Udbetaling hos 888 og andre

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om bookmakere, spil-strategier, systemer, samt brugernes egne spørgsmål og svar om de enkelte bookies på nettet.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Alm. tråd

Udbetaling hos 888 og andre

Oprettet 02/01-2018 19:51 af Rovers
9 926 02/02-2018 18:39
af Aberdabei
Rovers
Bruger - Indlæg: 59
Bruger
0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Hvor lang tid går der for en udbetaling fra 888sport, der står de har 3 dage til at behandle en udbetaling!!! derudover går der så yderligere dage før ens penge går ind på ens konto. WTF.

I mit univers må der maks gå 3 dage før pengene står på ens konto.
eks. udbetaling mandag pengene seneste på din konto Onsdag.

Den bedste udbetaling er via Neteller på Pokertars, der går 5min, så har du dem på din net konto og måske 1 time hvis det er et større beløb.

Bet365 er et par timer med Neteller og 2 dage med en bankoverførsel.

Har ikke så mange erfaringer med andre bookmakere da stars og Bet365 er dem jeg benytter mig mest af.

Men at 888sport har 3 dage til bare at behandle en udbetaling ifølge deres egne regler. Det er jo nærmest grotest og hvordan kan de få så mange stjerner i anmeldelse med en udbetalings proces der er såååååååå langsom?
Pengetæller
Bruger - Indlæg: 99

Bruger

+1
Det er generelt gældende, at bookmakere tæller og opgiver til kunden et spring af arbejdsdage inden de udfører en handling. Gælder også for os dødelige, at vi napper en nytårsferie. Du er ude med riven, den første "rigtige" arbejdsdag. Come on mester - lad os lige komme op på mærkerne igen.

Gætter på 888sport skriver samt lover udbetaling inden 3 arbejdsdage.
nielsc
Bruger - Indlæg: 1371

Bruger

0
Jeg er helt stoppet med at spille hos 888sport, for det tager altid mininum en uge fra du beder om udbetaling til du har pengene, det gider jeg ikke vente på. Så glem alt om 888sport, hvis du vil have hurtige udbetalinger. Unibet, NordicBet og Bet365 er lynhurtige - de to sidstnævnte et par dage fra man beder om deat. Unibet er ekstremt hurtige - beder du om udbetaling en aften har du dem i flere tilfælde allerede dagen efter over middag på din konto.
HP
Bruger - Indlæg: 1700

Bruger

+2
En uge lyder da godt nok som lidt længere end gennemsnittet.
Men hvis jeg skal være hudløst ærlig, så kan jeg ikke lade være med at tænke, at der må være noget ift. money management, der ikke er helt sundt, hvis man reagerer så kraftigt som i #1 over at vente en uge.
Redigeret af bruger 3. jan. 2018 09:14
Gammel bruger
Bruger - Indlæg: 367

Bruger

0
@Jens

Kan betxpert ikke spørge 888sport om hvorfor de sylter udbetalinger?

Seneste eksempel på skidt udbetalingsservice.

Jeg bruger kun deres bettingdel.

Jeg udbetalte i lørdags.
Kontoen fortæller klart at den er verificeret - og at jeg kan udbetale det og det beløb.

Samme dag fik jeg en e-mail med overskriften "Bekræftelse af din udbetalingsanmodning" og i teksten stod der at
"888sport.dk gør alt for at sikre, at udbetalingsanmodningen behandles så hurtigt og effektivt som muligt."

3 dage efter (i går tirsdag) fik jeg en ny e-mail "Godkendt udbetalingsbekræftelse" og i teksten stod
"Ifølge vores oplysninger har du en eller flere udbetalingsanmodninger, som behandles i øjeblikket".
Ja goddaw do, det vidste jeg da godt.

Der blev i de mails også gjort opmærksom på "Bemærk at du også kan fortryde din udbetaling".
Den slags beskeder er direkte sjofle, når de samtidigt holder mine penge, som gidsler.

I dag er pengene stadigvæk ikke nået frem.

I min bog burde de have været på min bankkonto i mandags, hvis 888sport bruger samme bank, som mig - og senest i tirsdags, hvis de bruger en anden bank.

På forhånd tak for jeres skub til 888sport.
vogn18
Bruger - Indlæg: 1349

Bruger

0
På 25 udbetalinger fra Bet888 det seneste år, har jeg en gennemsnitlig udbetalingstid på ca. 9 dage. Det er lige rigeligt. Men ellers er det en fin bookmaker med mange bonusser og profitboosts.
Jens, BetXpert
Moderator - Indlæg: 23184

Moderator
(Jens Bøye)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 102%
Balance: +69,03
Hitrate: 1460 af 3034
0
Hej Gammel bruger,

Vi kan godt prøve at spørge 888sport om deres udbetalingsprocedure.

Mvh
Jens, BetXpert
Jens, BetXpert
Moderator - Indlæg: 23184

Moderator
(Jens Bøye)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 102%
Balance: +69,03
Hitrate: 1460 af 3034
+1
Jeg har sendt en forespørgsel til 888sport. Jeg arbejder på at få et svar på hvorfor godkendelsesproceduren skal tage så relativt lang tid, men i mellemtiden er de villige til at kigge på konkrete sager. Så: Hvis man har akutte problemer med lang udbetalingstid, så send os en mail på mail@betxpert.com - så hører vi ad.

Mvh
Jens, BetXpert
sebastian.mortensen
Bruger - Indlæg: 6

Bruger

0
Jeg har også erfaret at det kan tage nærmest op til 10 hverdage!
Gennemsnitligt vil jeg mene at det tager 8 hverdage.
Aberdabei
Bruger - Indlæg: 488

Bruger

0
Stars er et eksempel på, at en overførsel til e-wallet sker i løbet af få minutter. Det er en af årsagerne til, at de sidder tungt på markedet (ca. 65% af al pokertraffik at any given time). Man bør dog være varsom med at hive mere end 19.999 units hjem på een gang.

Jeg må dog så være ærlig at sige, at jeg ikke just grubler over udbetalingstiden. Det vigtigste er, at man får pengene.

Jeg har dog forståelse for, at andre brugere oplever langmodigheden ved udbetalinger med en vis irritation.

Det kan også være irriterende, at man ikke altid selv kan fordre udbetalingsmåden.

Det vil eksempelvis falde mig svært at anbefale Mastercard som indbetaling, da der ikke udbetaler til dette kort.

Det kan synes en kende paradoksalt, da Mastercard worldvide er et anerkendt kort og vist nok også større end Visa. Og der er no probs ved at få penge retur til Visa card.
Redigeret af bruger 2. feb. 2018 18:46

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Liverpool - Roma
Liverpool - Roma
0
UpTheSpurs (25/04-2018, 10:20)
Det bliver ganske sikkert ikke helt samme opstilling Liverpool kommer med. Oxlade blev skadet i kampen og det ligner en slem knæskade der måske endda kan holde ham ude af VM. Det betyder at midtban...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 65 svar
Tennisdebat uge 17: Videre til Barcelona og Budapest
Tennisdebat uge 17: Videre til Barcelona og Budapest
0
klaus f (25/04-2018, 10:05)
Busta spillede stærkt i Miami, hvor han nåede semifinalen. Jeg kan også godt lide franskmanden, men har taget den konservative +1,5 sæt Paire. Mit største spil i dag er Simon sæt mod Dimitrov....
klaus f
Diverse - 16 svar
Matteo Berrettini - Aljaz Bedene
Matteo Berrettini - Aljaz Bedene
0
Lars Baes (25/04-2018, 09:53)
Tak:)...
Lars Baes
Kampe/tips - 1 svar
VM i snooker 2018 odds og optakt: Hattrick til Mark Selby?
VM i snooker 2018 odds og optakt: Hattrick til Mark Selby?
0
HP (25/04-2018, 09:34)
Spilforslag med spilstop torsdag kl. 20.00: Haotian-Hawkins (5,5-0) 1, odds 1,52, Nordicbet Jeg er lidt tidligt ude her, da jeg nok ikke når at lægge noget op før spilstop i morgen aften. Bemær...
HP
Diverse - 19 svar
Boca Juniors - Palmeiras
Boca Juniors - Palmeiras
0
federer (25/04-2018, 08:17)
Ikke modtaget notifikations-mail....
federer
Kampe/tips - 0 svar
Torbens betting-år 2017: "Det hang mig langt ud af halsen"
Torbens betting-år 2017: "Det hang mig langt ud af halsen"
0
torbenns (25/04-2018, 04:39)
#40 zAAz Jeg har - længe, og også efter sparringer med flere kompetente folk - haft de samme tanker/overvejelser/resultat-analyser som du. Vi er stort set enige i betragtningerne, så ikke det stor...
torbenns
Diverse - 43 svar
Den nye Federer? Her er de 10 største tennistalenter på ATP-touren
Den nye Federer? Her er de 10 største tennistalenter på ATP-touren
0
denkloge (24/04-2018, 23:43)
Jeg ved ikke, hvor meget der lige kommer online af denne rapport, men jeg skal nok lige skrive, hvis jeg finder info om temaet. Her er nyheden om det fra den anden dag..... http://www.dailymail....
denkloge
Diverse - 6 svar
Er dette god nok grund for limitering?
Er dette god nok grund for limitering?
0
fensholm (24/04-2018, 22:04)
Som forventet kom der ikke noget ud af det. Spillemyndigheden har henvist til forbrugerombudsmanden, og Leovegas har efter lang tid igen afvist alt med henvisning til deres betingelser. Jeg fik dog...
fensholm
Bookmakere - 31 svar
Barcelona 2018 Rafael Nadal vinder
Barcelona 2018 Rafael Nadal vinder
1
Lars Baes (24/04-2018, 20:42)
Living on the edge... Jeg synes, der er 70% chance for, han vinder:)...
Lars Baes
Kampe/tips - 3 svar
Væddemål på VM-holdudtagelse hos Betsafe og NordicBet
Væddemål på VM-holdudtagelse hos Betsafe og NordicBet
0
FredeHP (24/04-2018, 18:18)
Det mistænker jeg, det er, fordi jeg har tidligere haft succes hos dem på landsholdsudtagelser. Det er også derfor, at jeg ville høre om andre kunne spille disse spil. Det er gennem deres apps...
FredeHP
Bookmakere - 2 svar
Primoz Roglic - Geraint Thomas
Primoz Roglic - Geraint Thomas
0
mnbech (24/04-2018, 14:46)
Redigeret: Forkert set odds. Ikke aktuelt alligevel...
mnbech
Kampe/tips - 3 svar
Eurovision Danmark når finalen
Eurovision Danmark når finalen
0
zAAz (24/04-2018, 13:30)
@Skilled Tak for svaret. Jeg har desværre personlig limit ved Unibet, så det bliver næppe aktuelt. Jeg ville ellers have sat lidt penge på, at Danmark giver Tyskland 12 point. Jeg tror, at ...
zAAz
Kampe/tips - 16 svar
Jetbull
Jetbull
0
Goldenboy (24/04-2018, 12:45)
Vinderspil Eksempel: Kevin M bliver verdensmester i Formel 1 anno 2019 odds 750...
Goldenboy
Bookmakere - 1 svar
Stanleybet
Stanleybet
0
loke666 (24/04-2018, 12:24)
Jeg har oplevet at et spil ikke var på terminalen, men at forhandleren så kunne sætte spillet via deres system bag disken ved hjælp af den kode man kan få på Stanleybets hjemmeside ...
loke666
Bookmakere - 2 svar
Colorado Rapids - Orlando City
Colorado Rapids - Orlando City
0
Joergensen51 (24/04-2018, 12:09)
Tak, dem havde jeg glemt at tjekke....
Joergensen51
Kampe/tips - 1 svar
Unibet og Bonus, et lidt komisk indslag.
Unibet og Bonus, et lidt komisk indslag.
1
Karlos (24/04-2018, 11:43)
Har været kunde hos dem i 2 år, og er efter 1½ år limiteret til at kunne spille mellem 70-120 kr. pr. spil til odds ca. 2...
Karlos
Bookmakere - 7 svar
Premier League of Darts 2018 optakt: Odds og favoritter
Premier League of Darts 2018 optakt: Odds og favoritter
0
jokir (24/04-2018, 09:43)
Trådspil Premier League Peter Wright v Michael Smith, Smith dnb @ 2,20, Bet365 Ser det som en lige kamp. Michael Smith har det spil der kræves for at kunne bryde Peter Wright tror jeg. Begge vi...
jokir
Diverse - 169 svar
Nordsjælland Håndbold - Bjerringbro-Silkeborg
Nordsjælland Håndbold - Bjerringbro-Silkeborg
0
Jens, BetXpert (24/04-2018, 09:25)
Det automatiske resulteringssystem kigger på det samlede antal mål og vil derfor næsten altid sætte holdtotal-tip som korrekte. Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 2 svar
Ishockey VM - Holdet.dk
Ishockey VM - Holdet.dk
0
BartoloneForEver (24/04-2018, 08:34)
Hej, så er der meget snart face-off til VM i Danmark !! Nogen der er friske på en pulje på holdet.dk ? Jeg kan godt være tovholder for spillet. Meld klar her i tråden så vægter vi in...
BartoloneForEver
Diverse - 0 svar
YouBet: Cash out-funktion
YouBet: Cash out-funktion
0
Corazon (24/04-2018, 07:52)
Cash out-funktionen kommer til sin ret hvis man gerne vil spekulere PRÆ MATCH, eller hvis man laver fejlklik. Så risikerer man sikkert også at blive ekskluderet fra den....
Corazon
Bookmakere - 9 svar

Bookmakere i denne tråd

888sport
Bet365
NordicBet
Unibet

Bet365 Flot velkomstbonus

Bet365 tilbyder nye kunder en attraktiv velkomstbonus.

Vis flere detaljer
Opret konto hos Bet365 og få Flot velkomstbonus nu

18+, Regler og vilkår gælder.

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Caen-Toulouse
09:34
Derby-Cardiff
24/04
Nottingham F.-Barnsley
24/04
Liverpool-Roma
24/04
Ranheim-Brann
24/04
Match Center, oversigt