Cashpoint: Forkert resultering, tab af 16000kr

Denne side indeholder henvisnings-links.

Debat om bookmakere, spil-strategier, systemer, samt brugernes egne spørgsmål og svar om de enkelte bookies på nettet.

Emne Svar Visn. Seneste indlæg
Populær tråd

Cashpoint: Forkert resultering, tab af 16000kr

Oprettet 29/08-2017 11:59 af superman10
37 1675 06/09-2017 11:50
af Tsolheim87
superman10
Bruger - Indlæg: 47

Bruger

0
Du skal være logget ind for at stemme på et indlæg
Til toppen af siden Til seneste indlæg
Jeg bliver nød til at advare alle om bookmakeren Cashpoint!!

Jeg har her i weekenden spillet Fc nordsjælland-Fc københavn 4000kr på flest gule kort uafgjort til 4,00

resultatet er 3-3 altså 3 gule kort til hvert hold på alle officielle links.

http://danskfodbold.com/kamp.php?ID=60042

http://www.superstats.dk/kampe/5192

http://www.livescore.com/soccer/denmark/sas-l...

http://www.superliga.dk/kamp/2017-2018/august...

Alligevel vælger de at holde fast i 2-3 i gule kort...

jeg har kæmpet med dem hele dagen igår via mail og idag .. men de holder fast i deres beslutning..

De påstår de har set video af kampen og ikke kan se alle 6 gule kort tydeligt vist... (kan godt være svært at se på video om det er 2 eller 3 gule kort hvis 3 mand får gule kort på 1 gang)

så de mener det ene gult kort måske er givet efter kampen selvom stats tydeligt viser dommeren har noteret 3 spillere i bogen for gult kort i det 81minut som de sidste advarsler

men jeg mener det er vel derfor dommeren efter kampen indgiver official kamprapport så der ingen tvivl er om stats ?

Så de bliver da nød til at forholde sig til disse links og beviser på 3-3 i gule som jeg ser det eller er jeg helt væk ?

Er det ikke officiele kamprapporter og links man skal bruge til at afgøre sådanne gule kort væddemål ?

(video er jo ubrugeligt da de så skal selv ind og vurdere om dommeren nu noterede en spiller i bogen eller ikke ) man skal bruge til at afgøre sådanne gule kort væddemål ?

Jeg vil gerne høre folks mening om dette ? :)

Fordi vi kan jo ikke spille ved bookmakere hvor man ikke kan være sikker på at få udbetalt sine gevinster fordi de ikke lige synes de vil af med penge..

Jeg har ikke selv kunnet hugge og stikke i dem trods sendte beviser og links... de siger bare de har set video og de kan kun se 5 klare gule kort.. Jeg er chokeret over de henviser til tv-billeder for at afgøre dette væddemål.

kan i på betxpert måske hjælpe mig i denne sag ?
Redigeret af moderator 29. aug. 2017 13:46
superman10

Bruger

0
Jeg tænker det her er helt forkert at bookmakeren påstår de går ind og bruger video til at afgøre deres gule kort væddemål..
(de kan ikke se og vurdere 100% i intense situationer hvor mange spillere dommeren noterer for gult kort i sin bog)

Cashpoint går vel heller ikke ind og vurderer en engelsk premier league kamp hvor kamprapporten siger 2-0 til hjemmeholdet (men der er blevet anulleret et offsidemål til hjemmeholdet som viser sig på tv-billederne er forkert anulleret og målet skulle have været godkendt....

så går Cashpoint vel heller ikke ind og sætter resultatet til 3-0 formoder jeg ? :)

sku noget farligt noget hvis bookmakerne begynder at gå ind og lave egne vurderinger og opfattelser via video og sætter helt andre resultater end de officiele kamprapporter siger :)

hvad siger folket ? :)
Redigeret af bruger 29. aug. 2017 12:18
denkloge
Bruger - Indlæg: 338

Bruger

0
Her er DBUs kamprapport

https://mit.dbu.dk/public/matchimage.aspx?mat...

Du kunne måske kontakte DBU for at få bekræftet, hvad kampens dommer Michael Tykgaard har skrevet i sin sorte bog.
Nikolaj.M
Bruger - Indlæg: 27

Bruger

+1
Helt absurd at de her skralde bookies, skal gøre ALT hvad de kan med diverse T&S og jeg skal komme efter dig.

Håber du får dine penge
Redigeret af moderator 29. aug. 2017 13:44
superman10

Bruger

0
denkloge skrev i indlæg #3

Her er DBUs kamprapport

https://mit.dbu.dk/public/matchimage.aspx?mat...

Du kunne måske kontakte DBU for at få bekræftet, hvad kampens dommer Michael Tykgaard har skrevet i sin sorte bog.

Sådan som Cashpoint forholder sig til sagen er de fuldstændigt ligeglad med hvad Dommer Michael Tykgaard har noteret i sin bog og indgivet på kamprapporten..

de siger de tager deres egen vurdering på video hvor de kun kan se 5 klare gule kort.. (dommeren kan jo nemt have noteret en mere ned i bogen som man på tv-billeder ikke ser klart gult på)

Så alle links og klare officiele kamprapporter skider de på hvilket er rystende synes jeg .

så kan desværre ikke rigtigt se hvad jeg skal gøre nu i sagen ?
Redigeret af bruger 29. aug. 2017 12:36
superman10

Bruger

0
Nikolaj.M skrev i indlæg #4

Helt absurd at de her skralde bookies, skal gøre ALT hvad de kan for at svanse folk med diverse T&S og jeg skal komme efter dig.

Håber du får dine penge

Tyder desværre ikke på jeg får mine penge da de har afvist sagen 2 gange efter deres video-tjek , hvilket jo slet slet ikke bør være det de skal bruge til at afgøre resultater som dette.. men tværtimod de officielle kamprapporter som dommeren jo indgiver efter kampen med korrekte advarsler osv...

men Ja sørgeligt og skræmmende, vi som spillere ikke kan være sikre på at få udbetalt KLARE gevinster ,hos en licens-BOOKMAKER med MASSER af kiosker offline her i DANMARK
Redigeret af bruger 29. aug. 2017 12:42
uloto79
Bruger - Indlæg: 465

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 106%
Balance: +1,89
Hitrate: 19 af 31
0
Er der ikke et offentligt klage-organ man kan bruge i sådanne sager? Forbrugerombudsmanden eller lignende?
superman10

Bruger

0
uloto79 skrev i indlæg #7

Er der ikke et offentligt klage-organ man kan bruge i sådanne sager? Forbrugerombudsmanden eller lignende?

Må erkende jeg ikke helt ved det.. Tvivler på de kan hjælpe..

Men ja enig vi spillere burde have et sted, hvor vi kan føle os beskyttet som forbrugere og ikke blive SNYDT for KLAR gevinst, som her hos Cashpoint som jeg har mistet ALT for efter dette her.

Jeg tror faktisk at største mulighed for hjælp i denne sag kunne være Betxpert.
Redigeret af bruger 29. aug. 2017 13:06
Kellogs
Bruger - Indlæg: 2086

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens blogger. Klik for at læse mere Denne bruger har været kåret som månedens brugertipper. Klik for at læse mere

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 109%
Balance: +46,62
Hitrate: 202 af 528
0
Det er da helt hen i vejret at de pludselig selv skal sidde og beslutte hvor mange kort de synes der bliver delt ud i en fodboldkamp :-)

For nyligt havde jeg spillet over 2,5 kort i en kamp som jeg selv sad og så, og der blev klart uddelt 3 kort (troede jeg/vi). Jeg fik dog frataget min gevinst af Bet365, fordi dommeren kun havde noteret 2 kort i sin kamprapport, og efterfølgende kunne jeg læse i alle rapporter at der kun var uddelt 2 kort.
Surt show, men selvfølgelig kun rimeligt da alle kort spil selvfølgelig skal afgøres i henhold til hvad er står i dommerens kamprapport!

Det her for langt ude. Selvom jeg aldrig selv kunne drømme om at sætte et spil som dit, så skal du selvfølgelig have din gevinst!
privir
Bruger - Indlæg: 54

Bruger

0
Kigger man på http://www.flashscore.dk så er der 3 gule til Fc nordsjælland 2 til Fc københavn og et rødt :)
superman10

Bruger

+1
Kellogs skrev i indlæg #9
Det er da helt hen i vejret at de pludselig selv skal sidde og beslutte hvor mange kort de synes der bliver delt ud i en fodboldkamp :-)

For nyligt havde jeg spillet over 2,5 kort i en kamp som jeg selv sad og så, og der blev klart uddelt 3 kort (troede jeg/vi). Jeg fik dog frataget min gevinst af Bet365, fordi dommeren kun havde noteret 2 kort i sin kamprapport, og efterfølgende kunne jeg læse i alle rapporter at der kun var uddelt 2 kort.
Surt show, men selvfølgelig kun rimeligt da alle kort spil selvfølgelig skal afgøres i henhold til hvad er står i dommerens kamprapport!

Det her for langt ude. Selvom jeg aldrig selv kunne drømme om at sætte et spil som dit, så skal du selvfølgelig have din gevinst!

Ah ja Kellogs fandme også megasurt hvis du har set 3 kort uddelt på dit spil men dommeren kun har indgivet 2 kort på den officiele kamprapport

Men ja præcis.... bookmakerne kan ikke selv gå ind og lege dommere på tv-billeder og så gå fuldstændigt imod alle officielle dommerrapporter og links som beviser denne her KLART blev 3-3 uafgjort i gule kort..

Jeg er RYSTET
superman10

Bruger

0
privir skrev i indlæg #10
Kigger man på http://www.flashscore.dk så er der 3 gule til Fc nordsjælland 2 til Fc københavn og et rødt :)

ja de har fejl

alle officielle links som

www.dbu.dk
www.danskfodbold.com
www.superliga.dk

(ydermere også livescore.com og superstats.dk har 3-3 )
har 3-3 i gule kort som er det officielle og åbenbart rigtige resultat ifølge Dommer Michael Tykgaards kamprapport
Jens, BetXpert
Moderator - Indlæg: 22058

Moderator
(Jens Bøye)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 102%
Balance: +45,00
Hitrate: 1364 af 2878
0
Hej superman10,

Kontakt os meget gerne på mail@betxpert.com - så kan vi prøve at tage fat i Cashpoint.

Mvh
Jens, BetXpert
superman10

Bruger

0
Jens, BetXpert skrev i indlæg #13
Hej superman10,

Kontakt os meget gerne på mail@betxpert.com - så kan vi prøve at tage fat i Cashpoint.

Mvh
Jens, BetXpert

Hej Jens

Mange tak det vil jeg gøre :)
kimlarsen111
Bruger - Indlæg: 51

Bruger

+1
Det lyder fuldstændig sindsygt! Cashpoint paid up og det er lige nu! Skandale, ellers er det på at gå til ekstra bladet eller lign. Stik dem noget dårlig reklame!
superman10

Bruger

0
kimlarsen111 skrev i indlæg #15
Det lyder fuldstændig sindsygt! Cashpoint paid up og det er lige nu! Skandale, ellers er det på at gå til ekstra bladet eller lign. Stik dem noget dårlig reklame!

Ja enig jeg er RYSTET over de holder fast i de ikke vil UDBETALE..

skal lige nævnes at bonerne er spillet offline i kiosk.. SÅ det er ikke fordi jeg har spillet i søsters navn eller andre ting der gør de ikke vil udbetale..
TheStriker
Bruger - Indlæg: 37

Bruger

0
Du kan tage det helt roligt Superman, din gevinst skal du nok få. Spørgsmålet er nok nærmere, hvornår.

Hvis ikke BetXpert lykkedes med at ændre deres holdning/resultat så skal du "bare" stævne dem.

Jeg GARANTERER dig at Cashpoint ikke vil i retten med den her sag.

Så væbn dig med lidt tålmodighed og streg Cashpoint fra din portefølje af bookies :)
superman10

Bruger

+3
Så blev sagen løst....
Efter KÆMPE PRES på Cashpoint i 2 sidste dage herigennem og gennem forhandler og via kundeservice og repræsentant for Cashpoint

De har nu valgt at udbetale de 16000kr

Så har lige modtaget dem gennem forhandleren i kiosken.
uloto79
Bruger - Indlæg: 465

Bruger

Brugertips-stats
Balance: +1,89
Hitrate: 19 af 31
0
Det var da dejligt. -Men trist at det i den grad har været nødvendigt at presse dem for at få dine penge ud.... :-/
superman10

Bruger

0
uloto79 skrev i indlæg #19
Det var da dejligt. -Men trist at det i den grad har været nødvendigt at presse dem for at få dine penge ud.... :-/

Mange tak ja det var dejligt:)

Men enig det er synd de skal presses.. Jeg gav dog ikke op efter at have fået nej 3 gange med deres dårlige argumenter..

facts var jo på min side med de officielle stats på kamprapporten :)

men ja er ikke helt betryggende det skal være sådan hos en licensbookmaker som Cashpoint.
duncan14
Bruger - Indlæg: 184

Bruger

+1
Kanon at høre at du endte med at få din gevinst!!

Men hold da op en tabersag for Cashpoint - har aldrig brugt dem, men er begyndt at se dem forskellige steder offline, så overvejede da rent faktisk at prøve dem af en dag, men ALDRIG efter denne historie!

Der er så uendeligt mange, der ikke forstår, hvad kundeservice betyder for forretningen i det lange løb.
superman10

Bruger

0
duncan14 skrev i indlæg #21
Kanon at høre at du endte med at få din gevinst!!

Men hold da op en tabersag for Cashpoint - har aldrig brugt dem, men er begyndt at se dem forskellige steder offline, så overvejede da rent faktisk at prøve dem af en dag, men ALDRIG efter denne historie!

Der er så uendeligt mange, der ikke forstår, hvad kundeservice betyder for forretningen i det lange løb.

Ja det var dejligt at få gevinsten :)

Ja de er nemlig en del steder offline. Men heldigvis er det jo normalt ikke ret mange spil hvor der kan være tvivl om udfaldet :)

så normalt udbetaler de jo altid..

men har desværre set flere fejl-resultater på disse kortspil hos dem. (så her tror jeg man skal passe lidt på )

Og særligt nu man har fundet ud af de kan finde på at bruge tv-billeder og selv vurdere hvor mange advarsler/gule kort dommeren har noteret i bogen : (håbløst da de bare skal følge officielle stats fra kamprapporten)

Men på flere punkter er de dårlige. Så hvis man skal vælge at spille offline og Danske Spil har samme odds.. Ja så ved jeg godt hvor jeg smider mine penge henne :)
duncan14
Bruger - Indlæg: 184

Bruger

0
Klart for dig efter denne sag :)

Andre der har oplevet problemer med Cashpoint - også online?
RinusMichels
Bruger - Indlæg: 1419

Bruger

Denne bruger har været kåret som månedens forumbruger. Klik for at læse mere 

Brugertips-stats
Balance: +15,00
Hitrate: 128 af 261
0
Dejlig det blev løst. Jeg har i hvert fald gjort mit for at så mange som mulig fik høre om din situation. Håbløst af Cashpoint!
superman10

Bruger

0
RinusMichels skrev i indlæg #24
Dejlig det blev løst. Jeg har i hvert fald gjort mit for at så mange som mulig fik høre om din situation. Håbløst af Cashpoint!

klasse RinusMichels :)

vi må stå sammen mod bookies :)
denkloge

Bruger

0
Superman;

Dette her burde jo i grunden være noget for de danske medier, da det simpelthen ikke kan passe, at de ikke giver dig din gevinst på dette væddemål, som du skal have.

Trustpilot er også en mulighed for dig, hvor du kan bedømme Cashpoint og så i øvrigt fraråde folk at bruge denne bookmaker.
superman10

Bruger

0
denkloge skrev i indlæg #26
Superman;

Dette her burde jo i grunden være noget for de danske medier, da det simpelthen ikke kan passe, at de ikke giver dig din gevinst på dette væddemål, som du skal have.

Trustpilot er også en mulighed for dig, hvor du kan bedømme Cashpoint og så i øvrigt fraråde folk at bruge denne bookmaker.

Hej denkloge

(jeg fik pengene efter stort besvær og 3 afvisninger på 2 dage :)
sakset fra min besked længere oppe

Så blev sagen løst....
Efter KÆMPE PRES på Cashpoint i 2 sidste dage herigennem og gennem forhandler og via kundeservice og repræsentant for Cashpoint

De har nu valgt at udbetale de 16000kr

Så har lige modtaget dem gennem forhandleren i kiosken.
BadVibes
Ekspert - Indlæg: 135

Ekspert (BadVibes)

Ekspert-stats
Tilbagebet.: 0%
Balance: -2,00
Hitrate: 0 af 2
+1
Jeg gad godt at vide, hvad der helt konkret er sket hos Cashpoint.

Jeg går ud fra, at de får data om kampen udefra. Det lyder i hvert fald underligt, hvis de skal se samtlige kampe igennem på film for at kunne opdatere diverse spil. I første omgang er det derfor ikke nødvendigvis "deres" fejl, at væddemålet bliver opdateret forkert.

Herefter bliver de vel kontaktet af en kunde (eller flere) og gjort opmærksomme på fejlen. Handlemåden fra deres side herfra er helt til grin.

Godt du fik dine penge! :)
superman10

Bruger

0
BadVibes skrev i indlæg #28
Jeg gad godt at vide, hvad der helt konkret er sket hos Cashpoint.

Jeg går ud fra, at de får data om kampen udefra. Det lyder i hvert fald underligt, hvis de skal se samtlige kampe igennem på film for at kunne opdatere diverse spil. I første omgang er det derfor ikke nødvendigvis "deres" fejl, at væddemålet bliver opdateret forkert.

Herefter bliver de vel kontaktet af en kunde (eller flere) og gjort opmærksomme på fejlen. Handlemåden fra deres side herfra er helt til grin.

Godt du fik dine penge! :)

Ja lige præcis BadVibes:)

Jeg synes de sagde de fik dataen udefra..
Og nej i første omgang var Den ene advarsel ikke opdateret af de 3 der blev uddelt i 81minut. Så fair nok de så måske har resulteret den til 2-3 i gule kort.

Men når så Den officielle kamprapport kommer, måske 1 time efter kampen og er blevet opdateret og den viser 3-3 i gule kort, må de jo forholde sig til det ,når kunden skriver ind og klager over fejl -resultering, samt kunden kan henvise til 4 links som beviser dette.

SÅ kæden hopper af ,der hvor de bliver ved med at ville fastholde 2-3 i gule kort, trods 3-3 på officiel kamp-rapport. Derefter så henviser CASPOINT til de har gennemkigget video og ikke kan se 6 Tydelige kort.. HELT GODNAT håndtering :) Direkte Amatøragtigt :)

men ja godt jeg fik de penge:)
denkloge

Bruger

0
Hej Superman,

Skønt de har givet dig dine pengene.

Så kunne du jo flyve dig en tur :-) :-) :-)
Summertime
Bruger - Indlæg: 101

Bruger

Brugertips-stats
Tilbagebet.: 45%
Balance: -2,20
Hitrate: 1 af 4
0
Dejligt at høre for dig, og tillykke med gevinsten!!
Cashpoint er bare generelt en forfærdelig bookmaker.
Jeg oprettede mig og fik bonus. Trak ud med overskud. Satte penge ind igen, og havde limits på alt pludselig. Vandt lidt igen og fik nu mail om, at min konto skulle spærres,, så jeg skulle trække mine penge ud øjeblikkelig!! Alt i alt snakker vi overskud på kun 5-6000 kr, så intet vildt og blodigt. Jeg skrev til dem, at jeg var ny kunde og at dette vist var sendt til den forkerte... men de insisterede. Konto skulle lukkes og de skulle ifølge deres vedtægter IKKE begrunde hvorfor!
Heldigvis er der mange andre bedre bookies end Cashpoint....:-)
superman10

Bruger

0
Summertime skrev i indlæg #31
Dejligt at høre for dig, og tillykke med gevinsten!!
Cashpoint er bare generelt en forfærdelig bookmaker.
Jeg oprettede mig og fik bonus. Trak ud med overskud. Satte penge ind igen, og havde limits på alt pludselig. Vandt lidt igen og fik nu mail om, at min konto skulle spærres,, så jeg skulle trække mine penge ud øjeblikkelig!! Alt i alt snakker vi overskud på kun 5-6000 kr, så intet vildt og blodigt. Jeg skrev til dem, at jeg var ny kunde og at dette vist var sendt til den forkerte... men de insisterede. Konto skulle lukkes og de skulle ifølge deres vedtægter IKKE begrunde hvorfor!
Heldigvis er der mange andre bedre bookies end Cashpoint....:-)

Tak for det :)

Jeg må erkende jeg også her igennem Betxpert for lang tid siden, har læst dårligt om Cashpoint online. Både angående problemer efter at have modtaget bonus, med udbetalinger, lukning af konto osv.

Så jeg har aldrig gidet oprette mig hos dem og ende med det besvær. Derfor bruger jeg dem KUN offline i kiosker. (hvilket så også kan give besvær/hovedpine som i ovenstående sag :)

Men ja Summertime, det er virkelig MEGATYNDT hvis Cashpoint har givet limits så hurtigt, plus de så til sidst smider dig ud. Helt HÅBLØST.
Arsenalfan
Bruger - Indlæg: 531

Bruger

0
Jeg arbejder i kundeservice, dog ikke for en bookmaker, men jeg forstår alligevel godt at Cashpoint ønsker at vinde så meget som muligt, men denne sag giver desværre dem et dårligt rygte. Heldigvis endte det godt, men det vil tage dem lang tid at rette op.
Tsolheim87
Bruger - Indlæg: 2

Bruger

0
Tillykke med gevinsten. Godt det lykkedes.

Jeg har et spørgsmål.
Jeg har spillet over 4.5 gule kort i Irland mod Serbien på Cashpoint.
Der kommer 4 gule kort og et direkte rødt kort. Cashpoint melder kuponen tabt. Deres terms er ikke til meget hjælp. Dog tæller direkte rødt på Bet365 osv. for 2 gule kort. Er den god nok?
Nikolaj.M
Bruger - Indlæg: 27

Bruger

0
Ikke på deres site @Tolheim87
der er det kun gule kort.
Sølvpil
Bruger - Indlæg: 3

Bruger

0
CP-regler gul kort:
➤ Hvem får flest gule kort i kampen?

Spil på, hvilket hold der får flest gule kort i den regulære spilletid. Hvis en eller flere spillere får en udvisning efter to gule kort, medregnes også det andet gule kort, som den/de spiller/e får.
Hvis begge hold får lige mange gule kort, eller hvis der ikke uddeles nogen gule kort, er „X“ det korrekte tip.
superman10

Bruger

0
Tsolheim87 skrev i indlæg #34
Tillykke med gevinsten. Godt det lykkedes.

Jeg har et spørgsmål.
Jeg har spillet over 4.5 gule kort i Irland mod Serbien på Cashpoint.
Der kommer 4 gule kort og et direkte rødt kort. Cashpoint melder kuponen tabt. Deres terms er ikke til meget hjælp. Dog tæller direkte rødt på Bet365 osv. for 2 gule kort. Er den god nok?

Hej Tsolheim87

Ja i dette tilfælde er der ikke så meget at komme efter.. Cashpoint har ganske rigtigt sat kuponen som tabt. Det er et rent gule kort spil du har spillet og ifølge deres regler tæller KUN de gule kort her.

Hvis du skulle have haft gevinst på dette spil, skulle du have spillet det spil hos mange bookies som bare hedder over 4,5 kort . (der tæller de røde kort med )
Tsolheim87
Bruger - Indlæg: 2

Bruger

+1
Tak for svar :)

Opret svar til tråd

Du skal være logget ind for at skrive indlæg.

BetXpert login

Brugernavn

Password

Seneste debatter

Emne
Bruger
Dato
Zlin - FC København
Zlin - FC København
0
LuksusJesper (19/10-2017, 05:05)
Hvad ligger der til grund for Solbakken's valg om at spare de 3 spillere? Føler han at holdet - på trods af deres fravær - stadig vil være stærkere? For ellers vil jeg da sige det er et højst m...
LuksusJesper
Kampe/tips - 0 svar
Julia Görges - Lesia Tsurenko
Julia Görges - Lesia Tsurenko
0
Lars Baes (18/10-2017, 22:20)
Det skal måske lige nævnes, at Goerges stadig kan nå slutspillet i Zhuhai (for de næstbedste), hvis hun vinder i Moskva, hvilket hun vel er én af favoritterne til nu, hvor de seedede er faldet so...
Lars Baes
Kampe/tips - 5 svar
København Håndbold - Nykøbing Falster Håndboldklub
København Håndbold - Nykøbing Falster Håndboldklub
0
bhs (18/10-2017, 21:54)
Du er simpelthen også uheldig med mange spil for tiden synes jeg. På et tidspunkt i anden halvleg hed linjen 57/58. Op på hesten, dit held skal nok vende :-)...
bhs
Kampe/tips - 0 svar
Tennisdebat uge 42: Tre europæiske indendørsturneringer
Tennisdebat uge 42: Tre europæiske indendørsturneringer
0
bhs (18/10-2017, 21:37)
Det er typisk wta. Jeg nåede at bette modsat på odds 12, før at det gik helt galt. Det er simpelthen så uheldigt for dem som ikke nåede at cash ud....
bhs
Diverse - 37 svar
danske spil
danske spil
1
Brazilmania (18/10-2017, 20:15)
De 150kr er det ikke kun til dig personligt? Jeg kan ikke se de 150kr nogle steder nemlig. De 25kr er der men 150kr er der ikke. ...
Brazilmania
Bookmakere - 3 svar
Cavani / Lewandowski CL Topscorer
Cavani / Lewandowski CL Topscorer
0
Jens, BetXpert (18/10-2017, 19:27)
Straffespark: Cavani var førstesparker - men så brændte han mod Lyon, og siden har Neymar været førstemand, og det fortsætter nok. Hvad der sker hvis/når han brænder? Spændende om manageren h...
Jens, BetXpert
Diverse - 3 svar
Gennemspilning af bonus
Gennemspilning af bonus
0
Deogenes (18/10-2017, 19:01)
Ja, jeg kan skam godt se det. Og du har ret, Toke, Kach5 forklarer det ganske eminent. Men sådan forklarer bookmakerne det IKKE! Og det er dette, jeg forsøger at stille spørgsmålstegn ved! Hvem si...
Deogenes
Bookmakere - 4 svar
Anderlecht - Paris Saint Germain
Anderlecht - Paris Saint Germain
0
Jens, BetXpert (18/10-2017, 17:30)
Gør jeg også. Jeg ved ikke om der er værdi i Anderlecht, men jeg kan umiddelbart slet ikke se værdien i PSG. Mvh Jens, BetXpert...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 2 svar
Bwin: Ekstrem limit mens bonus omsættes
Bwin: Ekstrem limit mens bonus omsættes
1
Tytteboevs (18/10-2017, 17:14)
De har nok nogle tekniske problemer. Venligst T...
Tytteboevs
Bookmakere - 33 svar
NBA MVP-optakt 2017/18: Hvor er værdien?
NBA MVP-optakt 2017/18: Hvor er værdien?
0
Cesco (18/10-2017, 11:57)
LeBron James og Kawhi Leonard er mine favoritter, men om værdien er der er jeg ikke sikker på. De andre spillere som KD, Westbrook osv har et par superstjerner omkring sig, hvilket jeg tror bunder u...
Cesco
Diverse - 2 svar
Bayern München - Celtic
Bayern München - Celtic
0
Jens, BetXpert (18/10-2017, 09:02)
LuksusJesper: Jeg vil være så fræk at påstå at informationen ligger i argumentpunktet der temmelig udførligt fortæller hvad jeg konkret mener med "på det seneste", nemlig de seneste 2 kampe...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 4 svar
Chelsea - Roma
Chelsea - Roma
0
LuksusJesper (18/10-2017, 01:21)
Lader til at Morata er frisk. Hvis det er tilfældet, så er jeg 100 på at han starter inde, da Chelsea simpelthen lider under at de ikke har en type de bare kan smide den op til. Desuden ligger han ...
LuksusJesper
Kampe/tips - 5 svar
Manchester City - Burnley (andersgertz)
Manchester City - Burnley (andersgertz)
0
LuksusJesper (18/10-2017, 00:48)
Ville ikke røre City med en ildtang pt. Bare 18:3 i målscore ligger de med hjemme - er et gennemsnit på 4,5 mål pr. kamp! Burnley er forsvarsmæssigt faktisk et ret godt hold, pt. har de kun lukk...
LuksusJesper
Brugertips - 2 svar
Crawley - Chesterfield
Crawley - Chesterfield
0
federer (17/10-2017, 23:37)
Stærkt set....
federer
Kampe/tips - 0 svar
Benfica - Manchester United
Benfica - Manchester United
0
Mormaran (17/10-2017, 23:06)
Om man ligefrem kan påstå at Man U underpræsterede mod Liverpool kan jeg stille spørgsmålstegn ved.... Er temmelig sikker på de bare overholdte Mourinhos "gameplan". Selvom jeg hader den mand m...
Mormaran
Kampe/tips - 0 svar
Real Madrid - Tottenham
Real Madrid - Tottenham
1
kondikurt (17/10-2017, 22:42)
Jeg fik ihvertfald lov at prøve igen :D ...
kondikurt
Kampe/tips - 13 svar
Monaco - Besiktas
Monaco - Besiktas
0
UpTheSpurs (17/10-2017, 21:21)
Det var hurtigt klaret. Well played og tak for spillet....
UpTheSpurs
Kampe/tips - 4 svar
Barcelona-Olympiacos (18/10)
Barcelona-Olympiacos (18/10)
0
Jens, BetXpert (17/10-2017, 20:46)
Ah - sorry. Sad med en analyse af Bayern i hovedet, så tænkte på Arturo Vidal. Mht Barcelona og Aleix Vidal: Fair spørgsmål - for han er ikke med Barca-truppen til Olympiakos-kampen :-). ht...
Jens, BetXpert
Kampe/tips - 3 svar
Manchester City - SSC Napoli
Manchester City - SSC Napoli
0
UpTheSpurs (17/10-2017, 19:54)
Bekræftede startopstillinger: Manchester City Ederson - Walker, Otamendi, Stones, Delph - Fernandinho - Sterling, De Bruyne, Silva, Sane - Jesus City holder fast i det hold der har sp...
UpTheSpurs
Kampe/tips - 10 svar
NBA-optakt 2017/18: Værdi i Pelicans i Western Conference
NBA-optakt 2017/18: Værdi i Pelicans i Western Conference
0
Allez (17/10-2017, 19:40)
Jeg skal være ærlig og sige, at i al min tid med NBA har jeg meget sjældent fulgt så lidt med i optakten som til denne sæson. Men 25+ år giver erfaring, erfaring giver viden og viden giver intui...
Allez
Diverse - 3 svar

Bookmakere i denne tråd

Bet365
Cashpoint
Danske Spil

Danske Spil tilbyder alle nye kunder en bonus på 500 DKK, svarende til 100% af første indbetaling.

Vis flere detaljer
Vilkår og betingelser

Startopstillinger

Senest opdaterede startopstillinger (forventede og bekræftede) fra vores Match Center:
Puebla-Monterrey
03:56
CF America-CD Guadalajara
03:50
Santos-Necaxa
01:52
Pachuca-Toluca
01:51
Austria Wien-Rijeka
18/10
Match Center, oversigt