02-2018, 12:10)
@Thomas The Championship er jo stort set indbegrebet af et presset kampprogram, men all right, der er ikke tvivl om Derby har en lille fordel her. Jeg vil dog være påpasselig med at overgøre den...
Banksy
Kampe/tips - 2 svar
GODSENT - Fragsters
GODSENT - Fragsters
0
Il_Falco (21/02-2018, 12:10)
Betsafe/Nordicbet holder også værdi med odds 1,71....
Il_Falco
Kampe/tips - 0 svar
Jobopslag: Livebloggere søges til BetXperts liveblog
Jobopslag: Livebloggere søges til BetXperts liveblog
0
Markus, BetXpert (21/02-2018, 11:58)
Hej Goldenboy, Er der noget i opslaget, der er uforståeligt? Mvh Markus, BetXpert...
Markus, BetXpert
Diverse - 2 svar
Spil for 200 kr. på CL og optjen et freebet på 100 kr.
Spil for 200 kr. på CL og optjen et freebet på 100 kr.
0
Markus, BetXpert (21/02-2018, 11:10)
Hej kach5, Tak for informationen. Jeg var ikke klar over den problemstilling. Jeg har lige læst reglerne igennem for kampagnen, og jeg kan ikke se noget sted, at der står, at man skal have dansk v...
Markus, BetXpert
Diverse - 1 svar
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
Tennisdebat uge 8: Tre små turneringer på forskellige underlag
0
Asger, BetXpert (21/02-2018, 10:58)
Et par forumspil til først på dagen - der kommer måske en analyse eller to til et par aften-kampe hvis tiden tillader det Spilstop kl. 11.30 Marko Miladinovic @ 6,00 (Bet365) over Dimitar Kuzmanov...
Asger, BetXpert
Diverse - 22 svar
Shakhtar Donetsk - Roma
Shakhtar Donetsk - Roma
0
vinder13plus (21/02-2018, 10:21)
Hej med jer Kan ikke lade være med at smile lidt - at være i tvivl på denne rigtige gode hjemmeside er ved at blive lidt af en "folkesygdom" :) Nuvel - ved ikke om det har den største betydning(...
vinder13plus
Kampe/tips - 0 svar
Forståelseshjælp
Forståelseshjælp
0
pibbles (21/02-2018, 09:47)
Der hvor jeg tror den går galt er formuleringen "all other Norwegians". At det altså er i flertal. Kan sagtens forstå misfortolkningen. Det burde nok have heddet "other Norwegian" sådan at det var...
pibbles
Diverse - 12 svar
Chelsea - Barcelona
Chelsea - Barcelona
1
kondikurt (20/02-2018, 23:07)
Ja, tak fo tip og "moralsk støtte" ;) ærgerligt med AC, men heldigvis er han ung, og bør have en god portion selvtillid på tanken, så han hurtigt kan komme over den, og komme tilbage igen....
kondikurt
Kampe/tips - 16 svar
StarSeries i-League 2018 - optakt: Astralis leder efter magien
StarSeries i-League 2018 - optakt: Astralis leder efter magien
0
UpTheSpurs (20/02-2018, 20:40)
Ja, det blev noget skidt på Inferno for NaVi. Bare i 1. halvleg var der enormt mange runder der var så tætte at det var 50/50 hvem den endte ud til - I alle tilfælde trak SK det længste strå, hv...
UpTheSpurs
Diverse - 53 svar
Bayern München - Besiktas
Bayern München - Besiktas
0
ekj (20/02-2018, 20:35)
Jeg er godt med på at Bayern er klare favoritter her og at det influerer på oddsene, men synes det er lidt vildt at oddset på at Besiktas scorer er 1.92 ved Pinnacle!? Synes de stiller stærkt op o...
ekj
Kampe/tips - 3 svar
Stifmeister - PRIDE
Stifmeister - PRIDE
0
Il_Falco (20/02-2018, 18:52)
Ah - god pointe....
Il_Falco
Kampe/tips - 3 svar
Mineski? - compLexity Gaming (Gilston)
Mineski? - compLexity Gaming (Gilston)
0
Gilston (20/02-2018, 18:42)
det var bo1 :)...
Gilston
Brugertips - 5 svar
Sverige - Italien
Sverige - Italien
0
Nicolai Kristensen (20/02-2018, 15:03)
Det er en fejl, Italien var langt foran. Det var ikke udskiftningen som blev afgørende. Brorsson var for dårlig ...
Nicolai Kristensen
Kampe/tips - 5 svar
Online sportsbetting
Online sportsbetting
0
Chrz (20/02-2018, 08:41)
Hej Mit navn er Christoffer og jeg er igang med at skrive mit speciale fra IT-Universitetet i København omkring Danske Spil Oddset. I den forbindelse har jeg lavet et spørgeskema omkring unges br...
Chrz
Diverse - 0 svar
Braga - Marseille
Braga - Marseille
1
Jens, BetXpert (19/02-2018, 21:41)
Kort opdatering efter weekendens liga-aktivitet: Marseille spillede godt og vandt 1-0 over formstærke Bordeaux der ikke kom frem til ret meget. Målet sat ind af topscorer Thauvin der ellers var tvi...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 1 svar
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
Snowboarding dameoptakt til Vinter-OL: Stor værdi i Chloe Kim
0
mbkle (19/02-2018, 20:57)
Kvinderne viste rigtig højt niveau ved nattens Big Air kvalifikation. Mange af deltagerne smed 9'ere og der blev også sat nogle 10'ere. Forholdene var rigtig fine med et ganske bredt stillads-inrun ...
mbkle
Diverse - 8 svar
Eintracht Frankfurt - RasenBallsport Leipzig
Eintracht Frankfurt - RasenBallsport Leipzig
0
Jens, BetXpert (19/02-2018, 20:40)
Mht Eintrachts udebane-statistik: Pointmæssigt er de nr 3. Kigger man på afslutninger inden for målrammen: Egne afslutninger: Et snit på 4 per kamp: 10.-højest i Bundesligaen. Tilladte afslutni...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 6 svar
OddsXpert: Vindere i uge 7
OddsXpert: Vindere i uge 7
0
Tunitis (19/02-2018, 19:44)
Præmievindere, uge 7: 1: virkelyst med 11.70 2: Müller med 10.40 Vinderne får en mail fra BetXpert. Deltag selv i kampen om 7.000 kr. - hver måned Husk, at også du kan få del i præm...
Tunitis
Diverse - 0 svar
Redaktørstatus: Januar i ekspertpanelet og forum
Redaktørstatus: Januar i ekspertpanelet og forum
0
UpTheSpurs (19/02-2018, 18:40)
Ja. Tråden har bevæget sig langt væk fra emnet i artiklen, hvilket ikke er ønskværdigt. Det er ikke produktivt for nogen at læse de mange personangreb der flyver fra begge sider. Aberd...
UpTheSpurs
Diverse - 15 svar
Stor stigning i mistænkelige bettingsager i fjerde kvartal
Stor stigning i mistænkelige bettingsager i fjerde kvartal
0
Goldenboy (19/02-2018, 18:28)
Erklærer mig skyldig. Er på vej med flynummer BA807. Der er blevet varmt i Danmark Khalid Ali :-) Strenge straffe a la voldtægt af 8-10 årige piger og drenge @Scandinavia? G...
Goldenboy
Diverse - 1 svar

Bookmakere i denne tråd

Bet365

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Rio Ave-Aves
12:27
Akhisar Belediye Genclik Ve Spor-Konyaspor
12:19
Middlesbrough-Hull
08:39
Salzburg-Real Sociedad
07:17
AC Horsens-Randers FC
06:53
Match Center, oversigt