Forum Bookmakere
| Emne | Svar | Visn. | Seneste indlæg | |
|---|---|---|---|---|
|
|
Lange udbetalingstider bet365af Speedy Gonzales 08/02-2012 15:44 |
36 | 1028 |
Af Speedy Gonzales 20/04-2012 14:11 |
Speedy GonzalesBrugerIndlæg: 363 |
Har i andre oplevet samme tendens med Bet365 siden januar måned, om at udbetalingstiderne er forlænget meget.
Jeg taler her om udbetalinger til ens bankkonto. Før i tiden tog det max 2-3 bankdage før en udbetaling var på ens konto. mange gange endda dagen efter udbetaling. Har foretaget et par udbetalinger siden januar og de har alle taget mellem 8-10 dage. I skrivende stund venter jeg på en udbetaling som blev foretaget d. 27 januar og som stadig ikke er gået ind. Oplever i andre samme tendens?
8. februar 2012, kl. 15:44
|
liemboBrugerIndlæg: 91 |
|
filihankattenBrugerIndlæg: 53 |
hvad udbetaler du til? jeg laver bank overførsel da jeg har mastercard, hvis jeg når det inden kl.24 har jeg dem dagen efter. Men idag er det faktisk 2 dage siden jeg udbetalte og dem venter jeg stadig på. Har selv max. skulle vente 5 dage, men det var pga. noget mistanke som så ikke holdt stik.
8. februar 2012, kl. 20:05
|
|
så er der ved at gå endnu en bankdag og betalingen er endnu ikke kommet.
Dvs. at de nok tidligt kommer ind mandag..18 dage efter jeg har bedt om udbetaling! Der er tale om et for mig ganske stort beløb, derfor irriterer det mig grænseløst at de er så ufattelig langsomme. Derimod har de været hurtige til at trække de beløb som jeg har sat ind med kort..max. 48 timer er der gået
10. februar 2012, kl. 12:27
|
davegrohlBrugerIndlæg: 958 |
Har du snakket med dem? Der kan være noget gået galt.
I de år jeg har brugt Bet365 går der hver gang mellem 4 og 5 dage inden pengene er på min konto. Og de har været meget konstante med de 4-5 dage.
10. februar 2012, kl. 12:49
|
|
Har du fået chefen/lederen af den danske supportafdeling i røret? De almindelige supportere er ofte lidt sjuskede, for at sige det mildt, og overvejer formentlig ikke alle deres valgmuligheder.
Alle kan jo sige sig selv at 18 dage er helt hen i vejret. Man tænker jo der er sket en fejl, enten af dig eller dem så pengene er gået ind på en anden konto f.eks.
10. februar 2012, kl. 13:36
|
OddsogtipsEkspert (René Petersson)Indlæg: 1245
Ekspert-stats
Tilbagebet.: 128% Balance: +5,68 Hitrate: 12 af 20 |
Nu ved jeg ikke hvor stort beløbet, du venter på er.
Jeg har 2 gange i løbet af den seneste måned, udbetalt fra Bet365. Jeg har ventet i max 3 dage. Det var i begge tilfælde et 4-cifret beløb i den lave ende.
10. februar 2012, kl. 13:59
|
hej daveg.
tak for oplysningerne..jeg har snakket med et par forskellige suppotere igennem deres livechat men de havde alle samme svar Det kan i øvrigt ikke være fejl ikontonummer og lign. fra min side, da Bet365 automatisk bruger de gemte oplysninger vedr. bank. Dagen før jeg foretog denne udbetaling..d. 26 januar foretog jeg enanden udbetaling, som var på min konto sidste torsdag (2 feb. ) så det var nogenlunde accecptabel tid. @oddsogtips : tak for oplysinger..tilsyneladende kun mig og muligvis filihakatten der umiddelbart har problemer med udbetalingerne. Muligvis kan det være at udbetalingen skal igennem noget ekstra sikkerhedscheck..der er tale om en udbetaling på 50Kg, så ved ikke om det involverer mere arbejde enten fra Bet365 el. banken..der er jo noget hvidvaskningslov nu om dage ved større beløb synes jeg at have hørt. Under alle omstændigheder er 15-18 dage helt ude i hampen!
10. februar 2012, kl. 15:07
|
MortenRFBrugerIndlæg: 842
Brugertips-stats
Tilbagebet.: 112% Balance: +9,47 Hitrate: 30 af 76 |
|
Ja det er i bedste fald kritisabelt.
Du kunne vel ringe til din bankrådgiver også, og høre om de kan se noget er på vej. Det bør næsten ikke være banken der holder beløbet tilbage, jeg har ENDNU ikke hørt om en bank, der ønsker at en kunde får færre penge på bogen ;-). Men man ved sgu aldrig.
10. februar 2012, kl. 15:42
|
Nu har jeg haft telefonisk kontakt med Bet365´s support. De har oprettet en sag på det, hvor de vil forsøge at lave en "sporing" af pengene. Det er nemlig sådan at en sådan udbetaling max. kan tage 10 bankdage, og da vi er udover det vil de forsøge at tracke beløbet.
De har brugt rigtig kontonummer osv.
10. februar 2012, kl. 15:57
|
En lille opdatering.
Har stadig ikke set skyggen af mine penge! Nu er jeg istedet pingpong mellem Bet365 og min bank. Bet365 har udleveret nogle trackingnumre osv. og sagt jeg skulle bede min bank om at spore betalingen. Min bank : der er intet for os at spore. Den bank som har stået for overførslen (bet365´s bank) skal selv sørge for at spore betalingen, og finde ud af hvor pengene er. Det eneste min bank kan konstatere at er at de ikke har modtaget nogen overførsel. Har skrevet til Bet365 imorges om at de skal sætte deres bank i sving med at undersøge hvor den overførsel de har lavet er henne og redegøre for dette...har ikke modtaget svar endnu...forhåbentlig er de i gang med at undersøge det
14. februar 2012, kl. 13:21
|
edinburgh35BrugerIndlæg: 181
Brugertips-stats
Tilbagebet.: 0% Balance: 0,00 Hitrate: 0 af 0 |
|
har lavet udbetalinger talrige gange før til samme konto. Det er den samme konto som er blevet brugt igennem de sidste 4 år. Også til beløb før i den størrelsesorden.
så der ikke rigtig nogen "undskyldninger" for at pengene ikke er kommet. Og kan bare ikke rigtig bruge deres svar med at de har behandlet udbetalingen til noget! har brugt masser af tid på dette. f.eks igår hvor jeg brugte to timer i telefonen med min egen bank, herunder 30 min i kø (danske bank) til deres support. Tror min bank har ret. hvad skal de gøre, det jo ikke dem som har foretaget/stået for udbetalingen. og de kan ikke spore en betaling som en anden bank påstår de har lavet. Det ser ud til at penge kan forsvinde i den blå luft! (Redigeret af bruger)
14. februar 2012, kl. 13:41
|
Brugertips-stats
Jeg venter nemlig selv på en udbetaling, som er bestilt for 12 dage siden, og de er heller ikke dukket op. De siger dog, at de er afsendt i dag. Så det må jeg forholde mig til, men de har en lang udbetalingstid, og det er lidt skidt.
Det burde ikke kunne gå galt, når man bare benytte samme konto, som før. Det er, som du siger, deres bank, som skal spore dem, din egen bank kan ikke. Jeg har været igennem det cirkus før, og det holder ikke. (Redigeret af bruger)
14. februar 2012, kl. 13:53
|
edinburgh : hvis du har bestilt udbetalingen for 12 dage siden er det HELT UDE I HAMPEN at de først afsender den i dag. i de gode gamle dage afsendte de den samme dag, el. max. dagen efter du bestilte en udbetaling.
Den udbetaling jeg har lavet er bestilt af mig d. 27 jan. om eftermiddagen. Tak for oplysningerne vedr. sporing :)
14. februar 2012, kl. 13:58
|
Brugertips-stats
@Speedy..
Ja, jeg har bad om en udbetaling den 02.02.2012 klokken 18.47 kan jeg se i historik, og de to gange jeg har kontaktet kundeservice, så var den under behandling, og bliver så afsendt i dag, og det må jeg stole på. Bør så være på min konto i løbet af 2-3 dage. Det er træls, at det tager så lang tid, når man er vant til at få dem i løbet af 2-3 dage, som ved de fleste bookmakers, som jeg bruger. Fik dog en fra Unibet ind på kontoen i går...Ventetid, godt og vel 3 uger..Dermed er jeg så færdig med Unibet.
14. februar 2012, kl. 14:02
|
|
kaptajnen22Ekspert (Michael Tatar)Indlæg: 1752
Ekspert-stats
Tilbagebet.: 92% Balance: -8,41 Hitrate: 45 af 102 |
|
@kaptajnen22 : Problemet er at man hos Bet365 ikke selv kan anmode om hvilken udbetalingsmulighed man ønsker.
De tjekker hvordan du har sat penge ind. Har du f.eks. sat ind 1000 kr. ind med moneybookers, og beder om udbetaling af 2000 kr. efter spil, vil de udbetale 1000 kr. til moneybookers og resten via bankoverførsel. Du kan således ikke vælge at resten skal udbetales til dit kort, neteller el. lign. I det konkrete tilfælde har jeg sat penge ind via mastercard, og der er Bet365s procedure automatisk at der sker bankudbetaling
15. februar 2012, kl. 13:44
|
Brugertips-stats
20 dage...Jeg går selv og venter på Bet365, og de blev afsendt i går, ifølge dem, men kan man mon stole på det??..
@Kaptajnen. Nu har jeg et mastercard, og et visa, men jeg bruger kun mit mastercard til ind, og udbetalinger ved bookmakerne, det er min måde, at holde styr på tingene på. Det sjove er dog, at når jeg indbetaler til Bet365 med mit mastercard, så kan jeg kun udbetale via bank, og når man så er tvunget til at vælge bankudbetalinger, så har man en gratis udbetaling pr. 28 dag, vælger man at lave flere, så koster det 105,00 kroner pr udbetaling. En sidste ting er så, at Bet365 nu har meldt ud, at man mindst skal udbetale 1000,00 kroner pr bankoverførsel, hvis man vælger at indbetale med mastercard(ifølge Bet365, så er det en regel, som mastercard har sat, og som Bet365 bare skal indrette sig efter), det lyder underligt, så kontaktede min bank, som kontaktede mastercard, og de havde ikke noget på sig, så endnu en sjov regel fra Bet365, og man kan jo kun tænke på hovrfor, at man mindst skal udbetale 1000,00 kroner...Kunne det være fordi, at så er der større muligheder for at du når at tabe dine penge ved Bet365.. Bare tanker.. /edinburgh (Redigeret af bruger)
15. februar 2012, kl. 13:46
|
kaptajnen22Ekspert (Michael Tatar)Indlæg: 1752
Ekspert-stats
Tilbagebet.: 92% Balance: -8,41 Hitrate: 45 af 102 |
|
Brugertips-stats
@Kaptajnen..
Bet365 betaler ikke gebyr ved en bankoverførsel(105,00 kroner), og mit kort er godkendt af dem, men de vælger bare ikke at udbetale tid det, men via bankoverførsel. Jeg kan uden problemer trækker penge ud, flere gange pr måned andre steder, uden gebyr. Bet365 tager 105,00 kroner pr udbetaling, og som jeg ser det, så er det for, at få folk til at undgå, at udbetale mere end 1 enkelt gang, pr 28 dag, hvis du bruger mastercard.
15. februar 2012, kl. 13:58
|
Brugertips-stats
@Speedy..
Har du været i kontakt med Bet365 i dag?? Hvis ja, hvad er deres begrundelse så?? /edinburgh
15. februar 2012, kl. 14:01
|
@edinburgh : har mailet med dem i går og i dag. De har nu sagt at de vil have en fuld søgningen på betalingen igennem deres bank. En proces der åbenbart kan tage op til 5. bankdage...og samtidigt en proces som de burde havde startet op i sidste uge, da der var gået mere end 10 bankdage.
Worst case scenario er nu at jeg først får betalingen i slutningen af denne måned...kæft jeg træt af dem!
15. februar 2012, kl. 15:02
|
|
Brugertips-stats
Hej Speedy.
Jeg fik mine penge fra Bet365 i dag, så jeg er en glad mand, men den har jo også været undervejs, siden den 02.02.2012. Men som Bet365.com siger, så kan man jo bare vælge at betale dem 15 engelske pund, så vil de sørger for, at pengene er på din konto imellem 3 og 5 bankdage, og hvis man ikke ønsker at betale for denne service, så kan der jo gå imellem 3 og ?? dage. Håber at du snart har dine penge fra Bet365. /edinburgh (Redigeret af bruger)
17. februar 2012, kl. 08:21
|
22 days and counting!
Hvis ikke går ind i dag, bliver det tidligst på mandag, eller 25 dage efter jeg har anmodet om udbetaling. @Edinburgh : Godt at høre at du har fået din penge. Men din "sag" er også under al kritik, når du først får betaling så lang tid efter du har anmodet om udbetaling. I bagklogskabens lys skulle jeg nok have bedt om en "hurtig bankoverførsel" der koster £15. Men på det tidspunkt regnede jeg med at Bet365 kunne leve op til det som de skriver på hjemmeside, nemlig at en almindelig bankoverførsel tager 3 til max. 10 dage. Det var til at leve med, men ikke nu når vi er oppe over 22 dage, og snart 20 bankdage. Regner med at holde en lang pause fra Bet365 når de en gang har betalt, indtil de får styr på det igen. Siden januar har deres udbetalingstider til bank været under al kritik Problemet er bare at alle de andre bookier med dansk licens også kører ringe i øjeblikket. Prøvede f.eks. at spille på Sportingbet igår, og det var nærmest umuligt at sætte et bet hos dem, uden man konstant blev logget ud, fik fejlmeddelser.. (Redigeret af bruger)
17. februar 2012, kl. 10:52
|
Brugertips-stats
@Speedy.
Jeg har nu bedt om en ny udbetaling ved Bet365, og har valgt at give 15 pund. Bet365 fortæller mig så, at jeg har pengene i løbet af 1-3 bankdage. Det ser ud til, at det er vejen frem, hvis man ikke vil vente flere uger på pengene, som du og jeg nu har oplevet. edinburgh (Redigeret af bruger)
17. februar 2012, kl. 12:48
|
25 days and counting!
Skandaløst ganske enkelt.. Jeg kan oplyse om at jeg i torsdags bedte om en bankudbetaling fra Sportingbet. Den er på min konto her til morgen
20. februar 2012, kl. 11:10
|
|
|
|
Det nytter åbenbart heller ikke noget at bestille en "fast transfer"/hurtig bankoverførsel hos Bet365.
Anmodede d. 3. april om en udbetaling på 45 kg., som en fast transfer som jeg her 17 dage efter ikke har set skyggen af... (fast transfer skulle tage 1-3 bankdage max.!) Så nu vi på den igen...med sporing af bank transaktion osv... Alt imens man ikke ved om man får sine penge i denne uge eller om en måned! Ganske enkelt skandaløst!
20. april 2012, kl. 14:11
|
Login
Du skal være logget ind for at skrive indlæg.Seneste debatter
| Emne | Bruger | Dato | |
|---|---|---|---|
|
Lyngby-Brøndby IF (23/05) Lyngby-Brøndby IF (23/05) Carlos1 (23/05-2012, 02:21) Tanken er bestemt fin men også langt fra at være god. Jeg tror den gode Thomas Færch Kvist ikke har set Makienok spille nok. Makienok har bestemt højden til at kunne være denne targetplayer... |
Carlos1 | Kamp |
02:21
|
|
EM-sektion: Spaniens svanesang? EM-sektion: Spaniens svanesang? Jens, BetXpert (23/05-2012, 00:59) I vores optakt til EM er vi nået til Spanien - der er favorit til at genvinde titlen, men som er svækket i forsvar og angreb. Læs og kommenter... http://www.betxpert.com/artikel/em-sektion-spanien... |
Jens, BetXpert | Div |
00:59
|
|
Trav, Eskilstuna: V65-forslag, D Trav, Eskilstuna: V65-forslag, DD, Trio og 2 stk V/P-spil! grydeske18 (23/05-2012, 00:50) Hej zola25 Klasse tippet som altid :p Bare forsæt som altid, og så glem hvad nogle enkelte brugere skriver til dig - du er den bedste til trav, de er bare misundelige :p Jeg ser frem til an... |
grydeske18 | Div |
00:50
|
|
AGF - Midtjylland AGF - Midtjylland Carlos1 (23/05-2012, 00:22) Bestemt en mulighed at AGF ikke scorer, syntes dog uagtet de har været ganske fint kørende på hjemmebane. De har på hjemmebane scoret syv gange de to sidst spillet, jovist har fem af dem været im... |
Carlos1 | Kamp |
00:22
|
|
Melodigrandprix 1. semifinale: k Melodigrandprix 1. semifinale: kommentar CDbjerg (23/05-2012, 00:09) Jeg ser lige om jeg kan nå, at bikse en hurtig en sammen, men somsagt bliver den ikke på dit niveau. :) Jeg vil nu gerne have det du har på mail, kan muligvis gost bruge lidt af det ?? CDbjer... |
CDbjerg | Div |
00:09
|
|
French Open French Open sikkenoget (22/05-2012, 23:52) Og spillet til 1,80 :)... |
sikkenoget | Kamp |
22/05
|
|
Trav: V75 Gävle(jackpot), mine Trav: V75 Gävle(jackpot), mine tanker og tips! zola25 (22/05-2012, 23:47) @ALC Ja min brugerstatistik er helt korrekt. Ja den løb dødt løb på tredjepladsen, men jeg fik mit fulde odds på 8,75 pga det var spillet på BET365, dengang man kunne spille heste til fast... |
zola25 | Div |
22/05
|
|
Pakkerejse til Holland-DK Pakkerejse til Holland-DK Pede (22/05-2012, 23:06) Hej Mikkel. Jeg er meget interesseret. Jeg er gymnasie-elev og skal dog først lige have offentliggjort mine mundtlige eksaminer for året i morgen kl 15.00. Hvis eksaminerne passer perfekt ift.... |
Pede | Div |
22/05
|
|
Cypern - Cypern (CDbjerg) Cypern - Cypern (CDbjerg) CDbjerg (22/05-2012, 23:05) Cypern som forventet videre fra semifinalen. Desværre synes jeg faktisk ikke hun sang ret godt i dag, men nu må vi se. :D... |
CDbjerg | Bru |
22/05
|
|
EM-konkurrence på holdet.dk EM-konkurrence på holdet.dk jeppebh (22/05-2012, 22:29) Super med Ekstra PR for denne konkurrence, et realistisk mål må være 100 deltagere, hvilket vil give en fantastisk præmie pulje på 15.000!... |
jeppebh | Div |
22/05
|
|
Holland: kommentar Holland: kommentar RinusMichels (22/05-2012, 22:13) Willems ser ut til å få hele kampen. Emanuelson kom ikke med i troppen fordi han ikkke har spilt nok v.back. Anita har spilt dm i lang tid og kan komme i troppen fordi han kan brukes på begge back... |
RinusMichels | Kamp |
22/05
|
|
SønderjyskE-AaB (23/05) SønderjyskE-AaB (23/05) werder77 (22/05-2012, 21:53) Nu var det jo også AaBs forår 2011, der reddede dem i sidste sæson, hvor de havde Lumb og Duncan lejet. I øvrigt virkede SønderjyskE også som et hold der var på vej på ferie imod Silkeborg,... |
werder77 | Kamp |
22/05
|
|
Hjælp: Udregning af CV over fle Hjælp: Udregning af CV over flere kampe werder77 (22/05-2012, 21:40) @tunitis hvis man har begrænset tid er gefühl-tingen klart at foretrække :-) "Jeg er ikke sikker på at jeg ville gøre sådan i "nr. 2"... Har man f.eks. en tendens til at sætte sit gennemsni... |
werder77 | Div |
22/05
|
|
Brian Baker-Sergiy Stakhovsky (2 Brian Baker-Sergiy Stakhovsky (22/05) Tytteboevs (22/05-2012, 21:11) Ja, meget tæt kamp, men Stakhovsky "faldt af på den" til sidst i kampen, hvor han blev brudt for let. Jeg handlede kampen live, og oplevede noget sjældent. Normalt kan man se pointene i markede... |
Tytteboevs | Kamp |
22/05
|
|
Danske mestre 2011/12? Danske mestre 2011/12? Tunitis (22/05-2012, 20:36) @werder Det er korrekt, og vi står også i en situation nu hvor der egentlig er et surebet på spillet... Derfor vil der også kunne være værdi på begge spil, og som odds ser ud lige pt. så vi... |
Tunitis | Div |
22/05
|
|
Problemer med regnskab Problemer med regnskab werder77 (22/05-2012, 19:27) Jeg forstår ikke helt dit problem hjorte..?... |
werder77 | Div |
22/05
|
|
V75-Anpartsspil: Så starter vi V75-Anpartsspil: Så starter vi op i den kommende weekend! zola25 (22/05-2012, 17:18) Godt Mike :)... |
zola25 | Div |
22/05
|
|
Informationer Holdet.dk Fodbold Informationer Holdet.dk Fodbold EM 2012... Mike Larsen (22/05-2012, 16:45) Præmierne fra Sportingbet skal sættes ind på en spillekonto hos dem. /Mike Larsen... |
Mike Larsen | Div |
22/05
|
|
V4: Jeg vil udfordre experterne V4: Jeg vil udfordre experterne på "hest til frokost"! zola25 (22/05-2012, 14:53) Hvad fanden er der sket med de forskellige indlæg? :) Og så er de selvfølgelig tilbage igen :)... |
zola25 | Div |
22/05
|
|
Randers FC - FC Vestsjælland (l Randers FC - FC Vestsjælland (lfc4ever19) Kellogs (22/05-2012, 14:41) ATT Arsenalfan: Bettet gik ikke hjem, da det var på 2 tallet (DNB), men tillykke med sejren. Formoder du er Randers fan :-p... |
Kellogs | Bru |
22/05
|